Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/13/15 in all areas

  1. Sunt super multumit in continuare de arcuri, nu am ce sa le reprosez. Acum caut stopuri LCI. http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/IMG_5171_zpsio2uwuzh.jpg http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/IMG_5169_zpsw0ivuj5d.jpg http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/IMG_5163_zpsysig0onk.jpg http://i723.photobucket.com/albums/ww235/UnbnovvnUnknovvn/IMG_5031_zps8sh1ekrg.jpg
    7 points
  2. Nu divortez, ca am cautat mult pana sa gasesc ce-mi trebuie )))))
    3 points
  3. Nu se introduce in motorina. Exista un rezervor separat in care este imbuteliaza. El se injecteaza in esapamentul masinii dupa DPF. Exista un catalizator special numit SCR, in care se reduc oxizii de azot si prin acest lucru se reduce poluarea. Anumiti producatori de automobile au selectata functia de oprire a motorului daca rezervorul de ADBlue este gol.
    3 points
  4. AdBlue. Este un aditiv pe baza de uree, injectat printr-un injector in DPF. Inlouieste al 5lea injector de motorina odata cu norma Euro 6. Se vinde deja in benzinarii la flacoane de 2 litrii. Din ce stiu, nu faci refill de AdBlue la fiecare alimentare, consumul fiind foarte mic. Prietenul tau are tot dreptul sa fie mandru de masina lui. Odata cu trecerea la Euro 6, toti producatorii au adoptat aditivul de uree pentru reducerea suplimentara a emisiilor poluante. Pe de alta parte, folosirea unui aditiv corect, este imperativa pentru functionarea motorului. Esti anuntat cu mult timp inainte de epuizarea continutului din rezervor (separat de cel de combustibil) sa nu ramai fara. Odata ce ai ramas fara, motorul va intra intr-un fel de limp mode. Acelasi lucru daca folosesti apa in loc de aditiv. Sunt convins ca vor fi multi care nu vor folosi aditiv si apoi se vor plange de efecte. Asa cum a fost dupa aparitia DPF-ului, multi ne-intelegand principiul de functionare si procesele de regenerare.
    3 points
  5. negresa ... http://s29.postimg.org/k8moh5opz/P1000904_Medium.jpg http://s29.postimg.org/3ywie9e1z/P1000907_Medium.jpg
    3 points
  6. iti dai multe filme cu masina aia...rezolva-i problemele cand are si in rest bucurate de ea...atata stres cu ulei cu tot felu... crezi ca daca iti iei o caruta de audi o sa fie viata perfecta si tu o sa fi fericit ca nu are nici o problema? au si alea rahaturile lor. Vezi sa nu fie vreun furtun de vacum de ti se tureaza singura...garniturile de la vanos le-ai schimbat vreodata? vezi ca te costa mai putin decat navigatia...
    2 points
  7. http://olx.ro/i2/oferta/vand-bmw-e60-530d-ID46QX2.html Uitati un e60 frumos
    2 points
  8. E90, se ferește sĂŁ scrie 320, sĂŁ nu zicĂŁ avizații cĂŁ e mincinos, dar nici 318 nu posteazĂŁ. O lasĂŁ așa, ambiguu. E o parșivitate complexĂŁ. Numai din asta ĂŽți dai seama cĂŁ e un versat. Apoi continuĂŁ cu 5,5% ĂŽn oraș, aici a sĂŁrit bine calul! Când citim cĂŁ nu are nicio eroare ĂŽn bord, la un astfel de vânzĂŁtor experimentat, ne putem gândi cĂŁ a tĂŁiat firele de la vreun senzor buclucaș care transmitea eroare ĂŽn bord. BineĂŽnțeles cĂŁ e ireproșabilĂŁ! Nici nu ne gândeam altfel. Cine ĂŽl va suna, se va convinge cĂŁ nu are de-a face cu un amator. Ăn intervalul de 1 an și ceva a parcurs 60.000 km și acum când troncĂŁne bine o vinde gata zgâriatĂŁ bine pe un preț respectabil!
    2 points
  9. Pentru ca arata mult mai bine? (Aspectul conteaza destul de mult in favoarea achizitiei unui autoturism.) Pentru ca, in cazul meu, 99% din timp merg maxim 2 persoane. De mai mult de un an de cand am masina, fix de 3 ori am bagat si persoane in spate.. Pentru ca daca e nevoie, eu oricum mai am si alta masina, mai de oras.. Poate si el este la fel. Daca ar fi ca tine toti ar trebui sa isi cumpere numai E91,E61,F11, etc..
    2 points
  10. Bala, eu nu cred asta cu pompa de inalte, nu inteleg ce se poate regla acolo. Si daca imi permiteti cu totii o parere personala; utilizez de la 0 un n47 care are in prezent 195.000 km. Este un N47D20A, care a inceput sa aiba zgomot de lant pe la 35.000km. Abia perceptibil. La 128.000 km am inlocuit-o la contempo bv, se auzea deja din masina, cu toate inchise la asta ma refer. Facuta pe culanta conform ultimului PUMA de la momentul ala adica decembrie 2012. Arbori si toate cele. In curand implineste 70.000 km din momentul inlocuirii. Se aude din nou. Nu ma insel cand spun, ca se aude mult mai putin decat atunci cand avea 70.000 cu ea originala. De cand am inlocuit-o fac schimburile de ulei la max. 9.000-9.500 km inainte le faceam dupa bord. Ii confirm spusele lui Service Premium, masina a fost resoftata la inlocuire, lucru evident in exploatare si recunoscut si de ei in scris ulterior. Baietii care au lucrat sunt convins ca nu stiau, ei au mufat-o si calculatorul si-a facut treaba. Asa sunt si invatati, sa faca lucruri cu ochii inchisi. Nu mint cand tehnicianul expert de acolo imi verifica indicele de viteza al anvelopelor, care nu mai erau cele originale bineinteles, si imi spunea cu o nonsalanta uimitoare in glas ca daca acum sunt Y in loc de V original, poate asta este cauza... Am lucrat aproape 10 ani la doua centre integrate de activitati auto, mare parte a perioadei in etapa lor de importator, apoi dealer cu reprezentantele deasupra. Oamenii de acolo sunt foarte departe de multi dintre cei de aici. Ei asa sunt si alesi, sa fie sub profesional pregatiti fata de cei de deasupra si sa execute, dupa proceduri bineinteles. Pot fi si bine intentionati, insa degeaba. NU STIU asa cum stiu oamenii din ateliere, nu ma intereseaza minusurile si plusurile pe care le voi primi, sunt departe de experienta acumulata de acestia din urma, de pasiune nici nu poate fi vorba. Nu exista pasionat in reprezentante, nu au nevoie de asa ceva. Altele sunt criteriile de selectie acolo, si e valabila si in tari cu traditie din vest treaba asta! Personal l-am cunoscut pe Bogdan, pe Cosmin doar pe forum. Vorbesc doar despre ei, pentru ca ceilalti pe care ii stiu nu sunt activi aici. Sunt la ani lumina de oricine din reprezentante. Iar accesul la informatie, e deja o joaca astazi, mai ales la varsta lui n47, ca despre el vorbim! Si pentru ca v-am batut destul la cap, cred ca utilizator, si asta este spun suficient sa am dreptul sa imi exprim o parere, ca distributia asta este o consumabila, cu un termen de viata mai redus decat cea a altor motoare cu lant de pana acum. Ce inseamna s-a recalibrat pompa? Crezi-nu crezi, insusi m.s. dir. Tehnic de la contempo bv mi-a recunoscut asta! In scris!!!
    2 points
  11. BMW 320D 2004 EURO4. VIN : WBAAP71060PP28143. Model facelift, pachet chrom, timbru mediu achitat 2014 si nerecuperat, adeverinta ANAF. Prima inmatriculare 11.2004 Germania, inmatriculat Romania 11.2014, 1995 cmc, Euro 4, 189.000 km reali, carte service, adus din Germania garaj, foarte bine intretinuta. 5390 euro. • Transmisie manuala 6 viteze, 150CP, tractiune spate, distributie pe lant, • Climatizare automata, • Interior semi piele, plafon negru • Volan sport piele cu comenzi multimedia, reglabil adancime si inaltime, cotiera Âşi schimbĂŁtor piele, • Incalzire in scaune, • Jante aliaj originale M 17” fata 225*45*17, spate 245*45*17, antifurturi roti, • Radio casetofon, magazie CD, • 2 geamuri electrice, • Senzori parcare, senzori lumini, senzori ploaie, senzori oglinda antiorbire, • Oglinzi heliomate ĂŽncalzite Âşi electrice, 6 airbaguri, ABS, DSC(ESP), avertizor lumini, • Faruri ceaÞã, geamuri colorate, cotiera fata si spate, banchete spate rabatabile 2/3, plasa portbagaj, • 2 chei, ĂŽnchidere centralizata cu telecomandĂŁ, imobilizator electronic, • Schimbate toate consumabilele la zi, • Accept orice test reprezentanta !!
    1 point
  12. Aceea pare a fi carcasa de la filtru epurator, care probabil n-a fost schimbat niciodata. Iti recomand sa-l schimbi cat mai repede.
    1 point
  13. Primele teste pentru Speed Limit Info cu KAFAS Generatia 1.... http://s1.postimg.org/51qb3f8p7/Kafas1_1.jpg http://s1.postimg.org/6fhxyq7yj/KAFAS1_2.jpg
    1 point
  14. Bonus (adica mocca), am primit si buzunarele din porcbagaj (sunt foarte murdare si putin ros materialul). Le-am luat pentru ca eu am o prindere rupta, dar nu stiu daca o sa le pot folosi nici pe astea. Din ce mi-a zis omul, astea erau cele mai bune pe care le avea. Jantele Chederele Sigla
    1 point
  15. Eu am intalnit destule N47 fara zgomot. Deci se poate.
    1 point
  16. va salut ce parere aveti despre aceasta masina? http://olx.ro/oferta/vand-bmw-320d-automat-ID3Yd70.html#c78fb877a2
    1 point
  17. Nu's originale. Sunt DEPO: http://www.ebay.de/itm/Depo-Scheinwerfer-Angel-Eyes-BMW-E81-E87-Schwarz-weise-LED-Ringe-4-x-H7-Osram-/191493662300?pt=LH_DefaultDomain_77&fits=Make%3ABMW%7CPlatform%3AE87&hash=item2c95e9665c
    1 point
  18. pune un set de GOOD YEAR asymmetric2 si le poti lasa pe fata
    1 point
  19. nu toata lumea isi cumpara masina pentru utilitatea ei ! te-ai gandit vreodata ca sunt foarte multi care isi cumpara masina de drag, de placere. poate, acel model cu 2 usi este pe placul lor ? poate, nu trebuie sa care familia cu coupe-ul ? poate, mai are si alta masina cu 4 - 5 usi si mai este si break. poate, doar se plimba (de placere) cu coupe-ul ? poate, e singur sau are doar nevasta ? si in mod sigur... si nu poate... un coupe este mult mai special si mai frumos decat un sedan cu 4 usi cel putin la bmw seria 3... orice model ar fi el (e30, e36, e46, e90-92, etc) bafta !
    1 point
  20. Daca vei merge cu distributia sarita, e posibil la un moment dat chiar sa se rupa sau sa sara iar. Deci exista riscul sa se indoaie supape, adica sa o dai in altele mult mai nasoale. Daca nu ai bani s-o faci, parcheaz-o si nu mai circula pana nu o vei repara.
    1 point
  21. Acum cu angel eyes, black grill & ///M stripes http://images.tapatalk-cdn.com/15/07/12/c27cf5c3f7b13d6176afd9e4732d66c3.jpg
    1 point
  22. Deci masina e cazan ca are mai mult de 3-4 ani si taxa de inmatriculare de 600eur e enorma, nu? ) Masina asta a fost 5000euro. Un F e minim 20k euro. Sesizezi discrepanta?
    1 point
  23. Asa cum spuneam intr-o postare anterioara, am reusit sa deschid un proiect pe care il aveam in cap de la aparitia acestei postari. https://www.farcebook.com/DycGarageDetailingAutoMoto gasiti aici toate detaliile referitoare la Safe Wash auto si servicii de detailing.
    1 point
  24. Vin vremuri cacacioase , ne luam bormasina si ne bagam pe treaba mane sa o scoti la mare anu asta neaparat
    1 point
  25. 1. Sa fim seriosi, asta cu prostul e o afirmatie din putul gandirii. Exista oameni care tin la timpul lor si nu vor sa caute service-ul cel mai ieftin. Sudarea unei tevi nu e asa complicata, insa aici trebuie o suma de lucruri pentru a ajunge la un rezultat bun. 2. Nu vad legatura intre greselile facute de unii si o analiza despre service-uri in general. E o chestie trasa de par si deplasata. Daca unii ti-au murdarit tie scaunul asta nu inseamna ca toti sunt niste ghiolbani pe care trebuie sa-i platesti cu 30 lei pentru orice interventie. Pretul ridicat poate fi un indice pentru mai multe lucruri. Service-ul are clienti, ceea ce inseamna ca isi fac treaba bine (cel putin in general). Denota si ca sunt selectivi cu clientii. Cei care vaneaza chilipiruri si cauta intotdeauna cel mai mic pret sunt clientii pe care toti ii evita pana la urma. Si asta pentru ca vor calitate maxima la un pret mic ceea ce nu este posibil. Daca ai preturi mici, cum iti permiti sa platesti niste oameni competenti? Crezi ca sta cineva sa lucreze pe 1000 lei pe luna daca stie ceea ce face?
    1 point
  26. Sa luam de exemplu un E90. Trebuie sa demontezi capacul de deasupra motorului si sa deconectezi anumite mufe. Apoi trebuie sa slabesti colierul dintre DPF si turbo. Urmeaza desfacerea unui suport dintre DPF si motor. Apoi slabesti colierul dintre evacuare si racord. Acolo trebuie sa fii foarte atent si sa dai cu spray, altfel il rupi. Costa vreo 80 lei si vine doar pe original. Deci daca-l strici si nu ai unul pe stoc, clientul devine pieton. Aaa, trebuie sa mai dai si scuturile jos. Si asta doar ca sa demontezi. Apoi trebuie sa tai totul in asa fel incat sa obtii aceeasi lungime. Asta ca sa nu atinga evacuarea in podea. E mult mai greu decat pare. Din gura totul e simplu. Am vazut n lucrari facute de carpaci care lucreaza pe bani putini, iar dintr-o lucrare simpla iese haos. Repara ceva si creeaza o alta problema mai greu de depistat si rezolvat.
    1 point
  27. 1. Mai exista si alta: doar prostul se multumeste cu ceea ce are, fara sa vrea mai mult. Adica doar un prost ar da 450 ron sa sudeze un racord flexibil, sa fim seriosi, e o panarama de teava ce trebuie bine aliniata si atat. Daca vrei, iti arat eu aliniere la un cetru CNC cu 5 axe, ce trebuie realizata la 2-4 microni pentru precizie/sau montarea unei rigle optice pe o lungime de 2000 mm. Acolo e 50 euro/ora tariful si se face doar de persoane cu ani buni de experienta. Tu vrei sa imi spui ca sudarea unei tevi e la acelasi nivel de complexitate? 2. Exact pe acelasi principiu mi-au cerut mie 700-800 ron sa imi schimbe 6 bucse amarate - observ ca la noi toti carpacii ce sudeaza 2 tevi fac munca foarte complexa si vor preturi de reprezentanta, in schmb pleci cu masina plina de ulei si vaselina pe scaune, sau mai rau, eu dupa schimbarea bratelor, aveam un scartait suspect. Ieri cand m-am bagat sub masina, am gasit un surub gata sa pice (dupa ce m-au taxat in service cu 600 ron ) - trebuia sa ma duc sa ii dau in judecata pt tentativa de omor....deoarece un brat imi putea zbura oricand de pe masina la 130km/h....pentru ce am platit cei 600 ron? Sa fim seriosi, pretul ridicat nu e un indice al calitatii. Indicele de calitate il acorda doar consumatorul!
    1 point
  28. In Bacau, la un service destul de bun (vroiau sa imi ia 150 sau 200 pt revizie, am dat doar exemplu, deoarece cand am aflat suma, am facuto eu cu inca 2 amici si de bani am facut un gratar de o noapte ) Eu am spus ca 450 pt un amarat de racord flexibil mi se pare enorm. 450 e jumatate sau o treime din venitul lunar al unor romani ce probabil au e46. Nu mi se pare normal ca un service sa taxeze 2-3 ore de manopera cat jumatate din salariu minim pe economie. Deja am deraiat de la subiect, e ultima mea replica, scuze initiatorului! Recomandarea mea e sa mergi in alte 2-3 locuri sa intrebi cat te cota acest serviciu si fa comparatie apoi! Mult succes!
    1 point
  29. Unul care cere 150 lei pentru lucrarea respectiva sigur nu da nici o factura. E o lucrare de dificultate cel putin medie. Plus ca trebuie sa stii sa sudezi un racord flexibil, altfel va ceda. Trebuie sa stii sa-l si masori ca lumea incat sa stea evacuarea ca lumea apoi.
    1 point
  30. Momentan nu am mai multe poze cu ea,fiind o caroserie goala. Cel tarziu saptamana viitoare voi posta cu motorul sus
    1 point
  31. Cata vreme conduci relaxat ud/zapada, nu mi-as face probleme in locul tau, are destule sisteme de siguranta. E30/E36 sunt mai cu probleme, cele fara ABS, nu le recomand unui incepator intr-ale condusului. Eu am avut E36 fara ABS, din fericire, nu l-am lovit, dar am derapat de vreo cateva ori la viteza mica si nu a fost deloc placuta senzatia ca nu poti face nimic.
    1 point
  32. Pt ca s-a plictisit de ea, ca ar fi dispus sa dea cel putin dublu pe o alta interesanta. Bafta!
    1 point
  33. 1 point
  34. Mai ramasese de lucru la caseta - reconditionare 250 euro cred si de remediat garnitura de la evacuare pe unde scapa - gasisem deja garnitura de clingherit la 50 lei. O mica ruptura in cusatura de la pielea scaunului de la sofer si unele zgarieturi pe vopsea(erau partial mascate/remediate). Nu sunt un impediment in a circula cu ea... dar nah. Nici o clipa nu a fost vorba de vanzare datorita starii tehnice. A fost profit, fiind si principalul motiv al vanzarii. Impozitul mare si consumul relativ ridicat iar si-au spus cuvantul, cu toate ca la asta faceam fata.
    1 point
  35. :laugh: E din avansul la pompa, tb pusa corect pe semne Nu are treaba nici cu pozitia astrelor sau concentratia de antigel ...
    1 point
  36. Pai nu am spus ca "merge si asa". Informatii 100% clare nu exista. Asta e concluzia de bun simt pe care oricine poate s-o traga din moment ce exista mai multe seturi de piese aparute in decurs de cativa ani + un pseudo-recall. Banuiesc ca e logic ca nu-mi permit sa ma joc cu chestiile astea. Daca ar pica diverse motoare, nu am altceva de facut decat sa le repar/inlocuiesc din propriul buzunar. Asa ca pentru mine nu e doar o discutie. Sunt direct interesat sa-mi fac bine treaba. Daca preferati limbajul de lemn al unui om de vanzari, ei bine nu sunt eu acela. Ma bazez pe experienta acumulata. Pentru mine e clar de ce pica distributiile de N47, iar treaba cu pompa nu sta in picioare. Intinzator proiectat prost ----> pentru ca cel nou e diferit. Patine prost proiectate ----> idem. Patine facute doar din plastic, fara corp metalic. Am vazut motoare vechi, de exemplu M47 de 136 cp, care aveau un joc enorm la lant. Dar acolo nu se pot rupe patinele, deci nu se rupe lantul. Se poate sa sara de la punct, dar atat. Asta asa, fara gargara inutila si vrajeala.
    1 point
  37. Am pus si bara am ales replica de m5 nu de m-packet in ochii mei pare ceva mai agresiva ! Am schimbat si filtrul epurator intre timp . Urmeaza sa comand grilele negre lucioase si sa ma informez cum sa imbrac trimm-urile de la geamuri cu ceva tot negru lucios sau mat . http://s17.postimg.org/6wlnqipsv/20150621_140427.jpg host image
    1 point
  38. nu ai senzori de lumina, ploaie, nu ai pachet m (o dotare f importanta), nu ai navigatie, nu scrie nimic de oglinzile pliabile electric (sigur nu le confuzi cu oglinzile electrice?, e drept poate au fost puse de vreunul din fostii proprietari), nu ai sistem harman kardonn. ai o masina dotata, poate putin peste medie dar sa nu mai spui ca este full pt ca te faci de ras . nu este nici macar aproape, sper ca nu te superi nu vorbesc cu rautate sau eu stiu. e foarte greu sa existe un e46 care sa le aiba pe toate, mai ales nonfacelift. mai gasesti pe la facelifturi dar si acolo tot lipsesc 1-2 dotari.
    1 point
  39. Cu incarcator bun, tableta trebuie sa functioneze si cu bateria scoasa. Schimba incarcatorul.
    1 point
  40. Intre timp eu am inceput cu spatele, cumparat bara originala sh in culoarea masinii mele + senzori de parcare + sistem de prindere pe dedesubt. In 2-3 saptamani vine si cea pe fata ! http://s11.postimg.org/jzqqykxq7/20150516_200923.jpg
    1 point
  41. Atat valorezi si tu cu gramada ta de posturi facute aiurea
    1 point
  42. de 8 ani de cand tot intru pe forumul asta citesc recomandari de facut schimbul de ulei la 15 mii, la 10 mii..dupa nu stiu cati km..nu mai pune 0W30..pune 5W40 ca trebuie mai gros si mai vartos, baga si un pic de aditiv, fa-i nu stiu ce...si tot asa. Problema este ca ii numar pe degete pe cei ce au tinut o masina in proprietate mai mult de 3 ani, ca sa inteleaga cu adevarat, pe propria piele, cum si ce trebuie facut si in ce fel influenteaza schimbul de ulei. la BMW schimbul de ulei se face la "30 mii" KM sau la 2 ani, in functie de care intervine prima.. Mai exact, masinuta iti spune ea cand trebuie si ce trebuie sa ii faci, important este sa ii pui ulei original, filter originale si piese originale... Daca faci numai autostrada...aia "30 de mii" KM or sa fie realmente 30 de mii, daca mergi numai in oras si faci J'de-mii de porniri zilnic aia 30 de mii de KM or sa fie numai 20, sau 15 mii de km. Degeaba faci revizie mai des daca bagi in masina mizerii de produse, fabricate prin cine stie de "garaj" si branduite BMW. Citeste manualul de utilizare al masinii, incalzeste motorul conform recomandarilor, tureaza masina conform celor de la BMW..si nu o sa mai ai problem nici cu turbine nici cu nimic. Eu am aceeasi masina de 7 ani si am urmat cartea masinii intocmai, am facut zeci de mii de km cu ea, iar azi vad ca am o masina care functioneaza mult mai bine decat una "bibilita" zilnic si vanduta din 2 in 2 ani. mi-ar lua o saptamana sa vorbesc din toate experientele mele cu masini, dar nu cred ca e cazul aici. Sfatul meu: Stai relaxat, bucura-te de masina intr-un mod intelligent si nu te transforma in sclavul ei.
    1 point
  43. Eu intrebam de consum pentru o comparatie. Am acelasi motor (foarte bun de altfel, dupa parerea mea) pe un 525xi, cutie automata. In plus, dupa parerea mea nici cu 320d-ul nu faci mare lucru prin oras. Prin Bucuresti aveam si 12 consum, asa ca nu e vreo afacere, mai ales cand te gandesti la intretinere, problemele la diesel, etc Si acum parca vad topicuri legate de diesel: "nu trage cum trebuie" (asta era preferatul meu ) , "mi-a picat turbina..." etc
    1 point
  44. Asa sa intamplat ,asa am gandit atunci pe moment ,asa am simtit ,am scris cum sa intamplat ,poate nu trebuia sa dau detali dar simteam nevoia sa spun si unor persoane pe care nu le cunosc.(de pe forum). Eu vad partea plina a paharului sunt optimist din fire.
    1 point
  45. Eu cand am dat peste un caine, pe centura Timisoarei, am zis ca asta a fost sa fie, decat sa mi se imbolnaveasca cineva din familie si sa dau banii pe medicamente/spaga la doctori, mai bine pe vopsitul barei.... :sorcerer: . Daca vezi doar jumatatea goala a paharului ajungi dreacu la nebuni sau te sinucizi.
    1 point
  46. Nu se ia la marime. Se estimeaza din ochi pretul de achitie. Sa nu-i credeti prosti p-astia. Cam sunt la curent.
    1 point
  47. eu zic sa pui vreo 5 iconite altfel nu te observa dumnezeu, e cam ocupat cu fotbalul in ultimu timp apropo cat mai costa o sfintenie in ziua de azi? depinde de marimea masinii? banuiesc ca da, adica asa ar fi normal, cu cat e mai mare masina cu atat mai multa apa stropeste
    1 point
  48. O nu, doar nu crezi in superstitii din astea ? Iti mai cere si bani sa ti-o "sfinteasca" imputitul ala.... Daca e sa se intample, se intampla si daca o duci la Papa de la Roma s-o sfinteasca.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.