Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/28/16 in all areas

  1. Pretul este de 10250 EUR si nu include TVA. Masina a fost cumparata in 2009 din Germania, direct de la dealer BMW, bmw premium selection, 45000 km rulati in tara. Service facut doar la reprezentanta BMW. Taxa platita si nerecuperata. Arata foarte bine, merge bine, adevarata reclama placerea de a conduce. Nu fac schimburi, va rog nu mai trimiteti mesaje in acest sens. Descriere: Vehicle data vin wbanc91020cu77198 model 535d e series e60 prod.date 2006-05-08 cutie viteza automata si manuala piele dakota/schwarz cc 2993 door 4 pachet M series webastro - incalzire de la distanta prin telecomanda keyless - incuiere/descuiere masina doar prin atingere maner usa buton sos butoane pentru programare deschidere garaj bluetooth - vede cam orice telefon, afiseaza si agenda start and stop - reduce si pastreaza distanta fata de masina din fata senzor ploaie, lumina - schimbare faza scurta/lunga automat monitorizare presiune pneuri sistem audio profesional, se aude excelent scaune,volan cu memorii functie de cheie pe care o are asupra lui cel de o descuie oglinzi cu absorbtie de lumina, poate sta cu faza lunga in spate, nu se simte nimic cauciucuri runflat - se poate merge cu masina chiar daca ai pana navigatie profesionala, ecran mare, dvd/cd citeste mp3 si magazie cu 6 cd-uri audio comenzi vocale in engleza, foarte utile 12 air bag-uri consum mediu (diesel): - cu pilot automat afara 6.1 - 6.3% - cu pilot automat Romania 6.8 - 7.3% - fara pilot automat Romania 8.1% Series options automatic air conditioning speedometer with kilometer reading language version english Order options automatic transmission active steering side airbag for rear passengers integrated universal remote control model designation, deletion comfort access system m sports package climate comfort laminated glass sunblind for rear window floor mats, velour warning triangle int/ext rr vw mirror w aut anti-dazzle interior rr vw mirror w aut anti-dazzle wood trim smokers package cupholder seat adjustm., electr. w. memory through-load system sport seats f driver/front passenger lumbar support driver/front passenger seat heating f driver/front passenger seat heating for rear seats autom. high-beam headlights control headlight washer system park distance control (pdc) xenon light adaptive headlights auxiliary heating active cruise control lights package bmw teleservices keyless system tv function navigation system professional head up display bmw night vision bmw assist bmw online voice input system prep.mob. ph. business bluet.interf. cd changer bmw for 6 cds hifi system professional area-code 2 innovationspaket innovationspaket plus m sport suspension m leather steering wheel m aerodynamics package individual high-gloss satin chrome individual roof-lining anthracite country spec. release of navigation cop control
    3 points
  2. nu vad rostul ptr 316 nici ptr una nici ptr alta. vrei putere ia alta masina cu motorul care te satisface. ce mare lucru crezi ca scoti din 316? 12 cai? e un motor modest. ori il folosesti asa ori alta masina. parerea mea. Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  3. totusi, cei carora li s-au rupt lanturile, chiar si pe acest forum, sunt putini. nu toti isi fac distributia preventiv pentru ca nici nu stiu de astfel de probleme, comparat cu cate n47 circula. si sunt convins ca sunt o gramada de n47 peste 200 000 km fara distributie schimbata, inclusiv a mea.
    2 points
  4. salut.masina in reprezentanta. mai multe teste=nimic deosebit. verificare compresie=cilindrul 3 cu probleme.maine se da chiulasa jos. tata are mcv: 160.000km fara probleme la motor(turbina,distributie,chiulasa etc); un prieten are santa fe:244.000km fara nici o problema cu motorul; la munca avem o camioneta toyota dyna(motor de 2,5diesel la fel ca pe hilux):340.000km fara probleme la motor(am schimbat de doua ori alternatorul si de 6-7 ori arcurile spate). ce petarde de motoare are bmw ? nici unul dintre prieteni sau rude nu are bmw. toti ma compatimesc sau fac glume pe seama mea. un prieten (inginer la reprezentanta toyota)a avut un seria 5.s-a saturat de probleme si si-a luat prius. maine aflam:chiulasa deformata sau garnitura arsa sau bloc motor fisurat (parca am vorbi de o dacie 1300 chinuita). SA INCEAPA PARIURILE!!!(eu pun pariu ca-mi schimb masina)
    2 points
  5. salut colegi. cateva poze cu noua achizitie, un set de jante bmw 158 style J8 ET34 cu anvelope 225/45/17. va salut.
    2 points
  6. @quze cand cumperi o masina care are 15000 de km de la reprezentanta bmw si care nu a fost masina de test drive pe care dai 40000 euro nu te astepti sa iti pice turbina la 73500 de km( eu cel putin nu). Nu au fost doar 6000 de lei, adauga si costul reviziilor, precum si alte maruntisuri, care la reprezentanta nu e mic By the way as pune un pariu cu tine ca garantia nu acopera asa ceva Nu e vorba neaparat despre suma e vorba de increderea in marca bmw. E vorba de testarea insuficienta a motorului inainte de lansare( din moment ce e o problema comuna la 525) e vorba de faptul ca nici dupa 4 ani de la lansare nu au rezolvat problema distributiei( a mea e fabr 9/2011, am cautat sa iau dupa luna a 3/ 2011 cand se spunea atunci ca au rezolvat problemele- TEAPA) si e vorba de faptul ca am ramas in mijlocul campului uitandu-ma ca un idiot la masina mea cu emblema elice de avion la care am visat atata timp, idealul pustanilor ca mine( desi am 35 de ani)
    2 points
  7. salut colegilor, sunt nou in "meserie" deci o sa imi prezint masina asa cum o cunosc pana acum. de curand am cumpart un bmw 318d model Executive din an 2004 cu motor de 1995cc, 115CP. masina este adunsa din Olanda cu vreo 2 sapt in urma. este dotata cu computer de bord, clima, CD Player, oglinzi electrice incalzite, ABS, ESP, TCS, pilot automat, geamuri electrice in partea din fata, volan sport cu comenzi, senzori de ploaie, senzori de lumini, incalzire auxiliara, jante 17", navigatie VDO, carlig de remorcare, cotiere fata/spate. pe masina am pus o baterie noua marca Bosch S4 12v 80Ah. Chiar azi i-am schimbat uleiul si filtrele de ulei, aer, polen. zilele trecute i-am facut cartea RAR si sper cat de curand sa o inscriu in circulatie. din primele calcule reiese ca o sa platesc o taxa de mediu de 689 euro masina avand CO2 de 156g/km. astept de la voi orice sfaturi si sugesti. va salut, pe curand.
    1 point
  8. Salutare, Am nevoie de sprijinul vostru.. Am achizitionat recent un BMW 2002 din 1968 pentru a-l restaura. Momentan caroseria este gata mai putin ca nu este vopsita, si am toate piesele masinii, insa este complet demontata. Cine cunoaste un mecanic de incredere care sa o monteze, eventual care a mai facut asta? (Motorul este deja montat si complet - 2.0 ~130 cp) As mai avea nevoie de un electrician care sa reconstruiasca electrica masinii dupa cea veche pe care o am (deci sablonul este complet) Ma puteti ajuta? Multumesc frumos, Stefan
    1 point
  9. Salutare! Da, 3-ul este "the ultimate driver's car"! Simti asta de la primele minute la volan si creste aprecierea pe masura ce o conduci mai mult. Stai si te gandesti cum se face ca nici un alt model din clasa nu a reusit sa ofere aceste senzatii pana acum. Si nu vorbesc de drifturi, scartait de cauciucuri in curbe si nebunii din astea, ci de ce felul in care te simti conectat cu masina. Poezie sau nu asta a fost revelatia mea de acum o luna cand am facut un test drive. N-am fost fan BMW, era pe locul 3 in preferinte, dar cumva am ramas la fascinatia seriei 3 si am avut norocul sa-mi gasesc o "pereche" potrivita. Perechea mea se numeste "o albastra sexy" (si musculoasa as adauga). Este un F30 Facelift 320D xDrive MSport la baza. Cand am cumparat-o de la reprezentanta Cobalcescu (premium selection) avea 11mii km si 4 luni. Practic mi-am facut un cadou de ziua mea, care urma sa fie peste numai 2 zile. Fostul proprietar a pus pe masina aproape tot ce a putut, poate o sa dau detalii mai picante intr-un mesaj ulterior. Cert este ca sunt mai mult decat multumit, inca mai lungesc drumurile spre casa Am pus cateva poze (i-am pus o grila dubla neagra in locul celei standard, mi s-a parut ca-i sta mai bine). Pentru vara are niste jante M 19". Mai astept un pic... enJOY R
    1 point
  10. 1 point
  11. nu mai invatati si pe altii tampenii. nu are ce cauta vasilina imprastiata pe acolo. Nu reparam tractoare aici. vasilina poate face mult rau, poate distruge chiar cauciucul, fiind un compus pe baza de petrol. Sunt putine vasiline ce nu sunt pe baza de petrol, dar acelea sunt f scumpe, daca nu ma insel plastilube pe care-l folosim la frane e ok. Dai cu vasilina si apoi se depun straturi de pamant care se lipesc si absorb umezeala, atfel ca vei avea si vasilina si apa. Curata rugina, foloseste eventual substante de conversie a ruginei, apoi aplica ceva strat de grund, eu folosesc spray cu zinc. exista si sprayuri cu material antifonant, sunt bune si acelea, si cate altele n-or mai fi, toate mai bune decat vasilina. pentru spatii interioare gen praguri fete de usi etc, am folosit cu incerdere niste sprayuri cu ceara, le recomand in favoarea metodei de a baga ulei. Sa nu uitam ca nu isi doreste nimeni vre-o picatura de ulei pe haine, sau incaltaminte. Zau ca unii isi intretin masinile cum intretineau pensionarii daciile.
    1 point
  12. Is niste simptome generale cele descrise si e greu de pus un diagnostic clar in stadiul asta, dar pe 318i-ul pe care l-am avut asa a inceput problema la distributie. Initial se manifesta ca si cum una sau mai multe bujii nu isi faceau treaba cum trebuie, motorul mergand cam neregulat si cu ralanti foarte usor oscilant. Dupa putin timp cutia automata a intrat pe avarie si nu schimba mai sus de 3. In acest punct am decis sa nu o mai misc din loc si sa o duc in service. Aici mi s-a spus ca distributia era usor sarita de la punct din cauza patinei problematice. Am pus noul kit si totul a fost ok dupa. Nu spun ca si la tine ar fi acelasi lucru, dar tine cont ca la N42 patina originala este o problema si trebuie avuta in vedere. Dar, desigur, pana la distributie testeaza ce iti recomanda si colegii mai sus. Bafta!
    1 point
  13. N-am mai scris demult... Daca am renuntat la vanzare,am zis sa schimb pivotii si bieletele ca le-a ajuns deja(prox.130 000 km) am programare poimaine.Ca sa fie treaba ok,azi am luat o groapa "a la Acero" la intersectia Trafic Greu cu 13 Septembrie. Rezultatul: 1 cauciuc bulit...asta inseamna 2 x Michelin Pilot super Sport 2130 lei...si fiindca am mers pe pana 3km a fortat in amortizor si a inceput sa curga adica,inca 2xamortizor fata...total 3300lei ... ca sa nu mai pun la socoteala pivitii si bieletele inca 2300...distractie maxima.Cand nu casti ochii,belesti p.la. In rest toate bune si frumoase... ...ii multumesc lu' Maniacu pt ca a venit si m-a ajutat(chiar de ziua lui-LMA ALEX-) sa aduc si sa montez din nou rotile de iarna pana imi vin cele 2 cauciucuri de vara.
    1 point
  14. alb-albastru, in culorile marcii :-) Nu stiu cum cred altii, dar pe mine portocaliul ma duce cu gandul la nfs/masini japoneze tunate electronic + nos
    1 point
  15. Nimeni nu stie pe cineva de incredere pentru aceste operatiuni? Momentan cam asta e stadiul.. As vrea sa o fac ori alba cu albastru ori portocalie cu negru mat, ca in pozele de mai jos.. voi ce ziceti?
    1 point
  16. grilele cred ca o sa le schimb, trimurile nu pot pt ca asa vrea sotia.....! sunt in zona Marche! merci mult de sfaturi. multumesc mult bim_artemis! sper sa ma tina fara probleme grave,asa cum m-a tinut si e46 care inca mai tine!
    1 point
  17. ms ptr informatii...am achitionat un 525 xdrive 2.0.....
    1 point
  18. Fii sigur ca masina are probleme tehnice daca mananca mult ulei,balbaieli etc Uleiul nu rezolva asemenea probleme.
    1 point
  19. Deci ai zis PAS la o masina pe care o cunosteai pt una la acelasi pret si cu 4 ani mai batrana doar ca are 'dotari'?
    1 point
  20. E asezata perfect masina asta!misto h&r-urile astea:)
    1 point
  21. Mai pun o poza pe timp de zi: http://114.imagebam.com/download/f4O7-UnTYPfEK685so0Gyg/47413/474128960/IMG_5303.JPG
    1 point
  22. Teoretic merge doar pe LCM de la sfarsitul lui 2005 sau 2006 (cele din USA), dar eu am luat LCM cu HW25 SW3.6 (CI35), l-am dus la cineva sa rescrie eeprom-ul cu ultimul flash (cel de 2006, CI37) pe urma poti coda optiunea de One Touch Triple Bink, BFD si Angel Eyes/Position Lights ca DRL. Pe urma, cum am specificat mai sus, pe e46 nu e posibila activarea optiunii cu semnalizatul de 5 ori (defapt mai mult de 3 nu se poate) din fabrica, efectiv nu apare optiunea asta, dar cu cateva modificari am reusit. Practic, pot sa pun sa semnalizeze de cate ori vreau cand apas scurt pe semnalizare. @Kolea Multumesc frumos, nici nu stiu ce sa spun ..eu incerc sa il fac sa imi placa mie si sa aiba tot ce as vrea pe el.
    1 point
  23. dotarile, cum arata, cum se conduce, siguranta in caz de accident, consumul f bun raportat la nr de cai si asa mai departe. nu si fiabilitatea! e lucru cunoscut de ceva timp (sa zic vreo 10 ani).
    1 point
  24. e un lucru cunoscut (printre cei cu oarecare informare, cunostinte) ca masinile premium nu sunt deloc premium si la fiabilitate. da, daca iau azi un mcv (desi nici astea nu mai sunt asa simple cum erau alea din 2006 - dau un exemplu aiurea) si un seria3 sansele sunt mult mai mari ca intr-un interval de 8 ani sa ajung de mult mai multe ori in service cu bmw-ul decat cu dacia. daca o masina costa 50.000 si alta 20.000 nu inseamna in nici un caz ca aia de 50 mii se va strica foarte rar... nu inteleg de ce te miri ca se strica. da, se strica toate, o masina de ~8 ani in viziunea producatorului este deja uzata si insusi producatorul isi doreste ca ala care a cumparat-o de noua (putin le mai tin atat oricum ) sa o vanda si sa isi ia noul model iar cel care a cumparat-o sh sa isi bata capul si sa toace banii pe piese. in concluzie nu inteleg mirarea ta. masinile se strica indiferent de marca lor. traim intr-o societate de consum , asta e realitatea bmw dar si alti producatori premium au probleme neacceptabile de fiabilitate. dar ce sa facem?! nu avem ce face. astea ne plac, astea le iubim,astea le reparam ). mi se pare putin dubios ca problema ta coincide cu schimbul distributiei..probabil ca e o coincidenta.
    1 point
  25. vorbim ...vorbe. am hotarat. va fi SH. n-as vrea ca la un moment dat sa cada caroseria si motorul (aproape nou) sa reziste in continuare. as vrea sa imbatraneasca amandoua odata.iti las tie placerea de a merge mereu cu motoare noi.sa mai stii ca nu am nici un complex cind conduc mcv-ul tatalui meu. nu mi-as lua mcv ci un duster dar sincer nu ma lasa sotia.
    1 point
  26. Multumesc :drinks: Motorului i-a fost pus gand rau inca de la achizitie, dar momentan mai asteapta Saptamana viitoare cred ca ma duc sa ii pun folie pe geamuri. Vreau sa scap si de cromul de la geamuri, dar inca nu am gasit niste trim-uri in stare buna. Mai pun doua poze.
    1 point
  27. La cati km a picat turbina de pe skoda colegului? Am spus ca prefer sa cheltui banii pe motorina, familie, distractii, etc. decat pe o turbina noua pusa pe un motor mai vechi. Atata timp cat turbina a fost reconditionata intr-un atelier super profesionist (semana cu o farmacie la curatenie si organizare) , nu vad care este diferenta fata de una noua. Si prietenului meu cu o skoda octavia 1.9D din 2007 i-a picat turbina la 170.000 km. A reconditionat-o si functioneaza perfect. O ruda are un Opel astra break 1.3D din 2006. I-a picat turbina la 240.000 km. a reconditionat-o si functioneaza perfect. Doar pentru ca e BMW, eu trebuie sa cumpar turbina noua? Cred ca daca mi-ar fi cazut turbina la 500.000 km , mi-as fi cumparat una noua. Am spus ca daca voi avea blocul motor fisurat, voi schimba tot motorul. Conform conceptiei tale, ar trebui sa cumpar un motor nou?
    1 point
  28. ti-am spus ca bmw-urile sunt mai chiciricioase adica mai mereu se gaseste cateo problema cineva mi-a dat minus la aceasta afirmatie, se pare ca uni refuza sa accepte realitatea... obisnuieste-te cu ideea, sfatul meu este sa , incepi sa-ti cunosti masina, si sa ai grija de ea, nu o duce la mecanici cu orice, mai intai documenteaza-te
    1 point
  29. Modelul din poza pe galben este 250 ron. Prinderea se face de masca din interiorul farurlui cu banda dublu adeziva. Nu prea ma intereseaza vanzarea pentru un anumit profit, in principiu costul lor, e costul materialelor si un mic adaos la mana de lucru( undeva la 50 ron). Ma intereseaza in principiu sa scoatem diferite modele, vedem care se potriveste mai bine. Si eu aveam indoieli in ce priveste scopul comentariului tau, nu prea vedeam rostul, incepusem sa cred ca e din " rautate"
    1 point
  30. 1.Cred ca toata lumea e constienta de culoarea legala, asta nu a impiedicat sa apara angel eyes cu leduri rgb. Fiecare pune ce vrea pe masina si automat isi asuma un risc. 2. La a specifica ce tehnologie folosesc e foarte simplu: materie prima plexiglas si leduri superflux..Montajul se asigura doar in Drobeta Turnu Severin si este gratis.Garantia produsului este data de garantia ledurilor, care pentru cei ce cunosc cate putin despre acestea, vor sti cate ore de viata are un led. Preturile pornesc de la 200 ron setul in functie de model si de cerinte. Vom incerca sa venim cu 1 model nou in fiecare saptamana. 3. La acest punct nu pot spune decat multumesc pentru parerea ta.(fiecare are dreptul la una) Sper ca ti-am raspuns la toate problemele punctate.
    1 point
  31. ...atunci fratele meu, bun venit in lumea BMW, 2 aspecte Bmw-urile sunt chiciricioase, 2, obisnuieste-te cu incopetenta mecanicilor, chiar si aia din reprezentante..., ai grija pe mana cui lasi masina, si fi atent la orice lucrare on-topic: parerea mea este ca s-a umblat pe la vreon furtun can s-a schimbat distributia, si nu au facut aerisirea bine...
    1 point
  32. Dumi "traitear tie" ai dreptate. Cred insa ca toti de pe forum stiu de inseamna scaune confort. Pentru dotari am pus VIN-ul. Nu stiu cat consuma pe zi pentru ca posesorul nu merge cu combustibil la zi - se umple rezervorul si atunci cand se goleste se reumple. E o procedura mai ciudata, dar functioneaza ok. Tu spui ca 535-ul tau consuma cam 1 milion (= 100 ron) la 15 km? La pretul mediu al motorinei de 5 ron , cu 100 ron cumperi cca 20 litri de motorina. Daca masina ta consuma 20 litri la 15 km rezulta un consum de 133 litri/100 km. M-am prins, 535-ul tau e porecla pt masina de serviciu - un Panzer IV AUSF. Incerc sa upload poze imediat.
    1 point
  33. 250 ron cu cat se dau de obicei!!!!
    1 point
  34. Sa mai improspatez putin topicul, am trecut la rotile de vara si am facut revizia dupa 10.400km. Momentan masina are aproximativ 181.300km.
    1 point
  35. tuv bmw.pdf Am primul numar rosu. Masina merge senzational. Am gasit in masina, in bord/in mapa, o hartie de la TUV Germania. In data de 08.04.2015 masina avea 213.837 km... Inca valabil...
    1 point
  36. A fost corect in privinta 5-ului,tocmai deaceea l-a si pus pe forum la vanzare.Asa cum l-a luat asa il da,cu km reali sau nu. @yellow Nu inteleg logica voastra,daca are un superb cu km dati inapoi gata nu mai e buna niciuna dintre masini?
    1 point
  37. Cunosc multe persoane active pe acest forum, dar unii chiar se plictisesc, si fac afirmatii/acuzatii fara fond. De acord ca este un forum si avem dreptul la libera exprimare, dar unii chiar au mare nevoie de cateva ore de gramatica limbii romane. Respect pentru cei care s-au abtinut de la comentarii fara rost. Pana la urma este un post pentru vanzare auto si comentariile trebuie sa faca referire la masina prezentata, nu sa primesc jigniri. Nu imi sta in fire sa ma justific in fata nimanui, dar o sa va postez factura de cumparare a masinii, direct pe firma mea. Pretul de vanzare al meu va fi fix de 6.800 euro. De aceea am scris ca va fi o mica negociere. Compus din : 5.700 achizitie, 25 comision bancar, 30 taxa centru logistic, 450 platforma = 6.205 euro Din pretul de vanzare de 6.800 - 6.205 = 595 euro (brut) Din cei 595 statul imi ia 20% tva si 16% impozit pe profit Ramane un profit net de 427 euro. Asa cum vedeti pe factura sunt scrisi km, si "accident free". In continuare va rog sa imi adresati intrebari legate doar de masina prezentata, nu despre alte aspecte ale vietii personale sau alte ineptii. fact bmw.pdf
    1 point
  38. 1 point
  39. 4 cilindri vs 6 cilindri? hahaha....V8 fara sa ma gandesc...
    1 point
  40. Multumesc frumos. Nu, nu stau in Colentina. Acum am ridicat masina i-am pus si distantiere si este altceva http://images.tapatalk-cdn.com/15/08/25/6814805a5d9aced01bf3a3d1f41bb316.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/08/25/58520663a4c5c99f7f3d8d2f1c974a48.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  41. Dupa o spalare si o ceara Colinite(3 ore "ca Karate Kid") ...more pics
    1 point
  42. Partidul C.A.S.C.O.
    1 point
  43. Merge GARANTAT! Am facut operatiunea asta (pe e46 n42, sa inteleg ca si e90 are aceeasi problema), am comandat o garnitura de filtru de ulei originala, s-a potrivit la fix (am pus si ceva mastic pt temp. mari pt. linistea mea). Acum subiecte gen "garnitura pompa vacuum, miros de fum in masina, fum in partea dreapta a motorului dimineata" fac parte de domeniul trecutului de vreo 8 luni si sper sa faca in continuare :frantics:
    1 point
  44. garnitura de la filtrul ulei se potriveste perfect , si 318i N42 de pe E46 are aceeasi problema si asta e solutia .
    1 point
  45. Nu e nici un show Amabil nu am zis ca nu a fost, m-am inteles bine cu el cat a durat sa mi-o reconditioneze. Asta nu inseamna ca si-a si respectat garantia. In fond, nici macar nu a avut buna vointa sa ne intalnim si sa incerce sa remedieze problema cumva.
    1 point
  46. SLR McLaren are si un pret pe masura, nu te supara... Insa Mercedes e alta clasa intr-adevar, insa are ceva minusuri: 1. preturi prea piperate; 2. la aceleasi cilindree ale motoarelor, au cai putere mai putini ca la BMW; 3. sunt mai fiabile insa nu ofera acelesi senzatii la condus ca si BMW-urile; 4. sunt mult mai scumpe la intretinere; 5. reprezinta lux, nu sportivitate; S.a m.d..... :blink: :D @LE: @Doru , cred ca ai pus intrebarea gresit pe un forum BMW...rezultatele sunt irelevante, dupa parerea mea :) :) :)
    1 point
  47. Bafta la vanzare atunci.Pare genul de masina corecta pe care eu unul ca si cumparator o apreciez!
    0 points
  48. In primul rand, ar trebui sa specifici care sunt culorile legale pentru circulatia pe drumurile publice. Pentru masini de prezentari merg albastru, rosu, insa pentru drumurile publice nu. In al doilea rand, specificati ce tehnologie folositi, daca oferiti garantie/montaj si veniti cu niste preturi orientative. In al treilea rand, nu cred ca o sa stati prea mult pe aici.
    0 points
  49. Nu conteaza cu ce te imbraci in masina, ci conteaza unde mergi imbracat asa. Sunt o gramada de oameni (gen olteni) care se imbraca in trening si cand merg la sport, si cand merg la concert la filarmonica. Am avut o gramada de colegi dinastia la facultate, 99% dintre ei veniti de la Valcea in jos.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.