Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/30/16 in all areas

  1. Multumesc pentru pareri, ciudat ca atunci cand am luat masina(acum 2 ani) nu aveam problema asta. Am schimbat acum cateva zile bieletele + capete de bara si s-a mai redus tremuratul la franare. O sa schimb si discurile, cred ca voi merge pe OE, am citit ca sunt destul de multe probleme cu cele pe producator. In alta ordine de idei, ieri mi-am implinit un vis care il aveam de cativa ani, am fost la M Drive Tour si am condus pe circuitul de la Adancata. M-am dat cu M6 Gran coupe si M4, M6 m-a impresionat prin puterea bruta care o are motorul V8 4.4 turbo. M4..ce sa zic, cea mai echilibrata masina pe care am condus-o, nici nu se simtea cand intram cu viteza in curba, fara comportament subvirator. Aici aveti galeria completa: http://postimg.org/gallery/38k5ayyte/
    6 points
  2. Prefer sa evit sa recomand sursa de ulei de cutie pentru ca se gaseste in mai multe magazine iar indicatiile au fost sa nu intru pe acest teritoriu. Te sfatuiesc sa apelezi la o firma serioasa de la care poti lua uleiul de cutie. Eu am luat ulei de cutie OE VW AUDI.... etc de pe internet de la o sursa sigura. Nu e neaparat nevoie sa apelezi la dealer. Pentru valvoline am precizat sursa mai sus pentru ca sunt cam singurii la care gasesti acea varianta noua.
    2 points
  3. Imi pare rau de intaziere. Motul 300v este un alt nivel in lubrifiere. Baza esterica ofera cu totul alte proprietati fata de un ulei normal. Uleiul are in el special ca sa zic asa .... aditivarea exagerat de mare. Daca este vorba de o masina gen e36 sau e30 ar fi de evitat acel ulei deoarece cantiatea de 600-900 ppm Moly nu face casa buna cu aliajele de generatie veche. Aditivii solizi si motoarele vechi... uneori au facut uzuri premature. Masinile de generatie mai noua, 2000+ nu au treaba. O varianta mai buna este Millers CFS NT 5w40. Sau cea foarte decent la pret dar foarte ok este Fuchs Titan Pro S 5w40. Intre 300v si cfs nt eu as alege CFS NT. Pentru E90 320d 163 cp norma fiind LL04 iti recomand Mobil1 ESP 5w30 sau Valvoline Synpower MST 5w40. Ultima varianta, cea 5w40 eu doar la emagazine.ro am gasit-o fiind un lot nou care inlocuieste seria Xtreme. Daca te interseaza si 0w40 ca vascozitate, Mobil1 ESP 0w40. - Vascozitatea uleiului o alegi in functie de ceea ce iti recomanda cartea masinii. Pentru diesel, pentru taicamiu, eu am ales acel MST 5w40 deoarece este un varf al uleiurilor C3 si mai ales pentru dieselare. Unii prefera 5w30, altii 0w40 altii 5w30. Legat de millers 10w60 ... intr-adevar este peste castrol. La noi uleiurile 10w60 se gasesc destul de greu si ar fi bine sa dai comanda de el din timp. Millers CFS 10w60 NT este printre cele mai bune 10w60. Seria CFS NT de la Millers este speciala sa zic asa. De ce spun asta ? Uleiul este foarte bine aditivat dar are ceva special in el. Exact nu se stie ceea ce este dar pe Millers Canada parca citisem ca au trecut la aditivare nano, IF-WS2 sau fullerene like WS2 care este cu totul alt film fata de ceea ce se gaseste in multe uleiuri. Eu am testat aditivul pur IF-WS2 de la nanolube si am discutat cu Reshef Tenne - tipul care a inventat structura aceasta. Am mai discutat cu o serie de persoane din lumea uleiurilor care mi-au clarificat cateva aspecte legat de acel aditiv. Din pacate dozarea lui se face cel mai bine doar in productia uleiului. Dozele recomandate de nanolube fiind mari si.... cu impact asupra proprietatilor uleiului gen MRV, CCS, PP, FP, NOACK...
    2 points
  4. Omule ... Mai bine lasa .... In primul rând am ĂŽntrebat la bmw daca masina are recall si rĂŁspunsul a fost negativ... Am facut test pt distribuție tot la bmw si ĂŽncĂŁ nu am ajuns la stadiul de mafiot si au zis ca trebuie fĂŁcutĂŁ distributia ca au pus ei ceva microfon special si are sunet . Nu am zis niciodatĂŁ ca nu am sa o fac , ca de aia am dat 15 k - 20k pe un bmw , ca ĂŽmi permit sa platesc si Reparațiile , dar asta nu ĂŽnseamnĂŁ ca ĂŽmi place sa plĂŁtesc Reparatii care nu te aștepti sa le faci sau sunt oarecum un defect de fabrica ... Chiar daca pana la urma tot le fac ca nu am alta alternativa.... Dar pana sa ma trezesc eu cu distributia a apĂŁrut alta problema cea cu " rail presure to low" In concluzie ĂŽncĂŁ nu am ajuns la stadiul de " mafiot" si nici nu vreau , doar e un pic amuzant ca unii cu IQ -ul mai mic ca vârsta stau sa facĂŁ profile psihologice la proprietari , eu am crezut ca folosim forumul pt pareri strict la diferite probleme legate de masini........
    2 points
  5. Deci ca sa clarificam, poate este util si pentru alti colegi OE = ceea ce vine in ambalaj cu sigla BMW in cazul vostru. Piesa originala. EX: Uleiurile care vin cu ambalaj BMW OEM = ceea ce este facut pentru BMW dar vine cu sigla producatorului. EX: Filtrul de ulei facut de producatorul X pentru BMW ( adica pentru cutia cu sigla BMW ) dar care vine in ambalajul producatorului X. Din pacate Shell-ul se gaseste cam greu prin Ro mai ales varianta 10w60. Trebuie cautat bine prin magazine adica ... trebuie adus pe comanda. La BMW treaba sta diferit fata de multi producatori de masini. Ei au ales pentru uleiul OE un producator bun care face uleiuri bune. Este un mare lucru mai ales intr-o lume de consum. Daca pretul este piperat pentru uleiul OE si se vrea aceeasi calitate, este OK si OEM-ul Shell. O mica elita in gama + norma. Desigur la fiecare norma in elita intra si uleiul OE BMW. 10w40 - Motul 6100 5w40 C3 BMW LL04 - Valvoline Synpower Xtreme MST c3 5w40 - Fuchs titan gt1 5w40 XTL - Motul 8100 xlcean 5w40 5w40 A3/B4 BMW LL01 - Ravenol VST 5w40 ( varianta noua fabricata din Septembrie-Octombrie 2015 ) - detalii pe ravenol.de vs ravenol.ro - recomandat BMW LL01 - Shell Helix Ultra 5w40 - Valvoline Synpower 5w40 ( varianta noua ) - Motul 8100 xcess ( este codasul serieri dar este un ulei ok ) - Eneos Sustina 5w40 ( intra si la C3 si la A3/B4 ) - neaprobat dar mai ok pentru C3 0w40 C3 BMW LL04 - Mobil1 ESP 0w40 0w40 A3/B4 BMW LL01 - Shell Helix Ultra 0w40 - Mobil1 New Life 0w40 - Petronas syntium 7000 0w40 - Valvoline Synpower 0w40 5w30 C3 BMW LL04 - Mobil1 ESP 5w30 - Valvoline Sybpower Xtreme MST c3 5w30 - Shell Helix Ultra ECT 5w30 Sper sa va ajute. Lista nu este 100% completa poate mai sunt uleiuri bune pe care le-am omis. Pentru fanii castrol, recomand castrolul nemtesc. Ambalaj in germana cod de bare german. De asemenea, tin sa precizez ca uleiul de motor, nu are aditivarea de protectie 100% activa la rece. Aditivii din ulei sunt aditivi de temperatura adica isi intra in rol la maximul lor la temperatura de lucru a motorului. De ce ? Apa sau antigelul ajung la 90 grade mult mai repede decat uleiul. La rece este recomandat un stil mai ponderat de a conduce tocmai pentru a incalzi uleiul deci pentru a activa aditivarile. ZDDP-ul, moly si boron sunt aditivi de termperatura. Sper ca este permis sa pun acest clip pentru a intelege mai bine care este rolul ZDDP-ului. Orice ulei are acest aditiv, doar ca difera cantitatea lui de la ulei la ulei. La C3 cantitatea este mai mica iar la A3/B4 este in cantitate mai mare.
    2 points
  6. Salut, Am decis sa prezint a doua masina a familiei (masina sotiei) - F20 116i. Fara prea multe povesti, se regasesc mai jos lista completa de dotari, si cateva poze. Masina are in prezent ceva peste 170k parcursi. Vehicle Identification Number WBA1A11090VT21119 Type 1A11 Model 116i - EUR Development Code F20 Chassis SH Steering LL Doors 5 Engine N13 Displacement 1.60 Power 100 Drivetrain HECK Transmission AUT Color Alpinweiss 3 - 300 Upholstery Stoff Track/anthrazit/akzent Rot - BEL2 Production Plant LEIPZIG Production Date 2012-05-16 Standard Equipment 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 2DR 16"lt/aly Wheels Star Spoke 376 2PA Locking Wheel 2VL Variable Sports Steering 205 Automatic Transmission 230 Eu Specific Additional Equipment 249 Multi-function For Steering Wheel 255 Sports Leather Steering Wheel 258 Runflat Tyres 3DZ Without Additional Designation Outs 320 Model Designation, Deletion 4AD Interior Alum. Lengthwise Fine 4AE Armrest Front Retractable 4DN High.trim Fin. Coral Red Matt 423 Floor Mats, Velour 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 493 Storage Compartment 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 520 Foglights 521 Rain Sensor 534 Automatic Air Conditioning 544 Cruise Control With Braking Function 563 Lights Package 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6NH Hands-free Facility W. Usb Interface 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont 606 Navigation System Business 676 Hifi Loudspeaker System 698 Area-code 2 7AC Sport Line 7VB Comfort Package 704 M Sport Suspension 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8S3 Automatic Lock When Driving Away 8V2 Sticker Ncap Nied/dean/schwed 845 Acoustic Belt Warning 868 Language Version Dutch 886 Dutch / On-board Documentation
    1 point
  7. BMW 116i An fabricatie 2005 - Kilmometri 160 000 - Chei 2 - Abs, Esp - 8 Airbag-uri - Dublu Climatronic - Computer Bord - 2 Geamuri Electrice - Oglinzi Incazite si Heliomate -Audio BMW profesional, Aux -Cutie manuala 5+1 viteze ,, -Cauciucuri foarte bune de vara Runflat Efectuat revizia acum 5000 km S-au schimbat pompa de benzina si kitul de ambreiaj. Masina nu are niciun fel de probleme ascunse. Taxa platita si nerecuperata. Pret 5000 eur usor negociabil http://s33.postimg.org/k637qrkkr/IMG_0559.jpg http://s33.postimg.org/mmfn5r8q3/IMG_0566.jpg
    1 point
  8. Salutare! Am o nelĂŁmurire și ma tot bate un gând așa ... Ce trebuie sĂŁ am ĂŽn vedere dacĂŁ vreau sĂŁ montez faruri xenon ĂŽn loc de halogen, schimbare motor din 1.8 ĂŽn 2.0, schimbare cutie manuala cĂŁtre automatĂŁ și vopsirea ĂŽntregi mașini.
    1 point
  9. am vazut acuma unde ai recomandat, am citit posturile toate de la tine. Ms O sa caut un magazin mare ptr uleiul de cutie ca sa iau unul ok.
    1 point
  10. Multumesc pentru ca m-ai luminat. Am sa iau Valvoline Synpower MST 5w40 ptr motor. Are ceva daca ulei OE BMW de cutie iau de la magazine de piese auto mari gen autokarma,epiesa,ATaugsburg si nu din reprezentanta? Se stie ce preturi ridicate sunt pe la dealeri
    1 point
  11. CosminE46 depinde de ceea ce vrei. - Mobil1 ESP 5w30 se impaca excelent cu motorul tau asta ca rezultat al unor analize de ulei uzat de pe afara. Pentru mersul in oras 5w30-ul este mai ok. O alta varianta este Valvoline Synpower XL-III 5w30. - Shell Helix Ultra 5w40 o alta varianta excelenta dar cu o mai mare cantitate de cenusa de sulf. Pentru mersul pe distante lungi dar si pentru mersul mai sportiv ofera protectie ceva mai ridicata. Cu primul la un regim mixt nu iti recomand mai mult de 7k km iar cu ultimul lejer 10k km in regim mixt. Eu as alege Shell-ul pentru ca la un OCI de 10k km mixt o sa faca treaba excelenta. Daca stii ce mergi mai mult in oras gen 70% oras + condus sportiv + turatii incearca sa te limitezi la 8k km. Pretul uleiului e undeva la 135-140-145 lei pentru un bidon de 4 litri. Deci e super ok. Eu folosesc OCI de 6k km pentru ca merg mult in oras, merg sporitv iar dorinta mea este ca la interior uzurile sa fie cat mai mici. Nu de alta dar ia doar 3.6-3.8 litri la un schimb. IN plus, injectie directa. Mai este un aspect, un ulei 5w30 low saps C3 este mai rau pentru un benzinar cu injectie directa daca este mancat fie si in cantitate foarte mica atunci cand un A3/B4 nu este mancat vizibil pe joja. Legat de acele clipuri, irelevante. In motor ai un anumit tip de aliaje, nu neaparat cele ale unui surub, plus ca uleiul in motor lucreaza in alte conditii. Cam asa se face un test de industrie https://www.cectests.org/public/info_/g003/cec09_1993.pdf
    1 point
  12. Foarte bine recomandat. Pentru cutie numai ulei OE BMW. Legat de acel test cu uleiul pus la fiert.... nu are nici o relevanta. Depunerile in motor se face de la ulei neschimbat cand trebuie. Aciditatea uleiului, contaminarea, oxidarea + ca bonus pentru toate cele precizate temperatura din talpa de neam prost vorba aia ). In mod normal un ulei A3B4 tine 10k km fara probleme. Problemele apar la C3 cele low saps cu TBN de 6.2-6.6 + Injectie Directa de benzinar. Contaminarea excesiva a uleiului determina ca uleiul sa fie cam mort in km putini. La diesel nu sunt probleme chiar sesizabile. Cu toate ca uleiul C3 este teoretic long life in practica.... e mai complicat. Uleiul C3 are cantitate scazuta de zinc si fosfor sau sa zic complex ZDDP. Asta pentru ca in mod normal o cantitate infima de ulei se arde chiar si la motoarele care nu au consum de ulei vizibil pe joja. Uleiul ars produce cenusa de sulf, fosfor, cele doua sunt cenusile care ne intereseaza cel mai mult. La diesel cu DPF te intereseaza ulei cu cenusa de sulf cat mai mica pentru protectia DPF_ului. Cenusa de sulf si fosfor mica, interval mai mare de regenerari, asta combinat cu un ulei de calitate care se arde in cantitate mai mica. In acelasi timp reducand ZDDP-ul se reduce si sulful care este pierdut in masa de ulei si care determina formarea de acid sulfuric. Mai precis, se scade cantitate de acid care se formeaza dar cu precizarea ca rezerva bazica este nativ limitata Intervalul acela spus de VW de exemplu, 30k km sau 2 ani este o mare minciuna comerciala. Nu exista ulei pentru VAG care sa reziste la asa km. Mobil1 cu ESP au obtinut un interval maxim de 16k km pe simulator si control cu analiza de ulei uzat. Mobil1 care este ulei oficial Porsche, Bentley si pentru multe masini de perfomanta ( inclusiv grupul ABT de tuning ). La diesel exista acel interval dar la motoarele pe benzina cu injectie directa daca se trece de 10k km cu acel ulei C3 low saps iar cantitatea de ulei din baie este mai mica de 4.5-5 litri se fac uzuri premature asta in regim mixt ( oras + drum intins ). Aceasta problema este si la unele motoare de BMW cu injectie directa unde s-a coborat OCI-ul la 5k mile de catre proprietari pentru ca analizele de ulei uzat aratau vascozitati mult scazute, si cantitati ridicate de materiale din motor. Sunt motoare BMW la care se merge cu un schimb de ulei mai mult de 10k km sau 15k km. Cu cat cantitatea de ulei din baie este mai mare intervalul de schimb creste. Iar cu cat cantitatea de ulei din baie este mai mica intervalul de schimb scade. Dar si asa 30k km OCI nu este ok pentru masina. Pentru dealer este ok, mai aduci ceva la reparat pe viitor. Pentru producatorul masinii la fel, se mai vinde o piesa la care pe langa costurile de productie se adauga si pretul de original. Nu in toate cazurile apar probleme in 200-300-400 k km. Difera aliajele folosite la unele motoare. Unele sunt mai bine gandite si sunt modificate si ridicate in caluti frumos cu internele motorului. Altele au pur si simplu probleme. Caz concret la VAG, un tip care mi-a cerut sfatul pentru un motor BXE, cu axa cu came picata prea devreme. O masina ingrijita care a mers pe castrol si OCI-ul dat de producator. Altele nu au avut probleme pentru ca au avut alte aliaje.
    1 point
  13. Pentru un rezultat perfect poti urma pasi acestia: #1: aplica banda galbena/albastra (cea folosita de zugravi) pe toata suprafata consolei pentru a preintampina orice zgarietura accidentala #2: insemnezi peste banda, zona in care trebuie montat butonul. #3: dai cateva gauri in interiorul chenarului cu un burghiu corespunzator la viteza mica #4: cu o pila dreapta/rotunda mica incepi usor si pilesti pana cand ajungi la forma dorita pentru montarea butonului Bafta!
    1 point
  14. Imi dai voie raspund in locul lui pana apare el? Iti recomand sa pui ulei luat de la dealer. O sa ai mai multa liniste ca ai pus original in cutie. Ieftin nu e si vand la bidon de 5 litri.. si in nici un caz NU intra atat. Nu am auzit sa stie careva tipul uleiului din cutie pe raftul vreunui magazin..
    1 point
  15. Ba da, si in a 3-a iti patineaza, doar ca tu mergi subturat in a 3-a.
    1 point
  16. Ce forum agresiv :pirate: Mi-am comandat Millers 10W60 de la Racing Nick dar bineinteles ca nu au avut pe stoc (a 3-a oara cand comand de la ei si nu au ce comand) asa ca am luat Castrol 10W60. Am cautat si Motul 10W60 dar nu am gasit. Din ce am citit Millers 10W60 e mult peste Castrol dar asta e. Poate data viitoare comand direct din Anglia.
    1 point
  17. Eu cu F25 meu 2.0d automatic, am urcat acum vreo 3 saptamani la cabana Ciucas, pt cine stie..., 5 persoane in masina, anvelope de vara, roti pe 19", in timp ce ploua. Am si coborat in siguranta. Ca viteza prinde destul de repede 190km/h, eventual data cutia in DS sau manual si DSC dezactivat. Apropo, sa stiti ca eu nu am butoanele de Sport, Comfort etc, dar cand dezactivez Dsc se intareste directia, si in mers cu viteza dar si la viteze mici sau pe loc. -Altadata, asta iarna (cu anvelope de iarna, roti tot pe 19") consumul la o cursa din jud CTa pana la in Brasov si cateva zone din Covasna, apoi retur prin Bucuresti la ora de varf si inapoi in CTa... a fost de 6.2 % . - Motorul este N47T la a mea, afisat pe Vindecoder, sau N47D20C trecut in carte. Eu i-am schimbat preventiv (personal) intinzatorul de sus de la distributie. Cand am cumparat-o din Germania, se auzea un zgomot de fasait cam tare, dar acum e mult mai lejer zgomotul, mai ales ca de vreo 3-4 schimburi incoace ii pun doar ulei Bmw - Shell, pe care il schimb la maxim 13.000 km . Acum are 132.000 km . - La inceput, acum un an si jumatate ,cand am cumparat-o o cam menajam, dar acum chiar ii mai dau talpa, raportat la capacitatile ei. - Motorina de Socar ar fi printre cele mai bune pt X3 meu. Cu cea din Omw trancane injectoarele la rece f tare, in sarcina. De asemenea la un interval de cca 7000 km ii pun aditiv diesel wyns 3 parca. Si chiar si-a mai dat drumul la sprinturi, chiar si atunci cand nu am deloc aditiv in rezervor. Din auzite am inteles ca ar fi indicat sa se faca si o resoftare a injectoarelor daca sunt unele probleme. - Despre antifonare ar fi de discutat. -Poate fi vorba si de marca anvelopelor, sau daca sunt runflat sunt mult mai rigide si zgomotoase, dar si mai grele - consuma mai mult masina. -Zgomotul de vant, despre care unii zic ca ar veni de la oglinzile mari, vine de fapt de la chederele de sus ale geamurilor portierelor fata, chedere ce nu sunt de calitate. Eu am suplimentat cu un anume tip de material ( nu se vede in nici un fel cum l-am pus) si nu se mai aude zgomot de vant. Se poate proba chestia asta impingand din partea de sus , geamurile usilor fata din afara inspre interiorul masinii.., sa vedeti ce fel joaca geamurile. Am incercat chestia asta si cu un X3 nou, in showroom , la fel face, si era si facelift. Cu materialul pe care l-am pus sunt tepene geamurile. - Am dat cu spray antifon la capota, dupa ce am demontat cartonul antifonant. Se aude mult mai incet motorul. Am dat cu spray antifon si am pus banda antifon si pe tablele de la portbagaj dupa ce am demontat mochetele, si se simte diferenta. - Coloana de directia are cateodata un mic zgomot de vibratie, cand se sta la relanti, dar daca virezi un pic , nu se mai aude. Directia este electrica si din ce am citit unii mai schimba caseta de directia electrica din cauza acestor zgomote. - Pentru o directia precisa e necesar sa reglati geometria rotilor, fata-spate. Veti vedea diferenta, chiar daca are putini km masina. Dispun si de Mercedes E250 4matic, Glk 220 4matic, XC90, Mazda CX7, Cherokee KJ, si ceva dubite si camioane, am avut si E90, deci... stiu ce vorbesc despre masina aceasta.
    1 point
  18. Înțelegeți ca urbanul e relativ, ce e urban pt mine, nu e si pentru alții. Ca sa mergi in Corbeanca e practic extraurban. Bara la bara iar nu e relevant ca poate multi nu prind, sau evita. La diesel consumul nu creste atât de mult proporțional cu capacitatea. Aici e șmecheria. Mai bine comparați extraurban, e mult mai ok. Mie la 520d euro 3, ia cam 6.5% masina plinĂŁ si cu clima. 116d in aceleași condiții ia cam 5.5%. Dar nu știu dacĂŁ sa pun pe seama tehnologiei sau pur si simplu e vorba de greutate si faptul ca cea din urma e manuala in 6 rapoarte.
    1 point
  19. Vise taica. Sa vezi cum dai cu el de pamant cand polizezi pe langa... Rama de E90 n-o s-o potrivesti niciodata perfect.
    1 point
  20. Asta nu e o idee constructiva ! Sunt convins ca dupĂŁ ce termin cu ea n-o sa știe nimeni sa o deosebeascĂŁ de una decupata de fabrica. Pe de alta parte nu cred ca multa lume ar da 900 de lei pe asa ceva....mai ales ca nu am de decupat decât un mic dreptunghi
    1 point
  21. Pai asa se intampla daca schimbi doar unu, cand cumperi pantofi nu ii iei noi pe amandoi?
    1 point
  22. Nuuuu, este stricat, daca ai benzinar cu peste 3xx cp sigur trebuie sa consume 25 in oras si de la 10-11 in sus ex. urban. Felicitari pt masina si motorizare, consumul este fff bun. La 640d am 8.2 mixt pe 24xx km.
    1 point
  23. 1 point
  24. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-ID7GhMHF.html Pe asta o stie cineva?
    1 point
  25. Asta e ala care vindea x6-le ala pentru pretentiosi la 21k sapt trecuta. Care x6 de fapt era o cotineata in care mai trebuiau "bagati bani". )) Adica cel de aici - http://www.bmwclub.ro/forums/topic/176024-bmw-x6-30-286cp/page__pid__2353561#entry2353561 A facut schimb cu f10 asta "2011" care de fapt e fabricat 2010. Din 2015 pana acum, a imbatranit ca vinul vechi, adica un pachet M din fibra de sticla si niste jante i-au crescut cu 8 mii pretul. )) Eu tot nu inteleg de ce postezi tu masinile altora, mai ales ca prietenul asta al tau e un samsar aparent de joasa speta? Sigur se vinde si asta in 2 zile, ca doar accepta si schimburi cu variante mai ieftine. )
    1 point
  26. Am un prieten care foloseste acest ulei la un Opel GT modificat 450cp ...daca vrei sa intreb spune-mi sa-ti zic detalii despre cum se comporta intr-un 2.0 puternic.
    1 point
  27. Avand 5 trepte nu este niciodata e4.
    1 point
  28. Tinere, nu are nicio legatura limitatorul de turatie, la 320i atat poate motorul sa impinga, adica fix pana la 230km/h. Pentru mai mult e nevoie de mai multa putere pentru a invinge rezistenta aerodinamica a masinii respective. Daca tie iti place sa te minti singur, e problema ta. e92 320i atinge maxim 230, iar aceasta viteza o atinge dupa vreo 5 minute de la 0km/h. Mai exact 0-220km/h atinge in 66 secunde, dupa care poti sa citesti un ziar pana atingi 230. Cat despre remarcile la n47, le cam amesteci. Clapetele aspirate in motor sunt problema la m47, iar distributia ocazional la n47. In rest, ce sa zic, probabil daca te urci intr-un 330 o sa ti se para racheta spatiala, din moment ce 320i-ul tau il consideri ca " rupe asfaltul in special la viteza mare, urca si de la 180 in sus parca e sonat :frantics: " E nebun rau 320-ul asta cu 170 de cai.. ))
    1 point
  29. omul nu vrea sa vanda masina, c nu intelegeti? ...cine credeti ca vrea o masina supraevaluata cu motorul modificat, in caz ca se strica ceva sa nu mai stie nici un mecanic cum sa i dea de cap. Din prisma mea asta le scade valoarea, nu o urca...poate sunt eu nebun.
    1 point
  30. Multumesc pt aprecieri. Eu eram dar am avut multa treaba si am fost tot contra timp asa ca daca am condus cam agitat imi cer scuze
    1 point
  31. Daca va este util ceea ce am scris, ma bucur. Nimeni nu da negativ pentru ca spun ceva gresit, este doar un personaj care are o frustrare legata de mine si pe orice forum merg, isi iroseste secundele din viata dand mesaje unora despre cine sunt eu si ce parere are el despre mine. Pacat ca toate acele persoane mi-au trimis acele mesaje si am ras cipios in grup ) "Liqui Moly High Leichtlauf 5w40 a3/b4 " este un ulei bun. Daca esti multumit de el mergi mai departe cu el. Pentru motorul tau este mai mult decat ok. TDS-ul spune numai de bine despre el, aprobarile sunt la nivelul corect. Pentru un 5w40 este impresionant un V.I de 177 dar si un PP de -45 grade. Valorile pentru MRV si CCS nu sunt tocmai clare, au o marja de variatie. Una peste alta ai ales foarte bine. Felicitari. Un ulei nu trebuie sa fie doar pe hartie bun ci si in practica. Pe hartie este un ulei bun, daca si in practica acel ulei multumeste atunci alegerea este corecta. Nu exista cel mai bun ulei ci exista cel mai bun ulei pentru un motor si pentru cel care il conduce.
    1 point
  32. Adevarul e ca romanii cand suna, prima intrebare pe care o pun e " care e ultimul pret". Mi se pare de bun simt sa negociezi la fata locului dupa ce vezi masina. Asta cu ultimul pret la telefon e dovada ca lumea cauta pomeni, eventual sa i-o dai si cu rezervorul plin.
    1 point
  33. Asta era ideea,sa pui pretul!Spor!
    1 point
  34. BMWkiller, am spus bine OEM pentru ca am folosit ulei castrol nu VW Special Plus. OE este uleiul VW sau Audi - Vapsoil, OEM e castrolul pentru ca asta vine si in cutia VW special plus ( OE ) In schimb o geseala de scrie am facut, am spus ulei Shell Helix Ultra Racine 10w60 sau OEM cand trebuia sa scriu OE ( OEM-ul era primul ) ) - eram cu gandul dus departe de caldura deci cred ca se iarta Legat de ml si km am incurcat putin km cu ml ) Ti-ai dat seama ce am vrut sa zic. Am spus, ceea ce conduc este din alta familie asta cu toate ca masina de suflet pe care mi-am dorit-o de ani buni este E46 320 ci asta ca o paranteza.
    1 point
  35. Nu cred ca am punctat suficient un aspect in postul de mai sus iar daca timpul a trecut am vazut ca nu mai poate fi editat. Uleiul 10w60 comparativ cu un 5w40 este pompat mai greu la prima pornire dar si la cald datorita vascozitatii ridicate. La un mers pe oras este .... dificil un motor de M5 cu ulei 10w60 pentru ca ... acea masina este mai mult de alergat. Te gandesti si zici, ma ar merge un 5w40 ca sa fie mai ok la porniri si la mers pe oras dar la drum intins si la mers sportiv motorul o sa cam faca apa uleiul 5w40 iar acolo o sa aiba de suferit. In general nu este bine sa ne jucam in jos cu vascozitatile recomandate de producator. Cel mult in sus. Singura exceptie este atunci cand se recomanda 5w40 iar noi punem 0w40 sau 5w30 cu 0w30 Consumul de ulei este caracteristic fiecarui motor dar si uzurii fiecarui motor. Sunt motoare care mananca gras ) sau care nu papa ulei. In cele mai multe cazuri un motor mananca uleiul in talpa atunci cand subtiaza uleiul mult iar acesta devine mai sensibil. Eu la motorul meu de 1.4 turbo, cu uleiul castrol oem 5w30 dupa prima talpa grea am ramas fara 100 ml ulei la fel si cu vestitul amsoil euro. Am trecut pe uleiuri mai bune gen Mobil1 0w40 New Life sau Mobil1 ESP 5w30 si in prezent Valvoline Synpower Xtreme XL-III 5w30, iar cel mai mare consum de ulei a fost de cam 100 km in cam 4k km daca tin bine minte la 5w30. Si sa nu va ganditi ca am mers batraneste. Partea asta tine de baza uleiului si de stabilitatea ei. Un ulei cu index de vascozitate mare si punct de fierbere ridicat are un semn de baza stabila. Daca baza este facuta din ulei hidrocracat de generatie nou ( cazul valvoline ) + PAO si posibil POE atunci avem un combo bun care ofera un rezultat bun. Am dat un exemplu concret, exemplul meu.
    1 point
  36. Se vede cat de multe stii tu legat de piese auto ) si piesele pe care scrie bmw cine naiba crezi ca le face fabrica BMW de piese auto? Bratele, bucsile, filtrele, bujiile tu cine crezi ca le produce? Eu asta incercam sa explic, ca daca tu ai habar normal ca te incarca vanzatorii....din fabrica pe toate piesele e stantat bmw, dar nu bmw produce piesa respectiva, tu doar platesti de 3 ori mai mult pentru ca scrie bmw pe ea! DE EX: Bujiile sunt facute de BOSCH, beru sau bremi mai nou, una incandescenta e undeva la 70-90 lei...dar daca vrei sa scrie pe ea bmw platesti de 3 ori mai mult desi ea e produsa intr-una din fabricile celor trei producatori! La bucsi e cel mai evident, comanda o bucsa originala bmw si una LEMNFORDER, si o sa vezi ca singura diferenta e ca pe cea din ambalajul lemforder e decupata cu lama stanta BMW! Filtrele la fel, OEM scrie pe ele BMW dar ele sunt facute de Bosch sau MANN! Distributia la motoarele astea nu stiu exact de cine e facuta dar sau e FEBI sau Ruville
    1 point
  37. http://www.auto-innovations.com/site/dossier5/BMWn47t28print.html Sunt aproape 10 ani de cand a aparut motorul asta si la vremea lui a insemnat un pas mare inainte.Cand apari cu multe lucruri noi inevitabil poate apar si reteuri dar asta nu inseamna ca motorul este de 2 lei.Ca tocmai am vazut in reluare F1 Baku mi-am adus aminte de o situatie de aproape 10 ani cred cand Mclaren era echipata cu motoare Mercedes.Totul era superb,inttodeauna erau in fata dar in cursa le explodau motoarele la un momrnt dat.Au trebuit sa treaca cateva curse ca sa inteleaga unde era problema......la inceput se sezon au fost nevoiti sa modifice baia de ulei pentru a acomoda motorul in caroserie si in felul asta ramanea la un moment dat fara ulei. Caroserie superba ,motor suberb...adio campionat. De ce sa nu greseasca si Bmw?Daca e fasait intre 1500 so 2000 de ture am inteles ca este reala problema ....deci schimbam distributia...haideti sa posteze cine stie bine exact ce piese trebuie schimbate (cu pinioane sau fara..etc),daca e bine sa dam motorul jos sau nu ...cam cat ar costa toata treaba si unde este mai bine ...si asta este.
    1 point
  38. auleu ma nene ma, chiar crezi ca poti sa scoti banii investiti in masina?
    1 point
  39. .. De mult asteptam sa aflu MOTIVUL FOARTE INTEMEIAT pentru care s-a pus distributia mai pe spate, asa.. Ca maine ma duc sa cumpar una asa, sa nu le ia altii pe toate :hyper: Deci, dorubimotorul? :pirate: (fie vorba intre noi, am cautat deja in sus si in josul netului, surse oficiale si neoficiale, dar serioase(!), si n-am gasit motivul tau ...intemeiat; asta ca sa stii ce te asteapta..)
    1 point
  40. Astazi a venit randul tapiteriei de piele: -pentru curatare am folosit mafra Charme detergent pe partea de piele -pe panourile de usi am dat cu pulimax si am agitat cu o perie -dupa ce am sters cu o laveta am dat cu mafra hidrating, lasat 2-3 minute sa se absoarba si apoi am sters excesul. La fel am procedat si pentru volan. As fi facut mai multe poze dar caldura m-a dat gata. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160530/5e28621e90ef32f39e9e11e7645400b3.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160530/f541ef84de360553bf29754a82e4a6fe.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160530/2e788509c1c8e5d748c64de44ca9aa38.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160530/f170cdc18cdbfabfc81b2d13b13e0dc1.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160530/d9177e98f7553b1ed4baf377ac11f666.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160530/e9ab85d6fc4031f897ae28e27677d8d2.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  41. da 700 de lei si fa o treaba serioasa. multumeste te ca ai e90 si ca l poti cumpara. daca aveai e60.....atunci erai nevoit sa l tai........atunci sa vezi distractie
    1 point
  42. sunt foarte multi profesori de limba romana pe acest site ,singura lor ocupatie e sa gaseasca greseli gramaticale.
    1 point
  43. Astazi am trecut la incaltarile de iarna. Masina este inca la vanzare. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GfkZt.html
    1 point
  44. 760Li F02 544 CP 760i E65 445 CP 750i E38 326 CP 850Ci E31 326 CP
    1 point
  45. Am comandat setul de garnituri+busci+șuruburi de ghidaj ,pistonase nu am gĂŁsit nicaieri De vândut nu se pune problema,imi place prea mult,am investit foarte multi bani si timp in ea.iar daca ar fi vreodatĂŁ sa o vand nu ma pot ĂŽmpacĂŁ cu gândul ca vand cuiva o masina cu defecte.O sa iau si discuri si plĂŁcute OEM cat de curand
    1 point
  46. acum am vazut poza aia cu plumbul ala, sa te fereasca dumnezeu ce tiganie, eu plumb pe exteriorul unei jante de aliaj nu am vazut de cand mama m-a facut..
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.