Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/25/16 in all areas

  1. Dupa e60 520d si e60 530d a venit si timpul ei ... F10 530d 2012 258 cĂŁluți pe puntea spate Masina am gasit-o destul de repede,cam la 1 sapt de la inceperea cautarilor.Am luat-o de pe mobile,are tot istoricul la BMW nurnberg AG M-am ferit de dynamic drive,edc,active steering,poate pentru unii sunt dotari importante,dar eu nu am vrut sa ma leg la cap cu ele pe viitor si am preferat suspensia M packet Ca si la primul e60,interiorul m-a cucerit si a fost dragoste la prima vedere! Mi-ar mai fi trebuit vreo 2-3 dotari ca trapa,un sistem audio minim hi-fi si oftica mea maxima pachetul de lumini ambientale extins,dar am googĂŁlit un pic si am vazut ca nu e greu de facut retrofit la luminile astea ambientale,asa ca asta o sa fie prima modificare la masina... Si acum optiunile dupa VIN DW57524 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S1CB ACEA / CO2 scope S1CC Auto start/stop function S1CD Brake Energy Regeneration S2K2 BMW LA wheel, V spoke 328 S2TB Sport automatic gearbox S4AT Interior trim finishers black high-gloss S4U2 ECO PRO S5AC High-beam assistant S6AA BMW TeleServices S6AB Control, Teleservices S6FL USB/audio interface S6NF Connection, MP3 player in mobile phone S6NR BMW APPS S6VA CIC assignment S6VC STEUERUNG COMBOX S6WA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF. P7A2 Innovation pack II S7SP Navi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE S8SC Telematics access request,country-spec. S8TF Active pedestrian protection S8TH SPEED LIMIT INFO S8TN TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST S8V1 HINWEISSCHILD NCAP ENGL/DEU/ITAL S9AA Outer skin protection S230 Extra package, EU-speciifc S258 Tyres with runflat properties S320 Deleted, model lettering S415 Sun-blind, rear S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior rear-view mirror with auto dip S456 Comfort seat with memory S465 Through-loading system S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S522 Xenon Light S524 Adaptive Headlights S534 Automatic air conditioning S536 Auxiliary heating S548 Kilometre speedo S575 Socket, lugg. comp. incl. 2. batt. S609 Navigation system, Professional S610 Head-up display S612 BMW Assist S614 Internet S615 Extended BMW Online Information S616 BMW Online S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S698 Area-Code 2 for DVD S704 M Sports suspension S710 M leather steering wheel S761 Individual sunshade glazing S775 Headlining anthracite L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S879 Operating instructions German Si cateva poze Masina e la mine din 19/09...iar de atunci i-am facut: - schimbul de ulei la cutie la service faur Zf -revizia(ulei shell 5w30 +filtre) -schimbat bujiile -placute spate Trw -cureaua de la accesorii -curatat galeria de admisie
    1 point
  2. Vand un set de jante BMW style 21 originale, R19. Au fost cumparate noi de la Automobile Bavaria Baneasa, si au fost utilizate pe masina doar doua ierni. Prezinta mici semne de uzura pe margini. Nu au fost sparte, indoite sau sudate. Jantele nu au fost indreptate sau vopsite vreodata. Pret 500 euro. Se pot vedea in sectorul 3, Bucuresti. Poze: http://olx.ro/oferta/jante-bmw-style-211-r19-ID67qTc.html#b7a0627f71 http://olx.ro/oferta/jante-bmw-style-211-r19-ID67qTc.html#b7a0627f71 http://olx.ro/oferta/jante-bmw-style-211-r19-ID67qTc.html#b7a0627f71 http://olx.ro/oferta/jante-bmw-style-211-r19-ID67qTc.html#b7a0627f71 http://olx.ro/oferta/jante-bmw-style-211-r19-ID67qTc.html#b7a0627f71 http://olx.ro/oferta/jante-bmw-style-211-r19-ID67qTc.html#b7a0627f71 http://olx.ro/oferta/jante-bmw-style-211-r19-ID67qTc.html#b7a0627f71 http://olx.ro/oferta/jante-bmw-style-211-r19-ID67qTc.html#b7a0627f71
    1 point
  3. Vand BMW 525d touring, an fabricatie 2002, cutie manuala, in perfecta stare de functionare si foarte intretinuta.Masina este inmatriculata in tara in 2006,cu vama platita,se poate circula cu nr. actuale fara probleme,se elibereaza certificat fiscal la zi,itp valabil 2017,asigurare valabila 12.2016,rovinieta valabila. Dotari;geamuri electrice,oglinzi electrice heliomate incalzite pliabile,clima, volan reglabil,8 airbag-uri,pilot automat,comenzi pe volan,NAVI mare cu harta romaniei ultima versiune,faruri cu xenon,farurile si stopurile au folie antimatuire, spalatoare faruri, adaptor stick pentru mp3 GROM in locul magaziei de cd, telefon original bmw, DSC(ESP),ABS,PDC( senzori de parcare originali),detector radar,jante tabla cu anvelope de iarna 15`` jante aliaj 16" cu anvelope noi de vara,folie pe geamurile din spate cu autorizatie,3 chei,baterie Bosch cumparata in februarie 2015 in garantie..etc! Placute de frana fata noi,revizia facuta 28.05.2016.Masina nu necesita investitii. Reviziile facute la reprezentanta conform carnet service. Detin toate actele,inclusiv factura de import,etc. 3650eur. 0729.955.477. Bucuresti poze poze
    1 point
  4. Vand set jante 17" Borbet + cauciucuri 235 / 45 R17 Continental Sport Contact 3 in stare foarte buna. Jantele sunt 8.5J ET 11 si nu au nici o zgarietura, nu sunt deloc atinse. Pret: 1599 RON Telefon: 0755 530 124 Locatie: Sibiu Multumesc
    1 point
  5. a verificat userul @All pe bmwdecoder seri de sasiu si se pare ca un proprietar anterior a dat "putin" km inapoi, real are cam cu 100.000 km mai mult , deoarece in iulie 2011 avea 271.000. eu am rulat-o 78.000 de cand avea pe bord 204.000 pana acum cand are 282.000 (pe bord...). - in alta ordine de idei, am schimbat rolele de accesorii si cureaua - alternatorul cu unul sh din dezmembrari, ce sa vezi trebe codat la bmw ca altfel nu comunica cu ECU, motiv pentru care a rmamas martorul aprins in bord.
    1 point
  6. Ba da, simptomele pot disparea/aparea in prima faza, in functie de temperatura ambreiajului, a mediului ambiant, etc. Si cum s-a mai spus, acum patineaza doar in treptele superioare. Treptat o va face si mai jos. Ar fi bine totusi sa isi dea cu parerea si un mecanic priceput care o conduce live. Asa online e mai greu.
    1 point
  7. Vorbim de e90 nu de F30 Varianta Alpina pe caroseria de F30 foloseste motor de 3L (e facuta pe 335d) spre deosebire de e90 alpina care e facut pe 320d iar Alpina D3 Bi-Turbo e facut cu motorul de pe 123d.
    1 point
  8. Iti dai seama ca pe la noi nu prea gasesti persoane care sa fi avut alpina. Ce iti pot spune de Alpina D3, e ca difera doar injectoarele, are stock injectoare de 535d varianta de 272cp in rest e identic cu 320d. (bine, cu alt soft, evident)
    1 point
  9. 1. masina a fost adusa in tara in 2010 , taxa a fost platita atunci si nu se recuperase pana in 2013 cand am cumparat-o eu, aceea era copia de pe adeverinta pe care am folosit=o eu la inmatriculare 2. pe portalul instantelor nu exista niciun dosar cu numele primului proprietar de pe carte cum ca ar fi un dosar de recuperare a taxei 3. dreptul de a cere restituirea taxei s-a prescris la 1 ianuarie 2016 - teremenul de prescriptie pentru creantele fiscale este de 5 ani. 4. pentru ca mi-a fost efectiv lene sa scot adeverinta de la anaf, am propus sa facem contractul de vanzare la notariat si sa trecem o clauza ca daca prin absurd iese adeverinta ca taxa nu este platita ii restitui eu contravaloarea. oare de ce nu ati vrut asa ? 5. nu uita ca eu am trecut la suspensia normala asa ca ati spus voi ca vreti masina (asta inseamna timp si bani pierduti de mine) - fara sa cer avans! 6. v-am spus de la inceput ca vreau sa va scriu pe talon instarinat catre ca imi vreau numerele 7. v-am spus ca ITP ul este valabil si ca v-a expira 8. dupa ce am vorbit la telefon v-ati mai targuit pentru 250 de lei ca expira itpul peste 5 zile si ca "credeam ca mai are 2-3 luni" voi cand ati venit sa facem actele ati spus asa : " pai iti spun de la inceput ca nu vreau sa imi scrii pe talon" - cum rahat e asta de la inceput cand eu, cand ati venit prima oara sa vedeti masina v-am spus ca nu o dau fara aceasta formalitate ? dupa aceea ati spus dar domnle de unde stiu eu ca taxa e platita ca uite ca adeverinta e din 2013 ? din cate imi amintesc am propus 2 variante : fie asteptati sa scot eu adeverinta si facem actele dupa (evident cus cris pe talon) fie facem actele la notariat (m-am oferit sa platesc eu contractul autentificat 100 de lei) cu clauza de mai sus ca platesc eu taxa daca iese doamne fereste negativ. nici una nu a fost agreata de voi, de ce ? si tot din cate imi amintesc vroiati sa inchei un contract de vanzare cumparare direct cu tatal unuia dintre voi. insa niciunul dintre voi nu avea procura de la acea persoana pentru a cumpara masina. dar da intr-adevar taxa aia de 221 de euro care este platita si nerecuperata 99,99% v-a impiedicat pe voi sa luati masina... si daca tot vorbim de samsareala, nu cumva a avut unul dintre voi un valvetronic de vanzare chiar in perioada aia, un 316 dar care era trecut 318 si pe forum si pe siteruile de profil, cam cu 3200 de euro asa ?
    1 point
  10. Patineaza ambreajul, momentan patineaza in trepte superioare pt ca e mult cuplu, daca mai mergi asa o sa patineze si in trepte mici sau nu o sa mai pleci de pe loc
    1 point
  11. Esti unul dintre cei care chiar cred povestea cu Lifetime? Il schimb tocmai ca sa nu am probleme in viitor.
    1 point
  12. Nu este musai sa se manifeste in treptele inferioare, adica el patineaza si in treptele de jos, dar simti doar cand deja nu se mai poate rula in treptele superioare. Prima oara il simti in treptele superioare. Ex: introduci viteza a 5-a la 80km/h si accelerezi pana in podea, cand va intra turbina, daca ambreiajul scapa, il vei simti fara discutii fiindca se va reproduce tot ce a mentionat initiatorul topicului.
    1 point
  13. Pai cam asa se manifesta un ambreiaj defect. Tu accelerezi, urca turometrul, cateva secunde, dupĂŁ aceea coboarĂŁ cateva sute rpm, si va urca din nou, de aceasta data, accelerând si masina. Nu am dat cea mai buna explicație, dar.... nu sunt mecanic
    1 point
  14. http://autovit.ro/an...8-ID7GhYFB.html BMW Seria 1 118 2010 156 000 km Diesel Hatchback +4 0734411868 // +40 734411868 // +40 734 411 868 // +40 734 41 18 68 WBAUD71020P426001 // P426001 Km din anunt: 156.000 km VIN CHECK: 30-jan-2013 152.509 km => rulaj mediu in Germania: 4.000 km / luna 04-nov-2013 137.157 km => rulaj real aproximativ in nov-2013: 185-190k km In momentul de fata masina are cu siguranta peste 200k km reali.
    1 point
  15. Pozele nu reflectă întodeauna realitatea, ba din contră, de cele mai multe ori nu primești deloc ceea ce vezi în poză. Nu toată lumea are telefoane/aparate foto performante și o oarecare cunoștință în Photoshop sau AE. Cel mai bine mergi să o vezi dacă ești din apropiere și-ți faci o părere și vezi dacă merită banii.
    1 point
  16. Jantele se vand DOAR cu anvelopele, separat nu. Pretul lor 1200 Euro!
    1 point
  17. Era chiar pe un forum BMW un topic de genul. Da dar acel fenomen de mult sludge implica si posesori care nu schimbau uleiul la timp. Castrolul schimbat la 10k km nu va lasa depuneri in motor, dar nu o sa ofere cea mai buna protectie antiuzura pentru ca nu au investit in uleiurile low saps adica BMW LL04. Ei au un nume format, aveau parteneriate cu producatori auto si au mers mai departe doar pentru profit. Acea reclama cu Titaniu este praf in ochi. Datoria noastra este sa spunem de ce nu este bine sa se foloseasca castrol. In cazul in care utilizatorul si colegul de forum este multumit de castrol noi putem sa ii dam un sfat sa aleaga varianta nemteasca de castrol cu scris in germana. In rest fiecare face ceea ce vrea De asta am si spus colegilor fan castrol, sa foloseasca uleiul dedicat normei LL04 nu varianta facuta pentru mai multe aprobari.
    1 point
  18. este un link pe http://bmwservice.livejournal.com/ pe internet, unde se arata motoare desfacute care au mers cu diverse uleiuri. Se pot face comparatii reale Castrol lasa sludge, a nu se compara cu Shell GTL (ultima tehnologie) care da curatenie maxima pe piston ,plus de asta e un ulei light. Rezista 10-12mii km fara probleme in motor Nu se poate compara Castrol nemtesc cu castrol turcesc made in EU care se gaseste in RO !!! Nu este deloc acelasi ulei, am pus intr-un post mai sus UOA-uri de la cele 2 castroluri si se vede diferenta Fuchs titan GT1 5W40 ( tehnologia XTL) f bun mai ales la temp scazute tehnologie dezvoltata pt start cu penetrare rapida in motor, ce bineinteles scade uzura la pornire care e cea mai mare in toata viata motrului. Cauti pe you tube Fuchs oil XTL http://www.fuchslubricants.com/titan-gt1-sae-5w-40-xtl Mobil1 ESP 5w30,iarasi foarte bun uleiul. Poate fi folosit de catre cei cu motoare Diesel cu DPF sau Euro 6, fara probleme Se gaseste pe internet teste VOA si UOA, stau foarte bine la uzuri aceste uleiuri de mai sus. Ptr cine vrea ulei premium de la Shell, sa foloseasca Shell Helix Ultra ECT 0w30, ma refer la cei cu norma 504/507 (ulei low saps) contine boron nitride in cantitate ff mare 400ppm http://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-ect-c2-c3-0w-30.html sau mai light se poate folosi Shell Helix Ultra ECT 5w30 http://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-ect-5w-30.html sau pe varianta vapsoil uleiuri mai ieftine dar e acelasi ulei in bidon ! Shell=Pennzoil SUA=Vapsoil Rezultate remarcabile ptr cine n-are DPF si are nevoie de A3B4, se poate obtine cu Mobil1 New Life 0w40, Shell helix Ultra 5w40, Valvoline Synpower 5w40,Ravenol VST 5w40 sau Ravenol VSI 5w40 Eneos Sustina 5w40, iarasi ulei foarte bun . Se poate folosi cu schimb scurt OCI max 8000km. Recomandabil 6000km ptr cine tine la resursa motor si vrea protectie maxima
    1 point
  19. era vb de obi germania dar am intrat in atu daca citea-i mai bn iti dadea-i seama ce am vrut sa zic , mai pun odata poza cu uleiul ca nu stiu din ce motiv(acum am vazut) nu a aparut
    1 point
  20. Anunt valabil, pret 2000 lei tot setul.
    1 point
  21. Buna gandirea cu gardul si 100% adevarata. Cred ca o explicatie mai corecta nu putea fi data. BRAVO :goodjob:
    1 point
  22. Si panoul de clima cu grafica noua si LCD pe alb ziua si portocaliu noaptea.
    1 point
  23. Azi am pus si monitorul de 10''. Cel original de 8'' era destul de mic si nu m-am obisnuit cu el.
    1 point
  24. Oricum Romania inca este dominata de sechele prin care toata lumea isi da cu parerea; fiecare poate cere cat doreste pentru un serviciu, nu cred ca trebuie sa isi justifice preturile, ca nu suntem in stat comunist cu preturi fixe.Dar in conditiile in care se cer forum sfaturi la achizitie anvelope second hand, mai vazusem ceva si cu amortizoare.......ce pretentii sa mai avem...cat mai ieftin, cat mai bine.
    1 point
  25. suna foarte vag anuntul. defapt combox ul suporta baseplate ca la ala se leaga, nu cic -ul. multi vad, putini inteleg...... nu spui nimic de cablu video, cablu usb, port usb, cablaj combox, cablu hsd de la combox la acel baseplate......totul e in aer la tine in anunt
    1 point
  26. Omu' zice ca e inmatriculata cu plata vamii in 2006 si ca se poate circula cu numerele actuale deci despre ce taxa vorbesti? N-are ce adeverinta ANAF sa scoata. In 2006 nu exista taxa de inmatriculare.
    1 point
  27. Problema este cĂŁ, unele autoturisme sunt lĂŁsate pana ĂŽn ultima clipa,și ar trebui duse la remat,nu la simeringuri de supape. Iar eu personal prefer sa pierd un client, decât sa repar o rabla.
    1 point
  28. Salutare vreau sĂŁ vĂŁ anunț cĂŁ prețul pentru manopera la simeringurile de supape este 650 RON de ceva vreme. Prețul a crescut deoarece este necesara o selecție a clienților. Va mulțumesc și va aștept.
    1 point
  29. Cel mai bine e sa faci revizia la 5000Km, sau chiar mai devreme (ex: dupa fiecare drum la mare). Atunci stii sigur ca masina o sa mearga perfect mult timp ()
    1 point
  30. Ce importanta are marimea sau aspectul service-ului sau garajului? Ce legatura crezi ca exista intre marimea sau opulenta cladirii si profesionalismul celor care lucreaza acolo? Trebuie sa fii extrem de naiv sa crezi ca la un service mare lucreaza in special profesionisti, iar in "garaje" lucreaza doar idioti care pun in genere piese ieftine si proaste. Profesionalismul unor mecanici n-are nici o legatura cu aparentele. Adica nu conteaza cum arata service-ul, nu conteaza cele mai multe lucruri pe care clientii le considera importante. Adica aspectul cladirii, cat de buna e cafeaua, daca domnisoara de la front desk are ochii verzi sau albastri etc. In mod evident e vorba si de noroc. Exista oameni care stiu sa minta foarte bine si sa prezinte incredere desi habar nu au. La fel cum exista oameni bine pregatiti, dar care au lacune mari la capitolul relatii clienti.
    1 point
  31. Bravo te-ai gandit bine, numai asa reuseai sa iti scoti cei 8000 aproape:D...da-le separat si dupa da masina cu ce are ca oricum este peste valoarea pietei chiar si fara retrofiturile care le-ai facut.Numai ca na...mai mult de munca sa dai jos sa le vinzi separat ,etc. Mai stiu pe cineva de pe alt forum care cerea mult pe un G5(fata de ce era pe piata), dar foarte multi bani bagati in retrofituri si ingrijit exemplar!...aproape si-a scos exact cum a vrut, dar le-a vandut separat, pachet interior-exterior, mai multe. Bafta iti urez succes in vanzarea masinii!
    0 points
  32. Pe passat lu taikmiu B5 combi e montata folie Llumar spate full negru numai tin minte maximul este lipita cam acum 8-9 ani, folie llumar (nu stiu daca atunci erau atatea tipuri), cam 200 lei la vremea aia la ajuns. Este in stare impecabila si acum, la fel de neagra.Mai mult conteaza montajul decat folia, cam ala contribuie mai mult la dezlipirea ei, nu calitatea. Mgs. daca crezi atat de mult acest lucru facem un test impreuna, cine pierde plateste foliile pe cele 2 masini de teste, punem un 3M folie normala de care stie toata lumea si folie de care vrei tu, tinem masina in soare de la 12-5 (5 ore) si daca intre masini exista o diferenta mai mare de 2 grade eu ma declar pierdut! Eu aici ma refer...lasati specificatiile si ce spun producatorii, daca uleiul din cutia de viteze manuala sau automata se spune ca e Lifetime voi nu-l schimbati sau nu l-ati schimbat deja? E normal sa se scoata atatea tipuri de folii care de care mai scumpe, cum altfel sa evolueze aceasta afacere? doar nu poti timp de 20 de ani sa folosesti doar un tip de folie si sa o scumpesti incontinu, trebuie sa scoti alt tip de folie si sa-i dublezi pretul, asta inseamna marketing. Daca iti rezista folia 1-2-3 ani pe masina eu cred ca iti rezista cel putin inca atata, daca are vreo problema (si aia din montaj) o sa se dezlipeasca in maxim 1 an. Si apropo slabe sanse ca dupa 7-10 ani firma respectiva sa fie tot acolo. Aruncati perdeaua de pe ochi, eu stiu ca cine si-a pus folie de asta vrea sa se auto-motiveze si sa se gandeasca ca a facut o alegere mai de calitate, da este mai de calitate, dar daca privesti la rece clar nu se merita parerea mea.
    0 points
  33. A ajuns asta cu "nu sunt samsar" replica zilei. Cu ce te incalzeste ca nu e samsar daca masina e o tarabĂŁ? Mai degraba gasesti masini in stare buna de la un samsar recent adusa decat un gunoi ca asta din poze. Fara suparare dar arata ca o dugheana. Facut anuntul tipic cu "navigatie cu tv", e cireasa de pe tort. La cum arata volanul, mira-m-as sa nu fie veceu masina aia. Acum na, la banii aia ce sa ceri.. desi daca mai pui 1000 cred ca gasesti ceva decent.
    0 points
  34. CiudatĂŁ selecție... Eu am ĂŽnțeles de la prima citire: "Ăia mai bogați la mine, sĂŁracii sĂŁ meargĂŁ ĂŽn altĂŁ parte!" BĂŁnuiesc cĂŁ și serviciile au crescut, nu? Ăntreb și eu așa ca opinia publicĂŁ...
    -1 points
  35. Din 2007 s-a introdus taxa de mediu,ar fi bine sa scoti adeverinta anaf cum este platita taxa de mediu,pe un touring este un pret cam maricel.
    -1 points
  36. Nu se face identificarea la RAR pentru schimbarea de propietar dar daca te opreste RAR-ul sau trebuie sa ii faci itp-ul iar te-ai ars . Parerea mea e ca pretul este mult prea mare pentru un E46 , gasesti un e90 care sa arate chiar foarte bine la 8000 de euro ca sa nu mai zic de e60 .
    -1 points
  37. Si de ce ma rog ar fi trebuit sa ii f9 schimbat distributia pana in 120 mii? Cum sa para mult mai nene? Daca chiar are kilometrii aia e pretul corect. Desi fara suparare 130 mii km in 6 ani si ceva e cam putin. Insa daca sunt reali km, e pret corect. Normal ca unora li se pare mare ca " cu 15 mii iei f30 din 2012", atata doar ca ala are 200 mii si e chelios. Normal ca poti avea bulanul sa iei masina la 180 mii si sa mai faci 70 mii cu ea fara probleme, insa de regula cu cat e kilometrajul mai incarcat cu atat riscurile sunt mai mari.
    -1 points
  38. Stiu ce zici dar nu ma prea am cu astea ..ma refeream sa imi arati una anume care ar fi ok..pt ca vreau sa imi iau si habar nu am ce si cum parca avea si kenbobo de vanzare dar nu cred ca ma incadrez in banii aia..
    -1 points
  39. Eu am schimbat supapele fĂŁrĂŁ sĂŁ dau _chiulasa_ jos la un bĂŁiat ĂŽn pitești . Rușine celor care ĂŽși dau cu pĂŁrerea aiurea și da ,supapele influențeazĂŁ consumul de ulei . Aceste supape au o gaura ĂŽn mijloc care ĂŽn timp se mĂŁrește și permite uleiului sa treacĂŁ pe lângĂŁ . Nu exista nu ai ce ii face unui motor care consuma ulei ... astea sunt doar explicații de la mecanici rĂŁu intenționați sau foarte prost informati sau habarnisti mai pe Românește . Problema supapelor apare des pe valvetronic și eu unul am rezolvat-o cu 600 de lei .
    -1 points
  40. Daca ambreiajul patineaza musai se manfesta si in treapta 1 si 2 .Pentru o verificare rapida trage frana de mana , si incearca sa pleci de pe loc, (trebuie sa accelerezi mai mult), daca .moare motorul la prima incercare, atunci ambreiajul nu e sigur, daca motorul se tureaza(asta cu pedala de ambreiaj ridicata) si .masina nu se misca de pe loc, atunci discul de ambreiaj e dus100%. Incearca asa si spune ce ai vazut.E foarte important sa spui exact ce s-a intamplat dupa aceasta i ncercare.
    -1 points
  41. Vezi ambreiaj, volanta, clapeta de acceleratie, actuator turbina....ai ceva de verificat. Intai si intai o diagnoza cu ISTA sa vezi daca ai vreo eroare.
    -1 points
  42. Pacat ca nu a spus cam pe unde ii tine pedala de ambreiaj, ar fi fost mult mai elocvent diagnosticul
    -1 points
  43. Nu sunt singurul care i-a explicat de ce nu poate da un e46 cu 8300 euro. Si uite ca lunile trec si pretul a ajuns fix unde am zis eu, la 5000-5500 euro, iar clienti tot nu sunt. Un e46 bun nu merita vandut in Ro, pentru ca oamenii nu vor masini ingrijite, vor rupturi ieftine. Recunosc ca masina e intretinuta si are o valoare destul de mare, dar asta nu inseamna ca isi poate scoate banii pe ea. E trist ca in Romania nu se pot vinde masinile bune la un pret corect.
    -1 points
  44. hai sa o luam pe rand : 1.conduc de peste 13 ani si peste 250 mii km pana acum . 2. am fost la diagnoza si nu am nici o eroare 3. Cei din service si-au dat cu parerea dar au spus ca nu stiu de ce se intampla asta. 4. Masina o conduc de peste 1 an , peste 20 mii km 5.Pedala tine la fel ca in prima zi cand am luat-o , nu s-a modificat nimic. 6. Simptomele apar si dispar , de exemplu azi cand am vrut sa fac clip nu mai facea deloc. Daca ar fi ambreiaj , el nu se vindeca de la sine . Eu am venit aici pe forum pentru a ajuta si a fi ajutat la randul meu.Ceea ce am sa spun acum v-o spun fara nici cea mai mica urma de nesimtire sau superioaritate sau tupeism. Daca voi spuneti ca patineaza ambreiajul cu pedala ridicata complet , inseamna ca nu stiti si nici nu intelegeti principiul de functionare al unui volant ,disc ambreiaj si tot ansamblul de transfer al cuplului de la motor la roti.Nu v-o zic cu rautate dar nu au treaba merele cu perele. Ca sa o luam altfel sa va explic : cand pedala este ridicata complet , ambreiajul este cuplat , ceea ce insemana ca frecarea este maxima. Eu la 3800 rpm nu am cum sa il am decuplat (decat daca vreau burnout) de unde tragem concluzia impreuna ca nu are ce sa patineze. In treapta 1 si 2 trage la fel si pleaca instant. De asta ma gandesc ca problema este de alta natura si am intrebat poate poate s-a mai intalnit cineva cu situatia asta. Am sa astept sa mai faca si sa fac un clip . Multumesc de raspunsuri si nu luati raspunsul meu ca si unul de knowit all ca va asigur ca nu este deloc asa, doar am nevoie sa discut cu oameni ce inteleg cat de cat principiul de functionare al unui motor/cutie/masina.
    -1 points
  45. Vand toba sport marca REMUS originala. Merge si pe diesel si pe benzina. Este in stare foarte buna. Fabricata in Austria. Pretul ei in magazin depaseste 2000 RON. Am gasit un model asemanator in urmatorul link: ( http://www.pieseauto.ro/toba-esapament/remus-toba-sport-bmw-5-series-e39-sedan-toba-bmw-1323726351.html ) Pret: 450 RON Telefon: 0755 530 124 Locatie: Sibiu
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.