Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/31/16 in all areas

  1. Nu am mai scris pe aici , 230 000 schimb placute spate , ATE , urmeaza schimb ulei , filtre si senzor nivel ulei zilele urmatoare. Am tot vrut sa o schimb dar am renuntat , inca imi place masina si ma simt f bine cu ea . Poate anul urmator , oricum e cea mai longeviva masina in posesia mea http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4217_zpsnqkkhj6t.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4218_zpswuwgmfv1.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4220_zpspljvhbvt.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4221_zpsokejrong.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4219_zpsuooar8an.jpg
    5 points
  2. http://s15.postimg.org/g6tde6ia3/P1000555_Medium.jpg http://s15.postimg.org/et1qivj0r/P1000557_Medium.jpg http://s15.postimg.org/axycgazuz/P1000558_Medium.jpg http://s15.postimg.org/xb63340sr/P1000561_Medium.jpg http://s15.postimg.org/got47rx8r/P1000562_Medium.jpg http://s15.postimg.org/acdyxxu6j/P1000564_Medium.jpg http://s15.postimg.org/893jq9udn/P1000570_Medium.jpg http://s15.postimg.org/805z0chl7/P1000571_Medium.jpg http://s15.postimg.org/3prb4rci3/P1000573_Medium.jpg http://s15.postimg.org/x3n1kcf7v/P1000575_Medium.jpg
    3 points
  3. Punctul tau de vedere e irelevant pt ca nu intelegi mare lucru. Motorul de 3 litri merge evident mai bine,insa daca tii masina 4 ani adaugi 2000 de euro numai impozit si inca vreo 4000 euro in plus la consum pentru 100 mii km rulati in 4 ani, total 6000. O schimnare de distributie cu piese oe este 3000 ron.E tragic,nu? ...)) Adica 650 euro costul unei distributii este motiv sa iei 3 litri si sa scoti din buzunar inca 5000 euro. Si pare mi se ca la revanzare scapi mai greu de 3 litri decat de 2. Iar la necesitatile unui om normal, motor de 2 litri face bine ce face. Dar na, multi sunt rafinati si aristrocrati pe forumuri si nu suporta galagia unui 4 cilindri, in schimb chitaie cand vine vorba de pus discuri si placute, articulatii Oe, si baga lemforder ) Ps: pt ca prevad comentarii cu strugurii sunt acri, nu e asa, am si 5 litri benzina insa asta nu ma impiedica sa vad lucrurile obiectiv si practic
    3 points
  4. N-am mai auzit asa ceva pana acum ))))))))))
    3 points
  5. Ar fi de evitat mașinile fĂŁrĂŁ xenon. Diferența e enormĂŁ.
    2 points
  6. Search pe forum/google. Esti cam certat cu search ul se pare. Sutn deschise 1000 topicuri pe tema asta. Pe scurt, vrei sa iei un 320d si sa ii faci soft si dpf off, il faci de 220 de cai, ii dai in gura 1 an crezand ca ai masina sport si apoi deschizi topic pe forum ca s-a rupt distributia sau s-au topit cuzinetii. Am facut o predictie fastforward ca sa te scutesc sa mai deschzii alte topicuri )) deci da, fa soft la diesel sau benzina si ai masina de curse.
    2 points
  7. Deoarece link urile cu harti se tot imprastie pe n topicuri, am decis sa fac unul unde sa pun aceste link uri in mod constantant. prin urmare o sa postez de acum inainte doar pe topicul meu, nu si pe celelalte. EUROPE HIGH 2015 EUROPE BUSINESS 2015 EUROPE PROFESSIONAL 2015 EUROPE MOTION 2014-1 EUROPE MOVE 2015-1 EUROPE NEXT 2015-2 EUROPE WEST PREMIUM 2015-2 EUROPE EAST PREMIUM 2015-2 EUROPE WEST MOTION 2015-2 EUROPE EAST MOTION 2015-2 Pentru cei din Bucuresti,Pitesti,Valcea va pot ajuta cu instalarea daca aveti nevoie. Pentru mai multe informatii , forumul va sta la dispozitie! http://s30.postimg.org/9plrixow1/IMG_3543.jpg Country coverage of the Europe Premium 2015-2 road map Europe (West) Complete coverage: Andorra, Austria, Belgium, Croatia, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Great Britain, Greece, Gibraltar, Hungary, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Monaco, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, San Marino, Slovak Republic, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland and the Vatican City. Main road network only: Albania, Belarus, Bosnia & Herzegovina, Bulgaria, Estonia, Latvia, Lithuania, Macedonia, Moldavia, Montenegro, Romania, Russia, Serbia, Turkey and Ukraine. Europe (East) Complete coverage: Austria, Belarus, Belgium, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Denmark, Germany, Hungary, Estonia, Finland, Greece, Italy, Liechtenstein, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, San Marino, Slovak Republic, Slovenia, Sweden, Switzerland and the Vatican City. Main roads network only: Albania, Andorra, Bosnia & Herzegovina, France, Gibraltar, Great Britain, Ireland, Macedonia, Moldavia, Monaco, Montenegro, Portugal and Spain. NOTA: Romania e FULL pe harta de EST chiar daca in descriere nu zice !!! O imagine care sa va ajute sa identificati ce model de harta aveti nevoie: http://s18.postimg.org/3kwgdhind/BMW_NAVI.png
    1 point
  8. din pacate exact asa este .E frustranta chestia asta .Dar n-ai ce sa faci.
    1 point
  9. Asa sta si la mine turometrul: in mers daca apas ambreiajul sau scot pe liber sta ca in prima poza, pe loc la relanti sta ca in a doua poza. Cred ca asa trebuie sa stea.
    1 point
  10. E pregatita de iarna
    1 point
  11. Motorul cu diesel are are alta caracteristica fata de motorul cu benzina. Google ti-e prieten pentru intrebari atat de generale. Vrei masina pentru senzatii(e)? Motor pe benzina. BMW-ul, dupa unii, ar fi trebuit sa fie numai pe benzina! (oare de ce?) :sorcerer: Vrei masina pentru ceva economie (..depinde si cum conduci)? Motor pe motorina. Cip, ne-cip astea is de alt domeniu, ambele motoare neschimbandu-si CARACTERISTICA! Sau caracterul, daca asa intelegi mai bine. Google ti-e prieten pentru intrebari atat de generale.
    1 point
  12. dar rolul tau care e? daca vrei sa cumperi o masina banuiesc ca iti permiti sa dai un telefon sa vezi despre ce e vorba? Auzi omul, altfel vorbesti live, iti faci din start o idee despre vanzator si ce texte are. Asa ce rezolvi ca scrii niste mesaje? cumperi masina online cumva? repet, masina nu se negociaza prin mesaje. Eu unul nu am intalnit cumparator real interesat prin mesaje. Poate voi sunteti exceptii, dar mentin parerea ca e normal sa folositi telefonul cu incredere. dar rolul tau care e? ai postat " m-ar interesa si pe mine masina". ca sa ce? daca vrei sa cumperi o masina banuiesc ca iti permiti sa dai un telefon sa vezi despre ce e vorba? Auzi omul, altfel vorbesti live, iti faci din start o idee despre vanzator si ce texte are. Asa ce rezolvi ca scrii niste mesaje? cumperi masina online cumva? repet, masina nu se negociaza prin mesaje. Eu unul nu am intalnit cumparator real interesat prin mesaje. Poate voi sunteti exceptii, dar mentin parerea ca e normal sa folositi telefonul cu incredere.
    1 point
  13. Mecanicii aia prefera sa cheltui 2-3000 de euro in loc de 700. Eu ce pot sa spun e ca atunci cand am schimbat-o eu era un e60 si un f10 cu lant rupt. Cel putin e60 s-a demontat in acelasi timp cu masina mea ... de mentionat ca in prealabil fusese la BMW M.Britanie unde i-au schimbat un intinzator ... asa ca pe Valea Oltului lantul s-a rupt. BMW ...
    1 point
  14. Eibach Pro Kit sunt arcuri progresive. Se simte foarte ok suspensia, este perfecta pentru drumurile noastre, consider ca am facut un compromis bun prin solutia aleasa. Amortizorele le-am ales in functie de valorile ce le au pe compresie/decompresie, un amic mi-a oferit pentru comparatie fisele tehnice.
    1 point
  15. Volanta... nu cred sa fie, alte simptome nu am la ambreiaj, zgomote..etc, daca ar fi volanta s-ar auzi asa tot timpul sau ar avea si alte simptome.Treaba este ca am mai facut eu chiar si o filmare cu zgomotul de la fulie unde de abia se auzea ceva ceva(cred ca era de la fulie, nu stiam de unde provine,dupa am aflat ca fulia era praf, acum se aude clar stai in afara masinii poate chiar si in spatele ei si se aude un tacanit metalic, cel mai tare see aude cand pui urechea langa rotile din fata sau te bagi sub ea. Maine dimineata la pornire ma bag sub ea sa filmez din nou. Uitati un video inainte sa schimb fulia.Din video eu imi dau seama care e sunetul, cred ca este acelasi cu care il aud si acum doar ca mai tare diferenta fiind vreo 700 km dintre acel video si asta care il fac maine dim. Cum am spus doar la rece la relanti se aude acest tacanit.Dupa 2 minute nu se mai aude nimic. Edit: akon posibil sa ma confunzi.
    1 point
  16. An fabricatie 2009, data primei inmatriculari 2009, tuv valabil pana in 2018 iulie, certificat carpass de atestare kilometraj! Motorizare 1995 cmc diesel 177cp, co2 136 euro 5! printre dotari: - xenon - piele - pilot automat cu functie autobraking - volan sport - suporturi pahare - shadow line - navigatie mare 3d cu hdd - senzori parcare fata-spate - pachet lumini Pret 11.000 euro, masina nu a intrat inca in tara!
    1 point
  17. Se poate Ănchide, nu am apucat nici mĂŁcar sa o pun pe net
    1 point
  18. Nu fac eu reguli generale...sunt doar constatĂŁri personale! Daca ai masina cumpĂŁratĂŁ de noua sau ești singur sa prim proprietar asta e alceva, cunosti istoricul !
    1 point
  19. colegul a adus in discutie faza cu orele de functionare eu doar am amplificat-o! @jeezy....nemtii nu sunt asa "inventivi" ca romanii, nu o sa vezi tu prin germania bmw-uri cu dpf anulat, sau cu voalnta cu masa dubla convertita la masa simpla, plus multe alte "mucificari" pe care le am vazut in servisurile din Romania in ultimii 2 ani! Fiecare isi asuma riscuri cand isi cumpara masina, dar e mult mai mare riscul la o masina rulata in tara, am avut si eu 4 bmw-uri cumparate din tara, toate cu surprize...si din cauza asta masini din tara nu as mai cumpara numai la preturi mult mai mici decat afara.
    1 point
  20. Un simplu calcul matematic sta la baza afirmatiei, 300.000 de km la o viteza medie de 100km/h rezulta 3000 ore de functionare....100.000km la o viteza medie de 20km/h rezulta 5000 de ore de functionare, fara sa mai luam in calcul ca ambreiajul, dpf-ul si turbina se uzeaza mult mai tare in ciclul urban! Nu lucrez la magazin de piese auto, lucrez la importator direct...daca a cumpara piese cu discount maxim, care de altfel din natura meseriei ti se cuvine, inseamna sa iei piese pe sub mana...atunci asa sa fie!
    1 point
  21. Pe mine m-ar costa undeva la 15 milioane, schimbatul distributiei cu manopera, oricum daca nu a fost inca schimbata cand ajunge in tara o duc la Autotransilvania, sa i faca verificare, costa 260 d lei, si ti spun exact im ce stadiu este distributia: 1, 2, 3, sau 4! Si uzura data de orele de functionare nu e tot unu cu uzura data de kilometraj!! daca calculezi dupa orele de functionare o masina folosita pe autostrada 80% la 300.000 km e mai putin uzata ca una folosita exclusiv in oras 100.000km!
    1 point
  22. e parerea mea personala atunci, talparita prin Germania inseamna mers pe autostrada 80%....in Romania mersul pe autostrada e 2%, neamtul daca se strica masina o duce la servis autorizat sau la repezentanta, romanul o duce unde e mai ieftin adica la gigi de la colt care are o groapa la garajul de la bloc, asta daca se hotareste sa o duca undeva, in cele mai multe cazuri merge asa cu ea pentru ca "asa fac toate"! plus ca nu o sa aflii niciodata cati km are masina daca nu ai adus o personal si ai inmatriculat-o! Daca a fost schimbata distributia inca nu stiu, o sa verific cand ajunge in tara....apropo de distributie, piesele OEM costa cam 3000 d lei, aceleasi piese doar cu sigla BMW stearsa de pe ele costa 700 d lei , asta daca intereseaza pe cineva!
    1 point
  23. am pus o poza cu scaunul de la sofer, sa se vada ca nu indica interiorul ca are 1.000.000 km, e chiar impecabil, masina o sa aiba cam 250.000 km intra in tara, dar kilometraj real, are toate reviziile facute la reprezentanta pana in mai 2016, are carpass plus TUV facut saptamana trecuta! masina e cumparata din Germania! vine cu acte de Germania!
    1 point
  24. Asta e faza, ca romanii cam evita masinile ĂŽnmatriculate in tara
    1 point
  25. ScumpĂŁ rau:)))....aratĂŁ mi una mai ieftinĂŁ cunoscĂŁtorule Interiorul e fĂŁrĂŁ uzura, absolut nici una
    1 point
  26. Si ca sa vezi o masina trebuie musai sa stii dinainte ultimul pret? Ca sa mai tragi de pret si la fata locului ca asa e invatat romanul
    1 point
  27. este numar de contact in anunt.vindem masini prin pm?
    1 point
  28. incepeti cu schimbarea uleiului la cutia de transfer.asa rau facea si x3 2.0 al tatalui socru,dupa primul schimb zgomotul s-a diminuat si de atunci la fiecare schimb de ulei al motorului il face si la cutia de transfer.zgomotul[smucitura] a disparut complet.
    1 point
  29. 320d, 279.000 km and counting.......
    1 point
  30. Mersi, ti-am urmarit thread-ul si imi place foarte mult masina ta Mersi si apreciez foarte mult entuziasmul. Nu are legatura ca derapeaza daca plec tare de pe loc sau chestii de genu dar nu sunt genu sa imi bat joc de masina, atata tot...nu i-am facut soft pentru liniute Trebuie sa imi ajunga si garniturile pe care trebuie sa le schimb + piesele pentru revizie
    1 point
  31. Este deja comandat, diffuser performance cu loc pentru evacuare dubla 335d si bineinteles vopsit negru lucios + splittere pe fata tot negru lucios. Multumesc mult pentru ganduri si sfaturi, nu pun la suflet, daca ar fi sa se intample ceva ar fi sa ma motiveze mai mult, atata tot si da, cred ca la Top Gear ajung pana la urma. Da Lucian stiu, nu ma deranjeaza cu nimic sunt doar curios ce au in cap si cu ce ii ajuta, nu inteleg de ce nu se scoate functia cu minus si sa fie lasata doar functia de plus cum e mai peste tot... O sa vorbesc si cu NEO sa vad ce cunoaste pe acolo
    1 point
  32. La Dragos (Completechip) am facut mai multe masini. Toate foarte reusite, totul facut cu simt de raspundere, nimic lasat la intamplare. Il recomand cu toata increderea. Pentru masina mea am facut 600km dus si 600 intors, doar sa obtin ce mi-am dorit. A meritat.
    1 point
  33. Cred ca nici departamentul de marketing de la bmw n-a laudat-o atat la lansare!
    1 point
  34. E un fapt cunoscut ca daca nu ti-ai schimbat uleiul la timp, iti ingheata motorina in rezervor. De asemenea de la 200.000 km in sus, rezervorul are tendinta sa inghete combustibilul. Nu mai zic ce pateste carburantul atunci cand lichidul de frana nu e schimbat la fix 2 ani...grav!!! Sincer, cate replici as fi avut sa le dau celor de la MOL daca m-ar fi sunat sa ma intrebe de masina si starea ei tehnica. In ultima instanta le spuneam ca nu am masina....folosesc combustibilul in drujba. Anyway ea nu are voie sa inghete, and that's that! Vorba ta....scuze ieftine.
    1 point
  35. up 13.700.. e92 m pachet de la mama lui
    1 point
  36. Da..așa rĂŁu aratĂŁ...alte comentarii mai ai?
    1 point
  37. Nu e nici un show Amabil nu am zis ca nu a fost, m-am inteles bine cu el cat a durat sa mi-o reconditioneze. Asta nu inseamna ca si-a si respectat garantia. In fond, nici macar nu a avut buna vointa sa ne intalnim si sa incerce sa remedieze problema cumva.
    1 point
  38. Salut Myx! M47 e motorul?Am inteles ca la N47 nu mai e problema cu clapetele? Ce putere ai in cp si nm dupa resoftare?EU am N47 E5 de 2009 si daca am clima pornita si vreau sa plec tare de pe loc trebuie sa-i dau tare in acceleratie altfel da sa plece si pur si simplu moare motorul sau te infunda si dupa pleaca tare, chiar si fara clima ca sa plece de pe loc mai tare trebuie sa accelerezi destul de bine 2500+. a 2-a trage ok, a 3-a parca ar merge putin mai tare, iar a 4-a a 5-a a 6-a nu prea imi place deloc cum trage, nu prea poti sa te bazezi rapid din scurt cu clima on pe la 120 km/h. Comparand cu Golful 5 resoftat pe la 400 NM care l-am avut.. e o diferenta destul de mare desi nu ar trebui (acum am Power Red 163 cp). O sa trebuiasca sa schimb distributia anul viitor si m-as fi gandit la un soft 215-220 cp, dar nu stiu ce sa fac cu dpf-ul, la volkswagen nu era asa sensibil chiar nu avea nimic dupa resoftare, dar la astea din ce am citit imediat se infunda si de aia mai mai bine il dai jos. Cred ca daca as merge cu o masina resoftata ca a ta sau a lui C O S M I N sigur m-as decide sa-i fac soft.
    0 points
  39. Confirm si eu, masina nu se cumpara prin PM, eu am pierdut cateva masini suni, vezi masina live, iti zice omu atunci ultimul pret, tu eventual ii faci o oferta sub acel pret argumentand defectele/eventualele investitii necesare. Cam asa merge treaba.. Spor la cumparat PS: sa va asteptati ca la o masina buna sa nu negocieze mai mult de cateva sute de euro...
    0 points
  40. Mai fratilor, daca chiar sunteti interesati de masina, voi scrieti mesaje pe un forum? ASa scump e sa suni? Cine chiar vrea sa cumpere o masina suna vanzatorul si stabileste o intalnire. Daca masina ii place, atunci se negociaza la fata locului. Voi vreti ultimul pret prin mesaje si pe forum. Ca la fata locului ultimul pret sa nu mai fie ultimul pret, ca intrebati iar care e ultimul pret.) Oare daca luam masina de la dealer din Germania la fel sunam si intrebam de ultimul pret? Aia sigur negociaza cate 2 3 mii de euro cum se cauta la noi. Pac te suna cate unul si prima intrebare, dinainte sa intrebe de masina, ei intreaba " care e ultimul pret"? Daca nu ii zici ca ultimul pret este cu vreo 2000 mai putin decat cel afisat in anunt, atunci e deranj. Ba mai mult, mai sunt unii care desi aud care e ultimul pret, zic ok, vor vizionare si la vizionare iar intreaba "da care e ultimul pret" si vin cu o oferta jenanta, astfel incat ii injuri in gand pt ca ti-ai batut joc de timpul tau penttru niste toparlani care vor masini bune la preturi de dumping. Gata ca m-am inflacarat si acum sigur sar baietii cu minusuri, nu ca mi-ar pasa de ele. )
    0 points
  41. Placebo la masinile mai vechi. Generatiile noi posibil..... Masina veche- Ce componenta a masinii memoreaza stilul de condus? Apesi pedala masina fuge....mergi la consum masina e lenesa. Ecuatie simpla? )
    -1 points
  42. Nu vad de ce ar ascunde marii producatori de masini aceasta "extra optiune"!
    -1 points
  43. Lista de preturipenbtru serviciile de Detailing 1. POLISH - PACHETUL SILVER PLUS (eliminare zgharieturi pana la 35%) !! (TIMP DE LUCRU APROXIMATIV 7 ORE) - MASINA CLASA MICA, MEDIE SAU MARE PRET - 350 LEI - MASINA DE TEREN (SUV) PRET- 380 LEI 2. POLISH PROFESIONAL - PACHETUL GOLD (eliminare zgharieturi pana la 90%!! (TIMP DE LUCRU APROXIMATIV 1- 2 zile) - MASINA CLASA MICA - PRET: 550 - 600 LEI (Gen GOLF- SCURT) - MASINA CLASA MEDIE 600 - 700 LEI (Ex. Audi A4 - A6, BMW seria 3-5 ) - MASINA CLASA PREMIUM 750 – 900 lei (Ex. S Class, Audi A8 Seria 7 ) - MASINA DE TEREN (SUV) 850 - 1000 LEI (Ex. X5, ML, Q7) 3. PROTECTIE CERAMICA (aplicare in doua straturi) - Pret 350 LEI BERLINA, 380 BREAK, 420 SUV 4. PROTECTIE SINTETICA - Pret - 300 Lei (aplicare in doua straturi) 5. APLICARE CEARA SOLIDA (doua straturi) - Pret: 150 -180 Lei 6. POLISH FARURI Pret - 150 Lei ( perechea ) (TIMP DE LUCRU APROXIMATIV 2:30 min. ) 7. POLISH STOPURI Pret - 60 Lei (perechea) (TIMP DE LUCRU APROXIMATIV 25 min. ) 8. TRATAMENT HIDROFOB GEAMURI – Pret 130 lei. (TIMP DE LUCRU APROXIMATIV -20 min) 9. CURATARE JANTE PLUS PROTECTIE Pret : 80 lei ( TIMP DE LUCRU APROXIMATIV 45 MINUTE ) 10. CURATARE MOTOR Pret 80 - 100 lei (TIMP DE LUCRU APROXIMATIV 45 MINUTE) 11. CURATARE INTERIOR : - CURATARE SCAUNE PIELE + FETE DE USI + PLASTICE – 400 Lei - CURATARE SCAUNE TEXTIL + FETE DE USI + PLASTICE 300 Lei - CURATARE MOCHETA 100 Lei - CURATARE PLAFONIERA 130 Lei - CURATARE PORTBAGAJ 50 Lei PRETURILE SE CALCULEAZA IN FUNCTIE DE: GRADUL DE UZURA, VOLUMUL DE MUNCA, TIPUL DE LAC, CULOARE SI CANTITATEA DE PRODUSE FOLOSITE. Discount de 15% pentru menbrii forumului !! Spune ca ai vazut acest anunt pe club BMW !! Tel; 0741 048 804 Oras: Gura Humorului -Jud Suceava ( doar in baza de programare) Prezentare- VW Toaureg !! CLICK pe LINK:
    -1 points
  44. Pana la jrma pe cine recomandati? PowerTech sau Completechip?
    -1 points
  45. ... oricum se vede cine e interesat si cine nu ! Si cine stie sa cumpere o masina si cine la fel , nu . Aveti mare noroc de internetul asta ca v a dat posibilitatea , voua ( pustanilor) care sperati la o masina buna da nu v-o permiteti sa v-o lase la jumate de pret si apoi sa va laudati la toti prietenii ca ce tari si smecheri sunteti. Nu tin nici partea vanzatorului care nu da dovada de transparenta se pare .. viata ne cerne pe toti
    -1 points
  46. Salut, vinzi capacele separat? Pret?
    -1 points
  47. ****BMW 320i TOURING inmatriculat Romania VOPSEA ORIGINALA Stare estetica absolut ireprosabila, de exceptie, nu spun vorbe mari dar masina arata ca in ziua fabricatiei. A fost tinuta doar in garaj pe perioada iernii. Tehnic functioneaza perfect, trage ca un BMW adevarat din acea epoca Motor fara greseala , sound grav discret Motorizare : 2500 cmc (motor schimbat) Putere : 170 CP Injectie electronica multipunct DOTARI DE FABRICA : Cutie automata Discuri fata / spate Jante originale BBS-BMW Servodirectie Trapa electrica ABS Geamuri electrice fata Oglinzi electrice +pliabile Faruri cu lupa Tapiterie velur Sistem audio BMW Sound original 6 boxe Masina arata si functioneaza foarte bine, ca una noua Interior fara urme de uzura Planseul masinii pe dedesupt ireprosabil, fara rugina sau urme de revopsire, ca nou Exterior vopsea originala S-a efectuat o revizie mecanica la partea de rulare, directie suspensie si am schimbat tot ce a fost necesar , doar piese originale Geometria rotilor facuta azi- masina ruleaza in deplina siguranta la orice viteza Nu are tunning sau alte modificari, este exact ca in ziua fabricatiei Functioneaza conform specificatiilor fabricantului. Merge cu 200 km/ora fara probleme, poate si mai mult, nu stiu Va ajunge la un maniac ce va mai investi bani in ea , perfectiunea nu exista BMW E30 Ursulet este poate cel mai indragit BMW si cu siguranta cel mai Adevarat BMW BMW Autentic O masinuta simpatica demna de performante fara egal la categoria ei , greu de egalat si in ziua de azi Nu se vor mai construi astfel de masini ! ITP valabil 2018 Asigurare valabila 6 luni Rovigneta valabila Carte + Talon Pret 3500 Euro tel: 0774625896 Vizibila in Prahova- Cornu- Breaza Trimit poze detaliate cu orice subansamblu din orice unghi, celor interesati Poze facute azi http://thumbnails114.imagebam.com/47532/fdded1475312713.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/242df8475312721.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/cbaf6f475312722.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/8e0972475312724.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/5932ae475312726.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/668431475312728.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/bd9e78475312730.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/78252b475312733.jpg%5B/ihttp://thumbnails114.imagebam.com/47532/d97c3d475312756.jpg' alt='d97c3d475312756.jpg'> http://thumbnails114.imagebam.com/47532/7b364d475312751.jpg http://thumbnails113.imagebam.com/47532/87914b475312754.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/5e9ce2475312755.jpg http://thumbnails114.imagebam.com/47532/d97c3d475312756.jpg
    -1 points
  48. salutare tuturor, Detin un BMW E90 320 diesel 163 cai si am apasat de cateva ori pe butonul de start, de la treapta unu a contactului la a doua cand se aprind toate releele pentru a amorsa pompele fara sa pornesc masina. Am facut asta de vreo 10 ori si cand am plecat cu ea de pe loc simteam ca trage un pic mai tare. Fac reviziile la 10 000 de km si cunosc masina aia pe dinafara si nu era infundata sau ceva de genul. Am impresia ca in oras parca devine mai lenesa daca schimb vitezele la 2000 rpm pentru un timp indelungat. Un tovaras zicea ca e posibil ca ECU-ul sa se adapteze mersului , gen daca o inveti lenesa e mai lenesa si daca o tii mereu in ture ramane mai agresiva. Nu stiu daca e un mit sau nu, cert e ca daca incercati aceasta operatiune de a apasa contactul de 10 ori si dupa o porniti si plecati cu ea de pe loc, veti observa o fff mica imbunatatire la demaraj. La mine cel putin, se aplica
    -2 points
  49. Eu la fiecare revizie schimb toate filtrele pt ca o fac la 15000 si de fiecare data pun si iau contactul de minim 10 ori ca se se amorseze pompele ,etc . Si cred ca atunci se reseteaza ECU-ul si de aia are un pic mai multa forta ECU-ul intr-adevar proceseseaza foarte multe informatii si parametrii.
    -3 points
  50. Nu inteleg care e rolul tau in discutia asta, prietene. Spune-ti off-urile pe topicurile tale.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.