Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/07/16 in all areas

  1. BAW, ma bucur ca ai rezolvat problema si pacat ca hienele de la Bimmer Service ti-au facut ce ti-au facut. Fa-le plangere la OPC si la BMW AG sau cine le-a dat lor licenta de service autorizat BMW. Sunt niste amatori care habar n-au ce fac si se dau experti in toate. Au pretentii de reprezentanta si servicii de japca de autovit. Mi-e sila de ei si mai ales de seful lor ROBERT! Pe la astia nu as mai trece nici platit, batut sau orice altceva. Decat sa merg la ei, mai bine ma duc la ruleta si pierd banii sau ii dau la cersetori. Sa va fie rusine Bimmer Service. V-as ruga sa va lasati de meseria de mecanici, o faceti de rusine. Voi nu sunteti mecanici, ci doar jepcari. Numele garajului vostru ar trebui sa fie S.C. Milogu Hot, GUNOI & Infect Service S.R.L.
    6 points
  2. Salut Vreau sa va povestesc si eu experienta mea cu service-ul Bimmer, un service ce se descrie ca fiind unul de top. Realitatea este alta. Am un Seria 3 E90, iar in urma unei erori Engine faul, power reduced am apelat la acest service. Am incercat la diferite service-uri sa-mi rezolv problema dar din pacate nu am reusit. Pana aici toate frumoase. Am sunat, m-am programat pentru un tester si m-am prezentat la service. Programarea era la ora 16, binenteles ca un service ce se "respecta" am fost preluat la ora 17. Mi s-a pus testerul si mi s-a explicat ca este o problema de comunicare intre module si ca cel mai bine e sa-mi fac o alta programare si masina va trebui sa ramana acolo pentru investigatii amanuntite. Mi-am facut programare si m-am prezentat cu masina intr-o luni dupa ora 4. Problemele incep de aici. Mi s-a adus la cunostinta si am fost pus sa semnez niste documente (contract) prin care ma obligam sa nu-i actionez in insanta in cazul in care in urma "reparatiilor" se vor ivi alte defectiuni. Sincer nu mi se pare normal, daca un mecanic neexperimentat asa cum am vazut ca sunt cei de la bimmer, imi strica ceva in urma reparatiilor care le face, rupe o mufa, rupe un furtun...etc...de ce trebuie sa suport eu costurile? In acelasi contrat pe langa nenumarate chestii care ii scutea de orice fel de raspundere, scria ca nu se fac raspunzatori pentru eventualele pagube ale masinii zgarieturi lovituri etc sau furtul masini. Mi s-a parut o josnicie. Adica iti predau masina, constati ca totul este oky si apoi daca masina are avarii sa le suport eu? Pai frate in ce tara traim? Daca unul imi fura masina de ce sa raspund eu daca ti-am lasat-o in custodie? Binenteles marele service care nu stie decat sa faca bani dar nu isi asuma nicio responsabilitate. Avand aceasta eroare si nereusind sa o rezolv de circa 1 an de zile am semnat respectivele hartii. Am lasat masina unui consultant "Alexandru" care era dragut aparent dar de fapt realitatea este alta. I-am rugat si le-am explicat ca sunt dependent de masina si sa incerce sa grabeasca lucrarea. Constatarea aceasta ar fi costat 400 de ron daca gaseau si problema. A trecut luni, a trecut marti, miercuri...am zi si eu dupa 3 zile poate au constatat ceva sa-i sun sa vedem cum stam. Pana sa sun eu, m-a contactat Alexandru miercuri pe la 10 sa ma intrebe ce am facut la masina ca sa stie sa excluda din cautari si sa le fie mai usor mecanicilor. Eu ii spusesem toate lucrarile facute la masina in ziua in care am predat-o dar normal ca nu era interesat de ceea ce spuneam eu. Mi-am dat seama de atunci ca sunt o firma neserioasa, eu iti aduc masina la service sa constati defectiunea si tu ma suni sa ma intrebi ce am facut ca sa le usurez munca? S-a facut joi si de la Alexandru nu am primit niciun raspuns. Ma asteptam ca au cautat si au gasit problema si asteptam sa-mi comunice ce e stricat cat costa si sa dam drumu la treaba. Nu ai sa vezi sa ceva. S-a facut joi, ora 12 si ei nu au dat niciun semn. Enervat de modul acesta de comunicare il sun pe Alex, imi raspunde, il rog sa-mi zica si mie ce au gasit si daca au reusit sa identifice problema. Mi-a comunicat ca el este sus in birouri si ca revine el cu telefonul imediat. Am sunat la ora 12 si era ceasul 16 si nu mai suna. Revoltat, suparat de modul in care sunt tratat am zis sun si ii zic cateva pentru ca nu e posibil sa-mi spui ca ma suni si sa nu faci asta, mai ales la un service care se vrea o varianta a reprezentantei BMW. Sun de 7 8 ori pe numarul consultantului si binenteles ca Alex nu raspunde. In cele din urma ma suna pe la ora 17 si ceva sa-mi spuna ca au verificat si mecanic totul este oky problema este softul si ca vor face resoftarea. Mi-a mai spus ca normal ar fi trebuit sa semnez o hartie prin care iau la cunostinta ca in urma resoftarii se poate strica calculatorul si ca ma oblig sa suport eu costurile in cazul in care se intampla acest lucru. L-am rugat pe Alex sa faca resoftarea si eu a doua zi voi merge si voi semna documentul si i-am explicat ca sunt om serios si daca se strica calculatorul, asta e, voi cumpara altul (cu toate ca mi se parea din nou inadmisibil sa faci asta, dar am inteles ca este o practica si a reprezentantei in legatura cu resoftarea). A ramas ca face resoftarea si cand e gata ma suna sa vin sa iau masina si atunci voi semna si hartia respectiva. Se face vineri, niciun semn de la Alex. Deja am zis ca ma duc peste ei si ii iau pe sus. Am crezut ca nu mi-a raspuns zilele trecute ca avea treaba, dar de fapt era un obicei al lor pentru ca nu faceau nimic la masina. Trece ziua de vineri si sun sambata, am sunat de zeci de ori pe numarul consultantului. Alexandru nu era prezent la munca si discut cu domnul Robert intr-un final cand a binevoit sa raspunda cineva pe acolo, patronul acestui service. II explic ca nu mi se pare normal modul in care sunt tratat, ca a trecut 1 saptamana si nu au facut nimic (ceea ce s-a si intamplat, au tinut masina acolo dar nu au lucrat la ea din sursele mele din interior). I-am explicat ca vineri stabilisem ca ma suna Alexandru sa vin dupa masina imediat dupa resoftare indiferent daca scap sau nu de eroare. Ma saturasem sa lasi masina intr-un service care nu se ocupa de rezolvarea problemei. Normal ca Robert i-a luat apararea lui Alexandru, ca resoftarea nu a fost facuta pentru ca nu am semnat hartia respectiva si tot felul de vrajeli ieftine ale unui patron disperat sa faca bani nu si treaba sau sa-si asume vreo raspundere. Dupa o discutie mai aprinsa in care i-am explicat ca sunt neseriosi si ca in 1 saptamana desfacea motorul de 20 de ori si il puneau la loc, sa nu imi zica mie povesti ca au lucrat la masina dar nu au gasit defectiuneam, m-am urcat in taxi si am mers sa semnez hartia. Sambata a fost semnata hartia respectiva si le-am explicat ca luni dupa ora 16 voi veni dupa masina indiferent ce se intampla. Luni la ora 13 am sunat si i-am intrebat daca resoftarea a fost facuta. Acelasi Alexandru mi spune ca nu stie este sus in birou. I-am spus eu la ora 16 vin dupa masina, nu vreau sa mai aud amanari sau discutii ca deja e nesimtire. Ma duc la service si cand am ajuns acolo suna telefonul. Era alexandru, i-am explicat ca sunt acolo si discutam la masina. Jos era si Robert insotit de Alexandru. Mi-au spus ca de vina este actuatorul turbinei. Acea piesa facea in toti dracii, clantanea si se misca haotic. I-am spus domnul meu eu cand v-am adus masina aceasta piesa nu facea asa. Ce s-a intamplat? Ca era defecta, ca au incercat resoftarea si inainte de resoftare se verifica modulele si ala l-a gasit defect si de asta face asa. Nu sunt mecanic dar totusi nu mi s-a parut oky ceea ce imi spunea el. Suparat pentru ca mi-au tinut masina 1 saptamana fara sa lucreze la ea si ca initial mi-au spus ca mecanic nu e nicio problema (pentru ca ei nu facusera nimic la masina) si e din soft, ca apoi sa aflu ca de fapt era actuatorul. I-am spus oky am inteles acum ce trebuie facut. Mi-au spus ca trebuie data turbina jos (500 de ron, un pret exagerat si la reprezentanta e mai ieftin) si ca ei lucreaza cu o firma care repara turbine dar nu vor sa faca asta pentru ca au mai avut probleme si nu isi asuma reparatia respectivului service cu privire la turbina. L-am rugat totusi sa sune sa intrebe daca pot sa repare turbina, actuatorul sau ce dreaq era stricat, rapsunsul fiind negativ. Mi-au spus ca problema este de la acea piesa si dupa schimbare nu voi mai avea eroarea. Robert a spus ca nu ma costa nimci pentru ca nu au rezolvat problema dar consultantul Alexandru mi-a cerut 100 de ron ca cica ar fi aflat care este defectiunea. Dezamagit, suparat, revoltat...imi iau masina si o duc la un prieten cu service, ii explic care a fost constatarea celor de la Bimmer si sa ma ajute. Omul a spus ca oky, are o firma cu care colaboreaza va da jos turbina si actuatorul si le va trimite la facut. Cand au dat turbina jos au gasit 2 paleti rupti si a trebuit sa rezonditionez si turbina, defectiune ce nu a fost gasita de cei de la bimmer si atunci ma intreb ce kkt au constatat ei? Dupa 3 zile a fost montata turbina, actuatorul fiind trimis la cluj, acolo fiind singura firma pe care o gasisem sa repare actuatorul. Actuatorul avea partea mecanica din el rupta, iar cei de acolo mi-au spus ca a fost tras, fortat ca la experienta care o au nu au vazut sa fie asa de distrus actuatorul si nu e posibil sa fie asa. A fost montat si actuatorul am mers cu masina pentru calibrare si supriza. Eroarea aparea din nou. Am turbat de nervi. Peste toate nu imi mai merge nici ventilatorul de aer, in urma resoftarii sau ce dreaq au facut expertii de la Bimer din calculator nu se mai trimitea curent. Vreau sa va mai spun ceva si cred ca asta pune capac. In momentul in care a fost dat actuatorul jos pe el aparea urma de spray exact ca la piesele pe care le cumperi din dezmembrari. Tin sa prezizez ca masina a fost adusa din germania din reprezentanta eu fiind singurul proprietar din ro iar pe ea existau piesele originale, si in nici un caz cei din (reprezentanta) Germania pun piese din dezmebrari in cazul in care ar fi descoperit defectiunea. Am luat telefonul si am cerut cu domnul Robert. I-am explicat ca in incercarii de resoftare a lor, nu imi mai merge ventilatia, si ca am schimbat piesele pe care ei le constatate defecte si ca eroare este tot acolo. Acelasi comportament de nemancat, disperat dupa bani castigati rapid, acelasi neserios. Mi-a spus ca nu are cum sa fie din cauza lui ca s-a ars modulul si ca el ce poate face? I-am explicat, ma nene ti-am lasat masina 1 saptamana pe langa faptul ca nu mi-ai constatat defectiunea pentru care venisem mi-ai mai si stricat alte lucruri. I-am explicat am schimbat ce mi-ati constatat voi, am schimbat si turbina in plus si eroarea este acolo. Peste toate actuatorul defect de pe masina nu este al meu, este o piesa din dezmembrari montata de voi cu stiinta ta sau nu. Si i-am explicat ca argument in plus am pus piesa noua si eroarea este aceeasi. A inceput sa imi spuna ca de ce ii acuz, ca ei nu fac asa ceva, ca nu stiu ce. M-am suparat si i-am zis sa se duca dreaq cu service-ul lui cu tot, ca ma voi duce in reprezentanta si voi rezolva problema cu eroarea si mai nou si ventilatia. In momentul de fata circul cu masina asa pentru ca nu am prins loc la reprezentanta sper ca saptamana viitoare sa ajung si acolo. SFATUL MEU E CA DACA AVETI PROBLEME CU BMW-UL EVITATI SA AJUNGETI LA ACEST SERVICE CARE SE LAUDA CU ACCES LA BAZA DE DATE BMW SI CARE DE FAPT NU FAC ABSOLUT NIMIC. DACA FACI REVIZIA LA O MASINA, SAU SCHIMBI UN TELESCOP ETC...NU TE DIFERENTIEZI CU NIMCI FATA DE UN SERVICE DE CARTIER. Cel putin cei din service-ul de cartier sunt mai seriosi si mai promti, pentru ca ei isi doresc clienti. M-am decis ca in urma experientei pe care am avut-o cu ei sa le fac o plangere penala pentru schimbul actuatorului si o reclamatie la OPC. Am consultat avocat care mi-a explicat ca acele hartii facute de ei nu au nicio valoare si ca e doar un mod de a te intimida si a te descuraja in a face reclamatii, a-i da in judecata si in eventualitatea unui proces vor pierde 100%. O sa va tin la curent cu ceea ce se intampla. Pentru lipsa de profesionalism si bataia de joc la care am fost supus mi-am propus sa imi canalizez toate resursele si timpul sa demonsteez ca sunt un service de 2 lei.
    5 points
  3. euro 4 diesel gasesti doar incepand cu 2004 anul fabricatiei. Deci succes cu cei 2000 de euro
    3 points
  4. ))))scuze dar nu am putut sa ma abtin....parere mea e ca le dai prea ieftin.Spor la vanzare!!!
    3 points
  5. Schimbator original BMW ceramic Black Chrome pentru cutie automata . NOU 0 km - pentru seriile F compatibil cu : BMW seria 5 / F07 GT-F07 GT LCI fabricatie (08.2008-05.2016) / F10-F10 LCI fabricatie (01.2009-05.2016) / F11-F11 LCI fabricatie (01.2009-05.2016) BMW seria 7 / F01 - F01 LCI fabricatie (07.2007 - 05.2015) / F02 - F02 LCI fabricatie (07.2007 - 05.2015) / F03 - F03 LCI fabricatie (04.2008 - 03.2015) / F04 Hyb fabricatie (10.2008 - 06.2012) BMW seria 6 / F06-F12-F13 Atentie !! se potriveste pe orice tip de motorizare ! contact: 0766.566.663
    2 points
  6. Da, daca verifici cu atentie poti observa mai sus ca ultimele 2 linkuri sunt cu jante pentru seria 5 E60, si nu orice jante, ci cam cele mai cautate si apreciate. Plus ca discutam de jante pe 19, cu pret superior al anvelopelor decat cele pe care le ai tu. La momentul postarii anterioare eu inca speram ca e o greseala si ca pretul e in RON, dar se pare ca asta e cel mai fun topic de vanzare din istoria BMWClub.
    2 points
  7. Dar eu nu inteleg de ce nu te-ai dus mai devreme la o reprezentanta si ai incercat atatea serviceuri din astea colaterale? Cred ca mai multi bani ai dat asa si ai pierdut si vremea. Nu zic eu ca toate reprezentantele or fi ok, dar sunt convins ca exista mai mare sansa sa nimeresti profesionisti decat mecanici din astia experti inchipuiti.
    2 points
  8. pret 250 euro sau schimb cu jante pentru e90 sau e60 ! Fata de cei care au dat minus imi cer scuze daca am gresit ceva in anunt ! va rog sa ma corectati .
    2 points
  9. Dupa cum am mai spus prin alte parti am lucrat la o firma care se ocupa cu achizitionarea si vanzarea de masini SH. Din ceea ce am "furat" si eu acolo ca si experienta o sa impartasesc si aici in speranta ca poate unii dintre voi vor evita eventuale tepe. Poate pentru unii este banal ceea ce voi spune aici, poate nu, dar daca va ajuta cat de putin in identificarea vreunei probleme la o masina pe care doriti sa o cumparati consider ca mi-am atins scopul. Sa incepem: - in primul rand insistati sa vedeti masina nepornita si nemiscata. - verificati vizual exteriorul de lovituri, zgarieturi, etc care daca nu au fost mentionate va pot da indicii asupra exploatarii masinii. - pentru a detecta eventuale urme de accidente: cu capota ridicata se verifica lonjeroanele daca sunt drepte, prezinta urme de lovituri, indoituri, etc. se verifica linia aripilor la imbinarea cu contraaripile, suruburile din fabrica vin vopsite si se poate vedea daca a fost umblat la ele. atentie - unii fabricanti nu vopsesc fusta fata a masinii in culoarea caroseriei deci este bine de stiut ca nu reprezinta neaaparat un semn ca masina a fost lovita in fata. - se deschid usile. in functie de kilometrii declarati de vanzator pot functiona mai bine sau mai rau. cu usa deschisa (se repeta la fiecare usa si portbagaj) se trage chederul (cateodata este greu) si se verifica stalpii masini. avand o forma mai complexa daca acestia au fost avariati nu se pot indrepta foarte bine, iar daca au fost schimbati se pot astfel vedea urme de sudura. totodata daca masina a fost revopsita, pe sub cheder vedeti acest lucru deoarece acela este un loc unde vopsitorul si tinichigiul nu isi dau prea mare osteneala tocmai pentru ca este acoperit de cheder. - la portbagaj ridicati si covorase sau aparatori de plastic pentru a observa tabla. - la interior verificati daca kilometrii din bord reflecta starea interiorului. (o masina cu 50.000 la bord si cu volanul ros pana la sarma treuie sa ridice semne de intrebare). se verifica volan, schimbator, pedalier, starea scaunelor, a fetelor de usi, a butoanelor din bord. verificati sa functioneze toate sistemele masinii. (semnale, clima, muzica, stergatoare, plafoniere, becuri in bord, etc.) daca ceva nu functioneaza intrebati de ce. - sub capota: nu va lasati pacaliti de expresii gen: motorul e capsulat domle. nu e capsulat de loc, are doar o aparatoare de plastic sub care este si un insonorizant. unele din ele sunt prinse cu suruburi care se desfac relativ usor, altele intra pur si simplu fortate in camasi de cauciuc, deci pur si simplu se trag afara. verificati scurgeri de lichide. intre _chiulasa_ si motor nu are voie sa fie nimic lichid. (daca motorul este spalat intrebati de ce, cel mai bine este sa vedeti un motor nespalat). ridicati joja. daca este prezent un ulei f gros nu prea e bine deoarece poate insemna aditiv in motor sau punerea unui ulei gros pentru a "astupa" eventuale batai ale motorului iar la primul schimb de ulei sa aveti surprize. la motoarele turbo este posibil sa gasiti urme de ulei pe langa intercooler. nu este o tragedie. de obicei pe la 100.000km se stringe ulei avand in vedere faptul ca turbina are ungere iar vaporii de ulei trec si prin intercooler. pur si simplu se spala. dar atentie este vorba de urme si ceva depuneri nu trebuie sa gasiti acolo juma de kil de ulei. turbina se verifica si ea vizual de ulei. nu trebuie sa fie nimic pe ea. nu trebuie sa existe scurgeri la nici un lichid. (conducte de frana, furtune de servo, furtune de racire, etc) -porniti motorul. la unele motoare mai vechi care nu pastreaza uleiul in rampa este posibil sa fie mai zgomotoase in primele rotatii. la fel si dieselul "rontaie" un pic mai tare cand este rece. motorul trebuie sa porneasca repede mai ales cand este cald. la diesel lasati bujiile incandescente sa isi faca treaba. ascultati motorul si identificati eventualele sunete suspecte. cu motorul pornit scoateti joja si verificati daca scoate fum sau compresie. miscati masina din loc. verificati pe locul unde a stat (daca tineti minte am specificat ca este de preferat ca masina sa nu fie miscata inainte de vizionare) daca sunt urme de lichide pe jos. singurul lichid care are voie sa curga sub masina este condensul de la clima, dar acela are un furtunas si este usor de identificat. verificati daca da fum pe toba si ce culoare este acela. (negru este fum de combustibil, alb este fum de ulei). evitati accelerarea in "blana" cu motorul rece. nu face bine nici motorului nici turbinei (pentru motoarele turbo). rotiti de volan stanga dreapta si verificati functionarea corecta a servodirectiei. totodata verificati si uzura pneurilor. aceasta trebuie sa fie uniforma pe toata latimea cauciucului. verificati si pneurile spate. daca acestea sunt mai uzate poate insemna ca au fost schimbate cu cele de pe fata. -test-drive-ul nu bruscati masina pana nu se incalzeste motorul. verificati daca se incalzeste pana la nivelul indicat de fabricant si daca ramane acolo. (la unele masini este chiar mijlocul gradatiei, la altele este hasurat cu verde la altele sunt indicate gradele). dupa ce s-a incalzit motorul si totul este ok puteti deveni mai brutali in acceleratii pentru a vedea raspunsul motorului. totodata la acceleratii mai bruste puteti vedea daca bat planetarele(la cele cu tractiune fata) sau prin accleratie-frana de motor daca exista jocuri in transmisie. schimbatorul de viteze nu trebuie sa opuna rezistenta la schimbarea treptelor. si nici sa transmita foarte tare vibratiile motorului. dupa citiva kilometrii puneti mana pe tija schimbatorului si observati temperatura acesteia. daca este calda spre fierbinte poate indica lipsa uleiului in cutie. testati franele. nu trebuie sa se auda sunete ciudate(gen harsait) sau sa vibreze volanul sau pedala. pedala va impinge in sus doar daca ajungeti la limita si intra ABS-ul. este recomandat sa verificati ABS-ul pe o portiune cu nisip pentru a nu brusca masina f tare. pe o portine de drum dreapta si nu la viteza f mare luati de volan stanga dreapta si observati comportamentul masinii. daca masina este dotata cu ESP si manevra este violenta se va observa daca ESP-ul mentina masina pe traiectorie si se simte daca "lucreaza" franand rotile. nu va luati dupa consumul dat de computerul de bord. pot exista diferite scenarii si el sa nu indice corect consumul . am vazut dieseluri cu consum de 40% doar din cauza ca era resetat consumul mediu si fusesera pornite si plimbate cu motorul rece 10 m. acum aveti ocazia sa verificati si turometru, kilometraj si toate celelalte componente electronice care se pun in functiune cand masina este in mers. verificati absolut tot. inclusiv claxonul sau bricheta. la motoarele turbo dupa ce veniti din calatorie lasati motorul pornit 2-3 minute sa ajunga si turbina la temperatura. trebuie stiut ca turbina are piese in miscare care pot ajunge si la 190.000 rpm (daca tin bine minte) si se incalzeste f tare iar daca motorul este oprit f imediat o fortati sa se raceasca mai repede. am uitat sa mentionez dar unele masini sunt dotate cu indicator al temperaturii de ulei si voltmetru. temperatura de ulei sta pe la 80-90 de grade iar voltmetru pe la 13,8 - 14,1. Daca aceste date nu sunt exacte rog pe cei ce stiu mai bine sa ma corecteze. se ridica iar capota si se verifica daca sunt scurgeri de lichide dupa ce motorul a fost in sarcina (mai ales daca avem de-a face cu un motor care a fost spalat inainte de vizionare) mai dati un ochi si pe la teava de esapament si acum puteti verifica fumul (ochiometric bineinteles) si calcand acceleratia. am uitat sa mentionez dar este bine de stiut ca daca motoarele aspirate "trag" liniar, cele turbo este normal sa traga mai prost in plaja joasa de turatie (1000-2000 ture) si sa devina mai violente cand intra turbina si motorul incepe sa produca caii care ii declara fabricantul. este iarasi bine de stiut ca un motor turbo care are turbina defecta este foarte lenes. nu are putere de loc. Ex: un motor 1,9 SDI de 60 de cai de la VW este mai vioi decit un 1,9 TDI de 115 cai tot de la VW dar care are turbina defecta. acuma daca totul a fost bine la test drive, ridicati masina pe o rampa. este indicat sa o ridicati pe o rampa care are brate ce se pozitioneaza in locul in care se pune cricul decat o rampa pe care se urca cu rotile. ridicati rampa pana rotile ajung la nivelul pieptului si inspectati vizual amortizoarele. acum e mai usor decat pe sol pentru ca ansamblul arc amortizor se extinde nemaiavand greutatea masinii. amortizoarele nu trebuie sa prezinte urme de scursuri iar arcurile nu trebuie sa fie rupte (evident asta nu?). invartiti roata cu mana. aceasta trebuie sa se invarta usor si nu trebuie sa se auda nici un huruit de la rulmenti. trageti de roti cu mainile pozitionate la ora 12 si la ora 6 (cunoasteti expresia de la scola de soferi :) ) astfel se verifica daca exista joc in pivoti si cu mainile la ora 9 si la ora 3 vreificati jocul in bucsi. inutil sa spun ca cel mai bine este sa nu puteti misca cu mana de loc. ridicati elevatorul astfel incat sa puteti intra sub masina. sub masina .....iar lichidele alea nenorocite....dar trebuie sa verificati daca sunt scurgeri. atentie ca poate fi o urma de ulei pe cutia de viteze dar uleiul sa fie scurs de la motor si din cauza miscarii masinii sa se prelinga mai in spate. verificati urme de lovituri. cele mai importante sunt pragurile, lonjeroanele, baia de ulei si cutia de viteze. vizual inspectati si bucsile. la unele masini care stau de mult timp nepornite trebuie stiut ca bucsile se pot deteriora prin imbatrinirea cauciucului. este perfect normal asa ceva. se inspecteaza si traseul esapamentului si starea tampoanelor de la motor, cutie si esapament. la masinile cu tractiune spate se verifica si scursurile de ulei din diferential. bmw-ul meu are 26 de ani si nu pierde nici un gram de ulei din diferential. deci daca nu cumva va luati ARO la fel trebuie sa fie si acolo. totdata verificati si starea podelei. se observa daca a fost inlocuita vreo parte din ea. daca da ..de ce? cand lasati masina jos de pe elevator este posibil ca rotile sa nu se aseze perpendicular cu solul. nu este o problema si vor reveni la pozitia initiala imediat ce veti misca masina, dar in momentul acelela ea revine de pe o pozitie (in aer :) ) pentru care nu a fost proiectata. acum ceva aspecte teoretice referitoare la procesul de vanzare cumparare in sine si negociere. ascultati ce are de spus vanzatorul. nu il intrerupeti cu fraze de genul "las domne ca stiu eu la ce sa ma uit" in functie de ce defecte observati si ele nu sunt semnalate de vanzator va veti da seama cat de mult va minte si astfel trageti un semnal de alarma....poate sunt si alte defecte nedescoperite. orice defect descoperit si nesemnalat de vanzator poate deveni o "arma" in negocierea pretului. nu va incredeti in cartea de service. in vest se vand cu 10 euro bucata. VERIFICATI CU MARE ATENTIE SERIILE DE PE ACTE SA CORESPUNDA CU CELE DE PE MASINA. daca seria de motor este ilizibila, asigurati-va ca in cartea de identitate a masinii este mentionat "fara serie" sau ceva de genul asta. verificati talonul. aveti grija la ITP. se vand in targ abtibilde pt ITP. cele originale trebuie sa prezinte ceea ce se cheama holograma. adica privita dintr-un anumit unghi se vede inscriptia RAR. (parca....eu nu am pe talon asa ceva....ori cine mi-a facut ITP-ul mi l-a facut pe naspa ori pe vremea aia nu se puneau abtibilde. acum am inteles ca da).tratati cu proprietarul din acte nu cu altcineva. daca nu va pricepeti la masini (nu e nici o rusine nimeni nu s-a nascut invatat si poate unii dintre voi aveti alte veleitati) luati cu voi o persoana de incredere care sa va ajute la identificarea problemelor. mergeti cu masina la testare electronica daca aveti posibilitatea. nici asta nu va spune toate problemele masinii dar este bine de facut. nu in ultimul rand va rog sa constientizati ca veti cumpara o masina uzata. are probleme ei si va trebui probabil sa investiti in ea. (impropriu spus investit pentru ca daca nu scoti bani cu masina nu se cheama investitie si cheltuiala) schimbati consumabilele. TOATE schimbati distributia la masinile cu curea indiferent de numarul de km si daca suspectati in jur de 300.000km la cele pe lant. bineinteles ca am uitat sa mentionez ca trebuie verificate si discurile de frana si placutele si ........frana de mana. totodata daca vi se spune ca masina are vopseaua originala uitati-va si la chedere. e posibil sa gasiti pe acolo urme de vopsea. nu toata lumea da jos geamurile si chederele la revopsire. mai ales daca este una partiala. trebuie sa mentionez ca eu NU am facut nici una din aceste verificari cand mi-am cumparat masina. :blink: vopseaua - cel mai simplu de verificat daca o masina a fost lovita si reparata cu chit si revopsita este sa testati vopseaua cu un mic aparat care se poate purta in buzunar. din pacate nu stiu cat costa, de unde se cumpara si cum se cheama. aparatul indica grosimea vopselei in microni. adica grosimea a ce este intre senzorul aparatului si metal. daca nu este aparatul respectiv..este cam greu de explicat. in principiu verificarea vizuala se face afara cu masina curata si in timpul zilei la lumina naturala. in principiu sub stratul de lac nu trebuie sa se vada bule de aer, impuritati, vopsea scursa, etc. mai uitati-va atent si la alt aspect. o masina de cativa ani (din 2002 sa spunem) daca observati ca are un far nou si vanzatorul spune ca nu a fost lovita, naste semne de intrebare. (ca exemplu am avut un passat din 2001 la vanzare, negru, echipat bine, 130 de cai, 6 trepte care arata impecabil....pana cand ne-am intrebat de ce o avea geamurile, farurile, stopurile, lucasurile si cam tot ce inseamna accesoriu nou pe masina. pana am luat-o la puricat si am gasit ca masina fusese distrusa, reparata si revopsita...destul de prost as putea spune, dar la prima vedere masina parea impecabila) Cartea de Identitate - daca luati masina din Romania si este sa spunem din 1998 si pe carte apare doar un proprietar, este bine sa verificati CAND a fost emisa CIV. de ce spun asta? - pentru ca in Romania dupa 6 proprietari se schimba CIV si poti spune ca iei masina de la primul proprietar cand ea de fapt este la al 7-lea. vreau sa constientizati un lucru. daca starea generala a masini este reflectata in pret, chiar daca are probleme minore, negociati-le la pret si nu refuzati o masina care este 95% buna si 5% defecta sau cu probleme. adica nu ratati o masina care poate fi excelenta pentru ceea ce vreti doar pentru ca are placutele de frana uzate, sau un stop spart. (astea au fost doar exemple dar limitele le stabileste fiecare in functie de ceea ce vrea, ce vede si ce limita are la bani) sfat hotarare diesel vs. benzina multi dintre voi poate aveti deja in minte ce vreti cu motivele voastre. dar doua chestii pe care le-am aflat cu timpul. 1 - un diesel este mai scump de reparat si chiar si intretinut. (vezi filtrul de motorina care pt unele masini costa de ordinul milioanelor) 2 - daca nu faci cam 40.000km pe an nu prea iti scoti investitia in diferenta de bani pe o masina diesel.(se stie ca aceeasi masina este mai scumpa diesel decat benzina) cei care pot si vor sa completeze LA OBIECT ii rog sa o faca. poate am gresit pe ici pe colo. nu sunt atoatestiutor, poate unele aspecte le-am omis de aceea e bine sa existe si intrebari. unii dintre voi sunteti mecanici, unii poate chiar la reprezentante si puteti completa cu date utile. sunt multe care le-am uitat dar puneti intrebari. si nu uitati inca un lucru. dati multi bani. foarte multi. unii dintre voi economiile de-o viata pe un vis, altii poate ii considerati doar bani de seminte. dar sunt bani multi si nu va sfiiti sa intrebati vanzatorul despre orice si cereti sfaturi. nu uitati - luati pe cineva care se pricepe si in care aveti incredere cu voi. platiti-l, datii de baut ce o vrea dar luatil cu voi bafta. deocamdata ma opresc.
    1 point
  10. Vand BMW X1 20d 177cp xDrive (4x4) produs pe data de 06/01/2010, cumparat pe data de 20/01/2010, intretinuta exemplar (tratament anual produse Meguiars, mers 90% in afara orasului). Taxa platita si nerecuperata. Masina nu necesita nici o investitie, s-au schimbat toate piesele la numar de KM si nu la uzura, revizii la 10 000 km. RCA / ITP / Casco valabile, jante de aliaj vara si jante de tabla iarna. Masina are istoric, carte de servis, sunt primul proprietar in Romania (un singur proprietar in Germania), factura originala de cumparare din Germania unde sunt mentionati KM la cumparare. Nu ma intereseaza schimburi, pretul este fix pentru o masina impecabila (nu insistati). Mai multe detalii legate de dotari, etc la telefon sau PM. KM : 146 055 VIN : WBAVP31060VK16579 Pret : 15 000 EUR Contact : 0744 354 346 Poze :
    1 point
  11. 1500 euro inmatriculat si euro 4 probabil se transforma la 12 noaptea in broscuta cea urata.
    1 point
  12. E46 diesel la 1500 euro e in cel mai bun caz un cazan chel. Sa zici merci daca porneste.
    1 point
  13. Salut, Sa te bucuri de ea. Incerc sa iti raspund la unele nelamuriri: - din fabrica nu s-au pus angel eyes pe e46, doar aftermarket. - daca pui rotita pe albastru si climatronicul pe cald, iti va baga cald, dar o idee mai rece decat daca l-ai fi lasat pe normal. E foarte util vara cand folosesti AC si te joci cu rotita spre cald ca sa nu te doara capul. - 14v cu motorul pornit este ok, alternatorul "baga" cum trebuie, probabil la tine bateria e pe duca. Incearca sa pui niste poze facute ziua ca sa se vada mai bine. Sigla aceea ///M nu prea da bine langa 320d. Suspensia ideal ar fi sa o schimbi pe toata, sa te uiti si la arcuri ca s-ar putea sa fie rupte cele de pe spate... boala lor Numai bine.
    1 point
  14. nu stiu sa-ti raspund. am lasat-o la un mecanic care mananca e34 pe paine, si el a dat diagnosticu'. masina e joasa din fabrica, n-o sa se comporte ca alte masini cu amortizoarele terminate, gen topait la orice denivelare. din ce-am vazut pe net, nici metoda 'clasica' de'a iti testa amortizoarele, anume sa apesi masina pe colturi si sa observi cum revine, nu prea se aplica la e34. cel mai bine i-as descrie comportamentul actual ca fiind putin 'all over the place' cand treci peste denivelari. mi-ar placea niste bilstein-uri b6 dar cred ca sparg pusculita si-o sa dureze mult s-o 'lipesc' la loc. am aflat ca fabrica e la sibiu, o sa dau totusi un telefon sa vad ce si cum. @gowriel: daca se leagana atunci e clar. pe spate se schimba putin mai complicat, trebuie sa umbli la bancheta.
    1 point
  15. Draga vanzatorule,tu ar trebui sa te raportezi la pretul pietei nu la pretul lor de noi in reprezentanta.nu contest starea lor sa a anvelopelor dar rotile tale sunt sh. Comparatia ta este absurda.e ca si cum ai cere pe masina ta veche de 8-10 ani,80% din valoarea ei de noua. Eu unul personal nu cunosc pe nimeni care a mers la reprezentanta sa-si cumpere un set de roti noi, cand piata este saturata de roti(sh) in conditii foarte bune. Parerea mea este ca pretul este aberant ptr niste roti pe 18. Poate prin anii 90' sau 2000 erau mai impresionante dar azi,18 e banal. Pretul lor real cred ca este undeva intre 500-800€ fara sa te supar sau jignesc. Daaaarr...,nu-i prost cine cere..asa ca bafta multa la vanzare(vei avea nevoie).
    1 point
  16. Uite de asta am ales sa imi iau 325d M57 din 2009 in loc de N57. In Danemarca costa 4000 euro o distributie noua si nu eram dispus sa platesc atata. Sa fim seriosi de banii aia cumperi motor sh. Idea e ca s-au rupt lanturi si fara sa dea vreun simptom inainte. Mai ales cand am vazut ca sunt aceleasi piese ca la N47 folosite. Cauta una la 100 mii km Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  17. Astia au coada la service cum era pe timpul lui Ceasca la paine. Este normal ca toti vin pentru chestii simple, revizii, un bec, placute...etc...lucruri pe care pot si eu sa le fac...deci nu tre sa fii expert in mecanica. Nu vreau sa recuperez nimic, fac ceva pe ei bani ca nu asta este problema. Problema e ca nu sunt in stare sa diagnosticheze o eroare, nu sunt oameni de cuvant, pai de ce sa repare la mine pentru 4 milioane cand e mai simplu sa faca revizii si banul curge. Cam asta e problema...SI Robert un patron ieftin, se vinde usor pentru bani, la trepadusii aia de acolo, consilieri sau ce sunt, nu ai la ce sa te astepti, dar el ca patron ar fi trebuit sa rezolve problema nu sa spuna ca ce poate face el. De fapt a spus, sa ma duc sa fac un tester:))) sa ma mai "jumuleasca" de ceva bani...crede ca eu sunt "gasca" lor:)))... si apoi sa umblu la 100 de service-uri sa repar ce strica ei. Eu acolo nu o sa mai calc cu siguranta si peste tot unde pot le voi face reclama proasta, pentru ca asta e realitatea.
    1 point
  18. Intrati pe fb si lasati, mesaje negative acolo poate asa s-o potoli lumea sa mai mearga la ei...desi tot nu inteleg cum de mai sunt atatia clienti pacaliti de acesti hoti cand netu e plin de rew' negative despre ei.Am avut curajul sa le dau o stea si m-au bombardat cu mesaje...ca "de ce, ce m-a nemultumit", etc etc... Si inca un client "multumit" de acest service de 2 lei... Poate ai norocsi reusesti sa iti recuperezi pagubele cu ajutorul OPC-ului. Acum am vazut, cica doar 1 rew' cu o stea... Si forumuk e plin de rew' negative cu ei... Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  19. Nu ai mai multe seturi? As lua si pentru vecini.
    1 point
  20. Daca as fi inlocul tau as cumpara-o mi se pare ca e tot ce are nevoie un om normal daca are cel putin un copil.Daca o poti scoate sub 17 mii ar fi ideal. Dar te sfatuiesc sa te duci si la reprezentanta sa o verifici mecanic si electric costain jur de 350 ron.
    1 point
  21. Mie imi pare rau de situatia in care te aflii. Din pacate am fost si eu pus in situatii asemanatoare (nu cu acest service). Nu cred ca trebuie sa schimbi tot motorul, doar ca trebuie sa gasesti pe cineva...competent!
    1 point
  22. Este posibil si asta.Eu zic sa te duci la un service de cartier care are ista p sa faci si resoftarea sa vezi ce se mai intampla.
    1 point
  23. Eu chiar nu inteleg cum de se mai duce lumea la ei, nu am auzit vreun feedback pozitiv si presupun ca sunt multi care au avut experiente negative si nu le scriu.
    1 point
  24. Eu am patit fix la fel, apa in recipientul ala. Cu portbagajul deschis am dat jos plasticul negru din partea dreapta si acolo e o piesa din plastic ca o pioneza care se dezlipise si intra apa pe sub ea. Am lipit-o cu silicon, am pus plasticul la loc si am rezolvat problema. In poza asta plasticul are nr. 11 si piesa dezlipita are nr. 3: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FW11-EUR-05-2012-F10-BMW-520d&diagId=41_2069 Poate e tot asta si la tine.
    1 point
  25. In acest weekend s-a efectuat o actiune de curatare ca de inceput de toamna: Nu stiu cum am facut, dar la final m-am trezit cu alte scaune Interior alcantara sport incalzit de facelift ( 2011 ) in stare foarte buna. Astazi am reusit sa refac conexiunile pentru incalzirea in scaune si pentru reglajul "aripioarelor" , in acest moment fiind 100% functionale. O sa revin cu detalii in cazul in care e cineva interesat de asta.
    1 point
  26. cateva poze de azi
    1 point
  27. Masina din poze este a ta? hopa zgarieturiii! Edit: Am vazut ca este un E60:D
    1 point
  28. Vineri am scos primul set de numere rosii si am fost cu masina la service pentru constatare. Zgomotele pe care le auzeam prin curte erau generate de piulitele slabite de la amortizoarele de pe spate. Le-am dat jos, am curatat si am strans la loc si zgomotul a disparut. Am verificat si pe fata si o sa schimb preventiv bieletele, nefiind asa o mare cheltuiala. In schimb, marea mea problema o reprezinta faptul ca masina da fum alb. Adica porneste, merge foarte bine dar daca opresc la stop si plec, lasa un nor de fum. Ieri a tinut-o tata turata o perioada de timp si din toba a curs o gramada de apa. Acelasi lucru l-am observat si in mers cand am vazut masina din spate. Azi mi-a zis tatal meu ca dupa 150km de mers cu masina, s-a aprins check engine, dar masina n-a manifestat alte simptome. Are cineva idee despre cum as putea sa rezolv problema fumului? Ma scoate din sarite faptul ca masina arata bine, merge bine, dar lasa fum ca o locomotiva din 1907 ) Orice idee este binevenita.
    1 point
  29. pret 250 euro sau schimb cu jante pentru e90 sau e60 ! Fata de cei care au dat minus imi cer scuze daca am gresit ceva in anunt ! va rog sa ma corectati .
    1 point
  30. Merci guys, all of you, inca o data, pentru toate urarile! despre lumini: pt inceput o sa apelez la varianta cea mai comoda, niste becuri mai performante. Dupa ce voi constanta ca ori nu e suficient, ori se ard prea repede, voi trece la reconditionarea lupelor. Abia dupa aceea voi incepe sa studiez retrofit-uri sau xenoane. Sunt sigur ca se pot bricola cu bun gust. Voi posta aici orice update pe acest subiect. despre grup: de fapt, are motor de 2.5 cu cutia de 2.0 si grup de 2.0 (motorul provine de pe o automata din UK - chiar, poate sutesc si grupul de-acolo, ca inca exista masina donatoare, si probabil are si blocant) @r0n1n : da, putin wishful thinking, desi am auzit ca motorul de 535i nu e printre cele mai reusite... Iata si pozele: http://i.imgur.com/NnqyokS.jpg http://i.imgur.com/Oo7BcIy.jpg http://i.imgur.com/wHUyx4W.jpg http://i.imgur.com/j0sZ5CJ.jpg http://i.imgur.com/JQbbVpq.jpg http://i.imgur.com/iXcndqW.jpg
    1 point
  31. ce s-a spart .poate te ajut eu ca am 2 cutii automate demontate.
    1 point
  32. piesele 1 din imagine sunt lonjeroanele.(sau sasiul) si se continua pana in spatele masinii la unele masini (la bmw de exemplu) fac parte din caroserie. la alte masini (cum ar fi suzuki vitara) este un schelet peste care vine caroseria prinsa in suruburi. practic sasiul (din care fac parte si lonjeroanele) fac parte din structura de rezistenta a masinii PS - multumesc WLF - mult mai usor de urmarit acum :blink:
    1 point
  33. intradevar cam haotic acum dar ce sa fac ....le scriu si eu cum imi aduc aminte. imbatranesc si mai uit cate una, alta :blink:
    1 point
  34. in principiu din cate am auzit de la cei ce se ocupau de importuri acolo ca e mai bine (ca bani)de luat din Olanda deoarece au niste taxe la inmatricularile secon hand incat scad preturile si prefera sa isi ia masini noi. asta nu e foarte sigur dar e bine sa te mai interesezi poate asa este. in Franta pot sa iti spun ca vei gasi numai masini mizerabile si coicnite ca niste oua. nu imi venea sa cred ce gaseam in masinile aduse din Franta. in Germania sa te feresti de targurile unde auzi vorbind araba sau romana. repet asta sfatul asta este doar din auzite, nu am fost niciodata sa verific lucrurile astea. cred ca sunt mai multi pe aici care au fost pe afara si au adus masini si pot da sfaturi, eventual sa iti zica chiar unde sa te duci. bafta in alegerea masinii.
    1 point
  35. cine e interesat sa nu arunce banii aiurea daca nu....asta e am mai facut si eu niste posturi.
    1 point
  36. Nu stiu din ce motiv forumul refuza sa imi trimita notificarile de update-uri pe topic, deci am vazut tarziu raspunsurile voastre - mai jos cateva detalii suplimentare: 3-4000E este suma discutata pe forumuri din Franta si Germania dar unii dintre ei sustin ca in banii astia se schimba si arborele cotit. Din pacate sunt 99% sigur ca pinioanele de pe arbore (cel pentru distributie si cel pentru pompa de ulei) nu sunt demontabile; sunt montate lipit unul de altul intre manetoane si flansa pentru volanta. Ca sa fie demontabile ar trebui ca si flansa de pe arbore pe care se fixeaza volanta sa fie detasabila, ori asta nu este posibil tinand cont ca acea flansa transmite practic tot cuplul de la arbore catre ambreiaj si apoi mai departe, deci clar este corp comun cu arborele. Dupa cum se observa in linkurile de mai jos, ordinea pieselor este: - 2 pinioane TURNATE pe arbore - unul pentru lantul care coboara la pompa de ulei si nu are intinzator; al doilea urca catre o piesa intermediara care pare a fi pompa de vacuum. Acest lant care urca catre pompa de vacuum are intinzator dedicat plus 2 patine de plastic. Pompa de vacuum are un pinion dublu care este demontabil. De la acest pinion dublu urca si al doilea lant de distributie care are si el propriul intinzator plus 2 patine de plastic. Al doilea lant ajunge sus la axa cu came care are si ea un pinion demontabil. Din ce stiu axele cu came se angreneaza una pe alta prin intermediul a doua pinioane interconectate. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=UY91-EUR-01-2010-E91N-BMW-330d&diagId=11_4088 http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=UY91-EUR-01-2010-E91N-BMW-330d&diagId=11_4089 Deci manopera e 'scarboasa' nu doar pentru ca trebuie demontat motorul (cu golit ulei, antigel, freon, demontat radiatoare, accesorii etc etc). Dupa demontare motor se mai demonteaza si ambreiajul cu tot cu volanta, baia de ulei, capace distributie spate, accesorii montate in fata, fulie, capace biele si manetoane si abia la final arborele cotit - asta daca intr-adevar sunt uzate si pinioanele de pe arbore. Bineinteles ca daca se lucreaza 'by the book' se schimba suruburile de la volanta, cele de la biele si manetoane, toate garniturile si simerigurile etc etc. Tinand cont de pretul pieselor OEM dar, mai ales, de costul orei de manopera la reprezentante (si de faptul ca toate operatiile de mai sus inseamna ceva timp) se strange o suma neplacuta pe factura Referitor la revizii - si eu ma refeream tot la faptul ca 20.000km este un interval mare pentru solicitarile motoarelor de azi. Si la masina actuala schimb uleiul la max 10.000, mai ales ca are o harta destul de agresiva plus anulare EGR si DPF. Cam la toate masinile dupa remapare si anulare EGR este regula ca se ridica temperatura de ardere, cu efect imediat in cresterea temperaturii uleiului. Pentru cei care merg agresiv (ca mine ) este recomandat un radiator suplimentar (exterior) de ulei (unul marca buna m-a costat cam 500E ). Intr-adevar, faptul ca pe X motoare sunt probleme nu inseamna ca garantat voi avea probleme si pe cea pe care o iau eu. Ceva similar s-a intamplat acum multi ani cand am cumparat primul Diesel modern (Passat TDI) - statisticile de pe forumuri despre turbina picata erau ingrijoratoare insa nu era regula ca pica la toate, dovada ca nu am avut probleme la vremea respectiva. Totusi niste semne de intrebare am cu 330D E90 LCI, mai ales ca speram sa il tin pentru 150-200.000km (facuti de mine). Mai prospectez piata si luam o decizie
    0 points
  37. Salutare, de curand am cumparat masina care mi-o doream de mult, BMW e46 320D 150CP, e pachetul "M" (cel putin asa scrie pe ea) insa fara navigatie, trapa si incalzire in scaune (cu toate ca ar fi fost de mare ajutor pentru scaunele din piele, insa aici in UK numai modelele decapotabile le-am vazut cu incalzire in scaune), mi-ar fi placut sa aiba faruri angel eye, in schimb are o instalatie aftermarket cu leduri si cu mai multe culori, cutie automata, pilot automat, roti pe 18", senzori parcare spate. Ceea ce mi-ar mai fi placut sa aiba: senzori lumina si ploaie (nu cred ca are, inca nu a plouat pe aici de cand am luat-o). Estetic, are vreo 2 zgarieturi pe capota, iar bara din fata - partea de jos e cam exfoliata (puteti vedea in poze), iar pe partea tehnica, inafara de problema care am avut-o aseara sa nu-mi porneasca din cauza bateriei, ar mai fi cred suspensia, insa e interesant ca se aude doar pe partea stanga fata si spate, pe dreapta deloc (asta doar cand apesi pe masina, in mers nu se aude). Am cateva nelamuriri despre ea: - intre gurile de aerisire din mijloc e o rotita care in sus e albastru (rece) si in jos e rosu (cald), daca eu reglez climatronicul pe cald si rotita e pe rece, imi va baga aer rece pe acolo? - se poate schimba sa nu-mi mai apara la consum si la distanta in mile sau mpg? as vrea varianta europeana cu km si L. - Am facut in seara asta o verificare a bateriei pentru ca m-a lasat aseara - cu toate ca ieri dimineata cand era frig a pornit fara emotii - (acum am rezolvat-o sper, mi-a dat cineva curent), si imi indica 141 -> 142 cu motorul pornit, e oke valoarea? - legat de cutia automata, daca e in P, la pornire trebuie sa apas pe frana neaparat? Ceva ce ar mai trebui sa stiu despre functionarea cutiei automate ca sa nu fac greseli? Multumesc! O sa atasez cateva poze nocturne cu masina!
    0 points
  38. Daca macar vreunul dintre voi ar fi cumparat un set complet de la bmw, ar sti despre ce este vorba. Dar daca unii isi iau intotdeauna sh-uri de la colt la o masina premium, atunci ati gresit forumul. PS. Daca vreti sa socializati si sa lasati commenturi, puteti sa va folositi de canalele proprii de social media existente. Nu sunteti obligati sa va dati aici cu parerea
    0 points
  39. -1 points
  40. imi cer scuze, am citit pe diagonala cand bagi in viteza se aude sistemul hidraulic ?
    -1 points
  41. Deci am terminat cu masina., oarecum.. Dimineata ma duc la cargus sa iau coletul..buun..ajung la service, se apuca baietii de demontat. Eu zic " sa vezi ce ma pis pe mine de ras daca nu se potrivesc dopurile pt galerie" . Si cum am gura aurita, ia ghici, dopurile erau mult prea mici, cu toate ca in momentul plasarii comenzii am dat toate detaliile legate de masina si motor. Retur. Cum clapetele n-aveau nici un fel de joc, au curatat baietii bine galerie, clapete, egr si clapeta de acceleratie, am schimbat garniturile si sus cu ea. Dupa care s-au apucat de revizia la cutie. Aici vine partea funny. Desi piesele au fost comandate pe cod oem, varianta AM, desteptii de la autonet ce-au zis, ce daca nu e pe stoc ce-i trebuie omului, trimitem ce avem. Si au trimis o baie mai mica. Cu chiu cu vai a reusit tovarasul de la service sa gaseasca baia care se potrivea, tot vaico, dar cu 200 ron mai scumpa. Asta la ora 15.00. Ce a fost cel mai misto, cand au dat retur la prima baie de ulei si au cerut baia corespunzatoare codului oem, baietii de la autonet au venit cu o pedala de frana.... Macar uleiul febi a corespuns cu codul de pe baia de ulei, eticheta galbena.. S-a schimbat si lichidul de frana, am pus ATE. Au intrat 7 litri de ulei in cutie. Uleiul vechi din cutie nu era negru, era un maron. S-a informat si calculatorul cutiei ca s-a facut revizia cu ajutorul unui tester. Total distractie 1800 ron. Masina merge fff bine. Deci, dupa revizia la cutie si curatat galeria / clapete / egr, a scazut consumul. Inainte aveam in oras 10.2% acum am 8.8%, acelasi stil de condus. Oricum se simte ca masina merge mai fin.. Azi am cumparat si filtrul epurator de gaze, am incercat sa-l schimb eu, n-am reusit ca n-am scule..
    -1 points
  42. 550€ 499€ sau pe bucati idrive touch ceramic - 250€ 225€ schimbator normal ceramic - 200 € 175€ clima LCI cu incalzire scaune / ventilatie - 200€ 175€
    -1 points
  43. Salutare! A trecut Kenbobo pe la mine, rezultatul 215-220 cp / 500 Nm. Revin cu impresii dupa ce mai merg cu masina.
    -1 points
  44. Mai am in familie un 635d cu M57 si nici motorul respectiv nu ii lipsit de probleme. Galeria de admisie fiind un exemplu. Am intrebat la BMW Cluj de distributie la motorul respectiv si cica o avut cazuri cu distributii rupte. Dupa parerea mea intretinerea ii cel mai important factor. Daca te ti de un interval de revizie mai strict si o exploatare corecta nu cred ca o sa apara probleme.
    -1 points
  45. La ce aroganta imprastii pe forum credeam ca esti plictisit deja de G11... Salut!
    -1 points
  46. Maneta este a unui prieten de al meu, intre timp a vandut maasina, se poate ridica in Bucuresti. Pret 100 ron
    -1 points
  47. vand pachet ceramic pentru bmw seria 5 f10 f11 f07 seria 6 f06 f12 f13 seria 7 f01 f02 f03 pachetul este format din: clima LCI ceramic cu incalzire in scaune schimbator normal ceramic idrive touch ceramic pretul este fix. Pachetul se vinde complet. Nu ma intereseaza schimburile Pozele sunt reale. pret 600 €
    -1 points
  48. Salut! Set complet roti de vanzare, originale: Jante model M135, 8JX18 ET:20 Anvelope: 245/40R18 93Y, Dunlop SP Sport 01, ca noi (4k rulare), fabricatie 2016, saptamana 26. Pentru anvelope se poate prezenta factura de achizitie. Pentru cei interesati de motivul pentru care le vand: vreau sa le schimb cu anvelope si jante pe 19 inches. Pret 2200 euro. 0726.750.616
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.