Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/21/16 in all areas

  1. Era lipit cu superglue..... ai vin-ul si poti verifica singur,cica in romania este foarte usor de accesat baza de date, pe urma poti sa postezi si aici, motorul functioneaza perfect, mai am inca 8 luni de garantie la masina.... nu o vand pentru ca este stricata! Nu stiu daca a avut ceva la motor, un polonez mi-a cerut Vin.ul si a spus ca s-a umblat la distributie cica.... deci daca a fost verificare sau inlocuire nu stiu... oricum distributia inlocuita nu este un punct in minus nu? Poate a vrut sa mai las la pret.... si a venit cu texte...
    2 points
  2. Aproape in toate topicurile ajung sa fie discutatate gusturile si curioritatile personale. Fiecare face ce vrea si are chef sau nevoie cu/din masina lui.
    2 points
  3. Vand al meu batranel E34,o masina corecta, frumoasa si total functionala. Stiu ca poate se vor naste unele discutii sau controverse, dar nu puteam sa privez forumul de batranelul meu simpatic, asa ca o voi posta si aici, asumandu-mi masina asa cum este: un batranel cu inima si spiritul tinere:) O mica descriere: Dotarile principale: Motorul(3.5l M5 315cai), Cutie M5, Grupul M5, Franele M5 si Caroseria:) Totul este transplantat de pe M5 pe 520i. 520i, 6pistoane, fara serie motor, in Acte. Taxe si Asigurari mici....satisfactie maxima.... Timbrul de mediu platit si nerecuperat. An fabricatie 1992,ianuarie. Tel: 0.7.6.5.3.4.5.6.4.0 Pret: 6.800euroi Multumesc Si mai adaug cateva poze, deoarece in primul post depaseam limita. Multumesc
    1 point
  4. Pai ai Vin.ul si poti sa verifici... dar tu nu cumperi nimic, vinzi doar manarite
    1 point
  5. Nu mai lasa sub 21000, am incercat. Am platit 750 Lei total. Turbinele sunt ok, doar senzorii aia care am inteles ca nu costa mult (350 si 400 Lei respectiv). Cautant pe net am vazut ca au mai avut si altii problema cu ei si dupa inlocuire a scazut consumul. Am ramas usor surprins cand am vazut in computerul de bord ca masina are un consum mediu de 8.2 in ultimii cativa mii de km.
    1 point
  6. Si ti-ai luat adio de la garantie ?
    1 point
  7. De obicei alea se desfac cu flacara. Cei de la reglaj ar trebui sa aiba o lampa de gaz pentru asa ceva.
    1 point
  8. Explicatia ta e logica, insa placutele oe sunt mai bune decat cele oem. Si asta e testata nu doar la bmw. Si la mercedes la fel am patit, audi, ford, jeep si ce masini ne-au calcat ograda.
    1 point
  9. Daca vbm de placute de frana, pentru BMW, ATE produce aceste placute atat in ambalaj original BMW cu P/N BMW, in acest caz vorbind despre un produs OE, dar in acelasi timp, ATE va ambala aceleasi placute si intr-un alt ambalaj fara marcajele BMW si fara P/N BMW ci un P/N specific ATE. In acest caz, produsul se va numi OEM. Lucrez in automotive, iar pe o linie de productie se fabrica atat produsul pentru clientul final cu toate cerintele lor de marcaje, identificare, dar si produsele vandute pe piata direct de producator, dar evident fara cutia, marcajele, inscriptiile clientului direct mentionat anterior. E foarte pagubos pentru un producator sa-si dezvolte doua linii de fabricatie pentru acelasi produs si cu nivele diferite de calitate. Plus multe alte dezavantaje, ce tin de stocuri de materiale in depozite, toate acestea vor genera la final niste costuri inutile. Ideea e ca atata timp cat un Part supplier face o piesa pentru un client final, poate, daca I se accepta de acest client final, sa vanda aceleasi piese ca si spare parts direct de ei, cu conditia sa nu foloseasca mijloacele de identificare ale clientului final. Eu n-am nici o problema sa cumpar un produs OEM in detrimentul unui OE, pt ca asa cum spuneam mai sus, e aceeasi marie cu alta palarie. In mare, singura diferenta e data de ambalaj, cod si bineinteles adaosul pe care producatorul auto il pune la acea piesa. In schimb m-as feri de piesele aftermarket, adica o piesa vanduta de un alt producator ce nu produce piesa respectiva direct pt acel producator auto. N-are toate datele la dispozitie, toate metodele de testare, evident ca la final piesa respectiva nu va avea aceeasi calitatea ca si una OE(OEM).
    1 point
  10. 5g tronic, 7 g tronic, 9 g tronic. Ce alte modele sa iti mai zic ca astea sunt cutiile folosite pe gama 2003 2016/
    1 point
  11. E posibil sa fi fost aranjata putin la km in 2014 cand a fost adusa,nu cred ca a facut 3k km in 6luni. Deci a fost la Cluj,apoi la Arad si acum o vinde unu din Salaj?
    1 point
  12. Ai dreptate cu cateva mici erori: o cutie automata zf8hp nu o repari cu 1000 de euro, Mercedes proiecteaza propriile cutii/nu le cumpara, o cutie automata poate fi facuta si de Rolex, daca e abuzata cu kickdownuri frecevnte o schimbi de 3 ori in aia 400 mii km.
    1 point
  13. Acel zgomot vine de la pompa de frana electrica care se armeaza si face presiune in instalatie. Daca vrei sa scapi de sunet trebuie sa mergi la cineva care are niste scule mai speciale pentru a face schimbu ca la carte. Pe gura vasului unde este lichidu de frana, dupa ce se scoate tot lichidul din vas si este inlocuit de lichidul nou se pune un dispozitiv sub presiune si masina se conecteaza la un testar de unde se da comanda la pompa si in timp ce pompa se porneste se incepe procedeul de eliminare a lichidului din instalatie cu un furtul ce intra in etrierul spate dreapta, dupa spate stanga , fata dreapta si ultimul este fata stanga. Se poate face foarte usor cu ISTA unde iti spune fiecare pas in parte si isi activeaza automat pompa pentru fiecare etrier in parte.
    1 point
  14. Revin cu observații fĂŁcute azi. DacĂŁ plec ținând ĂŽn același timp frana apĂŁsatĂŁ puțin nu se mai aude zgomotul. DacĂŁ ĂŽnsĂŁ țin doar piciorul ușor pe pedala de frana și se aude acel zgomot se simte o bĂŁtaie ĂŽn pedala de frana. Am observat ca ĂŽn spatele volanului ĂŽn compartimentul motor este și sistemul dsc iar zgomotul din zona aia provine. Cred ca la schimbarea lichidului de frana sa nu se fi fĂŁcut cum trebuie aerisirea și poate de asta face asa. Frana tine perfect și ambreiajul se comporta bine. Voi face iar un schimb de lichid de frana ca sa se aeriseasca și instalația cum trebuie. Poate dispare și zgomotul.
    1 point
  15. Am fost astazi la ANAF si m-am lamurit cum sta treaba cu impozitul auto. Conform codului fiscal, autoturismele cu capacitatea cilindrica ĂŽntre 2.601 cm3 și 3.000 cm3 inclusiv sunt taxate cu 144 lei / 200cm3. Asadar 2993cm3 : 200 = 14,965, iar 14,965 x 144 = aprox 2155 lei. Impozitul in judetul Buzau se poate majora pana la 16%, asta inseamna 2155 x 16% = 345 lei. Impozitul si majorarea adunate este egal cu 2500 lei. Cred ca cei de la primarie au softul stricat, astfel nu imi explic. La anul, in martie, cand va trebui sa platesc impozitul auto, ii voi pune sa imi calculeze manual. Acum pot sa stau linistit ca stiu ca nu am cum sa platesc mai mult de 2500 lei impozitul pe an )
    1 point
  16. Pare ireala suma, la 3 litri sa dai 4300 ron/an...
    1 point
  17. Pot face burnout cu un amărât de 1.9 benzină și tu ai probleme la 150 de cai? Nu am mai auzit să pui frână de mână pe față sau alte minunății de genul, doar pentru a reuși să învârți puțin roțile. Cred că devină este tehnica, ci nu mașina.
    1 point
  18. Asta e trendul de azi?? Voi știți modelele precedente? Asta a caracterizat dintotdeauna mașinile europene. Mai jos e32 vs e34. Care e care? PS: de ce sunt 2 thread-uri de G30? http://www.bmwclub.ro/forums/topic/158550-noul-seria-5-nume-de-cod-g30/
    1 point
  19. Dupa 2 saptamani de "lupte" cu BMW AG Munich am reusit sa mut masina pe platforma Connected Drive 5 asa ca functioneaza din nou serviciile online dupa retrofitul de EVO ID5.
    1 point
  20. Da...si aluminiul e la locul lui, nu e vreun element bau-bau. Oricum clar se simte mai grea ca pasatul...orice incepator ar simti..si passatul e break.Nu mai vorbesc ca aveam loc mai mult in garaj cu pasatul decat cu asta.
    1 point
  21. Salutare! Cosmin odata cu standul de frane mi-am cantarit si masina..are 1730 kg desi in certificat scrie 1560 sau 1580, acul rezervorului fiind putin peste jumate..deci stai linistit..)
    1 point
  22. tu chiar nu ai inteles ideea , cand doua persoane spun un lucru si intervii tu sa arati cat de corect gramatical esti si ai un mega brain (app il cam folosesti fara rost caputul :console: ) , chiar nu ai observat ca am zis sa incerce in mai multe service-uri , ce a fost gresit ? si cosmin la fel a spus , doar ca trebuie sa existe un moț care sa certe lumea ... te rog sa ma ierti daca nu scriu corect, eventual sa ma corectezi ca am vazut la ce iti folosesti mai mult capu' si stai linistit ca unde postezi tu nu am sa intervin eu (nu prea mai am loc oricum:no: )
    1 point
  23. Da,sunt un mare bisnitar,le iau,le leg cu sarma si le pun la vanzare!Tocmai voiam sa-ti fac o oferta de 10k si sa o vand eu cu 20k. Totusi,de ce esti asa nervos?
    0 points
  24. Ce probleme ai descoperit ca a avut la motor?
    0 points
  25. Nu te lovesti des de intrebarea daca interiorul e facut din bucati? Nu pot intelege ce a fost in capul lor la modern.
    0 points
  26. Ii sta f bine pe culoarea asta...
    0 points
  27. va imaginati si voi cum arata...
    0 points
  28. Vand Bmw 330d Touring,facelift,an 09-2003,culoare Oxford Green,204cp,comenzi volan,scaune piele bej incalzite,sonorizare Harman Kardon,navi mare,xenon,jante 17" cu anvelope vara-iarna,inmatriculat,stare foarte ingrijita,5300 euro negociabil.Pentru mai multe poze si detalii stau la dispozitie la 0724712241.Multumesc
    0 points
  29. Este foarte simplu. Chiar daca producatorul este acelasi, adica Ate, cele "de reprezentanta", cum le zici tu, adica originale, adica Oe( original elements), sunt mai calitative decat cele Ate Oem. Cu siguranta daca le iei de la reprezentanta au adaos enorm, de aceea iti recomand daca vrei sa pui originale, sa cauti placute OE de pe net si le poti schimba in orice service. Merg si cele oem Ate evident, insa nu sunt la fel de bune ca originalele, atsa e cert.
    0 points
  30. nu e o regula ,eu am cic cu ecran mare si am butoane de recirculare si audio in loc de steluta si romb
    -1 points
  31. Torna dorel in bidoane la bmw in pivnita si lipeste actibilde misto
    -1 points
  32. Ma refer la acest kit leatherique rejuvinator, face treaba mai buna decat alte produse de pe piata pentru piele? Fata de formula 1 care il folosesc e de vreo 6 ori mai scump, nu cred ca e de 6 ori mai bun, dar macar daca se vede cine stie ce diferenta si numai crapa asa repede dupa un tratament de piele o sa-l mai folosesc,altfel nu.. Isi face treaba incat sa mai dai banii inca o data pe el?te intreb pe tine pentru ca l-ai folosit sau il folosesti marius.
    -1 points
  33. Ops mi-am luat 3 de -...copiii forumului nu sunt de acord cu mine. Da e o dif si intre automata si manuala...a ta este automata parca..eu am manuala.
    -1 points
  34. 550€ 499€ sau pe bucati idrive touch ceramic - 250€ 225€ schimbator normal ceramic - 200 € 175€ clima LCI cu incalzire scaune / ventilatie - 200€ 175€
    -1 points
  35. nu stiu cat ai dat pe masina cand ai luat-o dar ai cumparat-o cu prea multe probleme tehnice! eu am dat vreo 1000 euro pe al meu 520i E34 din 1990 si functionau toate in interior in afara de priza pentru bricheta,pe care nici nu m-am deranjat sa o rezolv! si inca ceva ,un sfat dat ca unui prieten: nu mai tine masina pe strada,ziua sau mai ales noaptea! Mari sanse sa ti-o "rezolve" careva si sa plece in treaba lui tu ramanand cu masina facuta praf! Si ala nu e volan de "M-Tech",daca ai putina rabdare o sa pun eu poza cu volan de M imbracat in piele,care-i pe masina mea! Am fost in vizita la un amic si n-a suflat o vorba ca sunt toti raciti cu cea mai al dreaqului tulpina de virus,si nu ma simt deloc in apele mele... deci greu sa ies din casa acum rapid sa fac o poza... Masina fiind intr-o curte inchisa bine,parcata la distanta considerabila de orice trafic auto! Ca motor de "swap" si eu ma gandeam la un M30B35 ca la cat conduc eu masina,ce mai conteaza ca-mi consuma 10litri la suta de km mediu sau 13litri?! dar macar e 3.5l 6 in linie... si se poate sa-l fac de 4.2l :hyper: unii spun ca se poate si o supraalimentare,ehe, se pot face multe cu un asa motor! chiar mai avantajos decat gunoiul ala de M60 sau M62 fie el si TU! cunosc destule cazuri de asemenea motoare ce ori sunt stricate iremediabil ori sunt pe cale sa se aleaga praful de ele... chiar am condus unul acum 2 zile ce a consumat 3 litri de apa distilata in aproape 22 km! am aerisit la masina aia de m-am plictisit week-end-ul asta... si sigur trebuie alt motor pentru ca pe cilindrul 5 n-are nici un fel de compresie,adica 0 bari! si eu suflu mai mult pe gura decat pistonul ala CU MOTORUL FUNCTIONAND! V12-ele M70-ul sau S70 deja inseamna sa-ti dai foc singur in magazia de lemne si cu rezervorul de propan-butan langa tine... n-as spune ca sunt fiabile motoarele V8 sau V12 de BMW... ba din contra! BMW a facut motoare fiabile prin anii 1970-1980! Ce a urmat dupa,e foarte discutabil! si nici macar nu-s vreun "expert" in tehnologia BMW,dar unele lucruri sunt evidente,prea multi proprietari FRIPTI si jecmaniti pe fata!
    -1 points
  36. Parca autoritatile locale au o marja de 50% pe care o pot aplica ca si reducere la stabilirea cunatumului impozitelor; in functie de fiecare localitate, se aplica sau nu, deci poate fi perfect normal sa existe diferente de acest fel, si vezi ca in anumite localitati se aplica si o marja de 5-10% la plata integrala a impozitelor inainte de 15 martie.
    -1 points
  37. Pe topicul asta am vazut cat de informati sunt conducatori auto... am citit ca mercedes face cutii de viteza automate mai bune ca bmw... ca si cum bmw sau mercedes nu folosesc cutii zf sau gm... aceleasi cutii. Am mai citit ca japonezi de la aisin copiaza cutiile nemtilor... eu am vazut si o cutie zf si gm si aisin desfacuta si sunt proiectate diferit. Cutiile Aisin sunt extrem de fiabile si nu au tehnologie de acum 1000 de ani... ca japonezi sunt mai conservatori si nu fac teste pe bani clientilor lor este alta mancare de peste. Acum revenind la cutiile automate si fiabilitatea lor ce pot spune este ca o cutie automata are o durata de viata de peste 400000 km ( asta daca nu a venit cu o greseala de proiectare sau nu este subdimensionata pentru motorul respectiv. In tarile in care cutiile automate sunt pe 90 % din masini nu este nici o tragedie cand se strica pentru ca exista kituri de reparatie si chiar upgradeuri care rezolva definitiv problema de proiectare ( elementul slab). La cutia mea 5hp24 cedeaza ori drumul de forward ori pistonul de reverse.. si eu ca sa rezolv definitiv problema am comandat din USA aceste elemente modificate astfel incat sa numai cedeze. Este extrem de ciudat ca vei gasi astfel de piese in state pentru o cutie contruita si proiectata in europa dar care s a vandut mult pe masinile europene de la ei. Ei au observat problema si au venit cu o solutie tehnica . Daca stai cu frica unei cutii automate asemenea povesti cu drobul de sare mai bine nu iti cumperi. Exista sanse sa cedeze... dar nu va costa o avere sa o repari si in fond si cea manuala cu volant cu masa dubla ajunge pana intr o 1000 de euro
    -1 points
  38. Daca tot se vorbeste de reprezentanta, as dorii o parere, trebuie sa imi schimb placutele de frana fata, cei de la reprezentanta mi-au cerut un scor de 650 setul de placute + senzorii = aproximativ 1000 lei. Am auzit ca cele de la reprezentanta sunt ATE, am gasit placute pe fata ATE+senzori+manopera(la un service din oras)=aproximativ 500 lei. Care este diferenta dintre placutele de la reprezentanta si cele care le cumpar de la service-ul respectiv? Sunt suflate in aur cele de la reprezentanta ? Ma puteti lamurii si pe mine va rog ? Multumesc
    -1 points
  39. zi mi te rog o cutie proiectata de Mercedes , bineinteles modernă. eu zic ca daca mergi in turatie maxima vei schimba mai repede motoare
    -1 points
  40. eu zic sa vb cu cei din Arad care repara cutii de viteze. La ce simptome are e cam naspa dupa parerea mea>
    -1 points
  41. Zgomotul la vant nu mi se pare sesizabil. Eu am acum jantele pe 18 style 421 cu runflaturi si zgomot fac mai mult gumele care sunt usor tocite. O sa ii pun curand jantele de iarna style 317 si iti zic, dar nu cred sa influenteze jantele zgomotul la vant. Este clar ca este mai slab antifonat decat alte masini. De exemplu e90-ul e mai tacut. Motorul in schimb mi se pare foarte silentios. Despre kitul performance, el include si alt intercooler, nu doar soft. Practic creste la 200 cp si 420 nm. Ideea e ca nu apare pe nicaieri kitul pentru x1 cu x drive. Ma rog, este mai mult moft pentru ca masina fuge foarte bine, pana in 160 merge la fel ca un f30. Masa proprie relativ mica o ajuta comparativ cu fratele x3 cu acelasi motor.Oricum avem alte masini puternice, asta e de oras si ca sa fie iarna bine doamnei mele. Start stopul inca nu l-am codat. Poatr ma ajuta cineva cu un contact.
    -1 points
  42. Costul este de 3000 de lei ... acum depinde de motor, daca are sau nu zgomot. Vis-a-vis de motorul asta s-au scris multe ... eu unul la acelasi model cu al tau am schimbat la 230.000 km ca sa stau linistit. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/145379-mmd-2/page__st__160
    -1 points
  43. ti-am zis...vino la reprezentanta in romania daca acolo nu-ti zice nimic, normal ar trebui sa-ti zica ce sa facut la fiecare interventie, ceea ce nu gasesti pe site.
    -1 points
  44. M-am razgandit si am schimbat singur uleiul, filtru de ulei, filtrul de aer si placutele de frana si pe fata si pe spate... ramane filtrul de polen pe care o sa-l schimb saptamana viitoare probabil.
    -1 points
  45. Eu sunt programat luni. Turbinele cum sunt? Cat ai platit pana la urma? Pai ,mai negociaza la pret, spune ca ii dai 19000 pe ea.
    -1 points
  46. Pai atunci daca tu esti multumit si iti convine pretul, cumpar-o. Deci atunci pot sa-ti spun sa o folosesti sanatos.
    -1 points
  47. Doar am intrebat! De ce esti asa nervos?
    -1 points
  48. BMW E90 320dA / 184 cp / M SPORT EDITION - brake energy regeneration; - sistem audio Harman Kardon; - sistem navigatie profesional + DVD (ruleaza filme); - magazie 6 CD-uri; - carkit bluetooth compatibil cu orice telefon; - suspensie M sport; - M Leather Steering Wheel, M Aerodynamics Package; - plafon individual culoare antracit; - scaune sport cu incalzire; - transmisie automata; - trapa electrica; - oglinzi exterioare electrocromatice cu pliere la buton sau din telecomanda si ajutor la parcare; - senzori parcare fata/spate cu afisare (PDC); - senzor ploaie + lumina; - bi-xenon adaptative + led + spalator faruri; - cruise control; - interfata USB / audio; - geamuri electrice fata - spate; - jante originale CSL (81/2J X 19 ET:44 - fata si 91/2J X 19 ET:27 - spate) + anvelope noi (dot 2016) HANKOOK VENTUS S1 EVO2 K117 (225/35/19 - fata si 255/30/19 - spate); - evacuare inox Borla (model 335d/335i); - carte service completa; - TAXA DE MEDIU ACHITATA si NERECUPERATA Foarte bine intretinuta, arata si functioneaza fara repros, nu necesita nici o investitie Pret: 16.500 euro Tel.: 0721.38.19.08
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.