Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/03/16 in all areas

  1. Bufonul de la curtea regelui strikes again. Cu un pachet M si geamuri negre ar arata chiar mai misto ca neagra sau gri.
    2 points
  2. Aceeasi parere o am si eu, sunt satul de masini negre si gri.
    2 points
  3. Nu s-a dat cu 12, s-a dat cu aproape 11k. Daca nu are incalzire in scaune ce are ? Din pct de vedere tehnic era perfecta. Sent from my iPhone 7
    2 points
  4. Saluate. De ieri am un nou "loc de joaca". Am adus masina din Anglia pentru un priten care o vrea pe stanga. (Este si pacat ca un asa exemplar sa ramana pe dreapta) Am inceput "defrisarea", vestea buna este ca masina are toate gaurile date si au capece de plastic care se vor muta in gaurile ramase, vestea proasta este ca este foarte mult de lucru la instalatia electrica. Aseara dupa ce am terminat de scos din ea cam tot cand a vazut masina, propietarul s-a imbatat sa nu faca infarct. :wacko: Va tin la curent cu elvolutia proiectului.
    1 point
  5. Incep cu pozele din anuntsi lista de dotari: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/124119832_2_1000x700_vand-bmw-e91-lci-fotografii_zpsjtqgtqhh.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/124119832_3_1000x700_vand-bmw-e91-lci-bmw_zpsivcoirxp.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/124119832_1_1000x700_vand-bmw-e91-lci-targoviste_zpsurobtfc1.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/124119832_4_1000x700_vand-bmw-e91-lci-auto-moto-si-ambarcatiuni_zpsy02btgqb.jpg Vehicle information Type code UX31 Type 320D OL (EUR) E series E91 (MUE) Type TOUR Engine N47 Power 130 Transmission AUT Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER DAKOTA/BEIGE (LCB4) Prod.date 2009-02-05 S1CA Selection of COP relevant vehicles S1CB CO2 package S1CD Brake Energy Regeneration S205 Automatic transmission S249 Multifunction f steering wheel S2ME BMW alloy wheel, M double spoke 194 S302 Alarm system S322 Comfort access P337 M Sports package S386 Roof railing S3AC Trailer coupling S402 Electric panoramic roof S418 Luggage compartment package S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior mirror with automatic-dip S464 Ski bag S481 Sports seat S493 Storage compartment package S494 Seat heating driver/passenger S4AB Fine wood trim burr walnut S4AE Armrest front, retractable S4UA Partially electric seat adjustment S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S540 Cruise control S563 Light package S5AC High-beam assistant S609 Navigation system Professional S612 BMW Assist S614 Internet, preparations S615 Expanded BMW Online Information S616 BMW Online S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S672 CD changer for 6 CDs S676 HiFi speaker system S698 Area-Code 2 for DVD S6AA BMW TeleServices S6AB Control for Teleservices S6FL USB/Audio interface S704 M Sports suspension S710 M leather steering wheel S715 M Aerodynamics package S760 High gloss shadow line S761 Individual sunshade glazing S775 Headlining anthracite P7RS Package Comfort S7SP Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801 National version Germany S863 Retailer Directory Europe S879 On-board vehicle literature German S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP S936 Dummy-SALAPA S321 Exterior parts in vehicle color S548 Kilometer-calibrated speedometer S851 Language version German Prea multe poze nu am, in acest timp m-am ocupat de starea tehnica si inscriere. Pana in momentul asta masinia a primit: -schimb ulei si filtru cutie de viteze 1150 piesele+200 manopera -revizie motor: toate filtrele si uleiul 650 lei -grile fata negre -ceasuri 335d+lumina alba si inele de M3 -volan M cu padele (functionale). -detailing interior complet.urmeaza si exterior -vopsire trim schimbator.era putin zgariat -update harti 2017-1 http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/124119832_6_1000x700_vand-bmw-e91-lci-_zpsvenkf3zy.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20161124_074538_zpsdnmz5kqh.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20161118_221213_zps7ykfo5zu.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/124119832_8_1000x700_vand-bmw-e91-lci-_zpsz0nlgtiw.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/20161128_203002_zps4fsthm3y.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/20161129_191355_zps0sxfs9xs.jpg
    1 point
  6. Vand BMW e36 323i coupe M-paket avusblau metallic din 14.09.1998 cu aprox. 260.ooo km Masina este una normala si de bun simt, nu este impecabila, insa se prezinta intr-o stare foarte buna. Consider ca am intretinut-o corespunzator, cu piese de calitate. In Romania este inmatriculata din primavara lui 2014, taxa platita si nerecuperata(1150euro). Istoricul service se poate verifica la reprezentanta + facturi pentru perioada de cand este in tara. Are urmatoarele optiuni, din fabrica sau adaugate ulterior: - Pachet M Aerodynamics - Pachet M Sport suspension - Interior M Sports Edition alcantara - Plafon negru - Trapa cu functie confort - Faruri de ceata - Dublu climatronic - Scaune incalzite - Volan M3 refacut profesional - Coloana directie reglabila pe inaltime - Sistem ASC+T - Alarma OE - 4 Airbag-uri(frontale si laterale) - Suport de pahare OE - Pachet lumini (parasolar, motor si la picioare) - Senzori de parcare spate OE - Diuze, oglinzi si yale incalzite - Presuri OE din mocheta si cauciuc - OBC 18 butoane - Perdeluta spate - Cotiera fata - Pilot automat (momentan nu este montat cablu, dar il am nou OE) - Evacuare SuperSprint - Sistem audio custom - boxe spate Harman Kardon, fata kit Blaupunkt integrare OE, player JVC cu iluminare amber pe fundal negativ si sistem carkit, plus cablare pentru subwoofer - Eleron M3 (necesita montare) - Jante BBS RC041/RC042 cu anvelope Continental Sport Contact 5 - Timonerie Z3 M + Nuca short M-technik - Filtru aer K&N model panel - 4 chei(2 remote control, cheie valet, cheie service) Reviziile au fost facute la timp, cu ulei Shell 5w30 LL01 plus filtre Hengst si Originale. Am schimbat amortizoarele cu unele noi Bilstein(plus toate accesorile) si arcurile M cu arcuri Eibach Pro-Kit. Discurile fata si placutele sunt inlocuite acum 30.ooo km in Germania(marca RepStar a grupului Trost), iar cele spate acum 10.ooo km in RO(Ate power disc + placute Ate compozitie ceramica). Inlocuit partial sau total lichidele, depinde de caz. Cu masina se oferta multe alte piese inca neschimbate sau care au fost inlocuite si sunt in stare buna de folosinta. PRET 4990 euro negociabil Contact o751 65 75 75 Link prezentare de la rubrica "Masina mea" In prezent arata astfel: BMWVIN_EP48820.pdf
    1 point
  7. De vanzare set jante 2 latimi pe 17 style 68 originale, provin de pe masina personala. Nu sunt strambe si nici vopsite sau sudate. Jantele vin insotite de anvelope dunlop sp sportmaxx 225/45/17 si 245/40/17. Cu aceste anvelope s-a mers 3 luni adica 1500 km. Pret 400 euro http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161203/4ebc0db19bec1efe643601181ce068bc.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161203/211e791a4cd9c4ccf63194ba1163f6c6.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161203/5e28cb04925ae6510d79afd3be293296.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161203/35257331ab7688889f13e814bf50581a.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161203/a1e0688ad7bc1e3a2d239d82d230cf82.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161203/8bce983d7c9ef2ba5b73ff7b2e380a4c.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161203/692f3040f6adfc7323212c998e288f37.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161203/e7b9523cc10b17aca435b58853967f8b.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161203/ee6a6b1d9c3e5ee2d7828ee1f76ac295.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161203/fdfb5bedca27d9088bca7043ff447096.jpg Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  8. Ceva inteligent n-ai scrie si tu.
    1 point
  9. Mie mi se pare foarte ok culoarea din simplul fapt ca este RARA! Nu intotdeauna lucrurile diferite inseamna ca sunt si mai frumoase, dar in cazul de fata culoarea este frumoasa Bafta cu vanzarea Armin!
    1 point
  10. mersi ca imi tii topicul sus, totusi prefer sa nu mai postezi toate prostiile pe topicul meu...marele specialist a decis, nu se vinde ca nu e neagra
    1 point
  11. Punctual: 1. Ai tu vreo documentatie de la Bmw in care scrie ca trebuie facuta resetare dupa schimb ulei? 2. Zf Faur sunt reprezentanta oficiala a Zf in Romania, iti dai seama ca esti absurd cand spui ca le convine sa ti se strice tie cutia, nu? Si ei, ZF, fabricantul acestor cutii, nu recomanda schimbul cu pompa flush. Daca tu esti mai destept decat ei, felicitarile mele, fa-o tu cu pompa flush. Eu tind sa am incredere in specialisti, nu in folclorul de pe internet. Dar vad ca tare DESTEPT ESTI !! asta asa ca sa folosesc cuvantul tau. Si care sunt specialistii aia de care spui, ca vad ca nu dai nici un exemplu. Eu ti-am dat site original In primul rand cunosc cel putin 4 masini BMW cu acest tip de cutie, care au facut de acum 3 ani schimb cu pompa flusch, plus ca un coleg ti-a spus clar ca a bagat ulei Liqui-moly si are si km. facuti si cutia merge perfect, dar tu..... tot BATMAN. Daca esti asa meserias, nu ti-ai pus niciodata intrebarea: DE CE REPREZENTANTA A SCOS UPADATE LA CUTIE? DE CE OARE, SAU LA MOTOR? Plus ca BMW din 2013 a scos ATF 3+, de ce nu a pastrat vechiul ulei ATF 3! Te-ai prins. Daca tot de dai asa atotstiutor, spune-mi si mie cate feluri de pompe flusch sunt? Si sa-ti raspund tot eu: Sunt doua feluri: una care schimba numai jumatate de cantitate de ulei, iar cealalta jumatate se baga cu motorul pornit, bagata in viteza si accelerat. ACEASTA POMPA FLUSH NU ESTE INDICATA PTR. CUTIILE 8HP . Iar alta pompa care scoate si baga toata cantitatea de ulei. Aceasta pompa este buna si ptr. cutia 8HP. Acum te-ai prins Folclorul de pe internet, sunt firme mari si respectabile, asa ca n-are rost sa mai vorbim. Iar tu cand iti vei schimba uleiul. sa iei original cu 260 lei litrul, ca de, scrie BMW pe bidon, sa nu pui Revanol sau Liqui-moly, ca ala este mai ieftin. Zf, germania spune intradevar sa nu speli cutia cu solutii de curatare, cand schimbi cu pompa flush, asa ca trage singur concluzia Si de ce reprezentanta BMW din Nurenberg,sau din Wina schimba uleiul cu aparat flush? Or fi romanii nostri mai meseriasi ca nemtii Tu faci ce consideri la masina ta, dar daca le explici si la alti colegi care citesc, macar vin-o cu documentatie, nu cu vorbe. :frantics: Studiaza TIS-ul, sa vezi ce spune acolo. Este manualul de reparatii cu care lucreaza toate reprezentantele BMW, cel oficial, asa ca....
    1 point
  12. Dar de ce nu recomanda BMW schimbul cu pompa flush? Sunt cumva mai specialisti ca altii. https://www.farcebook.com/liquimolynorge/ cauta la 2 septembrie, sa vezi cutia 8HP45, schimb cu pompa flush. Or fi romanii mai meseriasi. Liqui moly, este o firma foarte buna, asa ca....... :sweat: Pentru cutia 8HP, merge uleiul de la Liqui moly, ATF 1800 In legatura cu ULEIUL DIN CUTIE, este treaba de marketing, poti sa pui orice ulei facut de altii, DAR SA FIE cu aceleasi specificatii care le cere fabricantul cutiei, SI ATENTIE: nu conteaza culoarea uleiului, CI PROPRIETATILE LUI. Asta nu o spun eu, o spun specialistii: http://www.ravenolromania.ro/wp-content/uploads/2015/12/ATF-8-HP-Fluid.pdf Poti sa cautati si pe google.de si o sa te convingi, numai ca acolo scrie in germana. , dar se intelege. http://www.ravenol.de/produkte/verwendung/d/Product/show/p/ravenol-atf-8hp-fluid.html Dar romanul de ce sa dea un 50-60 lei / litru de ulei, el trebuie sa dea 260 lei / litru ca doar scrie BMW pe bidon. americanii folosesc alt ulei, inseamna ca ei vor sa-si strice cutiile automate, dupa parerea ta. Acum stau si ma intreb, OARE CINE ARE DREPTATE???, cei care isi dau cu parerea pe forum, marii meseriasi de la noi ( care le este foarte greu sa stranga suruburile la cheie dinamometrica), sau nemtii care au inventat aceasta cutie? Daca tu spui ca ai hartie oficiala de la ZF, DE CE cei din romania de la ZF faur, nu fac resetare la cutie si upadate-urile noi? Fabricantul asa spune, la schimbarea uleiului se face resetare la cutie si eventual upadate-urile noi care apar. Si acum sa-ti raspund tot eu. ZF de la noi NU vor sa faca, deoarece le convine sa se strice cutia si sa o repari la ei!! Te-ai prins, nu? Acum ii astept pe marii meseriasi sa-mi dea minusuri, ca de, i-am contrazis,
    1 point
  13. 1 point
  14. este adevarat ca se fac in 3-4 ani, dar la varsta/rulajul acesta se cam termina leasing-ul operational si masina este vanduta la licitatie si inlocuita cu alta noua; si chiar daca pare greu de crezut, in multe tari, la acest rulaj, indiferent de marca, se considera o masina ce nu mai este viabila dpdv economic si este inlocuita cu una noua. cat despre disputa ce ulei este mai bun, desi nu lucrez in industria auto, tendinta este de exetrnalizare a cat mai multor servicii si competente, la ZF/BMW se prezinta mai multi furnizori de uleiuri cu propuneri, dupa discutiile comerciale preliminare se cade de acord cu un anume furnizor pentru o anumita calitate de ulei, se fac ceva teste, se valideaza si devine "oficial"-dar asta nu inseamna ca nu sunt alti producatori ce pot oferi produse echivalente, sau cu anumite caracteristici superioare.
    1 point
  15. Deci dintr-o data , uleiul Castrol nu mai este bun pentru BMW doar ca si-au schimbat astia furnizorul ??? Nu zic ca uleiul Castrol este extraordinary , dar daca BMW nu il mai are ca si furnizor asta nu il face un ulei slab... Doar si-au renegociat contractual cu alta filrma . Si aici cu amicul meu nu a fost vorba de vascozitati diferite , pur si simplu el a bagat 5w30 BMW si eu am bagat Mobil 5w30 , aceleasi specificatii de BMW LL04 . In plus de asta , eu daca bag un servetel alb si sterg pe interiorul de la teava de esapament il scot tot la fel de alb ,la el am vazut ca are ceva urme de negru la baza tevilor.Piesele pe care scrie BMW sunt premium , dar asta nu inseamna ca nu gasesti ceva mai bun de cat recomanda sau vand ei sub numele lor.
    1 point
  16. Eu zic ca astia de la bmw si zf nu au rafinarie si nu produc ulei , doar zic ce specificatii trebuie sa contina uleiul pentru acel tip de cutie. Vrei sa zici ca un ulei facut de Castrol sau liquid moly ce are exact aceleasi specificatii este o alegere catastrofala pentru cutie ? Nu mai zic nimica , fiecare raspunde pentru ce baga in masina lui , eu zic ca poti gasii ulei mai ieftin ce indeplineste aceleasi criterii dar la un pret mul mai mic ,si ca nu mai trebuie sa platesti firma. Pe bidonul de la liquid moly a scris ca este compatibil cu zf8hp si mai presus de asta este made in Germany de o companie foarte responsabila care nu prea se joaca. Daca pana la urmatorul schimb o sa pice cutia din cauza uleiul imi asum gresala si o sa postez pe forum. Dar avand in vedere ca de cand am permisul , adica de 9 ani , am folosit doar echivalente la tot ce tine de uleiuri , nu am avut problem cu nici o masina 3x Mercedes si acuma Bmw. Ieri m-am intalnit cu un amic din Constanta care are un f10 30d , adica acelasi motor care il am si eu , doar ca el are 80k si eu am 150k , a inceput sa se oftice ca de ce motorul lui este mai zgomotos de cat al meu , ca el a facut schimbul doar in reprezentanta cu ulei original si alte rahaturi , nu zic ca nu este bun uleiul oe , dar asta nu inseamna ca nu gasesti ceva la fel sau chiar mai bun. Nu poate sa zica nimeni asta doar daca nu inceraca , si eu am vazut pe propria piele , doar pentru ca am riscat sa bag si altceva de cat oe ... si pot sa zic ca sunt mai mult de cat multumit din toate punctele de vedere. Inca o data , fiecare baga ce vrea unde vrea , eu doar am zis ca nu am patit nasoale ca am folosit alt ulei fata de cel oe , atata timp cat are specificatiile nu vad care e problema ca in loc de BMW Twin Power bag Castrol sau Mobil 1.Vorba aia , nu eu am scris pe busonul de ulei , BMW recomanda Castrol.
    1 point
  17. Sa nu faci greseala sa zici pretul pe forum pt ca imediat vine comisia de arbitraj a preturilor si iti zic ei ca la banii aia iti cumparai seria 7 full de full de 2009, una care nu bate, nu troncane, km aproape reali, de regula fictivi Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Sistemul ala audio si panorama fac toti banii.
    1 point
  18. Mama cati cunoscatori care pun pretul corect in secunda 2, lasa-ti omu sa isi vanda masina la pretul dorit de el. Cui nu-i convine isi ia alta mai ieftina din alta parte. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  19. Oameni buni, cine se uita sa dea 15.000 pe un F10 nu are pretentia sa fie masina impecabila, nu il intereseaza km.. se uita sa ii schimbe doar uleiul si in rest ignora tot pana il lasa masina in drum si injura BMW ca face masini proaste.
    1 point
  20. Pentru cine are retineri legate de fiabilitatea cutiilor automate exista varianta clasica cu facaleÈ›
    1 point
  21. BMW se cumpara de la reprezentanata BMW si nu de la turci/sarbi/balamutzi din Germania sau de la tot felul de hoti de masini din Romania.Asta daca vrei kilometraj corect, decent si masina in buna stare ... plus garantie. Daca nu ai treaba cu astea atunci BMW se poate cumpara de oriunde.Eventual de la batranica care s-a dus o data pe saptamana la biserica si a facut 10,000 de km in 5 ani. Cunoscatorii stiu de ce...
    1 point
  22. Da un 523i cu N52
    1 point
  23. La C63 nici dupa 10.000km nu a "invatat" stilul de condus, in plus, in Sport sau Manual, unde raspundea un pic mai bine, pornea cu 1-a de pe loc si 255 pe spate sint putin pt 600 si ceva Nm. Pacat, pt ca motorul era de vis, chit ca avea un consum de 14-15 mergand cu 120-130 si de peste 20 cand o lasai sa fuga. Nu fac nici o generalizare, am condus multe cutii automate, din diverse generatii, diverse solutii constructive si diverse nr de trepte: de la 3 la 9. Am precizat: pt placerea de a conduce - pt asta nimic nu bate o cutie manuala. In motorsport se fuge dupa ultima sutime de secunda, comfortul pilotului, protejarea mecanicii, etc. In viata reala te duci la automata cand fie nu ai idee despre cum se conduce o masina, fie ai parte de trafic infernal si preferi sa ajungi acasa fara crampe la picior. Tot in viata reala, o cutie manuala nu e deloc mai lenta decit una automata daca stii sa mesteci in benzina. Ai incercat sa ii dai un kickdown la o automata, pt o depasire sau sa te dinstantezi de ceva pe autostrada? Cat sta sa gandeasca, mai incearca si 1-2 trepte pina se opreste la una, etc. Alternativa e sa o tii mereu in Sport sau Race, dar atunci se duce naibii comfortul pt ca sta mereu in trepte mici si tureaza motorul degeaba. Jurnalistii auto, si la asta ma refer la presa straina ca astia din Ro nu se pun, toti prefera cutia manuala pt ca ofera un grad mai mare de participare la experienta de a conduce. Eu ramina la preferinta mea: pt condusul de placere tot ceva cu o cutie manuala as cumpara. O buna combinatie: RS4 B7...incredibil cum poate sa mearga si sa sune masina aia. In plus, la motoare puternice, prin cutia manuala ai un mai bun control al tractiunii nu lasi totul pe seama masinii si a unui calculator. Uiti sa te gandesti ca la alea 80% din masini, mai nou, cei 150CP sint obtinuti prin supralimentare, deci o mare parte din CP sint disponibili de foarte de jos (cuplu motor mare la turatii reduse) si deci o cutie automata se descurca fara a bate la ochi. Incearca o cutie automata pe ceva aspirat, la care ii trebuie ceva ture sa se miste bine, gen motor Wankel, pe RX8. Pe Prius de exemplu, din cauza complexitatii, nu cred ca ne-am descurca mai bine decit acel CVT controlat de calculator avand in vedere ce si cate dracii participa in orice secunda la propulsie. Ultima experienta au fost cateva mii de km cu un 991 4 GTS cu PDK. Avea functia aia de "mers in gol". Nimic mai enervant...sa mergi pe autostrada si din 3 apasari de acceleratie, 2 sa fie in gol, pt ca taman atunci s-a pomenit si ea sa o lase sa curga si sa intrerupa legatura motor cutie (vezi in bord cum cade acul de la turometru la turatie de relanti). Sau pe niste sosele, am vrut sa o fugaresc putin dar m-am lasat pagubas: forta inutil motorul cu turatii f mari, "pocnea" treptele de zduguia masina, etc. Mereu erai cu ochii pe turometru si pe indicatorul minuscul al treptei folosite in loc sa enjoy the view si the experience.
    1 point
  24. Manuala---suntem soferi ce naiba.....vrem confort de croaziera....ne luam yacht
    1 point
  25. Ma bucur tare mult ca masina a ajuns pe maini bune,in sensul ca vad ca ai grija de ea.Eu nu am fost si nu sunt adeptul...brizbrizurilor,imi place sa tin masina originala,asa cum a conceput-o producatorul.Asta nu inseamna ca nu I-am tratat si eu pielea,sau ceara,etc.Sa te poarte mii de kilometri fara probleme,este o masina foarte buna si frumoasa.Am dat-o pentru...F10,asta e.
    1 point
  26. Am observat probleme la cutiile automate la motoarele diesel mari, in special la 3.0.
    1 point
  27. Eu vad cutia automata obligatorie doar la SUV-uri, in rest tine doar de preferinte si de necesitati.
    1 point
  28. @jeezi: eu am mers cu 525d e60 automat, lag f mare, nu cred ca tine de motor totusi. @domi: la cate cazuri am auzit, cam asa pare.
    1 point
  29. Deci cost cam la jumatate, daca nu mai bine, parca Ciupa cerea vreo 1200E pt rebuild la cutie. Nu sunt total impotriva cutiilor automate, de ex pt traficul din Bucuresti chiar merita, dar intr-un oras mai putin aglomerat sau extraurban chiar nu are rost.
    1 point
  30. NU e problema ca nu e sportiva masina cu cutie automata, dar are 2 mari probleme: lag-ul la accelerare si fiabilitatea scazuta.
    1 point
  31. parerea mea ca la cea manuala e mai fain ca scoti consum mai bun,controlezi mai bine masina simti deplin comenzile care le dai masinii,momentan am un 730d e65 si un e60 520d cutie automata si as vrea cutie manuala daca s-ar putea,la manuala e si mai ieftina intretinerea,consum mai bun,putere mai mare,probleme mult mai putine...deci manual
    1 point
  32. 1 point
  33. probabil ca masina a mers cu benzina proasta cu continut ridicat de sulf , motorul asta cu injectie directa ( N53 ) este foarte sensibil la benzina proasta
    1 point
  34. Poti avea probleme iarna,printre blocuri daca nu a fost dezapezit si trebuie sa iei viraje de 90 de grade sau mai mult cu viteza mica. Exceptind asta vei avea probleme acolo unde orice alta masina va avea probleme PS:iarna asta 530ul meu automat la condus femeia si sa descurcat (are carnet de 3 ani)
    1 point
  35. tare sunt curios cine da masina la vanzare sa o forjeze cineva o ora la maxim.... daca ai 2 3 pretendenti de astia pe luna numai ai ce sa vinzi..... hahahah nici noua la bavaria nu ti o da aia sa o forjezi cum crezi tu o ora...... poti sa te faci pilot de incercari ca sa iti continui pasiunea Il mai stii pe baiatul ala care ti a zis ca poti sa ii faci ce vrei? ca as vrea si eu incerc ceva ce mi am dorit mereu , la 180 sa o bag in treapa 1 sa vad ce se petrece sau in marsalier. Dupa ii zic ca s a aprins ceva in bord si ca nu o mai vreau ahahahah si ca a sarit si un pinion din cutie in masina
    1 point
  36. Am uitat sa va spun ca sotia mea e Schumacher 2; e singurul om pe care l-am vazut sa conduca cu stangul pe frana si cu dreptul pe acceleratie (cred ca fiind prima masina dupa SuperNova de scoala nu s-a obisnuit inca cu ambreiajul; eu daca pun frana cu stangul zboara toti cei din masina direct prin parbriz, daca nu au centura desigur :blink: )
    1 point
  37. asta este alta treaba, ca nu ati lasao sa o forjeze, sa fiu sincer nici io acuma n-as lasao cu toate ca sunt sigur pe ea omu vroia sa o vanda, avea si numerele expirate... mi-a zis ca pot sa fac orice test si am trecut la treaba
    -1 points
  38. Uite asta chiar nu stiam ca pe e60 520d este si varianta redusa la 150 cai, stiam de cea de 163 sau cati are(ca este o varianta redusa a celui de 177) , da asta nu inseamna ca ma dau mare cunoscator si nu vad cu ce te-a deranjat asa tare LucianWRC ca am dat comentul asta, sa stii ca nu sunt genul care crede asa ceva de bmw si nici cerculete n-am facut , ca in general nu imi bat joc de masinile mele si le intretin cum pot mai bine. Imi pare rau ca sunt astfel de persoane pe grup care comenteaza deamboulea de dragul de a face postari, pur si simplu am spus parerea mea despre masina de mai sus si cateva chestii la ce a intrebat initiatorul topicului si da chiar nu are legatura 530d cu 520d , chiar am fost foarte aproape sa iau 2.0 insa dupa ce am mers cu 3.0 mi-a trecut, acum depinde si de ce astepti de la o masina si ce stil de condus ai. Uite pe viitor promit sa nu mai dau comenturi ca sa nu se mai trezeasca destepti din astia care se baga ca musca in cacat in seama ca tine
    -1 points
  39. N-am de obicei idei preconcepute dar de ceva timp/ANI de zile, cand vad/aud arab/musulmani imediat evit orice contact cu ei pentru ca sunt in 99% din cazuri= cu probleme! Vorbesc din patite nu auzite sau sa ma aflu in treaba! Trebuie o data sa ai probleme cu arabi/musulmani si nu-ti mai trebuie sa ai de-a face cu ei vreodata! poate-i pedofilul ala Mohamed,cica "profet"... aproape ca mi-am pierdut speranta in privinta romanilor! indiferent ce le zici tot ca ei fac! ne luptam pentru o cauza pierduta! ne pierdem timpul... si da, cunosc pe unul ce face cate 4000 km pe saptamana de aduce mereu masini de prin vest! E fara scrupule individul! fara mila , fara sentimente! pana sa-ti dai seama , ti-a luat banii din buzunar! si-napoi nu-i mai vezi SIGUR! nu m-ar "deranja" un motor M30B35 din dezmembrari doar asa, sa-l "pipai" de curiozitate!
    -1 points
  40. Uleiul Bmw este facut de shell, nu mai e castrol, care castrol e mizerie acum. Asta ca " e motorul mai silentios" cu nu stiu ce ulei, vise tata. Este fix ca si recomandarea aia tot din popor "daca consuma ulei, baga-i ulei mai gros", venita tot de la mecanicii inchipuiti si scoliti in fata blocului.
    -1 points
  41. Eu bag cheia , pun contactul , astept cateva secunde sa dispara unii martori , apoi calc frana si pornesc , la fel inainte sa porneasca imi apare spiralaa ( martorul bujii ) si porneste ok . Am pus testerul si am bujia 2 arsa , o sa le schimb toate 4 saptmana viitoare , eventual si releul daca trebuie . E60 LCI 520D
    -1 points
  42. Mda. Tot nu vrei sa intelegi ca puteai sa le iei din start cu 40% mai ieftin. Sh, jantele tale nu fac 1000 euro si nu o sa iei niciodata mai mult de 700 euro. Maxim maxim. Probabil cu 600 se vor vinde intr-un final.
    -1 points
  43. Da, tot la asta m-am gandit si eu...desi parerile sunt impartite..sper sa fie asa cum cred si eu Multumesc..
    -1 points
  44. Si cat ar costa ce ai descris tu mai sus cu tot demontat + montat? La ce te referai cat ai zis 005 si 020 ? De unde se cumparara? Te referi la cablu cel rosu de se prinde pe releu ?
    -1 points
  45. Si acum hai sa vad latraii aia care s-au bagat ca musca ca minte omul ca n-a dat atat pe ele. ) Sa aiba decenta sa dea reply. Pana acum din tot topicul ce intelegem, ca omul a cerut un pret pe niste jante si ca unii dintre voi ii faceti pretul ca niste experti. El poate sa ceara si 2000 de euro pe ele. Care era problema in fond? Si 700 cat spuneti ca fac "maxim maxim", aratati ceva oferta similara cu 700, fix modelul asta si sa arate ca noi. Daca nu, lasati frate omul sa ceara cat considera ca sunt banii lui. Ce atata teoria chibritului cand nici unul din cei care ati postat nu sunteti interesati de jante. Zici ca suntem la tribunal, la fel ca si pe topicurile de vanzare masini, unde expertii fac pretul. "Mda. Tot nu vrei sa intelegi ca puteai sa le iei din start cu 40% mai ieftin. Sh, jantele tale nu fac 1000 euro si nu o sa iei niciodata mai mult de 700 euro. Maxim maxim. Probabil cu 600 se vor vinde intr-un final. " Tu nu intelegi ca el putea sa le ia si gratis, le vinde cu cat vrea el. Si jantele astea costa 1400 euro noi, iar el cere 1000. Am zis ca daca arata ca noi, e o oferta buna pentru un om care cauta asa ceva. Pentru restul care doar comentam, e vorbarie gratuita. 0
    -1 points
  46. Si daca sa presupunem ca la momentul actual,pe anumite site-uri le gaseste cineva la 1400 euro,noi,originale, sa inteleg ca acesta este pretul de vanzare? NU SE ADAUGA SI TVA?? IAR PRETUL ESTE TOT IN CRESTERE??
    -1 points
  47. 300 cu transport inclus? Trimis de pe al meu LG-D802 folosind Tapatalk
    -1 points
  48. Schimba bratul cu totul si atunci o sa te tina cat trebuie.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.