Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/20/16 in all areas

  1. Teapa https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-ID7GjyKT.html l533349-report.pdf
    4 points
  2. Salutare tuturor, Azi a plecat cineva dupa masina din link: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=236663709&damageUnrepaired=ONLY_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&categories=Limousine&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=16%2C17%2C74%2C18%2C19%2C20%2C21%2C22%2C65%2C23%2C66%2C24%2C25%2C26%2C67%2C70&makeModelVariant1.modelGroupId=22&pageNumber=1&fnai=prev O va repara si o va vinde pe autovit. Evident ca masina va face parte din gama "nu bate, nu troncane, km e reali". Va fi listata pe la 18K euro si pe la 137k km. Aveti grija de cumparati, cei care vor sa-si ia 5-ar in scurt timp, sa-si noteze VIN-ul masinii. Va fi facuta cu piese din dezmembrari si revopsita. ATENTiE la daune reparate si la samsari!
    4 points
  3. In mare parte e gata, am reusit sa trag cateva poze pe fuga. Vreau sa multumesc pe aceasta cale colegului neo_andersson pt emulator si pentru sfaturi A fost super rabdator desi l-am innebunit cu intrebarile si mi-a codat tot ce trebuie pentru a fi totul functional pe unitate , iar pe langa acestea mi-a incarcat si ultimele harti (gratis ) Un om de nota 10 http://thumbnails117.imagebam.com/52182/3f8ca5521818637.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52182/dc68f0521818646.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52182/933489521818653.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52182/176c16521818658.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52182/2e4ca8521818666.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52182/7ce3e3521818670.jpg http://www.youtube.com/watch?v=zn_pKOspN5A Functioneaza absolut tot, se misca super rapid, urmeaza sa fixez controllerul si sa montez camera marsarier. PS: FUnctineaza corect si Sport Displays. Initial ma speriasem deoarece scala era pana la 160CP, dupa prima accelerare a urcat scala la 200cp pe urma dupa un kickdown prin 3 viteze s-a calibrat singur http://117.imagebam.com/download/-lsgUZi75EpZ3saAGUn9DA/52182/521817428/IMG_8768.JPG
    3 points
  4. Am mers cu X3 din 2012. Are ruliu mult mai mare si se comporta mult mai prost la viteze mari. De la 110-120kmh in sus diferenta de consum este foarte mare, iar in oras aceeasi poveste. Sunt sigur ca este o masina buna si pana la urma daca asta il face pe om fericit este ok, eu doar evidentiam diferentele intre ele si ce as lua eu. Iar ca intretinere sunt de parere ca orice SUV implica costuri mai mari de intretinere. Placutele/discurile se duc mult mai repede(chiar acum 10min am citit un topic in care se plangea cineva ca i s-au dus in 30k km placutele), amortizoarele sunt mai scumpe (si in general articulatii/bucse etc.), anvelopele sunt mai scumpe (de obicei, din cauza dimensiunilor), diferenta de consum o resimti in fiecare zi (cele 300kg in plus fata de F30, aerodinamica, xdrive-ul au un cuvant de spus aici). Lista este mult mai lunga de atat, poate nu pare asa mare lucru sa dai cateva sute de lei in plus la niste anvelope sau la placute. Dar cand tragi linie la sfarsitul anului si vezi ca pentru 25k km in loc sa cheltui sa zicem 2000 euro (pe combustibil+intretinere) ai cheltui 3000-3500e parca nu mai e asa ok situatia. Daca e vorba de un plus de comfort si spatiu, un F10 sau chiar F11 cred ca ar fi o alegere mult mai buna.
    3 points
  5. deci logica ta maiastra zice ca e mai buna o masina cu 260 de mii decat una cu 130 de mii. Interesant. Mai zi-ne. Masina aia cu 130 de mii reali are cu totul alt pret fata de aia de 260 de mii. De fapt aici e problema.
    2 points
  6. ii dau dreptate colegului six...ce interpretare mai clara vrei? ai 3 bujii arse. esti recalcitrant gratuit, pentru ca recomandarile sunt foarte bune. schimbi bujii+releu. orice alta improvizatie se poate lasa cu probleme. unui fost coleg de forum era sa ii arda masina ca ana lesko pentru ca i s-a carpit releul la bimmer service.
    2 points
  7. Nesimtirea e ca se duce cu diversi oameni la reprezentante sa o verifice, stiind ca are 200.000+ km ... banuiesc ca scuza e "asa am luat-o si eu, nu am stiut" ...
    2 points
  8. Dupa muĂĽte cautari si nopti nedormite am facut achizitia mult asteptata. Este o pisica cat se poate de "british" care zgarie rau. Cateva date despre masina. E36 328i fabricatie 1997 luna a-10-a. 180k mile (vestitul 6 L nu isi arata varsta). Interior piele sport. Suspensie M Sport. Dublu climatronic. ASC+C Un radio casetofon foarte ĂŻubios cu magazie pt 6 cd-uri. Volan sport. OBC 18 butoane. Cam astea ar fi de spus despre masina. Urc si cateva poze cu scuzele de rigoare pt ca masina nu este spalata. Pozele o sa lè urc cand ajung pe lap-top (nu ma descurc cu telefonul) Inca ma gandesc la cei 60 de km facuti azi cu masina pana acasa:)
    1 point
  9. frm de lci poate fi montat pe nlci.invers nu.deci frm de lci pe nlci nu va face sa functioneze altfel drl. totul tine de codare...e mai mult de detaliat.
    1 point
  10. Ar fi foarte tare un topic cu titlul:"Cum dracu a ars masina cand aveam doar 1 bujie buna si 3 erau arse?" sau Bmw ars dintr-o bujie sau M-am carpit la un releu si acum cumpar masina ....
    1 point
  11. Glumeam, cu referire la ceva gluma de pe internet cu lichidul de semnalizare )
    1 point
  12. Daca ai E90 NFL si ai activat daytime running lights din menu-ul din Idrive, atunci de cate ori pornesti masina, vei avea farurile pe faza scurta aprinsa. Daca nu ai DRL activat si lasi butonul pe auto, farurile se vor aprinde doar cand se lasa intunericul sau cand intri in tunel. Cand le tii pe auto, daca ai xenon adaptiv, face si stanga-dreapta. La modelel face lift , pe auto se aprind doar pozitiile. Asta din cauza FRM-ului, modulul ce controleaza luminile. Tu ai FRM 2 pe a ta cred, la FL e FRM 3. Daca imi dai VIN-ul, iti zic exact ce FRM ai.
    1 point
  13. Multumesc ryoraul ,o sa mai caut si intr-un final o sa gasesc o varianta buna ...sper eu:)) Nu cred ca ai motive sa fii rau cu mine...mi-am spus doar parerea:))) Ms oricum:)
    1 point
  14. Mai Horia...de ce or "arunca" nemții mașinile când ĂŽmplinesc 100-120000km? De prosti? Nu știu de unde pretenția asta ca ĂŽmi iau bmw de 6 ani vechime, cu peste 150k km, la un sfert din pret și ar trebui sa fie ca nou, sa nu bagi ĂŽn el decât consumabile...asta e o inepție și vad ca e foarte ĂŽmpĂŁmântenitĂŁ la noi.
    1 point
  15. BMW X3 2.0D xDrive Steptronic 08.2012: 22.500 Euro === FARA VARIANTE === Inmatriculata RO 14.12.2016 ! VIN: WBAWY310600A61212 ATENTIE! 115.650Km REALI, VERIFICABILI, GARANTATI ! OCAZIE! Provenienta Ex-Leasing Luxemburg, Import 11.2016, Nerulat RO ! Posibilitate CREDIT AUTO pt PERSOANE FIZICE - JURIDICE, Avans 15-50%, 1-5 ANI, prin WeltAuto (ExtraCost) Cutie Viteze AUTOMATA Faruri Bi-Xenon ADAPTIVE ! Sistem Navigatie PROFESIONAL ! Tapiserie PIELE Maro - Nevada RotBraun ­fara urme de uzura! Scaune Fata INCALZITE ! Climatizare Automata Doua Zone Control Automat Faruri Faza Lunga ! Lights Package Volan MultiFunctional Storage Compartment Package Eco Pro - Comfort - Sport - Sport+ Senzori Parcare Fata-Spate cu Afisaj Senzori Lumini, Ploaie, Presiune Roti Keyless Go Performance Control Brake Energy Regeneration Bluetooth, USB, DVD Area 2 Automatic Start/stop Function Pilot Automat cu Functie de Franare Istoric de service BMW, ultima revizie la 109.000km in 06.2016 Masina a fost testata/evaluata tehnic la reprezentanta Automobile Bavaria Otopeni în data de 19.12.2016, stare Perfecta - Zero erori, Zero Probleme! === FARA VARIANTE === Contact: 0 7 2 2 . 5 1 2 . 5 3 4 0a61212-report (1).pdf
    1 point
  16. iti trimit. da cum? da-mi o adresa de mail sau ceva
    1 point
  17. Vezi postul meu de cand mi-am luat masina. Am cautat numai in Cluj si am vazut+verificat in total 2 masini, ambele F11 la preturi f. mici. 520d-ul era 13.000eur cu distributia schimbata in tara, factura, garantie tot, inclusiv avea detailing facut . Poate am avut noroc sau poate pur si simplu nu sunt paranoic.
    1 point
  18. Uleiul in cutia de transfer e vreo 300 de lei si se schimba la 80 100 mii km. Intr-adevar e mai complexa, insa e si 4x4 si iti ofera destule avantaje, care pentru unii sunt mai importante decat posibilele dezavantaje. Ca accelereaza cu juma de secunda mai mult pana la 150 la ora, acum pe bune, pe cine intereseaza? Si ca e mai grea cu 50 de kg masina.. Din punctul meu de vedere daca gasesti o masina care iti place si e si xdrive, pai e bonus ala. Nu toti suntem piloti inchipuiti ca sa zicem ca vezi doamne isi pierde feelingul de masina cu propulsie. SA fim seriosi vorbim de masini normale nu de supercaruri. Eu zic sa iei masina daca iti place si e cinstita. Bafta!
    1 point
  19. Cu cat e mai grea masina, cu atat se schimba mai des. Nu pricep de ce sa dai 1200 ron la reprezentanta cand cu max. 500-700 de ron le schimbi la orice service care nu are angajati babuini.
    1 point
  20. Se va modifica pretul si acolo. A crezut cineva ca se poate lua acea suma pe ea
    1 point
  21. No offence, dar nu as risca sub nici o forma, doar gandindu-ma cat costa in Germania aceasta masina la km astia m-ar pune pe ganduri rau...Nu are cine stie ce optiuni dar cand km sunt astia e destul de scumpa in Germania. 99% din masinile din Romania ruleaza cu 130-180-220k km in bord, dar real undeva la minim minim 350-450-etc. Din toate masinile pe care le-am verificat in RO, nici una, absolut nici una nu a avut km reali, toti arunca pastila "boss sau domnu`(mai nou, cica par mai business daca zic asa) asa am luat-o, o luasem pt mine dar a intervenit ceva"...Si culmea nu erau masini ieftine gen e90.60 la 6-7 mii, deci imagineaza-ti ce se intampla cu masinile alea, alea probabil au peste 500k km. Apoi omul o ia increzator, fiind primul lui bmw sau fiind in saptamana aia oarba cum zicea un coleg mai sus, incantat de achizitie, si incepe sa pice una alta, apoi zic doamne ce proaste sunt bmw-urile, dar ele avand usor peste jumate de milion de km. Bafta! Deci, parerea mea mai pune ceva banuti, si du-te si ia o masina care merita de la mama ei, sau ceva de pe la un prieten/cunostinta care ii cunosti istoricul, chiar nu merita sa risti, GUNOIERII astia care le vand nu au nimic de pierdut, noi AVEM.
    1 point
  22. Am detinut un E34 cu si mai putini km Da, masina este cu "ochi albastri" Eu unul ma pot doar jura pe cosul de pe casa ca aia sint km masinii... mai departe vine fiecare sa decida pentru sine, sa o (con)duca la control, sa ce vrea el
    1 point
  23. Ace sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  24. Daca interiorul ala este intr-o stare ultra mega ireprosabila, inseamna ca interiorul meu inca este la fabrica...
    1 point
  25. Carte Service. Schimb ulei si filtre la 207.000 efectuat . Fulie arbore cotit noua,originala. Pentru istoric aveti seria de sasiu. Campanii sau rechemari nu are, din cate stiu. Despre distributie nu am informatii sa fie schimbata, dar nu se aude nimic suspect. f325288-report.pdf
    1 point
  26. Leduri pentru numar gaseai foarte simplu la baietii aia cu statiile de la Narcisa, sau la Ionut Rosu pe Aleea Parcului. Sa imi zici si mie cat iti iese taxa Eu pe a mea inca n-am scos-o din parcare, tinand cont ca se zvoneste ca se scoate taxa de la 1 Ianuarie. Pana atunci... ma dau cu Polo-nicu de la firma )
    1 point
  27. Daca era forum mercedes posibil sa fi stiut..
    1 point
  28. La argintiu si alte asemenea culori pretentioase, in 90% din cazuri se scoate doar cu blend pe elementul alaturat, altfel no scoti nici cu rugaciuni... Sunt foarte multi factori care influenteaza nuanta...debit mare -> iese mai inchis, presiune mare -> iese mai metalizat...etc.
    1 point
  29. up schimbat recent fulie, role, curea, tampoane motor, parbriz nou, intinzator cu tot cu rula
    1 point
  30. 9990€ LCI , pachet M , km reali :-)
    1 point
  31. Tot pe e36 ai ramas, felicitari in primul rand ca te-ai intergrat acolo si ai ales tot BMW. Spor la pus km mile pe ea. Scuza-ma dar nu pot sa nu remarc numarul
    1 point
  32. 1. Nu am intrebat pe nimeni daca este de acord cu conversia pe GPL. 2. Daca ati ajuns ca confundati loganul cu X5-ul, no comment. 3. Nu toti avem masini pe Bulgaria, unii dintre noi platim taxele din Romania, iar cand am avut masina pe Bulgaria, le-am platit si in Bulgaria. Nu mai confundati oamenii corecti cu cei care sunt exceptia de la regula. Nu e vina nimanui ca statul roman decide sa taxeze aberant masinile inscrise in Romania. (asta e din ciclul - daca exista un cocalar cu BMW, toti soferii de BMW sunt cocalari). 4. Faptul ca statul roman nu face nimic pentru a reduce costurile benzinei genereaza transfuzia pe GPL. Daca nu imi permiteam X5 nu mi-l cumparam. Asta nu inseamna ca trebuie sa ma judeci pentru ca imi doresc sa reduc niste costuri. 5. Nu as vrea sa transformam acest topic intr-o polemica despre GPL. Daca stii ceva despre conversia aer-arcuri te rog sa mentionezi, altfel, nu am nevoie de comentarii gratuite.
    1 point
  33. Daca iti spun ca am un amic care nu foloseste ABSOLUT deloc semnalul si butoanele de la geamuri din cauza sa nu uzeze plasticul de pe ele o sa zici ca fabulez. Dar chiar exista si indivizi din astia.
    1 point
  34. eu am mers cu unul si am ramas placut surprins cat de bine trage.....chiar nu ma asteptam sa traga asa bine.mai mult de 120 nu i-am dat ca eram in oras....
    1 point
  35. urci masina pe doua rampe si te bagi sub ea. Dai scutul jos, iei doi clesti de pornit si alimentezi pe blocul motor (-) si plusul il pui la electromotor sau la alternator pe partea de alimentare. Rogi pe cineva sa deschida usa.
    1 point
  36. Gresesti, la reprezentanta iti citeste km. din cheie. Si mai mult ca sigur sunt modificati, asa ca....
    0 points
  37. Nu sunt samsarii de vina. Cumparatorul este vinovat, el vrea masina ieftina cu km. putini si cat mai multe optiuni. Aproape toate masinile care le-am luat au avut peste 220.000 km. cu servi-cere la timp si nu am avut prebleme cu ele. Mai fratilor trece-ti de pragul asta sub 200.000 km., va spun ca veti fi mai multumiti. Ma amuz foarte tare cand vad ca toti cauta masini cu 100-150.000 km. si dupa aceea se plang pe forum,\: vai mi-a cazut turbina, rulmentul, senzori, sonde, DPF-ul etc., etc. :frantics:, pai normal ca atunci incep sa cada anumite piese, asa ca spor la reparat, daca asta vreti. Si mai repet inca o data si la masinile cu istoric la reprezentanta, se pot modifica nr. de km., iar tu cand verifici esti multumit ca are km. putini, cand in realitate nu este asa. Am scris in alte posturi cum se face. Mai bine iau o masina cu 250.000 km. cu toate schimburile la zi, decat sa iau una cu 130.000 km. chiar daca are istoric bun.
    0 points
  38. Vreau si eu sa cumpar un set de Hankook Ventus S1 Evo 2 K117 runflat-uri si sunt curios daca esti multumit de ele Sunt mai rigide fata de Continental SportContact 5 RFT ? Au aderenta buna ? Ce tradewear au ? Au protectie de janta ? Ca parca din poza nu au
    -1 points
  39. Stiu cateva 535-uri si 335-uri daily driven, toate au 800-850nm si rezista fara probleme.
    -1 points
  40. Da )) are prea putine optiuni
    -1 points
  41. Inseamna ca esti un om tare fericit Nu am spus stare noua ci ireprosabila ( nici macare impecabila) iar acel "usor discutabil" rezolva si scaunul sofer care are cateva cute pe partea stanga, la intrare/coborare, in caz ca ai ceva de reprosat. Daca mai dispui si de alte replici, eu nu prea am program azi asa ca ne putem contra virtual cat doresti Ptr ca nu ma mai lasa ( sau nu stiu eu cum) sa editez postul initial, voi scrie aici : Scaunul sofer necesita o mica atentie la partea stanga. Alte carcoteli la o eventuala vizualizare a masinii. Multumesc
    -1 points
  42. Cum anume sta "mult mai prost" pe drum? Crezi ca toti soferii folosesc masinile la limita aderentei incat sa fie atat de flagranta diferenta? Ai mers cu vreun x3? Diferenta de consum nu e atat de mare, iar intretinerea e similara la aceeasi motorizare. In plus sunt doua categorii diferite de auto, fiecare adresandu-se nevoilor si gusturilor diferite ale oamenilor. Oricare din cele de mai sus se pot verifica dpdv al rulajului, ulterior daca acesta corespunde, se poate aprofunda cu o verificare pe tester si elevator pt ce e mai important. La x3 sa verifici in plus si grupurile si cutia de transfer, intrebi daca a avut uleiurile schimbate etc. X3 are rulaj suspect de mic din punctul meu de vedere. Mai plauzibil e la f30 urile acelea.
    -1 points
  43. cu xdrive si intretinerea e mai scumpa - cutia transfer, o punte cu tractiune in plus, aglomeratie mai mare in zona puntii fata, etc
    -1 points
  44. Am impresia ca masina este sau a facut parte din parcul auto al SPP. In cazul asta va asigur, fiind in mare cunostina de cauza, ca masiana fost intretinuta corespunzator la viata ei. SPP-ul nu-si permite sa ia in gluma niste chestiuni care unora dintre dumneavosatra nici macar nu va trec prin cap! Numai bine!
    -1 points
  45. De vanzare set cauciucuri de vara originale 17 inch style 161, 8J et34 fata, 8.5J et37 spate. In stare foarte buna; Sunt vopsite electrostatic in primavara cand le-am luat, la http://www.vopsitelectrostatic.ro/ Cumparate cu 350 euro, vopsit inca 180 euro. Cauciucuri de vara aproape noi, runflat, DOT 2016 primele saptamani, Continental SportContact 5 RFT * 225/45/R17 fata, Hankook Ventus S1 Evo 2 K117 runflat 255/40/R17 spate; am facut sub 10.000 km cu cauciucurile vara asta; doar cauciucurile au fost ~500 EUR. Pret pentru tot setul 600 EUR (nu le dau separat), foarte putin negociabil; doar predare personala in Bucuresti. Masina a trecut la sotie si nu se impaca deloc cu jantele de 17".
    -1 points
  46. Nu stiu cate masini ai avut tu, dar tu i-ati masina cu 130.000 km. Succes, sunt multi ca tine. De aceea samsarii umbla la nr. de Km. Eu ce masini am luat, au avut peste 220.000 km. si am mai facut cu ele inca vre-o 150.000 km. fara sa am probleme cu ele, gen DPF, turbina, rulmenti, amortizoar, discuri frana etc. fata de ce se plang altii care cumpara masini cu 130.000 km. Asa ca..... trage singur concluzia. Daca nu stiai, dupa 120 - 180.000 km. atunci incep sa se duca, discuri, planetare, turbina DPf, amortizoare, sonde, tampoane motor, ulei cutie automata etc. asa ca spor, uite ca eu cu masina peste 220.000 km. nu am avut problemele astea. Asa ca TU foloseste-ti logica ta, nu folosi logica mea maiastra. Mie imi arata masina in bord 300.000 km. si nu bag bani in ea, iar tie iti arata 130.000 km. si te duci cu ea in services, sa schimbi una alta. Succes. De fapt tu nu intelegi contextul, tu citesti printre randuri. Nu a spus nimeni ca o masina cu 260k. este mai buna ca una cu 130k. Poate daca citesti de mai multe ori o sa intelegi intr-un final. Sau hai sa-ti traduc: M-am referit ca o masina cu peste 220.000 km. nu mai bagi bani in ea, deoarece are schimbat cam tot ce trebuie si va merge tot la fel de bine ca una cu 130.000 km. E te-ai prins acum? Acum trage singur concluzia, cine este mai castigat!
    -1 points
  47. BMW 530Xi - An 2007. Inmatriculat. 110.000 KM ! WBANV71000CK07529 Masina de nefumator intretinuta corespunzator Deschidere portbagaj din telecomanda Interior impecabil ! Buton Start stop Magazie CD Senzori Parcare Senzori ploaie + lumini Faruri Automate Climatronic Navigatie Comenzi Volan 10x airbag Anvelope iarna-vara stare foarte buna Aux In Tractiune integrala Bi xenon adaptiv 2 x chei Istoric Bavaria Un singur Proprietar Full piele electric + memorii Pilot automat ABS,ESP Scaune electrice reglabile Oglinzi electrice incalzite Geamuri electrice Senzori parcare fata-spate Masina foarte intretinuta Perdeluta automata luneta Perdeluta laterale spate Taxa platita si nerecuperata Primul proprietar Prezzo este de 9300 Euro usor discutabil, masina intr-o stare mega ultra ireprosabila 0722824859 Se poate viziona + testa in Bucuresti, sector 4
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.