Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/28/16 in all areas

  1. Scumpa la pretul asta. Si fii atent, este masina de Franta, nu stiu cat de adevarat este nr. de km. La 19.700 eu mi-am luat un F11 525 LCI, model 2014, cu mai multe dotari. iar interiorul arata mult mai bine, ca cel din anunt. Uite interiorul la a mea:
    1 point
  2. Este clar , in cazul meu USB-ul a creat aceea eroare. Nu a mai apĂŁrut dupĂŁ ce l-am scos. Mulțumesc colegi.
    1 point
  3. Pret nou: 40.300euro Noutati: -jante 19 BMW incaltate cu Cotinetal Winter noi -revizie si verificare totala efectuate astazi( ulei si filtre originale, filtru polen mahle) -schimbat placute si senzor spate(ate) -update navigatie 2017 -spalat si intrat la garaj(terasa ) Cateva pozici cu bestiutele:
    1 point
  4. La mine nu ĂŽmi arata nivelul la ulei când motorul este rece,tre sa merg câțiva km si dupĂŁ arata nivelul.ca sa verifici daca mai indica bine cred ca trebuie sa dai uleiul jos sa vezi ce cantitate ai in motor si dupĂŁ il pui ĂŽnapoi,oricum este o porcĂŁrie ca au scos joja clasica.
    1 point
  5. Extraordinar! Ce pot sa zic, cred ca dupa ce as detine aceasta masina (M5 E60) as putea sa si mor:))... Sa o stapanesti sanatos fara incidente neplacute!!! Cum ti se pare? Din toate review-urile si toate parerile despre M5 E60, am inteles ca daca nu esti un "specialist" sa le lasi pe auto, adica sa lasi cele 3 butoane de pe margine pornite (dsc-power-edc pe treapta 2). Fa-i un video te rog!
    1 point
  6. Bine ai venit in familia BMW si felicitari pentru alegere :goodjob: Legat de butoane: abia cand apesi butonul POWER beneficiezi de toti cei 507cp, in rest ai doar 400. DSC: butonul acesta activeaza/dezactiveaza controlul dynamic al stabilitatii (dynamic stability control) EDC: din acest buton setezi duritatea suspensiei Butonul acela cu liniute, de sub schimbator seteaza rapidititea si cat de lin sau brutal sa schimbe cutia. Mai multe poti citi aici: http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5-e61-m5-touring-discussion/154757-smg-gearbox-settings-help-best-mode.html Plus documentul oficial: https://drive.google.com/file/d/0B4ofQRtnwv50MFJfZUdmZlVVVFE/view?usp=sharing
    1 point
  7. Si Dacia lu tata din 1970 recircula gazele de carter....doar ca nu avea membrana de caucic si o facea pe direct,dar cand scoteam furtunul care intra in carburator scadea turatia la relanti.Poate ai ceva defect pe acolo.La masina mea am EGR care are alt rol.
    1 point
  8. salutare ! cam aceeasi situatie o intampin si eu la un e90 325i cu senzorul nivel ulei. Dupa primele minute de la pornire, nivelul de ulei apare ca si cand ar fi aproape de maxim.Dupa ce mai merg ceva km si motorul s-a incalzit, nivelul apare undeva la jumatate.Asa a fost azi. Oricum, daca citesti in cartea tehnica a masinii, ai sa vezi ca pentru o valoare de citire corecta, se recomanda sa parcurgi ceva km si abia apoi sa consulti martorul nivel de ulei.
    1 point
  9. Știu când a fost campania, dar nu au fost rechemate toate motoarele n47. Exact asta mi au spus și la reprezentanțĂŁ. Doar ca lumea le schimba preventiv indiferent ca e sau nu cazul,ceea ce mi se pare oarecum absurd.
    1 point
  10. Din cate stiu eu nu exista brand-uri...sunt toate din acelasi material facute pe acelasi vapor...eu mi-am cumparat pentru un F10 de la Bucovina Tuning si am fost multumit.... De preferat sa le verifici inainte sa le cumperi.
    1 point
  11. Eu nu plec nicaieri si nu am invocat ca motiv al vanzarii o eventuala mutare din tara, de aici si remarca Din pacate, prea rar o masina pleaca din alt considerent decat pretul.
    1 point
  12. daca impozitul este platit de mine pe 2017 si eu nu ma folosesc de masina in 2017, de ce sa platesc eu din buzunar? pentru ca asa e legea acum... inteleg ca e mare impozitul la 3000 cmc, dar nu e vina mea, cine vrea masina plateste si nu e graba...
    1 point
  13. Cu siguranta o sa o vinzi cu 9500 dupa ce nu o sa o cumpere nimeni cu 9000.
    1 point
  14. Pret 9000 euro pana la sfârsitul anului. Dupa 1 ianuarie pretul va fi 9500
    1 point
  15. Ceva e ciudat, poate a avut istoric in germania si poate nu se vad in sistem cine stie...
    1 point
  16. Si pe mine ma interesa masina asta, aveam istoricul scos inca din vara cand a fost pusa la vanzare prima data, la un alt pret ~16k, daca bine tin minte. E o loterie curata, mi se pare foarte ciudat cum de are doar o singura intrare in service BMW din Germania. Oricum, ca si dotari, foarte putine ii lipsesc, eu n-am mai vazut 535 asa bine configurat de cand caut, si sunt deja cateva luni.
    1 point
  17. p. injectie 005 - 350 euro facture si garantie 30 de zile 0736 366 356
    1 point
  18. Superba masinuta Desi pare-se, luandu-ma dupa pret, ca nu te grabesti prea tare cu plecatul
    1 point
  19. in caz nu mai stiti cum arata masina ... cateva poze de azi
    1 point
  20. Are km dati inapoi. Altfel nu inteleg de ce ar fi editat total odometer si trip odometer din poza cu bordul. Datele acelea nu au cum sa nu fie afisate in cazul suprins in poza.
    1 point
  21. Teapa https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-ID7GjyKT.html l533349-report.pdf
    1 point
  22. Efficient Dynamics se pune si pe cutii automate chiar astazi am vazut una.
    1 point
  23. n am mai postat de ceva vreme si ma uitam acum ca am postat acum 2 ani cand masina avea 190 000 km constat pe zi ce trece ca o tin degeaba in garaj a implinit pragul psihologic de 200 000 km
    1 point
  24. Prima data pe olx a fost 10250
    1 point
  25. pai ulei filtre un disc o placuta sunt consumabile. Sau voi vreti cand cumparati o masina sa aiba si revizie generala facuta?)
    1 point
  26. Printr-o conjunctura favorabila ( zic eu ) am ajuns la sfarsitul povestii frumoase cu aceasta masina ; trag linie dupa 3 ani jumatate si 66.000 km si rezulta multa multa satisfactie si un zambet pe buze la fiecare accelerare.Recunosc ca m-am despartit cu greu de ea,sper sa ma pot detasa repejor.Multumesc tuturor celor care au scris,au citit acest topic.......vad ca s-au strans 144 pagini si peste 146.000 vizionari,cifre impresionante :goodjob: Ca sa evit intrebarile gen cu ce pret s-a dat,cat ai luat pe ea,etc,rog un moderator sa inchida acest topic.
    1 point
  27. apropo de mazda 6, spui ca te-a surprins placut calitatea finisajelor. eu unu am stat 10 minuet pe scaunul soferului si am ramas dezamagit. Din afara arata bine si abia astepti sa urci in ea, iar cand ai urcat...nimic. Butoane mari far pic de stil, facute parca pentru pensionari, plastic prost. butoanele pentru geamuri ai fi jurat ca sunt de 20 de ani in productie. cum ti s-a parut comparat cu honda?
    1 point
  28. Salutare! Am si eu o problema cu lichidul de racire, dupa 1 an de cand am luat masina m-am gandit sa ma uit si eu la nivel (este sub minim) dupa ce am vazut "multa" chestie verde(mucegai) in locul unde am fotografiat (v-am atasat poze). Sunt destul de panicat pentru ca baietii nu au stiut exact ce este acolo, mi-au zis ca nu cutia asta de se vede e problema ci sub ea in spatele ei e altceva de trebuie schimbat, am reusit sa gasesc codul, m-am uitat pe bmwfans.info , am gasit "cutia" din poze insa nu am gasit ce ar fi in spatele ei sa-mi dau seama pe unde curge. Poate sa-mi zica cineva care ar fi problema va rog? Edit:781016603- acesta este codul "cutiei metalice" din poze, adica termoflotul sau racitorul de gaze, insa baietii au spus ca problema este din spatele lui unde se duc furtunele respective, cica ar fi un fel de termostat acolo. 11717810166- acesta este tot ansamblul vad cu racitorul de gaze+ anexe Cred ca am gasit piesa unde pierde antigel: 11117800048 - aceasta este? este vorba de un conector cu garnitura care este ieftin din ce vad eu.
    -1 points
  29. Acum sunt in service..au dat alternatorul deoparte sa aibĂŁ loc..se chinuie puțin , l-am luat nou cu tot cu manopera vreo 80 lei,nu l am luat OE ca venea sapt viitoare si nu am vrut sa mai astept, era vreo 100 lei. Mi a apĂŁrut si pe idrive ca am lichidul scaZut, exact la fix am observat ca pierde apa:D. Nu am putut da edit. Ca sa știu eu cum se face puteți sĂŁ-mi Spune-ți va rog cum se face aerisirea? Varianta clasica cu mașina furatĂŁ? Ai vreun dop de aerisire sa faci mai rpd?
    -1 points
  30. Mda... nu a fost buna piesa, a venit un model mai mic ...am luat pe OE si ĂŽl pun marți. Pana atunci poate sa mi spunĂŁ cineva câți litrii de lichid rĂŁcire intra?
    -1 points
  31. Da am vazut (foarte misto sistemul) la logan iti ies ochii pana o aerisesti! Baietii au la service un antigel albastru de la HEPU la 1,5 L (vroiam sa iau OE, dar am citit pe cutia de la HEPU si scria ca la fel e facut si pt aluminiu si nu contine nitriti si ce mai scria pe acolo exact ca la cel de OE). O sa iau 3 bidoane de 1.5L (bag 4 L antigel si 4L apa) orice ar fi 50% cu 50% Mersi Cosmin!
    -1 points
  32. [quote name='Dennizn' Mai am o intrebare pt cutia automata, ce ulei ar trebui si cam ce cantitate, am auzit ca undeva la 7-8L. Multumesc. Du-te cu cutia la un doctor de cutii ca trebuie schimbat si filtrul care vine cu tot cu baia de ulei si trebuie sterse si updat-urile cutiei.
    -1 points
  33. Cam cat ar putea sa ma duca treaba asta?
    -1 points
  34. Salutare Cumpar pompa injectie BMW 320D E46 motorina cutie manuala, 136cai ,cod 005 sa fie din bucuresti doresc garantie in cazul in care nu este buna sa primesc banii inapoi masina este deja dezmembrata la un service sa nu aud ca o punem noi etc. astept oferte, rog seriozitate O seara buna
    -1 points
  35. Presedinte de partid la septar sau director de gradinita la 5-er, daca le iei de noi. Barosan cu amanet/casa de schimb la septar sau aprozarist/lautar, daca le iei second hand.
    -1 points
  36. Gaby...cand o sa-l vezi la masina o sa-ti dai seama unde e, este exact in spate cum te uiti la el undeva in colt dreapta jos. Baiatul de la service nu avea cheia inelara respectiva exact marimea care ne trebuia (parca 7 a zis el ca e), tot batea cu ciocanu in aia de 8 parca sa o indoaie ca sa prinda surubul ca nu putea si pana la urma in 3 minute maxim a dat alternatorul intr-o parte,a desfacut imediat surubul si a schimbato. Eu iti recomand sa dai alternatorul intr-o parte ca sa nu te chinui. Vezi ca mie mi-a comandat ala de la service parca prima oara pe delphi sau nu stiu cu vreo 40 de lei si era cred eu pt M47...era mult mai mica piesa respectiva si dupa i-am dat eu codul de pe bmwfans.info si mi-a comandat pe OE. El mi-a zis ca de fapt sunt 2 modele pt N47 (mic si mare) pentru 163cp si pentru 177cp, a mea avand 163cp de fabrica cu power reduction intotdeauna cand a trebuit sa aleg motorul la piese nu stiam ce sa pun (m-am gandit ca nu e diferenta), logic m-am gandit eu ca tre sa-l aleg pe ala de 177cp pentru ca motorul facut e cel de 177, nu conteaza power reduction (daca era el facut cu 163cp da, cum cica ar fi unele). Si el mi-a zis ca a comandat pe ala de pe 163cp, in fine iti zic asta ca sa nu gresesti si tu sa trebuiasca sa mai astepti. Si la mine era foarte mult mucegai acolo lucru ce ma facut sa ma uit la antigel si nu se mai vedea deloc in borcan, iar cand m-am dus sa-l schimb mi-a si aparut martorul de antigel exact cand eram in drum spre service:D.
    -1 points
  37. La ce pret are...nu stiu de ce te-ai chinui sa dai jos acolo sa schimbi doar garnitura si dupa ceva timp sa gasesti iar mucegai pe acolo, eu zic ca nu e de durata, daca iei conectorul cu totul pe producator si nu OE te duce undeva la jumate adica pe la 70 lei maxim si garnitura o fi un 20 lei, parerea mea ca nu se merita. Intradevar garnitura respectiva era "cam lipita" acolo pe conector, de asta zic ca nu stiu cat de bine o sa etanseze doar inlocuirea garniturii.
    -1 points
  38. Interior sport e90. Se vinde doar interiorul fara fete de usi deoarece a fost comandat din UK datorita faptului ca este extrem de rar. *** Un plus al interioarelor din UK este ca spre deosebire de caroserie clima din UK este mai buna pentru ele deoarece lipseste soarele destul de mult. Soarele dauneaza pielii. In stare foarte buna, o singura laterala este mai tocita insa nu rupta etc,daca se doreste perfectiune se poate vopsi profesional cu vopsea speciala de piele cu un cost in jur de 100-150 lei. Scaunele sunt pe masina momentan, se vand deoarece masina se va , vinde ulterior cu tapiterie stock. https://www.olx.ro/oferta/tapiterie-scaune-interior-recaro-sport-piele-e90-seria-3-ID7Cg5Q.html Pret 799 Euro
    -1 points
  39. MĂŁ tem cĂŁ aici greșești,la vechea Dacie chiar daca scoteai acel furtun nu scĂŁdea relantiul,pentru cĂŁ cantitatea de aer ce trecea prin difuzorul carburatorului + prin circuitul de relanti era mult mai mare decat volumul de gaze arse. In primul rand orice motor merge foarte rau cand trage si acele gaze arse.Ideea era ca si acele gaze sa le re-ardĂŁ.Tarziu a aparut si necesitatea de a separa acele gaze de ulei. Motorul merge mult mai bine fara PCV ( la mine) sau fara EGR la tine ,gazele de esapament ar trebui doar sa incalzeascĂŁ aerul mai repede ,la un motor uzat mai mult rau face ( la prima cheie cand afara e frig). Gazele de evacuare nu fac altceva decat sa incalzeascĂŁ mai repede aerul din galeria de admisie, doar ca la un motor vechi si uzat chestia asta nu mai functioneazĂŁ.
    -1 points
  40. Salutare tuturor, Cu scuzele de rigoare, dar cred ca cel mai bine este sa lecturati o carte despre motoarele cu ardere interna. Gazele de carter sunt una, iar gazele de evacuare sunt altceva. Acel furtun de la batrana Dacie are alt rol - eliminarea persiunii acumulate in carterul inferior ( baia de ulei ) - la temperaturile din motor "uleiul mai arde". EGR / PCV - are alt rol - o parte din gazele arse sunt reintroduse in sistemul de admisie - la rece pentru a incalzi motorul mai repede, iar la cald apar gaze care nu ard complet sunt reintroduse pentru a fi rearse - de accea sunt doua sonde lambda - una inainte de catalizator si una dupa. Aici vorbim de timpi de preinjectie, injectie propriu zisa si post injectie, de modul de formare al nucleului de flaraca si de modul de propagare al acestuia, temperatura din interiorul cilindrului - toti acestia sunt factori care sunt corectati si cu ajurotul acestor EGR / PCV. Este foarte mult de povestit. EGR / PCV - a fost introdus pentru a imbunatatii consumul, pentru a scadea poluarea - cum credeti ca acelasi motor are norme de poluare diferite - EGR / PCV, catalizator, sonde lambda si soft pt ECU. Cu respect.
    -1 points
  41. Da ,are un regulator relanti .
    -1 points
  42. Nu stiu asta,asa arata piesa https://www.pieseauto.ro/alte-piese-aprindere/bmw/seria-3-compact-e36/regulator-motoras-relanti-bmw-316-130732674.html
    -1 points
  43. Ralantiul este reglat din valvetronic si când acesta intra in avarie functia este preluata de clapeta.Masina merge in regim de avarie si nu trage normal,dar te poti deplasa cu ea.
    -1 points
  44. Se da una bucata alarma ( Not OEM ) . De montat ma descurc pana la faza cu legatul alarmei la inchiderea masinii si a 2 a problema la pornirea alarmei la deschiderea unei usi ?! Cum le leg si unde ?
    -1 points
  45. Bara fata e90m pack 600 euro fara defecte,completa https://www.olx.ro/oferta/bara-fata-m-pack-seria-3-e90-oem-ID7Cr7o.html Bara spate e90 m pack 580 euro farw defecte ,completa , ca si noua fiind inlocuita pe rca in urma cu,cateva luni https://www.olx.ro/oferta/bara-spate-m-pack-completa-seria-3-e90-noua-ID7Crje.html
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.