Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/18/17 in all areas

  1. Am mai luat un 520d LCI 2010,destul de dotat. DotĂŁri ce merita menționate: -asistenta faza lunga -CIC -combox cu internet,muzica stick,AUX,bluetooth -scaune piele full electrice cu memorii -trapa -Bi-xenon -volan sport -oglinzi f10 heliomate,rabatabile electric -SOFT CLOSE pe toate 4 ușile -keyless Go -keyless entry -funcție TV -volan reglabil electric -cutie automata -suporți pahare -parbriz verde s354 -bancheta rabatabilĂŁ,suport ski,isofix -Trimuri Bamboo Wood grain destul de rare -PDC
    3 points
  2. Salutare tuturor ... M-am decis sa imi prezint si eu masina mea , pe care o am de 2 ani . Masina este un Bmw e39 530d din 1999 , nonfacelift la baza pe care am cumparat-o cu foarte multe minusuri . Am trimis pe altcineva dupa masina si nu a fost tocmai o idee prea buna , dar incet incet am reusit sa o aduc la adevar . In masina s-au investit multi bani de cand o am , sunt inebunit dupa dotari si vreau sa o fac pentru mine ca nu se va vinde niciodata ! (nu cum cred altii ca daca ai 4 geamuri electrice si clima e Full de full , extra full si tot asa) O sa pun cateva poze de cand am luat-o ( in 2014 la sfarsitul anului) si cateva poze recente . Urmatoarele lucruri pe care vreau sa le adaug vor fi : -Geamuri duble -Perdelute spate -Trapa -Reglaj lombar + tetiere electrice spate -Revopsire totala -bord + consola centrala+ fete de usi imbracate total in piele -oglinzi de M -etc Pe parcurs sigur vor veni mai multe idei dar vedem! Cam asa arata masina acum 2 ani cand am luat-o ! Si cateva poze cu masina dupa ceva investitii!
    3 points
  3. Va multumesc din suflet pentru indrumarile fĂŁcute.Am fost la Florin din Chitila si am schimbat semeringurile de la supape distributia nu era pusĂŁ la punct si nu mi-au schimbat nici intinzatorul de lant era cel vechi din fabrica cel scurt.La schimbat Florin si ce credeti mașinuța a revenit la viațĂŁ.Baiatul e profi si il recomand la ori ce orĂŁ din zi si din noapte.Cu ocazia asta am gasit doctor mașini mele. Apropo cu ocazia asta declar Topic inchis.
    1 point
  4. Cred ca depinde de societate , acu 3 ani am fost atins de cineva cu aigurare la Tiriac parca si am ales banii pentru paguba , nu mai tin minte dar de cand am fost lovit pana ce am primit banii in cont nu a trecut mai mult de 6 zile.
    1 point
  5. 2000-3000 euro ??? Doar motorul si cutia valoreaza atata ... Oricum, cu banii de la asigurare si cu cat scoti dupa dezmembrarea epavei o sa iti cumperi o masina la fel sau poate mai noua/dotata. Stai linistit ca asigurarile se misca mult mai bine acuma de cat acu 5 ani. Doar sa nu faca firma figure ca a fost ala beat .
    1 point
  6. Mersi mult, O sa merg pe Sachs.
    1 point
  7. Nu vad de ce, daca ala e bou si intra in tine nu e problema ta. Iar in cazul asta, asiguratorul celui breat sa-l dea in judecata pe sofer sa-si recupereze dauna. Pagubitul trebuie sa primeasca RCA-ul celui vinovat!
    1 point
  8. RCA-ul se il da in judecata sa-si recupereze pagubele
    1 point
  9. Si tu crezi ca nu va apare rugina la decupare si imbinare. Ce tinichigiu crezi ca va putea sa decapeze si sa grunduiasca pe interior aripa decupata :frantics: , mai ales ca are dublura!! Iti spun eu NIMENI! Iar in 1 an va aparea puncte de rugina. Si crezi ca la partea sudata nu se va pune chit? :frantics: Daca are puncte de rugina, voi nu ati auzit de sablare??
    1 point
  10. A venit si politia, mi-a facut dosarul cu avizul de reparatie, tot. A ramas fara permis. Astept sa vina asiguratorul, l-am sunat si i-am spus ca masina nu este deplasabila si ca vine el. Nu cunosc totul, dupa ce vine si vede masina care este urmatorul pas ?
    1 point
  11. sfat prietenesc, aerisit, si puneti antigel suficient, de regula la termocupla , daca nu este "atinsa fizic" de antigel, si doar de abur/caldura din radiator, nu porneste nici mort electroventilatorul. chiar daca aveti impresia ca aveti suficient antigel, cel mai simplu , cu motorul rece, desfaceti termocupla, porniti motorul la relantiu, si vedeti daca iese lichid pe la termocupla, daca nu, bagati un deget inauntru , pe gaura de la termocupla, si vedeti daca il simtiti la mana (nu o sa va friga ptr ca dureaza pana se incalzeste), cu motorul pornit, daca nu, inseamna ca circuitul, nu este bine aerisit sau a pierdut lichid, si trebuie completat si aerisit. La un circuit bine aerisit, si cu lichid suficient, cand motorul lucreaza, daca desfacem termocupla, o sa iasa lichid pe acolo. Proprie experienta, am fost la mecanici care dadeau vina pe termocupla si electroventilator, si dupa ce le-am schimbat,si le-am aratat ca sunt noi, au inceput sa abereze ca nu sunt originale si de aceea nu lucreaza, m-am resemnat, m-am dus acasa si am inceput sa verific singur, sa fac aerisirea si completarea, dupa aerisire a mai intrat pana intr-un litru de lichid, am montat si piesele vechi inapoi si lucra, am lasat termocupla noua, iar electroventilatorul, l-am returnat. Masina nu a mai facut probleme, la acest capitol de mai bine de 1 an. Sper sa va fie util si sa va ajute.
    1 point
  12. Pentru ca...? Ce legatura are calitatea uleiului cu rulajul motorului? Daca e masina mai noua se pune ulei mai bun si pentru motoarele vechi se pune Floriol? Sau Bunica, pentru pretentiosi?
    1 point
  13. Lazar Stelian dacĂŁ revii la Castrol pune 5w40 ce este recomandat la motorul tĂŁu , nu 5w30. Eu am in ea 5w40 Castrol de 3000 km , o mai las doua mii si revin la Motul -ul care l am avut ĂŽnainte . X Clean plus .
    1 point
  14. Foarte nasol , masina banuiesc ca era cu numere de RO . Aici mai este un topic cu un colgec care a ramas fara masina dupa un concediu in tara vecina si prietena Bulgaria , citeste si vezi ce si cum : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/171395-bmw-furat-in-bulgaria/ Cand zice Bulgaru ca sa mergi la el ca are servicii de 5 stele si totul este Extra Full , eu zic ca nu minte si intradevar iti face vacanta de neuitat (intr-un fel sau altu) ... Aici nu este si cazul tau .
    1 point
  15. Midnight Blue Metallic ( super culoare )
    1 point
  16. Peate trei ani cand o sa fac upgrade de la F10 o sa incerc si o sa te informez daca functioneaza sau nu. ðŸâ˘â Sa stapanesti sanatos nava! Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  17. Normal ca trebuie ca firma sa fie platitoare de TVA, altfel nu poti deduce TVA-ul. E logic! Unii dealeri iti cer sa platesti TVA-ul la achizitie si dupa ce ajunge masina in tara si e inscrisa, ti se returneaza TVA_ul tie. Altii accepta sa platesti direct pretul NET.
    1 point
  18. Motul este un ulei exceptional, bag si la motocicleta supersport. Cautati made in France, nu Italy; diferenta e sesizabila.
    1 point
  19. Am bagat motul 5w40 ll01 made in france.. sa vedem cum se comporta , daca nu schimb din nou pe castrol 5w30 la urmatorul schimb
    1 point
  20. La km. tai iti recomand Castrol LL04 5w40. Am folosit Motul in diesel si l-am scos dupa 5000km.Nu e pentru motoarele de generatie veche.
    1 point
  21. Sunt curios cum scoti tu consum de 6.5 la 180/h Accelerezi pana la 200/h si dupa aceea iei piciorul de pe pedala pana ajunge consumul la 6.5 si kilometrajul la 180 ?
    1 point
  22. nu stiu de fiabilitate - cred totusi ca relatarile cu distributia problematica se refera la modelele echipate cu N47 - dar F10-le arata foarte bine. reuseste sa dea bine inclusiv cu jante relativ mici. si interiorul mi se pare reusit. eu cand ma gandesc la 'dezagreabil' ma gandesc la look si la performanta in primu' rand, nu la fiabilitate. ca si o alfa gtv v6 e la fel de fiabila ca o cutie de lapte lasata in soare, da' nu e dezagreabila, nu? de asemenea m-as fi asteptat ca E39 sa fi fost mai bine vandut.
    1 point
  23. Daca nici bmw f10 nu ti place tind sa cred ca ai in garaj ultimul tip rolls royce ,hai sa vindem bmw si ne orientam spre altceva,cielo,espero in alea nu bagi bani,o distributie la bmw e 3500ron si te duce minim 150.000 km
    1 point
  24. Eu nu mai calc in viata mea pe acolo, asemenea mafie nu am vazut pe nicaieri. Cei de la hotel vand pontul la hoti si politia se pare ca e de partea lor.
    1 point
  25. Stia si el asta. Se referea la acul de indicatie, nu la AC.
    1 point
  26. Vrei sa zici ca acul din bord care indica temp apei tinde sa o ia spre rosu sau in meniu vezi ca temp. creste ? Ai aruncat un ochi pe sub capota la eventuale pierderi de lichid de racire ?
    1 point
  27. Nimeni cu Apple CarPlay funcĂâşional ĂŽn România pe forum? Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  28. NU, nu e adevarat. Se despagubeste. Dupa modificarea legii in 2017, orice dosar trebuie finalizat in max. 2 luni. Am patit eu si mi-a despagubit societatea. Multumesc pentru minus-ul primit. Stiu si cine la dat, la dat atotstiutorul cu 3 stele , stie el care.
    0 points
  29. Daca a suflat in fiola si s-a dovedit ca era baut, asigurarea nu acopera costurile de despagubire. Tu trebuie sa vb cu firma lui de asigurari sa te despagubeasca si el sa-l dea in judecata pe el ca sa recupereze banii. Aiurea rau ce ai patit! parerea mea e ca masina ta ar trebui incadrata ca dauna total si sa-ti lase epava pe care o vinzi cu 2-3000 euro si aia e. Nu te apuca s-o repari pt ca nu va mai iesi dreapta puntea spate niciodata si la viteze mari nu mai e sigura. Multa bafta cu asigurarile si spune-ne si noua cum ai rezolvat! Spor la treaba!
    0 points
  30. Nu inteleg de unde si pana unde ideea de a.mi place personal.Nu am ultimul tip de rolls asa cum nici tu nu ai dar am un E36 classic.Una e sa ti se rupa distributia si una e sa o schimbi pentru ca motorul in sine a iesit prost conceput de pe portile fabricii.La urma urmei e doar o parere si mie personal mi se pare un plastic.UN PLASTIC bine conceput.Presupun ca trebuia sa vin cu fraza....persoanele de pe forum ce detin F10 se exclud. F10 530d model guvernamental masina de 2 miliarde si jumatate cu doar 40k km reali facuti si dupa o luna de la achizitionarea lui a intrat in service pentru ca i s.a dus distributia.Minim 150.000 km????....n.as prea crede.Doar pentru simplul fapt ca e cel mai bine cotat si vandut seria 5 nu inseamna ca e si trainic.
    -1 points
  31. Parerea mea este sa iei diesel,cele pe benzina consuma foarte mult + ca atunci cand o sa vrei sa o vinzi nu o sa mai iei nimic pe ea.Din punctul meu de vedere un consum de 14-15 la suta este destul de mult.Motoarele N47 nu mai sunt probleme cu ele,este intretinuta legenda de cei cu service-uri.(spun asta din propria experienta) Eu zic sa iei un F30 ,decent dotat(xenon,sport/modern/luxury line)navigatie poti sa faci retrofit ulterior.Daca o iei pana in 150.000 nu o sa ai nici un fel de probleme pana cand o sa o vinzi .Preferabil de la reprezentanta sau deleri mari.
    -1 points
  32. Pretul este unul corect,totusi vorbim de de o masina cu 107.000 km din 2014 cumparata din reprezentanta nu de pe la vanzatori oarecare.Din punctul meu de vedere sa mai cumperi o masina pe benzina este o prostie ,doar daca esti un pasionat de masini pe benzina si nu te intereseaza consumul si fiabilitatea.Eu unul nu mai pot sa merg cu 170-180 km/h cu 4-5 mii de ture si consum de 10 l/100.
    -1 points
  33. La 180 km/h la am 6.7-6.5 l/100,Un motor diesel pana la 250.000 km nu necesita nici o interventie ,dupa aceea trebuie sa vezi ce faci cu filtrul de particule ,teoretic practic merg pamna la 300.000 km fara probleme.Stiu o gramada de motoare pe benzina care pana la 150.000 au avut o gramada de probleme ,injectoare,etc si tot nu merg bine,3.000 benzina. Topicul nu este unul benzina versus motorina.Pe mine om care am dat 15.000 pe masina ma intereseaza consumul ,nu i-mi permit o masina pe benzina. Masina a fost cumparata asteptam o sedinta foto cu ea si cateva impresii de la drumul de intoarcere De-Ro.
    -1 points
  34. Ce este aiurea,teoretic la 250.000 trebuie sa schimbi filtrul de particule,asa spune masina.Practic am intalnit F10 cu 309 mii la care filtrul era in perfecta stare. Unde este problema ?Virgula ditre teoretic si practic ?
    -1 points
  35. Asta este o alta optiune pe care o iau si eu in considerare, in loc de un F10 chel, probabil in aceeasi bani gasesc un F30 cu suspensie reglabila si xDrive. Suma maxima alocata masinii ar fi 20k E, ori in banii astia nu prea vad F10 cu suspensie reglabila (decat in "fanteziile" celor ce posteaza anunturile) si nici xDrive. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GlQdo.html#30f6f4b740 https://www.etkbmw.com/bmw/EN/vin/decoder/WBAFW11090DU19547/EN Asta, de exemplu, spune ca are suspensie reglabila. Dupa VIN, nu gasesc asa ceva (nici EDC, nici adaptrive drive... sau imi scapa mie ceva?) El zice "an fabricatie 2011-10", in VIN zice "Prod.date: 2011-06-22" El zice ca-i din "Germania", dar in VIN zice "Operating instructions, Dutch" Iar ultima afirmatie care ma cam face sa ridic o spranceana: "MașinĂŁ Absolut REALĂ ! ! !"
    -1 points
  36. -1 points
  37. LL04 pentru Diesel. LL01 pentru Benzina. Astea-s diferentele pentru ca uleiul pentru diesel are nevoie de detergent, ceea ce ar trebui sa aiba uleiul LL04. Fabricanti si fluiditati in functie de cat de mult consuma incepand cu, ce zice si Boaska, 5W30, nu mai subtire.
    -1 points
  38. Mda...asta chiar ca-i buna, iti dau dreptate Modul sport pe suspensie si directie la F10, chiar si cu jantele pe 18 runflat, inca este mult prea soft in comparatie cu fostul E90, 320d si jante pe 16. Nu inseamna ca daca o trec pe sport (chassis only), voi merge la limita asa cum poate multi isi imagineaza. Merg astfel pt a-i creste stabilitatea, mai ales ca multe drumuri sunt denivelate, cu praguri, etc. Chiar si atunci cand merg pe "Full" Sport (Drivetrain + Chassis), la fel nu inseamna ca ma dau mare pe drumuri ca am bmw, asa cum de altfel am prins un astfel de disperat sapt trecuta cu un nissan qasquai.
    -1 points
  39. https://www.olx.ro/oferta/bmw-e90-320d-184cp-pachet-m-2011-automat-ID7iQXC.html#ced2319756 stie cineva masina asta? are faruri noi si bara fata vopsita, stie cineva daca a fost lovita? Proprietarul zice ca a schimbat farurile deoarece erau matuite. Stiu ca se poate rezolva cu polish+ folie si aia e.
    -1 points
  40. Eu am mers cu un F30 pe sport (18" de iarna) si mi s-a parut super confortabila. Am mers cu A4 cu amortizoare de S4 pe sport si, desi masina n-avea pic de ruliu, tot era confortabila (255/35/19). Cand nu faci miscare si ai dureri de spate de la condus, prima data trebuie sa inveti sa reglezi scaunul. La volan nu se sta tolanit ca pe sezlong si cu reglajul lombar cat mai in spate, sa poti sa-ti incovoi regiunea lombara la 90 grade... ma rog.
    -1 points
  41. Pai uite cum sta treaba...daca iti place bmw si te-ai oprit la n47 ai doua sau trei variante: -citesti topicul despre distributie si renunti -citesti si te doare in p..., cu conditia sa stii ce cumperi, nu sa iei e90 din 2012 cu 8000€ -nu citesti si mergi pe feeling Eu de ex stiam de topic, subiect, problema...am rasfoit cateva pagini, fara a avea vreo intentie atunci sa schimb masina... Cand a venit vremea sa iau alta masina, pt mine subiectul asta nu a existat...dar logic ca am fost atent la detaliul asta...daca bateau clopotele in motor clar nu il luam.
    -1 points
  42. Sal , o intrebare am pentru tine , sa inteleg ca ai luat masina la pret netto ? sau daca nu , cum se procedeazaa ? Trebuie neaparat ca firma sa fie platitoare de tva ? Eu am un SRL DIN 2013 ,unic asociat , dar e neplatitoare de tva , as putea sa cumpar la pret de netto pe firma ?
    -1 points
  43. Aici e totul relativ. E greu de spus de cati bani trebuie sa dispui lunar, pentru ca depinde de cati bani din veniturile tale vrei sa aloci unui fier. Ti s-au dat sus exemple relevante. Piesele de schimb in general sunt scumpe, mai ales daca le iei originale. Consumabilele sunt si ele scumpe, depinde ce repere ai. O revizie costa la reprezentanta 1700 2000 de lei ulei si filtre. Daca o faci la alte servisuri, poate fi 800 900. Dar daca mai schimb si niste placute, niste discuri, mai costa 1000 1500 lei. Un cauciuc pe 18 premium e minim 600 800 lei. Dar sa nu facem confuzia totusi si sa credem ca toti care au bmw mercedes audi au venituri mari. Pentru ca nu e asa, multi si le iau, merg pana pica si le vand. Le pun cauciucuri sh aduse din ghermania, schimba uleiul la 30 de mii, etc. Le tine 2 ani avand poate norocul sa nu pice nimic la ele si le vand apoi impecabile, intretinute etc.
    -1 points
  44. salut, am revenit de la mare, s a stricat si vremea azi. f ok masina, am mers cu ea cam 160 autostrada, uneori 190 si chiar peste pe unele portiuni. din pacate acum la venire, dupa fetesti a tb sa merg chiar si cu 60 ca ploua f tare si aproape nu mai vedeam..teribila vreme.. tot n am pozat o..promit sa o fac dar dupa ce o spal.. sper next week. cea mai enervanta pb a mea acum e programarea la rar.. am tocmai la jumatatea lui iulie..iar numerele mele din germania expira pe 7 iulie..poate daca cineva stie o varianta de urgentare imi da un semn pe privat..ar fi ideal spt viitoare pt mine dpdv timing. nu vreau neaparat in buc, pot merge si la bv de ex...si sunt un cetatean atent.. thanks all
    -1 points
  45. In primul rand du-te la politie sa declari accidentul, deoarece el era beat. Trebuie declarat in 24 ore, daca nu platesti amenda. Ca sa castigi bani, poti sa faci in felul urmator: - Astepti sa-ti faca inspectorul de daune constatarea, iar tu sa-l intrebi care este valoarea de dauna totala a masinii?, asta este principal, ca sa stii ce sa ceri mai departe. - Dupa aceea te duci cu masina la reprezentanta BMW si ii rogi sa iti faca un deviz complet de reparare ( devizul nu costa nici un leu), dar ATENTIE, nu spui nimic de dosarul de dauna, le spui ca vrei sa repari masina la ei si atat. Din ce vad eu este cam dauna totala, iar tu o sa iei banii de la asigurator, in functie de devizul de la reprezentanta, te duci cu el la asigurator sa-ti incheie dosarul, iei banii si daca vrei iti repari masina in regie proprie. E mai bine in regie proprie, deoarece mai ramai si cu ceva bani.
    -1 points
  46. Am auzit ceva povesti cum daca persoana care a provocat accidental a fost sub influenta acoolului nu mai despagubeste nimica. Este adevarat ?
    -1 points
  47. O sa ai bataie mare de cap cu asigurarile daca ala a fost beat.
    -1 points
  48. Esti tu asa sigur? Nu mai dezinforma omul. Asiguratorul va primi dovada de la politie ca era beat soferul si omul si-o repara pe RCA-ul betivului. Se numeste ,,regres" impotriva betivului ca sa recupereze banii. , iar asta o va face asiguratorul betivului. Asa ca nu are nicio problema ca ala a fost beat.
    -1 points
  49. Posibil sa fii intrat ceva pe la aparatoarea aia , nu strica sa o ridici pe cric, sa dai roata jos si sa te uiti mai bine ce este acolo. Ceva minor , daca era de la rulment ai fii auzit un harait , ceva mult mai infundat si gros.
    -1 points
  50. Imi pare rĂŁu pentru pĂŁĂâşania ta ,sper sĂŁ reuĂâ˘eĂâ˘ti totuĂâ˘i sĂŁ o gĂŁseĂâ˘ti Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.