Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/23/17 in all areas

  1. Retrofit oglinzi heliomate,rabatabile electric,codata funcția de rabatare din telecomanda
    2 points
  2. Vreti nu vreti realitatea este clara ,la fosta mea masina E91/320d 2011 aprilie ,cumparatorul de cand a luat masina chitit sa schimbe distributia.La insistentele mele a zis ca nu o schimba.Acum o luna ma suna si spune ca nu mai poate sa reziste pshihic si ca s-a programat la distributie .Dupa ce s-a dus la service sa o schimbe ma suna sa-mi spuna ca am avut dreptate si distributia nu avea nimic era in perfecta stare (patinele nu aveau nimic,intinzatoarele ok,lantul superior insesizabil mai lung,chestie normala dar nu este nou).Masina are acum in jur de 225 k km. Parerea mea este in continuare ca la o masina cu istoric sanatos de service problema cu lantul nu exista.Pe toti prietenii mei cu n47 nu i-am lasat sa schimbe lantul.(masini cumparate din reprezentanta BMW Germania) Si am aparut din nou cu aceeasi chestie. :frantics: :frantics: :frantics: Consider ca masinile BMW sunt foarte fiabile in continuare.
    2 points
  3. 10 posturi dar nimeni nu il intreaba ce jante are pe masina. Boss, daca ai jante care sunt identice (J si ET) fata + spate se foloseste o singura dimensiune: 225 40 18 la toate cele 4 roti. Daca ai jante care sunt mai late cele din spate atunci folosesti: 225 40 18 pentru FATA si 255-35-18 pentru SPATE. Este obligatoriu sa faci asta. De aia si scrie despre diferenta asta de dimensiuni, ea este valabila doar daca ai jante care difera latimea jantei din fata de latimea jantei din spate. e asa simplu
    2 points
  4. frumoasa masina, dar cam scumpa ! daca tot vrei masina de genul asta si de aprox. 20.000 euro gasesti in germania porsche cayman sau boxter din 2007. si intri in alta categorie... bafta !
    2 points
  5. La intrebarile tot mai multor persoane am reusit pe o zi de ploaie sa stau si sa fac cateva calcule pentru ce s-a investit in masina si rezultatul este urmatorul: ~19.000euro upgrade-uri ~4.300euro intretinere si consumabile(manopera a fost adaugata doar la schimbarea motorului,restul...) Lista probabil ar fi mai lunga dar in momentul asta de la calculele astea plecam.Investitiile au fost in decursul ultimilor 5 ani. Nu ma voi opri aici in nici un caz pentru ca masina asta n-as schimba-o pe nici un F10 sau altceva. Urmeaza alte jucarii si imbunatatiri cat de curand. In weekendul asta(24-25.06) este etapa de la Ianca unde vreau sa ajung pentru a vedea pentru prima oara pista de acolo si pentru a testa un mic truc.
    2 points
  6. An fabricatie 2009, model 318d euro 5 manual! Motor nou schimbat la reprezentanta de 30.000km, kit volanta+ambreiaj schimbat de 1000 de km! km: 230.000! Dotari: -pachet m exterior complet -interior full piele -trapa -bixenon -navigatie mare CIC -incalzire in scaune -oglinzi rabatabile electric -jante 19 model alpina -climatronic -senzori ploaie -senzori lumina -senzori parcare -senzori presiune roti etc. pret 9800 euro
    1 point
  7. Vand Bmw e36 Coupe M50B20 S2 Vanos Dotari-Interior piele neagra stare foarte buna inclusiv fetele de usi Scaune recaro incalzite-Dublu climatronic-Inchidere noua cu 2 Chei -Geamuri electrice Masina a fost aduda din Italia si inmatriculata cu toatr taxele la.zi Nu are rugina deloc fiind adusa din Italia Motorul are montata instalatie GPL Lovato secventiala din Italia dar mai trebuie facute mici reglaje Am schimbat radiator mare,Vasc,Rulmenti.spate,Ulei,Toate filtrele,cot debitmetru NOI se pot verifica! Se da impreuna cu frane spate 2.8 ventilate Masina merge bine nu fierbe sau alte probleme grave! Nu este impecabila dar nu are probleme ascunse Gpl omologat toate actele valabile pretul este usor negociabil 1600 EURO!!! FARA SCHIMBURI 0761 465 290 Pentru orice detalii/poze/video! S-au privat oricand PENTRU POZE Ceaus Alin pe farcebook sau pe watsupp ca aici nu le pot uploada!
    1 point
  8. Salut, forumul cu Opel care consuma 2 in oras nu este aici. Succes!
    1 point
  9. La noi se bibileste masina non stop man. Mai ales Bemveul. Sunt unii care fac revizii la 5-6 mii. Masina merge mult mai rotund. Dafuq
    1 point
  10. Chiar ma gandeam cand vei da iar cu mucii-n fasole. Spune-mi de ce as fi eu prost ca fac reviziile la 10.000 si uleiul la cutie il schimb la 60.000? Compari germania cu romania?!?!?
    1 point
  11. multumesc Testat otet "de mere" ..rezultat pozitiv...astept sa apuna soarele si voi incerca si pe ornamentele de aluminiu. S-a dus ca prin miracol de pe caroserie si geamuri )))) Multumesc inca o data culmea e ca doar de mere am in casa ..hahahahaaha...si chiar l-am folosit ...a si functionat :goodjob: :goodjob: :goodjob:
    1 point
  12. Vorbeste cu tipul asta sa te ajute cu dosarul. Ii faci procura, ii dai cheile si nu te doare capul. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/48303-inspector-de-daune-la-dispozitia-dvs/
    1 point
  13. Dar de unde stii ca-ti fierbe ?! Iti aparea in bord cu portocaliu ca ai probleme cu temperatura motorului ? caci indicatorul de temperatura nu e decat intr-un meniu ascuns.
    1 point
  14. Video-ul se refera la condusul pe timp de iarna, dar ar putea fi aplicat si pe timp de vara, asfalt uscat.Vizionare placuta.
    1 point
  15. Din pacate schimbul in Germania la 30.000 km este minimul ce se poate ,eu ce masini am mai verificat si am vazut erau cu intervalul de service depasit rau ,ultima avea 19.000 km depasire iar inainte avusese 17.000 km depasire masina de Olanda.Deci macar la 30.000 km sa se schimbe uleiul. Parerea mea ca daca uleiul a fost schimbat la 50.000 km acel motor este compromis,si mai mult ca sigur o sa se invarta cuzinetii,si automat "BMW face masini proaste" Dupa mine BMW face masini foarte bune ,atata timp cat le intretii corect.
    1 point
  16. DA, a fost proprietate a garajului, acum eu sunt proprietar, atasez poza cu carpass ul, nu prea am poze deoarece masina ajunge in tara doar in weekendul asta, nu e pusa inca la vanzare niciunde, are carte servis completa si facturi aferente pentru motor si ambreiaj, iar uleiul e schimbat de 2000km!
    1 point
  17. am dat like fiecaruia. la asemenea intrebari si topicuri, nu merita sa ti bati capul nici macar sa-i ceri detaliile minime
    1 point
  18. Ma depaseste cum de sunt atatea persoane care au diverse testere si care nu au nicio legatura cu domeniul auto. Nu stie nimeni erorile pe de rost, in cel mai bun caz o gasesti pe Google. Cu ce faci diagnoza si la ce masina?
    1 point
  19. Asa se auzea si la mine la un e90, prin 2012. 5 ani mai tarziu, la fel. Nu s-a rupt nimic. Sper ca stii ca dupa 10 mii km sunetul ala va aparea din nou.
    1 point
  20. Din cate am citit pe forumurile din afara deja sunt problem si cu b47 , turbina mica incepe sa se duca cam la fel de repede ca si distributia de pe n47 si/sau scurgeri de ulei tot in zona aia. Un exemplu
    1 point
  21. Am cumpĂŁrat din Germania al doilea set de Style 166 de rezerva,la drumurile de la noi...
    1 point
  22. Eu am avut e46 luat din Austria care avea facturi de mii de euro cu diverse reparatii si istoric destul de complet. Dupa 4 luni mi-a picat motorul, in primele 6 luni de la achizitie deja bagasem 6000 lei in piese+manopera. La care se adauga si inmatricularea... Nu e greu sa fii ghinionist cand iti iei e46 318i, toate necesita simeringuri+distributie. Iar restul problemelor spuse de mine sunt comune la toate e46, e doar o problema de timp pana o sa pice.
    1 point
  23. Ce vrei tu sa cumperi e destul de vechiut, sa te astepti la reparatii destul de mari.
    1 point
  24. Cauta una cu istoric de intretinere. Daca iei una de-abia adusa, sa fie de preferat 2004+ (sau 2003 sfarsit de an) si sa ai 1000 euro pusi deoparte pentru diverse reparatii dupa achizitie. Daca nu ai aia 1000 euro peste pretul masinii (si al actelor aferente) mai bine nu o iei. Altfel risti sa nu iti permiti sa o pui la punct si o sa mergi cu consum de ulei, o sa troncane toata etc.
    1 point
  25. Carly 24.60 https://mega.nz/#!qoVlQKyb!1qAwyA7ypsmHHhThjy0pGmPW21quDo5VvAkqWwPU5uw
    1 point
  26. NU, nu e adevarat. Se despagubeste. Dupa modificarea legii in 2017, orice dosar trebuie finalizat in max. 2 luni. Am patit eu si mi-a despagubit societatea. Multumesc pentru minus-ul primit. Stiu si cine la dat, la dat atotstiutorul cu 3 stele , stie el care.
    1 point
  27. Esti tu asa sigur? Nu mai dezinforma omul. Asiguratorul va primi dovada de la politie ca era beat soferul si omul si-o repara pe RCA-ul betivului. Se numeste ,,regres" impotriva betivului ca sa recupereze banii. , iar asta o va face asiguratorul betivului. Asa ca nu are nicio problema ca ala a fost beat.
    1 point
  28. In primul rand du-te la politie sa declari accidentul, deoarece el era beat. Trebuie declarat in 24 ore, daca nu platesti amenda. Ca sa castigi bani, poti sa faci in felul urmator: - Astepti sa-ti faca inspectorul de daune constatarea, iar tu sa-l intrebi care este valoarea de dauna totala a masinii?, asta este principal, ca sa stii ce sa ceri mai departe. - Dupa aceea te duci cu masina la reprezentanta BMW si ii rogi sa iti faca un deviz complet de reparare ( devizul nu costa nici un leu), dar ATENTIE, nu spui nimic de dosarul de dauna, le spui ca vrei sa repari masina la ei si atat. Din ce vad eu este cam dauna totala, iar tu o sa iei banii de la asigurator, in functie de devizul de la reprezentanta, te duci cu el la asigurator sa-ti incheie dosarul, iei banii si daca vrei iti repari masina in regie proprie. E mai bine in regie proprie, deoarece mai ramai si cu ceva bani.
    1 point
  29. Daca nu consuma exagerat de mult (nu uita ca BMW oficial zice ca e normal sa consume 1l/1000 km) nu cred ca e cazul sa cresti vascozitatea. Poate calitatea sau producatorul, Shell fiind oficial sursa uleiului BMW..
    1 point
  30. Doar la BMW aud ca se ovalizeaza discurile daca nu sunt OE , cred ca ii facuta masina sa recunoasca ca nu sunt piese originala si incepe sa le bage bete in roata ) ) )
    1 point
  31. Fac referire doar la e60 si e90. Daca ai citit putin pe forum si nu numai, ai vazut ca multi care au pus discuri ate,brembo,trw, etc. au avut batai la franare dupa 1-2-3k km. Cand au pus discuri oe totul a revenit la normal. Fiecare e liber sa puna ce vrea pe masina.
    1 point
  32. Toata lumea patita recomanda discuri de frana OE. Doar ele sunt ok si nu bat. Puteti pune orice altceva daca vreti sa aruncati banii degeaba.
    1 point
  33. Am montat ieri discurile și plĂŁcuțele la Filaret . Sunt foarte mulțumit pana acum , nu se mai simte absolut nimic . De acum pe Bmw nu mai pun alte discuri inafara de originale
    1 point
  34. Este ca si cum te uiti la masini de vinzare pe olx si vezi ca scrie full la toate si ele....
    1 point
  35. daca era M pack nu avea covrigul ala.anunt de doi lei la rubrica gresita
    1 point
  36. Vezi ca sant o gramada de produse special dezvoltate pt. masini(piele),cum sa dai cu crema de maini?Ps. daca dai cu crema de maini sa folosesti cu galbenele ,ca ajuta la hemoroizi.
    1 point
  37. Multumesc! a fost 31.750 cu tva.
    1 point
  38. Salut tuturor colegilor, Mai nou am descoperit o noua problema: se intampla uneori din cauza lenii sau a "vitezei" sa mai las masina in fata garajului, problema a aparut in perioada verii cand noaptea porneste automat sistemul de irigare a gazonului si stropeste masina ramasa afara in curte, rezultatul este simplu: depuneri de calcar pe geamuri si vopsea (mici picaturi) . Cunoasteti vreo metoda/produs pentru indepartarea calcarului in special de pe caroserie fara ca aceasta sa fie afectata? am incercat cu polish manual de la arexons fara nici un efect deosebit.Multumesc
    0 points
  39. Cu muci-n in fasole,dai tu. Eu nu faceam aluzie la tine, dar daca te simti, este strict problema ta. Eu nu vreau sa intru in polemici cu tine, dar frecarea si ungerea metalelor, este la fel si in Romania si in Germania. Poti sa schimbi uleiul cand vrei, doar sunt banii tai, asta asa fara sa te jignesc, cum faci tu. Poate multi nu vor sa arunce banii pe fereasta, masina merge la fel de bine si cu schimbul de ulei la 30.000, chiar si in Romania.
    0 points
  40. Distributia nu se uzeaza din cauza ca se schimba uleiul la 30.000km. Cine crede asa ceva, nu are cunostiinte minine de mecanica, studiul metalelor, etc. Lantul, pinioanele se uzeaza, din cauza materialelor de slaba calitate ( duritate, tratament prost,etc). Mai vad aici pe forum ca unii schimba uleiul la 10.000 km. , adica neamtul e prost. Altii spun ca schimba uleiul la cutia automata la 60.000 km. cand fabricantul cutiei spune ca uleiul se schimba la 100.000 km. La noi romanul este mai specialist ca fabricantul. Noroc cu noi romanii, ca neamtul nu stie nimic La un motor cand nu se schimba uleiul la timp se uzeaza segmentii, cuzinetii, etc. Deci din moment ce o masina are 3-400.000 km. si nu consuma ulei si merge motorul bine, inseamna ca schimbul de ulei la 30.000 km. este ok. nu afecteaza cu nimic. Si eu am un 525d, 218 c.p din 07.2013 ca al tau si am 250.000 km. si am distributia originala si totul este ok. Nu mai te stresa atata. Plus ca la km. care ii am, turbinele sunt originale. Si la mine a fost schimbat uleiul la 30.00 km si a mers numai cu ulei 0w30 twinpower turbo. Ce fericiti sunt mecanicii, fac si ei un ban pe necunostiinta multora. Cu cat stai mai mult cu urechea la zgomotul motorului, o sa ti se para ca tot auzi zgomote ciudate.
    0 points
  41. Nu inteleg aceste "-" uri date...Daca vrei sa-ti ingrijesti masina si incerci sa cauti niste solutii mai putin distructive deranjezi sau cum? sau hai sa folosim toti smirghel de 300, 600, 1000, 2000, 3000 etc si apoi polish profesional sau cum? sa luam vreo 2 mm de lac de pe masina si sa nu mai intrebam nimic..mi se pare un pic deplasat. Imi place sa cred ca asta este rolul unui forum: sa facem schimb de informatii intre noi si sa impartasim din experienta noastra cu ceilalti membri, da' na..se pare ca am deranjat cu intrebarea mea stupida si neavizata. Numai bine, va multumesc tuturor pentru sfaturi :cheers:
    0 points
  42. crezi tu ca merge cu otet?..incerc in seara asta..merci de pont
    0 points
  43. Din pacate, vestea proasta e ca iti va trebui un produs chimic foarte complex si greu de procurat: CH3-COOH.
    0 points
  44. Deși nu e același lucru, iti pot spune ca anul trecut am parcat masina in apropierea unora care lucrau cu o betoniera si mi-au stropit putin spoilerul spate. Am rezolvat problema cu decementant de la Kimicar. Si eu am ĂŽncercat in prealabil cu polish dar nu am rezolvat nimic
    0 points
  45. super oferta, de la 369 lei de pe olx, pentru membrii forumului la doar350 lei )
    0 points
  46. Teoretic se poate dar practice nu merita , nu o sa mai fie masina , puntea sigur nu mai este la locul ei la fel si toate bratele de pe spate iar la portbagaj nu o sa il mai faca drept cum era si atata kit de cat o sa ai nevoie pe toata suprafata aia o sa crape in 1-2 ani. In Germania la asa ceva ai dauna totala scurt , avand in vedere cum s-au scumpit asigurarile trebuie sa ii presezi sa o incadreze la epava si asta e , vezi cati bani primesti pe ea si cu epava o sa ramai si o dezmembrezi sa iti mai rotunjesti cheltuielile. Trebuie sa mergi la BMW pentru un deviz si in baza devizului asiguratorul o s-o incadreze la dauna totala.
    0 points
  47. -1 points
  48. -1 points
  49. -1 points
  50. Tu incerci sa generalizezi cumva si sa reduci toata aceasta problema a motoarelor N47cu kitul de distributie, la fosta ta masina sau la cateva cu care ai avut tu contact(prieteni). Uiti ca s-au produs zeci de mii de astfel de motoare, poate chiar sute de mii, mai mult ca sigur si ca sa ai o statistica realistica, trebuie sa ai la dispozitie mult mai multe date. Tu pe de-o parte analizezi aceasta problema strict doar dupa masina(le) tale. Sau cumva ca doar masina ta a fost servisata cum trebuie si toate celelalte care au zornait de lant ori li s-a rupt lantul, n-au fost intretinute cum trebuie, de aceea au si probleme. ceea ce-i total gresit. La alea cu 40k de Km, cumparate de noi din repr, dar carora le-a crapat lantul in mers, ce zici? Sau nici alea n-au fost intretinute cum trebuie?!?!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.