Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/14/17 in all areas

  1. M-am gandit sa imi prezint si eu masina. O am de un an fara o luna . Eu am cautat-o in germania si mi-a fost adusa pe comanda pe platforma de unul din multii baieti din galati care se ocupa cu asa ceva. Pot sa spun ca am fost norocos sa nu nimeresc o masina proasta cum se poate intampla in multe cazuri in germania. Spun asta pentru ca masina mea a fost cumparata fara sa mearga nimeni sa o vada iar apoi a fost urcata pe platforma de soferul care conduce platforma si adusa direct acasa deci nimeni nu a testat masina asta pana sa ma urc la volan eu. Asa procedeaza toata lumea in galati doar ca in unele cazuri baietii merg personal dupa ele si le si aduc personal pe roti...dar nu s-a intamplat niciodata sa aduca o masina proasta cuiva deci stiu ei ce stiu chiar daca mie mi-a fost putin teama. Masina avea totul schimbat la timp mai putin uleiul la cutie evident... De cand o am am schimbat foarte multe si eu la ea pentru ca asa sunt eu mai obsedat sa am masina tipla desi unii prieteni rad de mine . Am schimbat absolut toate fluidele in ea pentru inceput si anume : ulei cutie la reprezentanta zf , ulei cutie transfer , ulei grup fata si spate , lichid servo si lichid frana(toate originale) . Am avut ghinionul ca dupa 2 luni sa mi se sparga un burduf de planetara , l-am schimbat si pe acela nou original ca aftermarket nici nu exista iar apoi la 2 saptamani s-a spart si cel de pe partea cealalta deci l-am schimbat imediat si pe acela.La inceput cand am vazut ca s-au spart unul dupa altul am spus ca o fi problema lor , insa de atunci am peste 7-8 luni si 30 000 km si nu s-au spart din nou . Nu burdufele ma ingrijoreaza ci faptul ca as putea merge cu ele sparte si sa stric planetarele dar o ridic cel putin odata pe luna pe elevator sa o verific pe dedesubt sa mai scap de grija asta. Uleiul si filtrele le-am schimbat de 4 ori eu schimbadu-le la fiecare 10 k. Am schimbat flansa de la cardan si bucsa de la grupul spate preventiv ca erau destul de crapate desi nu dadeau niciun simptom . Pe articulatii a venit tapana si este inca tapana am schimbat doar o bucsa la un brat de pe spate ca am zis ca din cauza ei nu imi iesea geometria dar...era din cauza aparatului sau a incompetentei pentru ca si dupa ce am schimbat bucsa ei nu au reusit sa scoata geometria desi roata se vedea cu ochiul liber ca sta aplecata aparatul zicea ca e perfecta . Am mers in alta parte si mi-au rezolvat imediat geometria. Am schimbat placutele pe fata cand a venit ca erau duse a 95% . Apoi dupa 6-7 luni am schimbat si discurile si placutele pe fata chiar daca placutele mai aveau jumatate eu si cred ca toata lumea cand ia discuri noi ia si placute noi.Pe spate au fost noi noute si discurile si placutele cand a venit masina. Singura problema pe care am avut-o in aproximativ 34 000 km a fost racitorul de gaze care imi baga lichid de racire sau doar vapori prin admisie si automat in capul pistonului...era spart in interior cumva , masina nu mai tragea , consuma mai mult , aveam check engine aprins si se pierdea lichid de racire. Din ce am inteles racitorul de gaze este o problema comuna la tot ce este n47 dupa 2011 si n57 . Este scump rau pentru o tabla.. 2850 lei si exista doar pe original . (90% din piesele de pe un f10 exista doar pe original cel putin din ce am observat eu si asta este bine) Am curatat galeria de admisie ca era plina de mazga umeda din cauza racitorului. Cauciucuri de vara noi pe 19 nexen NON RUNFLAT de care sunt extrem de multumit si toate parerile despre ele pe care le puteti gasi pe site-uri din afara se adeveresc . Tin sa mentionez ca sunt genul de sofer care merge tare spre foarte tare deci daca nu erau bune as fi putut sa spun.Iar de iarna am roti pe 17 originale de f10 cu gume dunlop sh cu care imi fac treaba exceptional masina fiind 4x4. Momentan cred ca asta este tot ce am facut la ea. A i-am facut si cosmetica interior exterior atunci cand a venit din Germania ca nemtii au un obicei sa nu le spele la interior...am vazut cel putin 5 masini aduse din de care aratau la interior ca la razboi si prin asta ma refer strict la mizerie...avea loloti de praf printre toate butoanele masina.. Sunt foarte multumit de ea si am numai cuvinte de lauda la adresa acestui model din orice punct de vedere si asta nu ca sunt atasat de ea pentru ca nu sunt... Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416) Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) Prod. Date 2011-06-20L801A National version Germany P337A M Sports package P7A2A Innovation Package II S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S223A Electronic Damper Control (EDC) S229A Dynamic Drive S230A Extra package, EU-specific S258A Tire with run-flat functionality S2NDA BMW LA wheel, M Double Spoke 351 S2TBA Sport automatic transmission S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S316A automatic trunk lid mechanism S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4B9A Interior strips, alu, satin-polished S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S677A HiFi System Professional DSP S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6NRA Apps S6VCA Control for Combox S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8TLA Dummy-SALAPA S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu S8V1A Label P.S : Poza la interior este de atunci cand a venit , acum arata impecabil
    6 points
  2. - de la mine pentru ca nu e treaba ta cat cere mikken pe masina. Nu-ti place, nu cumperi.
    4 points
  3. din ce ai relatat tu aici nu e intr-o conditie proasta deloc, doar 2200Ron investitii in partea tehnica e foarte bine pentru un X5, crede-ma, e un mizilic. Legat de partea estetica, se rezolva cu un detailing profi de nici nu mai recunosti masina, ciupituri pe bara au si alea din DE, revizii la cutie nici aia nu fac, gumele si de acolo ai sanse sa o iei cu ele cam pe sfarsit de viata. Un element revopsit la o masina second nu mi se pare un capat de tara, e normal, nu e o masina noua si nici nu poti avea pretentia asta, vrei nou stim bine de unde se iau si cat costa .
    3 points
  4. Pai daca ti-a aratat hartia cu 33900e, fie a luat-o tot fara tva, asa cum fac toti samsarii, fie a facut el o hartie. Sa nu mai zic ca in anunt scria ca este luata de la persoana fizica. Tine cont, una este masina la 110k km si alta la 170k km, una este 25d si alta 40d, una este o masina dotata ok si alta o masina dotata f bine, una este sa vezi tu masina in starea ei originala si alta sa o vezi cosmetizata.
    2 points
  5. Nu'i rau 8500. Desi nu aveam de gand sa dau masina si planuiam s'o mai tin cativa ani, acum vreo 2 saptamani, un prieten a recomandat masina cuiva care era in cautare, a venit omul s'o vada, ne'am dat o tura, i'a placut mult, dar si'a luat c class dupa ) Ieri si azi m'a pistonat un prieten ca daca o vand, sa i'o dau lui in primavara cand vine din voiaj. Mi'a oferit 22k pe ea. Desi am vazut multe X5'uri pe la noi la vanzare, parca nu as lua din tara, doar sa stiu proprietarul si masina, altfel nu cred.. Si pentru gabaritul pe care il are X5'ul, clar as lua un motor mai mare.
    2 points
  6. De evitat fosta masina. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-535-ID7GnEzw.html#contact_form#xtor=SEC-81
    2 points
  7. Severin, eu ti-am spus acum 1-2 saptamani ca aveam un prieten cu X5 4.0 xD din 11/2011 305cp cu 205.000 km reali (intrari multe in reprezentanta, toate schimburile) jante noi pe 20, anvelope bune pe 20, nu trebuia bagat nici 100 lei in ea, pretul era undeva la 21000-20000 euro, a disparut acuma, este cea data in combinatie (daca ai citit cand am postat). Greu sa gasesti masini bune...aia de la Braila dupa care am fost, era praf (750 xD).
    2 points
  8. Eu sugerez ca cei care fac DPF off sa se abtina sa comenteze sau sa incurajeze asa ceva! Voi oricum nu aveti probleme ca sa gasiti rezolvarea la problema din topic. DPF off NU este o rezolvare, sa intelegem de la inceput. Este o abatere-evitare! PANA LA URMA E O CHESTIE DE ETICA! (sa te tii minusuri acum! )
    2 points
  9. Ma uit la cum scriu unii baieti pe-aici si nu ma mai mir de ce si-au dat dpf-ul jos
    2 points
  10. pai 381 are doar m50d. Si ala nu cred ca costa 30 de mii. Ceea ce ai relatat tu suna a masina corecta avand in vedere ca e sh. Intr-adevar 2200 lei pt piese la un x5 e ca si cum nu ar fi nimic. Orice masina sh are mici defecte, indiferent cum ne imaginam noi ca e "impecabila". Impecabila sunt cele noi, care dupa 1 luna 2 de folosire nici ele nu mai sunt impecabile, ci prezinta urme de rulare, zgarieturi, matuiri, gainat pe vopsea etc. Vezi ca are un coleg un x6 pe forum de vanzare cu 38 de mii.
    2 points
  11. Am postat pe topicul ”Mașini puse la vânzare ĂŽn România” link cu aceastĂŁ mașinĂŁ și cĂŁ intenționez s-o vizionez. Bun! Azi am fost ĂŽn Buc, am inspectat-o dupĂŁ cum mĂŁ pricep, apoi verificat-o la Bimmer Service (cost 360 verificare fizicĂŁ, soft și citire cheie). M-am tot gândit la ea și am fost s-o vĂŁd mai mult sĂŁ mi-o scot din cap sau s-o iau. Din discuția cu proprietarul, de ieri, am avut niște neconcordanțe. Cea mai importantĂŁ și deranjantĂŁ (azi am realizat faza și mĂŁ sâcâie tare) pentru minte a fost urmĂŁtoarea: ieri am plĂŁtit raport pentru VIN-ul autoturismului și au rezultat niște intrĂŁri, km, n-am analizat prea bine, ĂŽnsĂŁ a apĂŁrut (printre intrĂŁri ĂŽn serice ĂŽn București, ceea ce era normal, știind de la vânzĂŁtor cĂŁ a fost achiziționatĂŁ de el din București de la un altul), Florești. I-am transmis domnului vânzĂŁtor cĂŁ mi se pare cĂŁ are cam multe intrĂŁri și ce e cu intrarea din Florești. Acesta a replicat cĂŁ nu crede cĂŁ e corect raportul cĂŁ toate intrĂŁrile se terminĂŁ ĂŽn 000 și cĂŁ nu prea ĂŽnțelege ce e cu Florești. Azi la Bimmer Service, ĂŽn zonĂŁ, ĂŽnainte dea mĂŁ hotĂŁrĂŽ sĂŁ o testez la ei, am discutat și m-am ĂŽnvârtit prin jurul mașinii. Am ĂŽnceput cu hârtiile. I-am cerut cartea service, și cât de necunoscĂŁtor sunt eu, mi-am dat seama cĂŁ el este al treilea proprietar din România, din 2015 când a intrat X5-ul ĂŽn tarĂŁ și am fĂŁcut o asociere ĂŽntre Autotransilvania care avea un e-mail cu ”cj„ ĂŽn componențĂŁ cu localitatea Florești și, uite așa, am dedus cĂŁ mașinĂŁ a avut și vreo douĂŁ intrĂŁri ĂŽn service la Autotransilvania la primul proprietar. M-a deranjat cĂŁ nu mi-a spus dinainte cĂŁ el este a treia mâna. VânzĂŁtorul mi-a adus la cunoștințĂŁ ĂŽncĂŁ dinainte de asearĂŁ cĂŁ i se pare cĂŁ portiera dreapta spate e vopsitĂŁ cĂŁ ar avea altĂŁ nuanțĂŁ. Azi la testare, s-a descoperit cĂŁ și ușa dreapta fațĂŁ este vopsitĂŁ. MĂŁ gândesc cĂŁ mi-a spus de portiera dreapta spate cĂŁ el a revopsit-o și cĂŁ știa cĂŁ va fi descoperitĂŁ. Dreapta fațĂŁ nu o știa nici el. Stâlpul dintre ele nu a fost revopsit. Țin sĂŁ menționez cĂŁ ĂŽncĂŁ dinainte de a vedea mașina, am considerat cĂŁ aceasta n-a vĂŁzut vĂŁzut decât apĂŁ, paie și bĂŁtaie, ca majoritatea mașinilor din România. Și am avut dreptate. Am fost dezamĂŁgit când am constatat cĂŁ unele cauciucuri aveau uzurĂŁ pronunțatĂŁ și diferitĂŁ fațĂŁ de altele și cĂŁ sunt Bridgestone. Nici mĂŁcar nu m-am uitat la DOT sau sĂŁ-l ĂŽntreb dacĂŁ sunt runflat sau normale. De cum le-am vĂŁzut am considerat cĂŁ sunt de schimbat. Eu am cauciucuri de varĂŁ pe amĂŁrâtul meu de E90 din 2010, 184 Cp, ultimul model de la Michelin (Pilot Sport 4), pe cele de iarnĂŁ ultimul model de acum 2 ani (Nokian Wd4). Unii vor zice cĂŁ gumele sunt consumabile. Corect, dacĂŁ ești vânzĂŁtor cu prĂŁștii proaste, incorect dacĂŁ ești cumpĂŁrĂŁtor care urmeazĂŁ sĂŁ dea 2000 euro pe ceva bun pe 20 de inci. Bimmer Service a prestat astĂŁzi de 360 lei. La reprezentanțele BMW, cele trei variante din Buc, respectiv MHS Motors, Otopeni și ĂŽncĂŁ una, prețul era identic, 750 lei. Numai citirea cheii este 250 lei. Operațiunea de verificare ĂŽn aceste trei locații dura 4 ore și cel mai devreme puteam fi programat vinerea viitoare. Bmw Filaret avea partea de electricĂŁ defectĂŁ și nu se știa când se rezolvĂŁ, deci nu puteam merge acolo. Nu prea am fost mulțumit de prestația verificatorilor Bimmer, ĂŽnsĂŁ am stat lângĂŁ ei și am completat, ĂŽntrebat, i-am pus sĂŁ mai verifice câte ceva ce le-a scĂŁpat. Probabil la cele trei menționate mai sus, nu aș fi putut fi de fațĂŁ la cele 4 ore de ”manoperĂŁ intensĂŁ”. Ăn final, mașina ar avea nevoie de circa 2200 lei piese. Nu știu cât de realĂŁ, exactĂŁ este verificarea. AstĂŁzi, când am sunat, o doamnĂŁ care a rĂŁspuns, mi-a spus cĂŁ nici sĂŁptĂŁmâna viitoare nu mĂŁ putea programa pentru verificarea ĂŽn vederea cumpĂŁrĂŁrii, care dura o orĂŁ, ĂŽnsĂŁ vânzĂŁtorul a sunat și a rezolvat pentru astĂŁzi, deoarece ĂŽși fĂŁcea de 2 ani reviziile acolo. Partea bunĂŁ din aceastĂŁ experiențĂŁ este cĂŁ am igienizat clima la E90 cu ozon la Bimmer Service cu 70 lei. Cea neplĂŁcutĂŁ este aceea cĂŁ proprietarul credea cĂŁ vinde pe Autovit mașina cu 33500 euro și era dispus sĂŁ o lase la 32000, niciun șfanț mai jos, nici azi, nici peste o zi, o sĂŁptĂŁmânĂŁ. I-am oferit 31000 euro, ofertĂŁ serioasĂŁ, perfectibilĂŁ sĂŁptĂŁmâna viitoare. Pe drumul de ĂŽntoarcere, s-au așezat niște impresii: - mașinĂŁ cu apĂŁ, paie și bĂŁtaie: cauciucuri achiziționate acum 2 ani (Da, știu, nu-mi sĂŁriți ĂŽn cap cu consumabile..., ĂŽnsĂŁ niște consumabile scumpe scumpe), nu a schimbat uleiul la cutia de viteze, nu a revopsit ciupiturile de pe bĂŁri, jențile au vĂŁzut zile mult mai bune ĂŽn Germania și arĂŁtau mai puțin bine ca ale alui meu E90. Cel mai dezamĂŁgitor aspect, finuț de altfel, este cel cĂŁ arĂŁta ca o mașinĂŁ rulatĂŁ la noi. Și știu ce vorbesc! E90-ul meu, acum 2 jumĂŁtate când l-am luat, lucea a nou, culoarea vopselei, pielea, bordul, farurile. Ăntre timp, toate s-au românizat, estompat, gri-izat, aspecte pe care le-am remarcat și la acest X5, care mĂŁ și determinĂŁ sĂŁ mĂŁ gândesc la urmĂŁtoarea variantĂŁ: SĂŁ plusez peste 35000 euro și sĂŁ achiziționez X5, personal, din Germania.
    2 points
  12. Vrei sa zici ca motorul de pe F10 520d nu este TDI ? Sincer, nu a gresit cu nimic omul , a precizat ca masina lui este dotata cu un motor de 2.0 diesel si nu benzina ... a , ca nu a zis 520d si a zis 2.0TDI ? Este doar un sinonim pana la urma... PS: Este cineva care nu a inteles ce motor are colegul ? Nu cred , dar inca o data, ati ajuns sa fiti prea sensibili. Cu siguranta este primul lui BMW.
    2 points
  13. Masina este din Mai 2005 , cumpĂŁratĂŁ de mine acum 2 ani din România cu 174k de km , in present a ajuns la 195k fĂŁrĂŁ evenimente importante. Am schimbat doar 2 amortizoare (shash) pe spate si pompa de apĂŁ (originalĂŁ ) si cureaua de accesorii si aceasta originalĂŁ. Locuiesc in Italia de 11 ani,Ăâ˘i maĂâ˘ina vede rar drumurile româneĂâ˘ti (din pĂŁcate ) . 2 poze cu masina Cum am cumparato http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161110/08f129b635f33b439e12eba0b193bb87.jpg Cum este acum http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161110/14b27d623559c582cffc618f5218a09f.jpg http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161110/5b8f898bb1553e629c49a58587a3c3ed.jpg Prima lucrare la maĂâ˘inĂŁ (cea mai importantĂŁ ) a fost soft si dpf off,egr off , anularea clapete admisie. Ulei am pus doar bardhal xtc c60 , 5-40w Filtru de aer sec sprintfilter http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161110/ff7c24e5c9e953fb2a8ddd4b03cf904e.jpgeliminat filtrul recupero vapori . Mai mult al luat de pe maĂâ˘inĂŁ decât pus . Pe viitor aĂ⢠vrea sa schimb genĂâşile cu modelul 193 m si alte mici modificĂŁri. SearĂŁ buna
    1 point
  14. LasĂŁ ca mai nou o distruge Trump.......planeta
    1 point
  15. Aline, când te saturi de ea, o ĂŽngropi ĂŽn spatele casei, sub un nuc bĂŁtrân! N-ai decât foarte mici șanse sĂŁ vinzi o mașinĂŁ, fĂŁrĂŁ sĂŁ ĂŽți calci grav pe inimĂŁ.
    1 point
  16. La fel voiam si eu. Are optiunile suficiente mie, pe care le am si eu pe E60.
    1 point
  17. Deci oamenii obisnuiti nu isi pot vinde masinile in romania pe olx si autovit ca sunt toti samsari? Eu ce ar trebui sa fac cu masinile cand voi vrea sa le vand ? De unde mentalitatea asta? Macar ai cautat ceva sa mergi sa vezi si sa te convingi ca exista foarte multi oameni si in romania care isi intretin masinile? De ce trebuie sa pornesti pe premiza samsar...tu cum iti vinzi masinile? P.s eu zic ca-s mai samsari aia la bavaria decat multi oameni de buna credinta de pe autovit.
    1 point
  18. Un bec la faza lunga ars. Ti-am atasat o lista cu erori checkcontrol e90.pdf
    1 point
  19. Masina aceasta voiam sa o iau eu acum un an, fiind un pret bun, inca tin minte primele poze care sunt din Mobile. Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  20. Frumoasa masina, sa te bucuri de ea multi km.
    1 point
  21. Tare asta ....pai eu cand am vrut cu adevĂŁrat sa vand masina ,am lĂŁsat de la 14 mii la 11 mii jumate .Tot de pe o zi pe alta.
    1 point
  22. Samsarul are alte calcule, te lasa pe tine sa crezi ca a pus-o in 8.5, probabil lui ii sta in 27-28, in fine este alta discutie aici. 320d-ul tau o avea el 200k km, insa una este cand masina val. 8-10k euro si alta 35. Cauta pe mobile si vezi ce X5-uri F15 gasesti pe la 35-40k euro. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=250337688&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=49&maxMileage=125000&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&minPowerAsArray=226&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=246165297&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=49&maxMileage=125000&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&minPowerAsArray=226&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING Amandoua sunt 40d, amandoua au kilometraj decent, TUV nou, faruri led, ACC (distronic), trapa, scaune confort si incalzite, head-up. Ultima are inclusiv pachetul dinamic (bara stabilizatoare activa), amortizoare reglabile (posibil sa aiba si prima), harman kardon, soft-close, camera 360 si scaune incalzite spate.
    1 point
  23. Masina aia nu a costat in viata ei 82600e si nici nu are distronic (ACC). Submotorizata nu este, insa cand iti va disparea entuziasmul si o vei folosi in viata de zi cu zi ai sa vezi ca nu este foarte dinamica si nici economica. Greutatea este undeva la 2.1t, nu cred ca fuge mai tare ca un 320d 184cp, fie ai fost prea entuziasmat si te-a indus un pic in eroare plecarea de pe loc a awd-ului fie este resoftata de nemat. Vezi ca la F15 este foarte important sa ai amortizoarele reglabile, este diferenta destul de mare intre cu si fara. La o prima vedere, nu as da aproape 35k euro pe o masina cu >170k km. Vinde e90-ul, mergi in Germania si cumpara un F15 40d cu un kilometraj decent.
    1 point
  24. Hmm! Nu mĂŁ gândeam cĂŁ fuge așa bine, la cele 2,5 tone. Se ĂŽnfige mult mai bine ca E90-ul meu de 184 Cp. Ăl am la 8999 euro, sĂŁ scap repede de el, iar vânzĂŁtorul mi-l socotește *(decent zic eu) la 8500 și nu mai ĂŽmi bat capul cu vânzarea lui. Cât l-am alergat, a avut consum 15. 8 ar fi avut din Germania pânĂŁ ĂŽn țarĂŁ, din spusele lui. Am zis cĂŁ e pĂŁcat sĂŁ nu ĂŽl vĂŁd, fiind ĂŽn același oraș cu mine. Știam anunțul dinainte de a pleca ĂŽn București, dar credeam cĂŁ are prea puțini cai, 218. E alt avion, comparat cu X70-ul.
    1 point
  25. Va salut ! Mi'am facut si eu azi curaj in sfarsit sa imi prezint masina Este un F30, 320d Twin Power Turbo, 184cp din 11.2011. Masina este ca noua, nu are nici o zgarietura pe nicaieri, interiorul inca mai miroase a nou. Multe nu cred ca as mai avea de zis, doar ca este primul meu Bmw. Pana acum am condus un Audi 80 Avant si un VW Golf 4.. Am luat'o acum aproximativ o luna cu 35800 km la bord pana in prezent ajungand la 37000 km. Ca si optiuni masina are foarte multe, dau un paste mai jos de pe http://www.bmwarchiv...n-decoder.html. Code Standard Equipment S548A Calibrated speedometer S851A Language version German S230 Extra package, EU-specific S248A Steering wheel heater S249A Multifunction f steering wheel S255A Sports leather steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S2H2A BMW LM Rad Vielspeiche 416 (Ceva legat de volan ?? ) S2TBA Sport automatic transmission S2VLA Variable Sport steering S302A Alarm system S322A Comfort access S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S417A Roller sun vizor, rear door S423A Floor mats, velours (in poze nu mai sunt cele din velur, am comandat unele din cauciuc originale, care mi se par foarte tari) S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S459A Seat adjuster, electric, with memory S465A Through-loading system S481A Sports seat S488A Lombar support, driver and passenger S493A Storage compartment package S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4AEA Armrest front, retractable S4B8A Walnut inset S4DMA Accent strips, pearl-gloss, chrome S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S5ADA Lane departure warning S5AGA Lane-change warning S5ALA Active Protection S5DAA Passenger airbag deactivation S5DCA Rear-seat headrests, folding S5DLA Surround View S5DPA Park Assistent P5DUA Park Assistant package S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S688A HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6NFA Music interface for Smartphone S6NLA Connection Bluetooth + USB devices incl. S6NRA Apps S6VAA CIC-Zusteuerung S6WAA Instrument cluster, expanded equipment P7S2A Luxury Line P7VAA Ride Comfort package P7VBA Comfort Package P7VDA View package P7VGA Warmth Comfort Package L801A National Version Germany S879A On-board vehicle literature German S8KAA Oil-maintenance interval - 24 months/30,000 km S8SCA Telematics access request,country-spec. S8THA SPEED LIMIT INFO S8V1A Label S998A Nu stiu ce reprezinta codul acesta.. Cam astea sunt optiunile.. urmeaza jantele pe 18 si cauciucurile de vara, saptamana asta sau viitoare.. iar cand voi avea drum la Bucuresti sper sa ajung la neo_anderssen pentru activarea internetului si a functiei de redare a dvd'urilor in mers. Cu ocazia asta va salut pe toti si sper sa aveti parte de masinile voastre fara nici un incident, asa cum imi doresc si mie! Pozele s'a nimerit sa le fac acolo, am vrut ieri pe seara intr'un loc mai deschis,dar se uita lumea si mi'a fost jena..
    1 point
  26. Masina ta cat si a colegului tau sunt de mers din pct a in pct b fara nici un drag race. Nu-ti bate capul. PS masina ta functioneaza corect? Nu miroase a benizna, scoate putin fumulet, etc?
    1 point
  27. Am rezolvat.toti cei care se pricep,ca sa zic așa,in Bmw,numai spus sa nu merg cu ele așa.drept urmare,am urcat o pe platforma,am fost la reprezentanta și in 2 ore mi au fĂŁcut tot ce trebuie. Pe viitor,nu mergeți cu mașina dacĂŁ nu sunt configurate amortizoarele noi pe ea.riscati la distrugeți. PS:nu intra in modul sport când sunt in avarie,este de 10 ori mai rigida dacĂŁ nu sunt configurate,decât modul sport Amortizoarele când sunt noi și neconfigurate,sunt de fapt in modul de transport,ceea ce este total diferit de sport și mult mai rigide
    1 point
  28. Bai deci ma minunez când vĂŁd ce scrieți și voi( nu mi-o luați in nume de rĂŁu aici chiar aveți dreptate )dar DPF Off se face și in alte tari mai civilizate și mai puternice economic decât noi! Poluare cicĂŁ, hmmm voi nu vedeți in ce stadiu e România ? Voi nu vedeți cum se polueazĂŁ apele, pĂŁdurile etc și fac ĂŁștia și ne vând țara cum vor ei ? Acum va luați de cacatul asta de dpf.....eu cred ca dpf asta pana ĂŽntr-un anumit punct a fost sau este o opțiune a mașinii! De ce e90 320d 2005 euro 4 fĂŁrĂŁ filtru și de ce e90 320d 2005 euro 4 cu dpf? Nu vĂŁd nici o logica!!!! OK ma duc sa modific țeava cu orientare in jos ca modelul fĂŁrĂŁ dpf...... acum atacați !!! Așa vĂŁd eu lucrurile..... scuzați dacĂŁ am deranjat!
    1 point
  29. Se vede bine si noaptea prin folia helioglass? Intreb deoarece din cate cunosc eu sunt anumite dezavantaje la modul cum ochiul percepe "mozaicul" de culori al foliei. De asemenea am inteles ca un AIR80 de la Lumar ce se preteaza a se monta pe parbriz (nu si dpdv legal insa) ofera o protectie mult superioara la radiatiile solare in comparatie cu un helioglass.
    1 point
  30. Nu pentru micile probleme și nici pt cei 2200 lei, ci pentru an, nr km și numĂŁrul proprietarilor, mĂŁ codesc.
    1 point
  31. @Severin, din pacate esti genul de persoana care apreciaza masinile samsarite, adica masinile care lucesc. Pana mea, 22 mil pt un X5 este o suma f mica, acum ca mai are o piesa sau doua revopsite nu este un capat de tara, nu confunda un impact major cu ceva minor. Ca mai are zgarieturi mici, iar nu este un capat de tara, cu 2-300e o faci ca noua si la interior si la exterior. Nu exista sh-ul perfect, mai ales cand cumperi o masina la 1/3 din pretul de nou. Daca te duci maine sa cumperi un X5 m50d din Germania, ieftin, ai sa vezi ca nici ala nu este perfect. Daca vrei un sh care sa fie aproape nou, trebuie sa platesti. Sincer, decat un M50d e70, eu as lua un F15 40d.
    1 point
  32. 1 point
  33. UP - multumesc pentru minusuri
    1 point
  34. Nu nu, doar spate. Imi acopera necesitatile.
    1 point
  35. in conditiile in care anul acesta s-au inmatriculat in romania zeci de mii de masini diesel euro 3 sau 4 fara filtru de particule (adica cu dpf-off din fabrica :frantics: ), cred ca se exagereaza putin pe acest topic. Da, perfect ar fi sa inmatriculam doar masini electrice alimentate din surse regenerabile; dar chiar si acelea genereaza poluare serioasa in procesul de productie baterii. Recunosc, nu sunt mandru ca am facut dpf-off, si nu as mai face din nou; atunci cand am facut eu, cel mai ieftin filtru de particule era 1.000 euro; Totusi, in niciun caz nu e asa cum zic colegii mai sus in topic - nu se simt gaze in masina (la cei la care se simte probabil nu a fost bine montat la loc sau nu a fost bine sudat dupa gaurire), simti miros doar la pronire si doar daca esti in spatele masinii, da putin fum doar in accelerari puternice (pentru ca o parte din motorina nu are oxigen sa arda - cantitatea de fum depinde de cum a fost facut softul). In schimb, am 20% mai multa putere la consum similar. Sa curga minusurile!! :goodjob:
    1 point
  36. si mancarea procesata cauzeaza cancer si cola si stresul si multinationalele si TV si politicienii...wtf, a venit apocalipsa in forma lui diesel, sa le dam foc, iesim maine in strada sa le incendiem cu benzina .
    1 point
  37. ĂncĂŁ nu. Chiar am fost și ĂŽn minunata urbe București, ĂŽn scop de șopinguialĂŁ, și m-am ĂŽntâlnit, acum o sĂŁptĂŁmânĂŁ, și cu vreo 4 bĂŁieți, unul interesat și un ĂŽnsoțitor, care chemase și vreo doi specialiști. Au mĂŁsurat bĂŁieții vopseaua, au testat, chiar și ĂŽn mers mașina și au concluzionat cĂŁ e jumĂŁtate vopsitĂŁ, ba chiar execrabil (cât de mult mi-a plĂŁcut termenu!!!!) și cĂŁ ar trebui sĂŁ mai las 1000 euro cĂŁ trebuie schimbat ambreiajul, deși e bun, dar are nu știu ce arcuri slabe și cĂŁ mașina ar merita cumpĂŁratĂŁ, dar sĂŁ mai las vreo 1000 euro. Bucureșteni finuți! Concluzia este urmĂŁtoarea: ĂŽl mai țin, cĂŁ nu se ĂŽnghesuiește nimeni pe el, deși am tot lĂŁsat (acum e la 9.300 e) sau ĂŽl dĂŁruiesc ĂŽn familie. Ăncerc sĂŁ nu mai fiu șocat cĂŁ nimeni, dar nimeni, nimeni, mĂŁi oameni buni, nu dĂŁ doi bani pe dotĂŁrile ĂŽn plus fațĂŁ de una chealĂŁ!!!! Prețul și prețul! Nu conteazĂŁ cĂŁ e 320, cĂŁ nu e orice 320 chel. Chiar sunt jenibili rĂŁu cumpĂŁrĂŁtorii. Acero știe cel mai bine! Ăi ĂŽnțeleg suferința atât de bine (de la un preț cerut mai mic, deci o plajĂŁ mai mare, ĂŽn teorie, de posibili interesați). F 30 nu reprezintĂŁ niciun upgrade, F 10 e mare și degeaba, F 10 525 ar fi ceva, dar iar problema cu lungimea și riscul de a te ĂŽncurca prin trafic, parcĂŁri, de a face plici vietĂŁți patrupede, 328I consumĂŁ mult și prost, cĂŁ tot e ĂŽnghesuit. DacĂŁ e sĂŁ spargi niște bani, mĂŁcar sĂŁ te hlizești ca prostu la ceva ce-ți umple sufletul de bucurie! Da, chiar poate sĂŁ aibĂŁ un astfel de efect un Bmw frumos și dotat!!!
    1 point
  38. Eu chiar nu inteleg firmele astea, sunt chiar si restaurante care fac chestia asta, au simbolul visa afisat si iti spun cu seninatate ca nu merge POS-ul, eu le raspund la fel de senin ca nu am cash decat vreo 6 lei, daca ii vor pe aia bine, si revin cand merge POS-ul, sa imi faca o factura pe numele meu cu datele personale,cu diferenta de achitat, ei imi raspund la fel de senin ca poate merg pana la un bancomat ce se afla la 5 minute, eu la fel de senin le spun ca nu am chef, ca trebuiau sa ma informeze de la inceput ca nu merge POS-ul, in acelasi mod in care imi spun ca papanasii nu sunt disponibili, si pana la urma revine conxiunea la POS, sau cablul incepe sa faca contact; toate astea le spun foarte calm, fara nervi, fara suparare,ca nu stii ce ciobani mai activezi ca vezi Doamne, sunt client ce face figuri la factura; la cei mai grobieni, ce spun ca nu le merge casa, ca sa vezi, etc, ii intreb daca se supara ca sun la hotline ANAF , ca sa stim o treaba daca tot nu pot elibera bon fiscal. Nu neg ca mi se ureaza de bine, sunt numit sarantoc, fitos, etc, si imi calculez sa am vreo 0 minute la dispozitie pentru parlamentari, ca mai vin cateodata patronii sa vada cine e ala de face figuri,sau ala de le vrea raul si nu e solidar cu toata lumea care se descurca, dar chiar am o satisfactie sa le stric ziua. Pai schimbi o distributie , si la vanzare cum dovedesti asta? Scuze de off-topic, poti sterge postarea daca iti stric topicul.
    1 point
  39. Pacat ca exista inca oameni care schimba filtrul de motorina la 2 ani...
    1 point
  40. Merci fain Luciane - alimentam pasiunea fara oprire Invit colegii din imprejurimi la un drive test pentru intalnirea live Avem si din fata:
    1 point
  41. nu mai ma ocup cu asa ceva...imi pare rau.doar casete de directie.
    1 point
  42. Ce sa faci "boss"....isi prezinta si el cazanul/teapa care si-a luat-o. ))) Cand stii ca nu poti intretine masina,mai bine treci la dacia 1310 ))
    1 point
  43. Pai si care e faza ca nu inteleg. Crezi ca ai descoperit roata sau ce? 90% din samsarii din tara cumpara masinile fara sa le vada, si 90% din cazuri sunt exact asa cum sunt descrise. Si sunt masini bune cu km de la 150 de mii in sus, cu istoric de service etc. Singura chestie e ca romanu vrea sa vada 100k km in bord si samsaru le face pe plac.
    1 point
  44. trebuia sa zici tu o aberatie sau ceva de genu asta ! unde ai vazut tu consumu dat de uzina ( 14% )? caracteristici tehnice, date de la BMW la 760i Consum (l/100km) Urban 20.2 Extraurban 9.5 Mixt 13.4 Emisii CO2 325 g/km Capacitatea rezervorului 88 l Dimensiuni Lungime 5039 mm Latime 2133 mm Inaltime 1491 mm Greutate 2180 kg Motor Cilindri / dispunere 12 in V Capacitate cilindrica 5972 cmc Alezaj x cursa 80.0/89.0 mm Putere 445/6000 cp/rpm Cuplu 600/3950 Nm/rpm Performante Viteza maxima 250 km/h Acceleratie (0-100km/h) 5.5 s Tren rulant Cauciucuri 245/50 R18 Jante 8 J x 18 Material jante Aliaj usor
    1 point
  45. Dupa exemplu smecherilor din anii 2000 care au facut "diverse" apoi au fost anchetati, sunt sigur ca va veni si vremea cand vor fi controlate centrele de DPF OFF amendate si inchise. Se vor verifica si masinile direct in strada. Atunci sa te tii ! Sa vezi ce or sa se planga ca viata e nedrepata si lumea rea... A naibi spaga! La final o sa fie matematica asa : Spaga+ DPF OFF + amenda= un pret mai mare decat inlocuirea DPF
    0 points
  46. Am vĂŁzut-o azi https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x5-ID7GnH4u.html#23298a64dd și aș cam lua-o. Are ceva ciupituri pe barĂŁ și trimul de aluminiu de la consola dintre scaunele fațĂŁ este cam ĂŽnțepatĂŁ. Luni o vom verifica la service. Nu e deloc puturos motorul. Ămi ia E90-ul și ĂŽi dau diferența pânĂŁ la 33500.
    0 points
  47. Prin padure, l-a speriat de lilieci ? :girlwerewolf: :vampire:
    0 points
  48. Vedem in ce stare este Romania la capitolul poluare/mediu. Dar trebuie sa incepem si noi cu ceva si sa schimbam soarta tarii , pana la urma noi traim aici si noi respiram aerul si ne folosim de natura. Daca gandim toti ca bah uite ca ala a aruncat pe jos , de ce sa ma chinui si sa arunc la cos , nu o sa ajungem nicaieri. Sau vrei sa vina statu sa te oblige prin legi aspre si amenzi pana in ceruri ca nu este bine si ca trebuie sa ne oprim , eu cred ca nu suntem batuti chiar asa de tare in cap incat sa nu ne dam seama ce este bine si ce nu.
    0 points
  49. E o tiganie cum nici la tigani nu prea vezi... in plus de asta e si foarte periculos , nu iti mai dai seama daca daca ala din fata merge sau vine (le confunzi cu stopurile)
    0 points
  50. Multumesc Andrei! Vom vedea daca se da sau nu, fiecare masina isi are cumparatorul ei, cu criteriile proprii de selectie. In cazul in care "poporul" din Romania nu o vrea, o pot aduce oricand inapoi in Germania, unde "poporul" cauta touring si probabil vor fi sansele mai bune
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.