Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/19/17 in all areas

  1. la mine la f31 in sport se modifica directia care este mai tare dar mai precisa,suspensia devine mai rigida as putea spune chiar inconfortabila si raspunsul acceleratiei,dar nu un plus de putere cum cred altii ci doar mai sensibila la apasare pedalei de acceleratie.in confort e cel mai echilibrat ,directie lejera si suspensie moale...
    3 points
  2. Si BMW si VAG folosesc uleiuri cu specificatiile 5w30 Full Synthetic, 5W40 FS sau 0w40 FS, toate long life din ce stiu eu. Nu trebuie sa-ti faci griji, sunt sigur ca e ok uleiul pus de ei. Sa stapanesti sanatos masina si sa te bucuri de ea
    2 points
  3. Ia outlander si o sa regreti de fiecare data il vei parca langa un f15 sau de cate ori te vei urca intr-un f15. Pe f15 cauti niste dotari destul de rare care urca mult pretul masinii, dotari care pe outlander nici nu exista.
    2 points
  4. Eu cred ca tu nu ai ce face cu timpul tau si ii mai tarasti si pe altii. Parca esti femeie si iti alegi din petitori. Ba nu e masina ca BMW-ul de minim nu stiu cati cai, dupa aia faci teste cu Outlander. Cauti masina virgina, dar te intalnesti cu tot felul de samsari. Pe bune? Crezi ca gasesti o masina cinstita la Giani sau Zeus? Decat sa pierzi timpul aiurea, te uiti aici: https://m.gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Index sau pui cati bani ai buget intr-un cont si te duci pe la cateva parcuri mari. Intr-o saptamana ai timp de vazut zeci de masini, toate cu garantie.
    2 points
  5. Puterea unui motor da viteza maxima a masinii. Iar aceasta viteza maxima este aceeasi indiferent de modul selectat. In confort sau eco pro pedala de acceleratie are un raspuns mai lent, o intarziere adaugata intentionat din soft. Insa, la kick down, o sa fuga la fel ca in sport.
    2 points
  6. Salutare dragi colegi! Dupa o lunga absenta, atat de pe forum cat si din lumea BMW, ata ma trage inapoi catre aceasta marca. In ultimele luni am facut test drive cu destule masini si anume: 120d hatchback, 320d sedan, F10-520d, C-class coupe, C-class sedan, E-class sedan, VW golf 7, Audi A3 hatchback si sedan...insa am sfarsit prin a comanda un G30 520d Finalistele ramasesera seria 3 F30, seria 5 F10 si noul E-class, care m-a impresionat intr-un mod extrem de placut (nu dati cu pietre). Diferenta de pret dintre F30 si F10 mi s-a parut destul de mica, intre masini configurate similar, iar combinat cu aparitia noului G30 decizia a fost luata imediat. Din review-urile de pana acum pare un progres fata de F10, atat dinamic cat si dpdv al calitatii materialelor folosite, desi recunosc, bordul anterior cu navigatia inclusa imi placea mai mult ca aspect. Abia astept sa o scot la o plimbare! Asadar, masina ce urmeaza sa fie livrata (sper) undeva la mijlocul lunii martie, are urmatoarea configuratie: - motor 2.0d 190CP si 400NM (B47) - cutie automata cu padele volan - culoare neagra cu jantele standard pe 17" (V-spoke 618) - faruri LED - lumina ambientala - scaune sport piele neagra + suport lombar si incalzire - navigatia business (cea inclusa in pachetul standard) - sistem audio hi fi - suspensie M - volan M - plafon negru - oglinzi exterioare si interioara heliomate - bancheta spate rabatabila - senzori parcare fata spate - climatronic cu functii extinse Momentan doar cateva poze teaser, din configuratorul online!
    1 point
  7. Probabil nu este relevant, fiind vorba de alta marca si alta tara decat germania sau romania: - nissan, interval de service la diesel 30.000 km, autoturism cumparat nou, cu garantie; la achizitionare, mi-am manifestat nedumerire fata de intervalul prea lung de service vs o masina ce va rula extraurban, destul de multi km anual; am intrebat daca garantia este afectata de schimburi ulei mai dese, am fost asigurat ca nu, este alegerea mea, atata timp cat schimbul se efectueaza intr-un service autorizat -legea prevede ca intretinerea autovehiculului se poate efectua in orice service autorizat, atata timp cat se respecta specificatiile producatorului,iar garantia nu este afectata -am efectuat schimburi intermediare, la 15.000 km, in service-uri multimarca, iar garantia (nu ca as fi folosit-o vreodata), nu este afectata
    1 point
  8. Cum ar observa? Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  9. Cauta un mecanic care stie cu ce se mananca valvetronicul. Nu te du la toti mecanicii universali (care repara Ford-uri, Opel, etc), ci unu care stie valvetronic si sa interpreteze erorile, nu sa dea la ghici si sa schimbi piese dupa placul lui.
    1 point
  10. Trebuie sa mergi la un mecanic care se ocupa cu asa ceva sa se ocupe de lucrare... Daca te duci la toate maimutele normal ca nu o sa iti mai mearga niciodata masina. Daca are martorul de motor aprins se face diagnoza, nu se ia la ghici. Motorul nu da ulei afara din cauza valvetronicului, pierde din cauza garniturilor.
    1 point
  11. Eu stiu ca toate masinile diesel euro 6 au Adblue , fara el nu ar mai iesii norma de euro6.
    1 point
  12. Am discutat pe un topic despre treaba cu uleiul, asa mi-a scazut si mie dupa 1000 km reali, in bord de la 30.000 la 25.000 km pana la revizie, ziceam ca in 5000 km reali ma pune sa fac schimbul:)), treaba este ca el calculeaza dupa viteza medie, porniri/opriri, turatii,regenerari, lucruri din astea...nici eu nu cred ca au un sistem atat de destept care sa masoare proprietaile din ulei, acum vorbesc de G30 ca E60 sau restul sigur nu au )
    1 point
  13. Noul Duster are inclusiv surround view cameras, asa ca ce sens are F15?
    1 point
  14. E foarte dotata, are: -de 2 ori Computer de bord -de 2 ori Inchidere centralizata -de 2 ori climatronic -de 2 ori volan multifunctional -de 2 ori scaune fata incalzite -de 2 ori navigatie -de 2 ori proiectoare de ceata -de 2 ori senzori de parcare -de 2 ori jante de aliaj
    1 point
  15. Eu cred ca la scump se incadreaza si lucrarile care nu isi merita banii. Vad pe aici persoane care pentru piese de 2500 lei si 10 ore de manopera platesc +6000 lei. Sau revizii care dureaza o ora si includ piese de 500 lei si care costa 1800 lei... E absurd. Daca iti permiti sa bagi 5000 de euro nu inseamna ca trebuie sa platesti lucrarile dublu. Fiecare face ce vrea cu banii lui pana la urma, dar e trist ca multe service-uri se imbogatesc din nimic.
    1 point
  16. daca urca 10k atunci are sanse foarte mari sa gaseasca f15 care ii place si sa nu fie dubios
    1 point
  17. Urca 10k euro mai sus si uita-te la Lexus NX. Merg ocazional cu un 2.0 benzina si chiar sunt impresionat de ce poate. Ca finisaje si calitate e mult peste outlander. Ar trebui sa-ti recomand Bmw insa ai primit atat de multe recomandari de la colegi incat nu cred ca a scapat vreun x5
    1 point
  18. Pai daca citesti legea 70/2015, vezi ca zice asa: 5. Operatiuni de incasari si plati in numerar intre persoane fizice -Plafonul de incasari si plati intre persoanele fizice este de 50000 lei. Daca tranzactia depaseste 50000 lei, diferenta se incaseaza/plateste prin transfer bancar. -Sunt interzise fragmentarea incasarilor si fragmentarea platilor pentru tranzactii mai mari de 50000 lei. Deci cash peste aprox 11.000 euro este ilegal.
    1 point
  19. Mersi! Intradevar e un feeling aparte, cat despre E60, am avut si eu unul diesel LCI, mi se pare best in class, iar designul este love it or hate it! Mie personal imi place foarte mult e39, inca il am pe cel din semnatura mea si ma batea gandu' sa mai iau unu' (am vazut pe topicul tau ca si tie iti place). Atasez poze cu cel de care ma indragostisem (525d din 2003, 110 000 km reali, automat, full, 11 000 eur) in 2 zile s-a vandut pana m-am hotarat eu.
    1 point
  20. dar la ce va ajuta night vision ? adica stiu utilizarea lui, dar nu ii vad o utilitate cu adevarat practica. Plus multe alte optiuni, care te incanta la prima vedere, dar iti dai seama ca ai putea trai si fara. eu am avut un x6 aproape chel timp de o luna, si nu am simtit lipsa optiunilor care existau pe x5-ul meu. La interior, in afara de piele si scaune incalzite, nu prea vad sa fie ceva cu adevarat nevoie. Asta e parerea mea, fiecare cu pretentiile lui. La partea de suspensie adaptiva, nu comentez, ca acolo chiar e tare daca o ai, dar la interior.... iar led vs xenon iar mi se pare o diferenta destul de mica. Farurile de x5 mi se pare oricum mult mai bune decat la multe masini chiar si cu xenon...
    1 point
  21. Pai au reglat injectoarele, le-au "reconditionat" sa spun asa insa ar fi bine la prima pornire dimineata in primul minut sa pui un tester original bmw (rheingold) si sa vezi valorile la rece, presupun ca alea erau valorile la cald, injectoarele 1-2 au o valoare mai ridicata, in principiu nu are rost sa cumperi doar un injector nou, ori cumperi cel putin 2 injectoare noi, ori cauti la dezmembrari sa aiba valoare sub 0.5. Insa sfatul meu este sa le lasi in pace deocamdata, daca nu scoate fum, nu trepideaza, nu ai pierderi motorina pe la injectoare (pierdere compresie), nu lua nici un injector. Daca merge masina las-o asa deoarece s-ar putea sa nu mai ai pe viitor vreo problema la ele si incepi sa bagi bani degeaba in ea acum. Bafta!
    1 point
  22. Cateva poze de azi. Jantele astea pe 18 style 135 nu-s asa agresive sau spectaculoase ca cele pe 19 (351M), insa am trecut peste si acum mi se par ok. Am luat anvelope de vara Hankook Ventus V12, sunt foarte multumit. Am reconditionat si volanul, era foarte zgariat. Am un prieten care se ocupa cu asa ceva si mi-a imbracat si trimurile in alcantara. Ma gandesc daca sa imbrac si airbagul.
    1 point
  23. Un update la istoric. Saptamana trecuta la 51400km i-am schimbat ulei-ul(oe),filtre (mann), furtun gaze carter(oe), curatat galeria de admisie si inlocuit toate garniturile(oe). Dupa mine masina trage mai bine de la 1000 rpm. Galeria nu era tare murdara ,dar conductele de la EGR erau foarte imbacsite. Daca mai tin masina o data la doi ani o sa ii curat galeria pentru ca nu am nimic de pierdut. Pana la urma am riscat si am vopsit capota. Azi am luat masina si sunt foarte incantat de cum arata. Nu este nici o diferenta de culoare :hyper: http://thumbs2.imagebam.com/39/bf/93/0afdf3658708063.jpg http://thumbs2.imagebam.com/3d/7e/bb/dc7e4b658705413.jpg http://thumbs2.imagebam.com/c6/08/91/960416658705473.jpg http://thumbs2.imagebam.com/c5/8e/1d/6cfeb7658705573.jpg
    1 point
  24. Motorul....da, e ceva deosebit. Dupa 4 ani si 40.000km nu simt nevoia de altceva, ma bucur de masina si de motor ca in prima zi. Apropo...ma batea gandul acum vreo cateva luni sa schimb masina. Am 3 copii acum (aveam doar unul cand am luat masina) si se simte nevoia de ceva mai mare in special pentru locurile din spate. Ma gandeam la un F10, dar pana la urma am zis sa iau o masina noua. M-am oprit la Mazda 6 2.5 192 cp, Opel Insignia GS 2.0 260cp si Skoda Superb 2.0 280 cp, toate pe benzina. Am facut testdrive cu fiecare (numai diesel aveau la td). Ce vreau sa subliniez e ca dupa fiecare testdrive, cand ma urcam in E60, aveam impresia ca E60 e din 2017 si masina de testdrive din 2008. N-au nicio legatura. Sa dai 35-40.000 pe niste rasnite..si nu e vorba de motor, ci de pozitia la volan, materiale, stabilitate, suspensie, felul in care simti masina.......asa ca m-am decis sa pastrez E60 macar inca vreo 2 ani, mai ales ca drumuri lungi cu toti copiii in spate nu prea fac, poate doar de 2-3 ori pe an.
    1 point
  25. 1 point
  26. Mike degeaba aveai pachet M ca era tractor sub capota. Forumul asta e izvor nesecat de intelepciune.
    1 point
  27. 1 point
  28. 1 point
  29. Pai normal ca e scumpa cand va duceti numai pe la bimmer sau la reprezentanta... sa fim seriosi daca si la un 520d intretinerea e scumpa ce sa mai spunem de un 535d, 550d sau un M.
    1 point
  30. TVA nu se plateste afara daca o iei pe firma, dar trebuie sa il platesti in Romania ca doar nu tii masina pe numere de zoll toata viata. ) Mai e cineva pe forum care ne explica cum Tva-ul care se evapora de fapt nu trebuie oricum platit, ca na, unii sunt atat de destepti ca pana si Mugur Isarescu face plecaciuni din jiltul sau somptuos. Cat despre ce recomandati x3-ul f25, oricat de echilibrata si buna este masina, parerea mea este ca nu sufera nicio comparati cu Touaregul echivalent ca an de fabricatie, exemplu 2015. Cei care aveti x3 si recomandati sa arunce 35 de mii de euroi pe unul, pot sa pun pariu ca nu ati condus un Touareg niciodata. Altfel nu ai cum uman, logic, pana si subiectiv sa zici ca e mai misto un x3. Sunt clase diferite si se simte ca Touareg este mai bine facut, mai solid, materialele mult mai bune. Comparatiile cu modelul 2008 sunt hilare, nu mai zic de Ford-uri si alte coji. Stim ca romanul e snob de regula, dar chiar si ultimul taranus poate face diferenta cand isi pune fundul intr-un Touareg si apasa pedala de acceleratie si cand face acelas lucru intr-un X3 fie el si optionat. Nu zic, gusturile nu se discuta, dar trebuie sa fii masochist sa cumperi la acelasi pret o masina mai slaba, mai mica, cu aspect mai ieftin. Cum 1 milion de cuvinte sunt inutile, mai degraba initiatorul zic sa testeze ambele si apoi chiar sunt curios cu ce parere vine pe forum. Glc-ul este super, MErcedes in adevaratul sens al cuvantului. Feeling foarte bun la condus, scaunele foarte bune, ergonomia de top, imagine de marca la ora actuala peste concurenta. Q5 -ul nou am mers cu cel de 2.0 si exceptand partea dinamica ca na, e doar un 2.0, masina e dupa parerea mea de top in segmentul sau la ora actuala, finisare tipic Audi adica flawless, scaunele super si sasiul pare bine setat. E drept nu am condus-o foarte mult insa din ce am apucat, mi-a placut. La ora actuala, daca ai banul, e greu de ales in segmentul mediu al suv-urilor si noul x3 are concurenta serioasa. Si cand vad posturi care ridica in slavi hiperagilitatea asta a unui x3, de parca vorbim de masini sport, e atat de decisiv in a alege un Suv. DE parca comparam x3 cu Duster, nu cu ceva din clasa lui. Practic sunt toate pe acolo.Nu sunt diferente spectaculoase pt 99% din situatiile in care conduce orice sofer. Daca vrei chiar sa zici de agilitate si sportivitate, zici Macan de exemplu, dar vorbim de preturi duble si nitel.
    1 point
  31. Imi aduc aminte ce ma mai bateam cu pumnii in piept, aici pe forum, cat si la prieteni, ca manuala "iz za shit", ca zvac, ca "simti masina", etc. De aproximativ 2 ani conduc automata si nu m-as mai intoarce niciodata la cutie manuala, chiar si benzina 3.0 benzina. Precizez ca n-am folosit modul "Drive" decat de 2-3 ori, in coloana, in rest numai secvential sau cum se numeste treaba cu "+ -" si padele.
    1 point
  32. @cavaliere Eu doar i-am spus la ce sa se astepte. Sa nu fie dezamagit cand il vor suna si ii vor oferi mult mai putin decat cere el. N-am zis sa scada pretul. Poate sa ceara si 12k euro pe masina, daca el considera ca atat merita masina, nu il opreste nimeni. Si posibil sa o vanda la pretul cerut, numai sa aiba rabdare multa. Nu conteaza atat de mult mpack si nici navi mare pentru multi dintre cumparatori, alfel cele aduse din tarile calde toate ar avea aceste 2 optiuni. Eu ma refeream la faptul ca lipsa lor, anul si km ii vor pune mici piedici in a obtine pretul dorit.
    1 point
  33. Sa ai un venit de minim 5000 de ron net pe luna ca sa intretii un F10 asa cum trebuie
    1 point
  34. Sunt optiuni care ajuta la vanzarea mult mai repede si avantajoasa a masinii. Bafta la vanzare
    1 point
  35. Ce e aia suspensie electrica? Probabil confunzi cu amortizoare controlate electronic. Intre confort si sport sigur se modifica asistatea directiei, fiind mai greu de rotit volanul pe modul sport. Cat despre motor, el are aceeasi putere, difera raspunsul la apasarea acceleratiei.
    1 point
  36. Tocmai asupra acestei probleme vreau sa atrag atentia, poate ar fi cazul sa se faca un recall oficial si in EU pentru ca este vorba de exact aceeasi piesa defecta. In 2014 in US primul recall a fost anuntat oficial pentru masini iesite de pe linia de productie intr-un interval de 3 luni in 2011 (vreo 40k masini). 3 ani mai tarziu, la inceputul 2017 au marit numarul masinilor la 200k produse in intervalul 2011 pana in 2014. Poate sunt prea idealist, dar pana la urma este un risc major de accident - acelasi risc ca si in US, singura diferenta e ca noi concudem in Europa, in rest e exact aceeasi masina cu aceeasi piesa care pusca prematur cand ti-e lumea mai draga. Sa nu mai zic de costuri de reparatie daca face praf si cutia de viteze si ce mai prinde sub scut ... am mai auzit cazuri similare si la noi, doar ca nimeni nu a facut nimic in privinta asta. Reparatia deja e gata, am facut-o pe banii mei, dar urmeaza niste mailuri catre BMW Corporate HQ ,ANPC si Comisia Europeana. Sunt curios sa vad daca ciuleste macar cineva o ureche ...
    1 point
  37. Ciudat e ca s-a rupt asa la viteza de cruaziera cand tensiunea/forta pe cardanul din fata este foarte mica (posibil ceva vibratii sau descentrare)...in general se rupe dupa o accelerare puternica , tractare sau off road... Cati km are masina ?
    1 point
  38. Astazi am fost si eu la service pentru revizie motor: baietii sunt foarte amabili, deschizi, iti explica tot ce vrei sa stii si stiu ce au de facut. Seful de service George si el la fel de amabil, gata sa te ajute cu orice ai avea nevoie (legat de masina). Eu sunt multumit de service si as reveni la ei si cu alta ocazie, mi-au inspirat incredere...
    1 point
  39. Ai mare dreptate, Eu unu sunt de parere(testat nu doar din auzite), decat niste anvelope Noi gen: Riken, nankang, kelly, radar...etc, mai bine niste SH uri premium: Gy, Conti,Michelin...etc Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  40. Cand o sa iti comanzi tu poti sa iti iei chiar verde. Nu ii inteleg pe astia care dupa ce vad ce si-a cumparat omul incep ei cu ce optiuni ar fi pus in plus si ce culori ar fi ales. Si vezi ca naibii se scrie cu doi i.
    1 point
  41. Rau nu ai facut ca ai schimbat fulia, de asta poti fi sigur, numai ca nu rezolva acea (non)problema. Ea tine strict de principiul de functionare, motoarele diesel sunt oprite prin oprirea alimentarii cu combustibil, spre deosebire de motoarele pe benzina care se opresc prin oprirea aprinderii.
    1 point
  42. Vezi ca trebuie sa demontezi aparatoarea de noroi de pe partea dreapta, bafta.
    1 point
  43. Eu nu as alege o masina prin prisma pretului de revanzare peste 3-4 ani, nu as pune husa pe volan sau pe scaune doar ca sa fie "impecabile" la revanzare. As incerca sa cumpar ce imi place, si sa ma bucur apoi de masina, nu sa stau cu grija noaptea ca poate o zgarie cineva, si apoi nu o mai cumpara nimeni revopsita.
    0 points
  44. Care Bavaria? Omul sta si circula in Germania, citesti din 2 in 3?
    0 points
  45. Eu zic ca atat tu cat si altii aveti o preconceptie gresita. Eu am avut e90 2.0d cu 496 000 km. Masina am luat-o din uk si am venit pe roti cu ea sa o dezmembrez.Masina nu avea nici cea mai mica urma de uzura arata ca si cum avea 30k si mergea impecabil ! Gandeste-te ca am si vandut toate piesele de pe ea si pur si simplu aia era o masina de tinut ca absolut fiecare piesa era in stare perfecta si arata zici ca era noua. Asta e doar un exemplu ca am multe , am avut si e46 330d xdrive cu 120 000 km reali la care mi-a picat motor (spart pompa de inalte care se intampla la una la 10000) , cutie si multe altele desi cand am luat-o am schimbat toate consumabilele posibile sa fie buna masina hehe .Am prieten care a avut un f01 740d luat la 200 000 km si a mers pana la 420 000 km timp in care nu a avut nicio problema!! Doar a schimbat consumabile , masina e vanduta cu km dati inapoi la 200k dar la pretul corect pentru 420k ca na....cine o lua cu 420 k? si ce crezi? merge si azi fara nicio problema si e deja 1 an de la vanzare (o vad ca e tot la mine in oras). Ideea e ca asa cum schimbi la o masina care la achizitie e noua sau are 30 k atunci cand faci 80k uleiul la cutie si fulie si alte consumabile cheie la un bmw , daca ele au fost schimbate la timp la o masina atat la 80 k cat si la 160k si asa mai departe pai masina aia este mereu la fel ca atunci cand avea 30 k si iti spun asta pentru ca am exemplul cel mai clar acel e90. Pe langa schimburile astea conteaza si stilul de mers unde e tinuta etc ... Si mai spunea un coleg prin alt topic ca ce e sa dai 2000e pe un webasto . PAi eu stiu ca poti gasi motor de f15 si cu 2000e cu 30k km in cazul in care ai ghinionul asta cumva deci......... luati-va ce va place si ce e bun , intretineti acel ceva si o sa fiti fericiti.
    0 points
  46. Nu e neaparat snobism . Eu nu mi-as lua niciodata touareg ca nu ma caracterizeaza si nu imi place vw deloc . Imi place bmw mai mult decat orice audi vw sau mercedes si il consider superior la orice clasa si capitol si mi-as lua si bmw cu 300 000 km ca pe mine nu ma intereseaza cati km are o masina , masinile merg si milioane de km daca le intretii . O masina de 20 k poate fi mai praf decat uan de 200 k .Eu am vazut in Germania pe circuit opel corsa , s class , q7 , amarock etc si oamenii se dadeau periodic de distractie ! Deci ma intereseaza sa fie bmw ca asta imi place si sa fie buna si intretinuta .
    0 points
  47. Mai pune din cai la grajd...
    0 points
  48. Ma rog- amortizoare controlate electronic , daca vrei . Directia nu se modifica deloc , cel putin la F10 al meu. Puterea - pot sa pun pariu ca e redusa in modul eco sau comfort - sigur se folosesc alte mape. Nu vad cum nu s-ar modifica puterea , cand clar raspunsul masinii e mai slab la parametrii la care s-ar obtine puterea nominala .
    0 points
  49. Nu se schimba nimic daca nu ai suspensie electrica - doar motorul va da mai multa sau mai putina putere .In nici un caz in eco sau comfort nu vei avea un output de 184 CP la un motor de 2.0 D ,de exemplu .
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.