Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/02/17 in all areas

  1. Pai acum vrea din 2014, la anul o sa vrea din 2015 si tot asa. Practic e perpetuum mobile cautarea asta. )
    7 points
  2. Nenea Severin, colegii nu ti-au spus in mod direct, dar iti spun eu, cu riscul de a mi-o lua....Esti cam prost crescut. Oamenii aici au incercat sa te ajute, tu ai spus ca iti cauti o masina si ai lasat sa se inteleaga ca vrei sa o iei acum, nu cand vei avea reactoare nucleare la roata dreapta. In plus, tot tu ii critici pentru sfaturi...cu toate ca au bune intentii...asa ca ia-ti banii de apartament si mergi si cumpara ce vrei, parerea mea este ca inca mai visezi frumos...si masina pentru tine inca nu e construita, daramite sa fie la vanzare ca si SH. Cu tot respectul...si fara a te jigni...e o reactie la ce ai spus, ce ai lasat sa se inteleaga si ce ai scris de la inceput...si poti sa iti ceri scuze celor ce au vrut sa te ajute si si-au rupt din timpul personal pentru a iti citi "basmele"...eu imi cer scuze pentru ca nu am scris "cu manusi" gandurile de mai sus...si am sa imi mai cer o data scuze cand vei posta la Masina mea ce ti-ai luat...in 2018 sau cand vei reusi. Bafta.
    5 points
  3. omu' s-a mai cizelat in 50 de pagini ...a devenit mai selectiv, mai pretentios .A mai trecut si timpul ,s-a mai si maturizat ,poate a mai tras ceva cash pe dreapta .Incurcate sunt caile Domnului
    5 points
  4. Severin, daca inca mai cauti masina, te pun in legatura cu un prieten de al meu de la reprezentanta BMW din Frankfurt. Iei masina cu 360 check, toate schimbate, verificare si un an garantie Europlus in orice reprezentanta BMW din tara. Daca nu stii germana, imi spui si te ajut in negociere. Costurile pe care le ai ca sa il iei de acolo: - avion dus: undeva la 30-40 euro - S-bahn (tren la ei): 9 euro - cazare 1 noapte in Frankfurt sau Dreieich: 38-40 euro - numere rosii si asigurare: 230 euro - rovinete pana in tara: aprox 25 euro - cazare in tara prin Satu Mare sau Oradea : 100 lei Nu iti trebuie testere si alte alea, reprezentanta BMW iti da masina testata din bara in bara si nu se joaca. Sunt nemti, nu turci... Daca vrei sa mearga cineva cu tine, iti dau un electronist cu tester, ii dai 150 euro pentru drum (ii platesti si avion, etc), si iti face si test, etc, plus ca mergi cu cineva pana acasa, ceea ce e mare lucru (2000 km singur te cam ia de cap). Nu trebuie sa iti spun ce inseamna masina SH din afara, care nu e infundata cu praf, nu are bucsele si capete de bara praf si nu are km manariti...ca sunt satul de tepele romanesti... Bafta. PS. La nemti nu platesti cash, iti face contract, se angajeaza sa iti dea masina cu ce scrie in contract, se achita prin banca...super safe, nu mai stai cu grija banilor in papuc la vama ))) (joke) Edit: PPS. Daca ai firma, o poti lua prin Leasing. Uite si exemplu daca vrei economica, X5 si co toate dotarile (are si ACC) http://www.bmwdreieich.de/CarSearch/Details/875024/5
    5 points
  5. Masini Compatibile: E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 Road Map Europe East MOTION 2018-1.zip
    2 points
  6. Problema multora care am scris aici, e ca te contrazici singur si nu stii exact ce vrei. Plus, ne dai impresia ca tu nici macar nu-ti permiti F15-le de care vorbesti si ai cerut sfaturi legate de costuri, ti s-au zis niste costuri groso-modo, iar replica ta cand ai vazut sumele e ca "il iei si vezi ulterior daca ti-l permiti" lucru ce nu face decat sa creasca sansele fie +1 posesor in randul celor care au masina scumpa dar n-o pot intretine(asta daca ti-l cumperi). Ai vorbit de masina puternica si aventurare in depasiri, dar apoi te uitai la N47... Ai vorbit de masini sub 100 000 km, apoi ai crescut limita, 160 000 parnduti-se mult la masini aratate de altii, dar apoi tu singur puneai linkuri de la masini cu 140 - 150 k (deh, mare diferenta) Ai zis ca nu poti depasi bugetul de 40 000 de euro, pana acum vreo 2-3 pagini cand ai zis ca mai p;usezi. De la F15 ai ajuns la Tesla si Outlander, cred ca nu stii exact ce vrei sau nu vrei sa accepti ca nu exista ceea ce iti doresti. Acum serios vorbind, la F48 nu te-ai uitat? in suma aia iei unul nou de pe stoc sau cu maxim 10 - 15k km, cu B47(taxe mici, teoretic ai scapat si de "cosmarul" distributiei de pe N47), ai garatie si poti exploata masina linistit 5 ani fara emotii, as zice eu. Dar da, nu ofera acelasi statut social ca un X5. Cauti ceva cu xDrive si aia e. Are motorul montat transversal, dar nu cred ca e un dezavantaj. Sper sa-ti gasesti masina care sa te multumeasca pana la urma. Edit: am ceva casmir de vanzare, daca-ti iei F15 sa ma anunti, iti fac pret bun. /ironic
    2 points
  7. E mult spus, "se vinde", mai potrivit ar fi: "se listeaza". Vorba aia, "vrabia malai viseaza", o sa vezi ca dispar o vreme si apoi reapar pe autovit, olx, etc. Pentru ca, nu se vand.
    2 points
  8. N-are cineva o pila pe la bmw sa-i faca rost omului de un x5 nou la 35k? Da' sa fie cu led, M/50d si suspensie adaptiva, nu asa orice ciuruc
    1 point
  9. salut, pentru un f30 cu navigatie mica am nevoie de alte harti sau pot sa le pun tot astea?
    1 point
  10. ISTA-D 4.08.31 - DOWNLOAD SQLiteDBs 4.08.32 - DOWNLOAD
    1 point
  11. Desi nu am masina asta unii abereaza rau de tot cu consumul... 6.3 in oras?
    1 point
  12. 1 point
  13. Nu compara 2.0 cu 2.5 sau 3.0. Un 4 cilindri diesel nu o sa sune bine nici cu inox, nici cu aluminiu nici cu nimic.Si nu e doar parerea mea.
    1 point
  14. dupa mijlocul anului viitor va fi lansat un nou X5 (G05) iar pretul lui f15 va scadea dramatic. daca poti astepta inca un an...
    1 point
  15. @severin “Deci rostul viitoarelor 80 de pagini este acela de a dialoga, informa și a petrece timp plĂŁcut pe acest minunat forum.” E cea mai tare replica pe care ai dato de la inceputul acestui topic
    1 point
  16. Pe aceasta mi-a recomandat-o Alinul cu vreo săptămână în urmă, am și discutat cu vânzătorul, zicea că în 2 săptămâni ajunge. Am avut VIN-ul, sigur e postat pe aici, nu e chiar dotată, parcă nu are surround view și altele. Începuse cu vrăjeli, că are deja feedback bun, că un fost client a vrut să îi ofere 1000 euro avans. Lucrurile astea le-am scris acum 10-20 de pagini. M-a deranjat atitudinea lui, iar bomboana de pe colivă a fost că nu vinde mașină de 36.000 euro cu profit, doar, de 2300 euro. Samsar din Galați, care și-a făcut S.R.L.-eu. Acum aproape 3 ani am cumpărat E90 cu 12.000 euro și aproximativ 150.000 km, doar nu voi plăti triplu pe o mașină cu atât de mulți km? Dacă nu erau câțiva user-i, care au insistat să nu cumpăr X70 cu 30.000 euro, eram proprietarul celei albe din Buc, M50d, foarte accesorizată. Deci rostul viitoarelor 80 de pagini este acela de a dialoga, informa și a petrece timp plăcut pe acest minunat forum.
    1 point
  17. Bun, am schimbat si bucsile mari spate. Deocamdata mi se pare ca suspensia e ok, dar n-am avut timp sa testez ca sambata am pus jantele de iarna (pe 15). Deci o imbunatatire vine si de acolo. Oricum cert e ca din cauza pozitionarii in unghi a amortizoarelor pe spate la touring, nu are cum sa fie atat de confortabil ca la sedan. Mai am in plan cateva, dar probabil pe la anu'. Este un modul care preia informatiile din iBus si le transmite navigatiei cu android (care le foloseste printr-o aplicatie), si pot face exact ce face o navi originala, si chiar mai multe: programare webasto, vezi temperatura apa si ulei, lasare oglinda pasager cand dai inapoi pentru borduri (fara modulul de memorie din usa) etc. Cam asa aratau cele vechi:
    1 point
  18. Bilstein a fost echipare de fabrica pentru seria E...nu te lua si tu dupa toata lumea...SUCHS E BUN ....KYB e praf.....sa mori tu?
    1 point
  19. Orașul unde va domicilia este Craiova. Poate cĂŁ sfârșitul anului și ĂŽnceputul nu vor aduce neapĂŁrat o ieftinire, ĂŽnsĂŁ vor apĂŁrea și ceva mai dotate și cu km mai puțini. Ămi permit sĂŁ aștept și, eventual, dacĂŁ vreau, cresc bugetul. Trebuie sĂŁ mĂŁ ĂŽncânte, sĂŁ nu am nemulțumiri cu privire la km sau dotĂŁri, dacĂŁ am ĂŽndoieli, atunci nu meritĂŁ respectiva sumĂŁ. Cea de 42.500 are ceva dotĂŁri, mai puțin piele integral și scaune confort.
    1 point
  20. Cel mai relevant sfat pentru problema omului! Pacat ca nu intelege, nici ca e postat acum, nici daca era postat pe prima pagina. Oricum, sunt lucruri mai importante in viata decat o gramada de fiare care ai impresia ca iti ofera un anumit statut acum, si peste 10 ani mai valoreaza doar greutatea lor, la baietii pasionati de metale. Numai timpul petrecut aici pe forum cerand sfaturi putea fi folosit intr-un mod mult mai bun cu familia sau cei dragi. Dar ce ma bag eu, fiecare are dreptul sa faca ce vrea cu timpul lui
    1 point
  21. Cât a mai lăsat? Stai cu geana pe ele, să vezi ce vor scădea prețurile, doar-doar vor vinde marfa să-și cumpere cârnați de sărbători. Vine încă un an peste vârsta autoturismelor, la unii înseamnă că trebuie să plătească impozit, poate și asigurare. Kilometrii se adună, prețurile scad.
    1 point
  22. Ideea era ca masina poate sa fie un moft, o pasiune sau un dulap care te duce de colo colo. Cata vreme tie iti raman niste bani in conditiile in care ai trait bine dupa standardele tale, de ce nu poti sa iti iei ce masina vrei? Apare nu stiu cine si spune ca te dai cu X5 si n-ai basca rosie. Ca nu te duci de nu stiu cate ori in vacanta nu stiu unde. Reclamele sunt o tampenie menita ori sa te gadile la creieras in ideea asta, uite, Loredano, ca BMW X5 nu e pt toti taranii, doar baietasii cu opinci de aur si fular de catifea au asa ceva, ori pt neica nimeni care au o suma de bani si vor sa se simta si ei imparati, sa intre ei in clubul ala exclusivist al proprietarilor de BMW X5 care fac si dreg in Londra. Doar ca nu e nici un club exclusivist, BMW nu e Ferrari, masina aia si-o poate cumpara oricine, de la CEO Ikea la tiganii din Braila. E treaba omului ce buget aloca pt masina, de unde are banii. Vorbiti de parca e un tigan care se freaca de voi in autobuz, pai cum, nu castiga 2 milioane pe an si isi ia masina pe care o conduc eu fara sa aiba slapii din reclama. De parca lumea o sa va desconsidere cand o sa vada ca altul imbracat in tricou alb are masina ca a voastra. Pe bune, ma ia ameteala cand citesc chestii de genul "pai cum sa dai mai mult de 15% din venituri pt masina, uite, strainii castiga cat castiga si merg cu Golf!!!". Strainii aia de merg cu Golf chiar sunt niste rupti in fund, platesc toata viata rate la un rahat de apartament la care e cam greu sa te califici pt credit si deci esti fortat sa platesti chirie in loc de rata si voi va uitati la ei ca la un model in viata...
    1 point
  23. vezi ca problema cu pompa de ulei se va repeta mai ales daca stai mult in ture.a e46 nu prea e masina de cercuri nu de alta dar dupĂŁ aia o sa ai probleme cu puntea spate.
    1 point
  24. acum am vazut reclama asta si am inteles absolut totul:
    1 point
  25. DacĂŁ ĂŽntrebi cat costa, ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ nu ești un inconștient, care are un izvor nesecabil de bani. Proprietarii de Bugatti, Lamborghini cum se mai ĂŽmbracĂŁ, dacĂŁ ics cinciarii le consuma cașmirul și ĂŽncĂŁlțĂŁrile scumpe? PânĂŁ nu vad/trec prin experiența unui X5, nu cred costurile acestea exagerate.
    1 point
  26. Parea mea e ca aberati maxim cu x5 fiind doar de faraoni si cu nu stiu cate perechi de incaltari de MINIM 200 euro. Pe cuvant daca stiam ca exista asa ceva cand produci 10k euro pe luna in romania, aveti impresia ca ai timp de ars cu pitipoanca prin malluri? Stai iubi ca nu pot sa imi iau slapii astia, sunt doar 199 euro, ceva suflat cu aur nu imi gasesti? Stiti de ce au vesticii masini noi ieftine, golf si focus? Ca fac multi km. Si e naspa daca nu iti mai porneste X5-ul la 50, 100km de job. Eu stau la 3km de munca, cu 1.2 euro am luat un taxi si am ajuns in 10 minute. Daca ma lasa masina oriunde in drum in tara asta, cu 200euro ajunge acasa pe platforma. Am un mecanic de incredere care stie sa deduca sursa unei probleme, nu sa inlocuiasca cu ochii inchisi ce piese spune TSB-ul si sa verifice lichidul de parbriz. Aveti idee ce se intampla in afara cand ajungi cu probleme la reprezentanta? Al doilea aspect e pretul locuintelor. Un apartament de 100mp e 400k euro unde sta un prieten. Am dedus ca unul de 50mp e 200k. Eu in Romania pe apartament de 50mp la 1.5km de km 0 am dat 60k cu tot cu taxe si asta acum, cand sunt preturile cat sunt. Cu ce aveam strans in cativa ani, ca umblu cu masina SH premium din 2001 in loc de Golf nou, am platit mare parte din suma si in 2 ani achit ce a mai ramas. Si nu sunt doctor, dentist, avocat, smecheras de partid, adica lucrez pe salariu si nu e cine stie ce. Cred ca trebuie sa fii foarte prost inspirat sa iei masina noua in leasing, sa dai inca 50% pe dobanda si asigurari in 5 ani, sa faci 10k km pe an si apoi sa vinzi masina la jumatate de pret. Asta inseamna ca la un seria 1 de 30k platesti 45k si il vinzi cu 15k. Adica ai zis pa pa la 30k euro si ai mers cu cel mai oparit BMW. La banii astia mai pui ceva si iei F15-le.
    1 point
  27. parerea ta. Dar intereseaza-te, eu zic de cazul meu, filtrul de aer bmw pentru x5 e70 30dx lci, este produs de mann. si oricum stai linistit MANN e o firma respectabila, sunt foarte ok filtrele de la ei. Oricum la ce praf avem noi aici in Romania, trebuie sa faci revizia la 10mii nu la 30 de mii cum zice bmw uita-te la asta inca o data a si inca ceva, era la un moment dat emisiunea top gear, si aia prezentau tot felul de cadouri de craciun, si aveam tot felul de nimicuri, gen breloc de chei, costa 100 de lire ca era cu bugatti
    1 point
  28. asta cu orice cacat mic rezolvat la reprezentanta este aiurea. Aia iti iau 300 de lei pentru nu stiu ce cacat de verificare de iarna, si se uita daca ti se aprind becurile si completeaza cu lichid de parbriz. Costurile de intretinere sunt mai mari la x5, dar mai lasati omu in pace. Anvelopele le ia odata noi si daca nu are ghinioane le foloseste 4-5 ani lejer. Cat despre revizii, la reprezentanta iti iau 10-15 mil pe o revizie care te costa maximum 600 de lei cu totul(ulei, filtru de ulei, filtru de aer si filtru de motorina) la oricare alt service. Garantia e buna, dar mai lasati-ma cu service-ul la reprezentanta
    1 point
  29. Severine, sunt banii tai, faci ce vrei cu ei. Te inteleg perfect si nu te judec, am un prieten care sta in 2 camere in Dr. Taberei si are Cayenne din 2013 si am un prieten care sta in casa de 5xCayenne nou si are un rav4 de prin 2007..fiecare cu placerea lui in viata, nu exista vreun ghid universal care sa te oblige cum sa iti traiesti viata. Cred ca ti-am mai scris o data in acest topic, cauta o masina nu mai veche de 2 ani, cumpara garantia extinsa inca 3-4ani, si bucura-te de ea. La o masina sh, fara garantie, orice mic cacat iti va stirbi din placerea de a o conduce, iar la un X5 poti sa ai surprize neplacute destul de costisitoare. Nu te gandi ca sunt masini fiabile, nu sunt, necesita o intretinere scumpa si chiar si asa tot se strica.
    1 point
  30. Masina imparatilor... Mai da-o dreq, ca e doar un dulap plin de probleme, ca si restul masinilor "premium"... O sa ai abonament la service, chiar si cu ea luata de noua, inca in garantie. E plin netul de imparati care si le permit in dublu exemplar, dar ofticati pentru ca sunt niste rebuturi de masini, care le mananca timpul si le distrug nervii. Sa ni-l reamintim pe ala cu S-class si crosa de golf. Cauta una cat de cat in mintile ei, si bucura-te de ea, cat o tine...
    1 point
  31. Nu are rost sĂŁ plĂŁtesc, depĂŁșește bugetul și nici nu mi-a fĂŁcut o impresie ca cele pe care le voi posta, ceva de genul: https://m.gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1731945/8 Bun discurs! ConvingĂŁtor (nu pentru mine, trebuie sĂŁ caut cașmir, cașmir, cașmir... ). Și dacĂŁ tot rĂŁmâne mâncĂŁrimea și ai oarecum suma? Ce faci? CĂŁ doar n-o sĂŁ iei Logan?
    1 point
  32. Ceva pĂŁreri legate de dotĂŁrile ĂŽmpricinatei? Sunt oameni care nu cheltuiesc bani pe țigĂŁri, bĂŁuturĂŁ ș.a., nerisipitori. De ce nu ar trebui sĂŁ aloce 30-50 % din salariul pentru care muncesc pentru plĂŁcerea de a deține și conduce ce mașinĂŁ ĂŽi poftește sufletul? Pe logica afișatĂŁ, trei sferturi din deținĂŁtorii de autoturisme premium din România, nu ar trebui sĂŁ aibĂŁ ceva mai mult de un Logan, eventual SH. Hai cĂŁ deja e prea multĂŁ prudențĂŁ și nici pic de plĂŁcere ĂŽn viațĂŁ. O mașinĂŁ mișto e o bucurie, da?
    1 point
  33. Bogații aceștia cu leasing... Am cunoscut unul, e cel cu F15 negru, din București, cu numĂŁrul DRL, nu prea dotatĂŁ, lucra la Huawei, ĂŽl cumpĂŁrase cu 50.000, cel puțin așa zicea el, doar cĂŁ pe parcursul discuției a precizat cĂŁ o are ĂŽn leasing și cĂŁ plĂŁtește 3500 lei ratĂŁ lunarĂŁ și casco 500 euro la trei luni. Nababi frate! Avea cauciucurile dinainte de anul cumpĂŁrĂŁrii de cĂŁtre el și mai și zicea cĂŁ ar câștiga 4000+ euro pe lunĂŁ. Eu, tot neĂŽncrezĂŁtor, ĂŽi spuneam cĂŁ dacĂŁ ar fi câștigat ĂŽn realitate acei bani ĂŽși fĂŁcea leasing la altceva ori la una nouĂŁ, cĂŁ sĂŁ nu mai zic cĂŁ ar fi fost un F15 mai dotat, mai ĂŽntreținut etc.. Pe undeva mai sus am pus o virgulĂŁ ĂŽntre subiectul ”LogicĂŁ” și predicatul ”lipsește”. AlĂŁturi de alte greșeli inerente vitezei și nerecitirii celor scrise, toate sĂŁ-mi fie scuzate și sĂŁ nu fiu executat, ĂŽncĂŁ!
    1 point
  34. Cineva trebuie sĂŁ mai și analizeze ce mașini apar, nu? Am citit ĂŽnțelepciunile: dacĂŁ nu ai un venit de 20.000 lei/lunar nu ĂŽți permiți X5 :startle: sau sĂŁ nu ĂŽmi cumpĂŁr X5 dacĂŁ nu mai am ĂŽncĂŁ 10.000 euro puși deoparte :shok: PĂŁi dacĂŁ ai câștiga 20.000 lei/lunar faci leasing la unul nou, nu? Iar dacĂŁ aș avea ĂŽncĂŁ 10.000 deoparte, nu aș cumpĂŁra acum unul de 50.000? Minima logicĂŁ, nu pare a fi prezentĂŁ la mulți. S-o vĂŁd eu cumpĂŁratĂŁ și atunci decid ce și cum. Iau ĂŽn calcul și F15-urile pe benzinĂŁ. AșĂŁ cĂŁ nu e problemĂŁ consumul, asigurarea și alte consumabile. Casco, nu știu, n-am avut și nu știu dacĂŁ meritĂŁ sĂŁ dai ĂŽn câțiva ani o treime din valoarea mașinii, cĂŁ poate...poate... și astfel dormi bine noaptea. L-am contactat pe cel cu Volvoc XC90, s-a simțit omul bĂŁgat ĂŽn seamĂŁ și a ĂŽnceput sĂŁ dea dume: prețul e net, deși scrie de ieri cĂŁ e brut, dar ĂŽn conținut n-a modificat, cĂŁ e mașinĂŁ adevĂŁratĂŁ, cĂŁ BMW este numai plastice. DacĂŁ ĂŽi adaugĂŁ cineva numĂŁrul pe Whatsapp, ĂŽși dĂŁ seama ce-i poate capul numai dupĂŁ ce pozĂŁ cu mesaje de pițiponc are.
    1 point
  35. Deja discutiile au cazut in derizoriu si nici nu au legatura directa cu farurile cu led ale unui X15: paremea mea este ca asemenea cheltuieli, casco, revizii regulate, reparatii accidentale daca masina nu are garantie, consum combustibil corelat cu rulajul anual estimat trebuiesc luate in calcul, si impartit bugetul disponibil autoturismului pe perioada de utilizare a autovehiculului, care daca trece de 6-7 ani deja e bine.
    1 point
  36. @Muscle in poza e problema care a costat 6.000 euro pt a fi reparata, asa-i?
    1 point
  37. Exista niste principii financiare sanatoase dupa care orice om ar trebui sa se ghideze. Nu e normal sa conduci o masina mai scumpa decat casa, nu e normal sa iti dai ultimul banut pe o masina, nu e normal sa nu o poti intretine cu consumabile recomandate, nu e normal sa faci economie la anvelope, etc. Nu e nicio problema sa nu iti permiti, e o problema sa incerci sa minimizezi un lucru pe care nu ti-l permiti, pentru ca te pacalesti singur.
    1 point
  38. Initiatorul topicului ar putea sa faca un alt calcul, pentru a vedea daca isi poate gasi masina cu dotarile acelea absolut necesare: sa configureze noua o masina , cu dotarile ce le doreste, sa vada care este pretul nou al unui asemenea autoturism, iar apoi sa aplice deprecierea, sa constate daca bugetul respectiv este suficient. Chestia cu masina de 40.000 euro fara casco cred ca a fost ori o gluma, ori un citat din Alinul, un filozof modern din noul val de samsari.
    1 point
  39. Unii muncesc pentru banii pe care urmeazĂŁ sĂŁ ĂŽi cheltuiascĂŁ pe o mașinĂŁ, de asta se despart mai cu prudențĂŁ de ei. Din X5-urile vĂŁzute ĂŽn prezent, doar 2 aveau cauciucuri bune (a popii și a unchiului din Bragadiru, cu X70-ele negru), ceilalți, majoritate, le aveau neschimbate de când le-au cumpĂŁrat, foarte uzate.
    1 point
  40. Eu sunt convins ca isi va lua o masina foarte buna, si il sustin in a cauta una cat mai dotata. Sunt importante confortul si siguranta oferita de dotarile premium, mult mai importante decat aspectul exterior si emblema.
    1 point
  41. In situatia ta, daca tot se apropie sfarsitul de an, cred totusi ca as mai astepta pana la 1 ianuarie, sa vad ce se va intampla cu noua taxa de poluare si cu impozitul, apoi as lua o decizie.
    1 point
  42. 40.000 e maximul. FĂŁrĂŁ (alte) credite! Se vaietĂŁ membrii cĂŁ au prea mare ĂŽncĂŁrcĂŁturĂŁ pe acest subiect, de parcĂŁ ĂŽi forțeazĂŁ cineva sĂŁ citeascĂŁ sau de parcĂŁ se și scriu zeci de pagini zilnic pe forum și ĂŽi mai ĂŽncurcĂŁ și asta. Ăn privința seriei 7, am salvat la favorite acest anunț: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-7-730-ID7Glj1H.html#d0b2757f63 N-am sunat, n-am discutat, doar mi-a plĂŁcut cum aratĂŁ, km și ce dotĂŁri are.
    1 point
  43. Mda, xenon light la 42.000. Ca să nu mai zic ceva de faptul că nu are nici măcare un H&K. Nu cred că la nemți negociezi ca la șmenarii noștri (unde oricum ai doar iluzia negocierii, căci plătești tot prețul pe care l-a avut vânzătorul în gând de la bun început). Depășește bugetul de 40.000, 42.000 plus celelalte cheltuieli, nu e totuna cu 39.900 plus altele. Asta făceam și eu, dar până în 40.000.
    1 point
  44. Am si eu un X6 40d si imi consuma 11% in oras, mi se pare mult pentru o masina de 120.000 euro din reprezentanta. Mi-au zis de la BMW ca nu o sa sara de 7.5% consumul, nu stiu ce sa ma mai fac cu ea, la voi cum e ?
    1 point
  45. Ce e cu consumurile astea la diesel? Eu scot 9 pe autostrada doar daca o calc bine de tot (in reprize, normal). Daca merg civilizat (pana in 140Km/h) am 7,5-8. E60 3l benzina xdrive automata e masina.
    1 point
  46. Daca astea vin jos sub bara , mi se par maxim taranesti... Parerea mea !
    1 point
  47. nu-s ca ale tale Ale tale sunt BBS-uri , astea sunt Style 359 (M3 CSL) Ai intrebat aici daca au difuzor din carbon? http://www.motorvip.ro/
    1 point
  48. Vand urmatoarea masina : Model : BMW 530xDrive Culoare : Carbonschwarz Metallic - 416 Km actuali : 95.000km VIN : WBA5D31060D577325 Data de productie : iulie 2014 Data primei inmatriculari : august 2014 Pret : 29.890 EUR usor negociabil https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-530-ID7GoK1s.html Pentru cei care vad anuntul si totusi suna si intreaba ce dotari are, pun aici descrierea pe intelesul lor : Full fara trapa / M paket / 3 butoane / volanu' ala nou M / bord plasma / navi mare / heads up / jante de 19 / buton portbagaj / keyless / Vebasto / km 100% reali Pentru ceilalti, dotarile importante sunt : 205 Automatic Transmission 4U2 Driving Experience Control Incl. Eco Pro 2ND M Double Spoke 351 3AC Trailer Tow Hitch 3AG Backup Camera 316 Automatic Tailgate Operation 322 Comfort Access System 337 M Sport Package 4UR Ambient Light 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 5AC Autom. High-beam Headlights Control 524 Adaptive Headlights 536 Auxiliary Heating 6WB Multifunctional Instrument Display 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 654 Dab Tuner 676 Hifi Loudspeaker System 710 M Leather Steering Wheel 715 M Aerodynamics Package 775 Individual Roof-lining Anthracite Masina are anvelope de vara, nu am deci nici nu vand separat anvelope /roti de iarna.
    0 points
  49. De ce pun dau toti km inapoi la 134.000? Nu se poate seta orice numar?
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.