Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/21/18 in all areas

  1. Salutare, sunt nou pe forum si tot nou in ale bmw-urilor la modul ca pana acum am avut doar alte marci de masini. Locuiesc in Marea Britanie de ceva timp si la inceput parea un vis greu de indeplnit sa am o masina aici, nu neaparat din cauza pretului masini dar din cauza asigurari (2500-3000 de lire pe an), nu aveam loc de parcare si pur si simplu nu aveam unde sa tin masina, amenzile care aveam impresia ca o sa imi vina minim 3-4 pe saptamana inmultit cu 70 de lire... Timpul a trecut, am condus cativa ani masini de la firmele unde lucram fara nici un incident, fara vreo amenda de viteza sau puncte pe permis, am facut No claim Bonus. Acum am platit 1300 de lire asigurarea pe un an, un pret nu foarte mic din cateva motive: locuiesc foarte aproape de centrul Londrei, am adaugat-o pe prietena mea al doilea sofer si are doar 24 de ani, nu am un garaj sa tin masina peste noapte=> riscul de a fi furata masina este foarte mare... etc etc Toti prieteni mei de aici aveau deja modelul asta, F10 (nu f11 cum mi-am luat eu pana la urma), toti laudau masina. Initial am vrut sa imi iau un Audi a6 pentru ca deja eram al 10-lea cred din grup care isi lua bmw DAR cand am ajuns la dealer si am vazut-o am stiut ca o cumpar. Am luat-o de la un dealer imens, cred ca are peste 10000 de masini la vanzare, toate grupate pe marci, in caldiri acoperite, un oras intreg de unde iti aleageai masina, kilometri/mile reali garantat 100%. Masinile au un pret un pic mai mare decat la alti dar ei chiar stiu sa vanda masini. Despre masina: motorul 2.0 diesel, biturbo, 150000 de km, este din 2014, padle shift (nu le-am folosit prea mult inca), oglinzi rabatabile electric (jurasem ca nu imi cumpar masina fara optiunea asta), portbagajul electric din buton, auto start-stop (o sa dureze un timp sa ma obijnuiesc cu linistea de la semafor cand se opreste motorul), bixenon (din pacate nu e adaptiv), in rest dotarile clasice: scaune din piele cu incalzire. Am platit 800 de lire pentru o garantie de 3 ani fara limita de km de la o companie separata autorizata bmw, imi acopera orice defectiune bineinteles exceptie fiind consumabilele. Am ramas uimit de consum, 7 litri/100km in aglomeratie dar mers decent in eco pro, 5% inafara la viteza medie de 120 km pe ora. Ce imi lipseste: NAVI mare si camera masalier dar o sa le montez peste ceva timp, trapa mi-ar fi placut dar asta e. Pretul masinii a fost 11500 de lire, un pret ok fata de altele exact ca ea dar cu 250 000 de km si foarte neingrijite.
    2 points
  2. S-o folosesti sanatos! Ala care-si spala bolidul in fata blocului este roman, asa-i?
    2 points
  3. O turbina reconditionata functioneaza exact ca originalul... Facuta cum trebuie o sa reziste foarte mult si o sa ofere aceeasi presiune/putere etc.
    2 points
  4. Neata, Sunt de peste 12 ani pe forum si inca nu am reusit de atat timp sa imi prezinta masina. Anul trecut in august chiar incepusem sa topicul era gata de postat insa un accident m-a lasat fara masina si am fost nevoit sa aman. Ca sa scurtam povestea va prezint noua achizitie: BMW 528 xdrive US version . Ca si optiuni : S1CAA Selection of COP relevant vehicles S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S205A Automatic transmission S248A Steering wheel heater S258A Tire with run-flat functionality S2K1A BMW LA wheel, V Spoke 236 S2VBA Tire pressure display S302A Alarm system S316A automatic trunk lid mechanism S319A Integrated universal remote control S322A Comfort access S3AGA Reversing camera S403A Glass roof, electrical S423A Floor mats, velours S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S459A Seat adjuster, electric, with memory S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S496A Seat heating, rear S4BNA Fine-wood trim ash grain S4NEA Blow-by heater S4U2A Driving experience switch incl. ECO PRO S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S575A Supplementary 12V sockets S5DSA Emergency release, luggage compartment S609A Navigation system Professional S645A BMW US Radio S655A Satellite tuner S676A HiFi speaker system S697A Area-Code 1 for DVD S6ACA Intelligent emergency SOS call S6AEA Teleservices S6AKA Connected Drive Services S6AMA Real-Time Traffic Information S6APA Remote Services S6NSA Convenience phone, expanded Smartphone S823A Hot-climate version S845A Acoustic belt warning S850A Dummy-SALAPA S853A Language version English S876A Radio frequency 315 MHz S8KLA Oil service interval 15,000 km/12 months S8S4A Decoding variable light distribution S8SMA Car ident. number visible from outside S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu S925A Dummy-SALAPA S9AAA Outer skin protection Masina a fost achizitionata din Germania de la un dealer in apropiere de Kassel. Este a doua masina de acest gen am avut una similara din 2013 care din pacate in august 2013 a ajuns dauna totala. In apropiere de Pitesti a doamna cu un e61 a avut curiozitatea de a vedea cum se comporta masinile in caz de impact semifrontal . A piedut controlul intr-o curba si a intrat pe contrasens peste mine. Din fericire masina ne-a salvat si am decis sa iau masina in aceeasi configuratie. Am testat atunci toate airbagurile si centurile pretensionate .... :bye: in urma accidentului am constatat ca masinile US vin cu airbaguri de genunchi standard si am decis sa iau la fel. Vroiam benzina dupa 2 dieseluri ( facem cam 6000 de km pe an ) . Masina a vut 28000 de km la achizitie. A fost importata din USA cu o mica dauna si reparata . Verificare la BMW a constatat ca reparatia a fost facuta corect si astfel am achizitionat-o . Stiam ca fost lovita, am verificat carfaxul american ( am lucrat in state chiar in industrie si stiu ce trebuie sa verific ) . Am fost incantat de numarul de km putini , de cateva optiuni pe care le doream ( airbagurile toate inclusi genunchi, piele, incalzire in scaune, xenon adaptiv etc) . Xdrive-ul aduce un plus de stabilitate. in rest sunt foarte multumit de masina.
    1 point
  5. Masini compatibile: F07 ab 07/2014 F10, F11 ab 07/2014 F18 ab 09/2014 F20, F21, F22, F23 ab 07/2014 F25, F26 ab 04/2014 F30, F31 ab 03/2014 F32, F33 ab 03/2014 F34 ab 03/2014 F36 ab 03/2014 F45 ab 07/2014 F46 ab 03/2015 F48 ab 07/2015 BMW Road Map Europe Route 2018-1.zip
    1 point
  6. PAi si pe cine intereseaza dupa 160? De cate ori mergi cu un x3 cu 200 ca sa conteze aspectul asta al consumului? Doamne fereste ce comparatii. Da, vorbind despre un consum mediu, cum vrei tu sa-i zici, adica un urban cu un extraurban unde viteze obisnuite sunt cele pana in 160, atunci este o diferenta de cat zic eu. Faptul ca un x3 2.0 consuma mai mult la 180 la ora decat unul 3.0 nu cred ca intereseaza pe nimeni, mai ales pe cel din topic. Pe un f10 un 2.0 consuma intotdeauna mai putin decat un 3.0, indiferent de viteza ca e 130 sau 200. PE probate.
    1 point
  7. Culoarea aia galbena de care spui inseamna ca inca mai sunt bune. Cand unul dintre becuri e dus se va face mov. Daca spui ca vezi bine nu testresa inca sa le schimbi. Sa o stapanesti sanatos!
    1 point
  8. Epuratorul il schimbi o data la 2 schimburi de ce ? de ulei ? ... Cine sunt "mecanicii" astia pe la care umbli !!! Nu de alta dar trebuie sa ii evitam. Bine ca schimbi o suta de piese ce nu au treaba cu turbine si tie iti e frica sa nu pice turbina. Turbina nu pica asa dintr-o data (acuma merge perfect si dupa crapa si iti merge singur motorul) Inainte sa pice de tot o turbina incepe sa nu mai traga motorul, sa pape ulei , scoate fum , sunete dubioase (fluiera si pe urma incepe sa mai si zdrangane) doar cand ai simptomele aste te poti gandi sa o reconditionezi sau sa o inlocuiesti.
    1 point
  9. Nu sunt patron, sunt un simplu consilier, nicidecum BMW, sunt consilier la Dacia-Renault insa procedura in asigurari-service 90% e peste tot la fel, insa un consilier poate sa-si "aleaga" clientii. Scuza-ma daca am inteles gresit. Eu la fiecare client i explic procedura cand vine prima oara la service, i spun ce trebuie sa fac, cam cat dureaza, daca e dauna pe directie cum ai avut tu, i explic cum sta treaba sa stie de la inceput daca vrea sa faca sau nu si i mai spun ca oriunde s-ar duce acelasi lucru s-ar intampla si daca se duce la Dacia Bucuresti si daca se duce la Allianz-Tiriac. Replica de mai jos de cele mai multe ori mi se reproseaza mie ca si client chiar daca de fiecare data asteptam dupa procedura asiguratorului, scuza-ma daca am inteles gresit, de cate ori l-ai sunat pana acum pe consilier si de cate ori te-ai dus la service pana acum fara sa te cheme el? Sunt niste proceduri, intradevar cam exagerate din partea asiguratorului, unele, dar trebuie respectate si intelese, nu poti sa stresezi omul cu telefoane si sa te iei de el ca nu ti-a dat tie ala raspuns sau "comanda-mi te rog piesele ca sigur da asiguratorul ce trebuie", nu exista asa ceva precum "sigur".Iar in 90% din aceste cazuri cum am zis, angajatul (consilierul in cazul asta) se zbate sa-l ajute pe client cu unele lucruri ca vrea si ca poate, nu e obligat sau nevoit, iar clientul tot nemultumit va pleca, daca il intreaba cineva cum a fost cand a reparat masina la Bmw o sa zica "aaaa mi-au tinut masina 2 luni, pana comanda de piese, pana au primit raspuns la reconstatare". Cred ca m-ai inteles, pe mine ma enervat putin replica ta de mai jos, daca consilierul nu ti-a explicat ce o sa se intample cap-coada inainte sa bagi masina este vina lui. Haide-ti sa incercam sa intelegem niste reguli si proceduri care nici nu sunt facute de noi, dar trebuie sa le urmam. Uite alt caz mai sus "Vik71", omul a luat regie proprie un 2500-5000 lei, repara masina cu 1500 lei fara factura, fara garantie si e bucuros ca-i mai raman bani. Nu stie de fapt ca regia proprie care a luat-o inseamna undeva la jumate cat ar fi fost reparatia intr-o reprezentanta BMW. Nu are de unde sa stie pana nu demonteaza ca mai este un carenaj, un suport, un far, un plastic, dar nu-i problema ca le gaseste si pe alea din dezmembrari
    1 point
  10. vand bmw 520i, benzina single vanos. Masina a venit din Germania anul trecut. Inamtriculata pe numele meu. Are consumabile schimbate in mai: ulei 5w40, filtru ulei, benzina, aer, polen. Motorul merge ceas si nu consuma ulei, doar benzina-8 extern, 15-16 oras de provincie 4 geamuri electrice, comenzi pe volan, pilot automat, trapa electrica, senzori parcare, interior piele cu scaune cu reglaj lombar electric, modul comfort functional, 6 airbaguri. Toti senzorii abs/asc sunt noi, fara martori aprinsi in bord. Are suspensie sport pe spate si frane noi. Un amortizor fata trebuie schimbat, pragul stanga a fost atins. Mai multe povestiri la telefon sau in privat pt. cine este interesat (0773 353 746)
    1 point
  11. Mare problema cu uleiurile astea de pe piata romaneasca!
    1 point
  12. Vezi nene ca se mai discuta acelasi subiect pe cel putin doua alte thread-uri si asta in ultimele zile, nu mai spun de luni sau de ce nu si ani. Iti sugerez sa folosesti functia search prima data.
    1 point
  13. Salutare. Am schimbat chederul de la luneta. Pana la urma am dat luneta jos. Am incercat sa il schimb singur, dar chederul vechi era atat de copt si lipit de marginea lunetei, incat n-am putut sa il scot in niciun caz ca in clipurile de pe youtube, pur si simplu simteam ca sparg marginea lunetei, era sudat. Abia dupa ce au dat luneta jos au reusit sa desfaca acel cauciuc cu grija, cate 1cm o data. Pentru 100 ron cat a fost montajul, nu am riscat. Am facut schimbul la Austroglass pe Timisoara, destul de priceputi mi s-au parut. 160 ron chederul, 100 montajul. Totusi, s-au chinuit aproape o ora sa dea jos luneta, din cauza lipsei de spatiu de manevra la interior. Nu prea au inteles de ce vreau sa schimb chederul. Una peste alta, a iesit bine. In primavara care urmeaza (sa vina intai iarna.....), au ramas de facut urmatoarele: - schimbat simeringuri supape (am vorbit deja cu Nasi - DGH) - schimbat planetare spate - schimbat tipsuri - sablat si revopsit jante si etrieri - detailing exterior Mai am parbrizul pe care as vrea sa-l schimb, are vreo 3 floricele mici, dar am un presentiment ca la 2-3 saptamani dupa ce il schimb, iau o piatra in cap. Asa ca astept sa fiu chiar nevoit sa il schimb. Pentru la vara se prefigureaza o excursie de vreo 2.000 km prin tara, sper sa n-am surprize. Voi pune totul la punct pana atunci. Bafta la toata lumea.
    1 point
  14. Diferenta mare de greutate din punctul meu de vedere si-a spus cuvantul. Intradevar nu poti sa compari niciodata un 340i cu un 335d, acum depinde daca esti fan benzina sau diesel. Oricum, foarte frumoasa comparatia si foarte bun filmuletul. Ca tot se vorbea mai sus, e greu sa scoti diesel de pe piata mai ales generatiile noi. Mereu o sa se vanda mai repede un diesel mai ales in Romania. @AFk^ daca nici un 35d/40d mai ales generatia asta nu e destul de spotriv si nu ai reprize bune pe acceleratie atunci nu stiu ce sa mai zic...pe mine personal m-a impresionat si un X4 40d pe care l-am avut in teste, sa nu mai zic de F10 M550d....
    1 point
  15. Va duceti mereu prea departe pe subiecte de genu. Cine a spus ca se duce omu asta cu masina pe circuit? Sportivitate inseamna si cat de repede face 0-100 pentru o depasire sau pentru acceleratii scurte pentru ca pur si simplu iti place sau esti pe autostrada, de unde pana unde sportivitate este doar pe circuit? Cati dintre voi va duceti masinile pe circuit? Aici chiar nu am inteles. Nu cred ca se pune problema de spotrivitate la un 35d/40d, mai ales cu echipare sport pe suspensie, cutia face fata si schimba exceptional. Intr-un cuvant, din punctul meu de vedere chiar este o masina sportiva, nu confundati termenul de sportivitate cu ceva gandit si pregatit pentru circuit sau vreun supercar.
    1 point
  16. trist sa iti iei masina pentru "bididoaice".
    1 point
  17. Spui ca esti posesor de clasa E 2017, adica ai deja cea mai confortabila si calitativa masina din clasa medie premium, cu alte cuvinte nu vad sensul unui seria 6. Seria 4, comparativ cu seria 6, cu siguranta este mai dinamic, insa calitatea interiorului este mult sub si nici confortul nu se ridica la nivelul unui seria 6. Daca tot faci un astfel de compromis si cauti sportivitate cauta un M3 sau M4, caci vor fi foarte rare momentele cand ai sa preferi 435d-ul in favoarea lui E W213.
    1 point
  18. La o baterie buna trebuie sa ai 12.5v cu motorul oprit. Iar in timpul mersului incarcarea trebuie sa fie 14-14,4v.
    1 point
  19. Bateria e moarta , probabil inghetata, schimb-o , fa un test la alternator ca sa ai garantie i aia e . Puteai sa iei o baterie de aceeasi capacitate si dimensiune si aia era , fara cartea tehnica ...
    1 point
  20. Dupa simptome este bateria. Dar de ce nu ai incercat sa pornesti cu alta baterie, sau sa pui redresorul sa o incarci..
    1 point
  21. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  22. ACC va frana singur pana la oprire in combinatie cu cruise control (pilot automat), foarte util in aglomeratie bara la bara (exact unde nu vrei tu sa-l folosesti). Activezi pilotul setezi viteza la 60km/h si o singra lininuta la distanta fata de masina din fata, dupa care nu mai ai grije, poti sa citesti ce vrei (si romane), trebuie doar sa accelerezi foarte putin si usor cand misca coloana, restu face masina. ACC fara pilot doar va prefrana (apropie placutele de disc) se simte putin franarea, dar nu va oprii in locul tau. Succes
    1 point
  23. Desi nu am masina asta unii abereaza rau de tot cu consumul... 6.3 in oras?
    1 point
  24. O sa intelegi cand trebuie sa dai 2000 euro pe filtru dpf.
    1 point
  25. Corect, nu am remarcat la prima vedere pt mine sunt "almost the same" BTW Fre tu ai in plan niscai retrofits?
    1 point
  26. Oamenii astia ce au de spus in apararea lor?
    1 point
  27. Nici eu nu am USB, poza fiind luată de pe net ca exemplu. Mai exista discuții despre acest retrofit și prin alte topicuri. Personal, nu cred ca merita investiția. Cat despre treaba cu temperatura, habar nu am să îți răspund. Poate vreun coleg binevoitor mai experimentat. Numai bine! Un PDF găsit pe "scribd" - intrare in meniul ascuns, descriere meniuri/submeniuri etc: E90 Hidden Menu.pdf
    1 point
  28. Doar se stabilizeaza nu e autoleveling Poti regla farurile de aici, recomand sa nu umbli la reglajul verde http://i45.tinypic.com/2075ekj.jpg
    1 point
  29. Intr-adevar , masinile din clasa seriei 7 sunt specifice oamenilor trecuti de prima tinerete , nu zic nu. Chiar ma uitam uneori la soferii de 7,s sau a8, si concluzia a fost ca peste 75% erau trecuti de 40 de ani . sincer pt mine , tinand cont ca masina o utilizez aprox 90 % in oras, 2.0d imi este alegerea perfecta. adevarat ca rafinamentul unui motor L sau V6 ,niciodata nu il voi primi de la un L4, dar dau drumu la muzica si totul e ok
    1 point
  30. 17.000 euro. In poze masina e cu jantele pe 18, de iarna. Vine si cu un set pe 20, originale M.
    0 points
  31. si ironia este ca tot un BMW a dat in tine, iti dai seama ce comment-uri au fost pe marginea drumurlui pe acolo . Vad ca era uscat drumul totusi, ce a patit doamna de-a peirdut controlul E61-ului? Clar ca F10-le a "performat" mai bine intr-o astfel de situatie fata de cum poate ar fi facut-o Skoda Rapid, bine ca ati scapat teferi cu totii! Sa te bucuri de acest al doilea F10 fara astfel de evenimente!
    0 points
  32. Eu ti-am recomandat unde sa te duci pe alta retea de socializare dar nu vrei sa intelegi, masina e carpita, modificata sa mearga, iti trebuie un meserias care stie BMW sa ti-o puna la punct, pe forum nu gasesti rezolvare, doar pareri generale care nu te ajuta f. mult. O diagnoza buna iti evalueaza toate problemele.Ai sa alergi la toti nepriceputii sa cheltui o gramada de bani si nervi.
    -1 points
  33. De ce nu iti iei o masina ca oamenii cu caii pe care ii urmaresti? Un 3.0 cu dpf on sa nu ma poluezi pe mine si pe semenii mei? De ce scoateti dpf? Nu va intereseaza deloc de mediul inconjurator sau de cei din jur nu? Bine ca ai caii tai lesinati. Sper ca stii ca deja rarul a inceput sa verifice masinile mai noi pe care le presupun ei dpf off , cel putin la mine in oras. Abia astept sa va rupa cururile la toti astia cu dpf off si sa vad cum mai deveniti voi dpf on.
    -1 points
  34. Eu am o mare problema cu dpf off , poate sa isi faca cate modificari vrea el atata timp cat lasa dpf. Se urmareste ca in 10 ani 90% din masinile din europa sa aibe dpf si deci riscul de a face cancer din cauza masinilor sa fie redus si nu numai. Deci sunt foarte inversunat pe cei ce se opun acestor schimbari esentiale pentru noi. Asta eu as considera-o o mare infractiune. DPF off infractiune atat pentru cei ce fac operatiunea ca mecanici cat si pe cei ce duc masinile la acei mecanici sa faca operatiunea. Puscarie daca se poate !
    -1 points
  35. Si eu am tot un X1 Sdrive18D. In oras atinge un consum de 6.3, iar la drum lung 4.7. Sunt multumit de masina. Este model 2014 si are 69000 km. Acesta este avantajul 4x2, consum mai mic!
    -1 points
  36. Pai cine recomanda sa franezi in curba?
    -1 points
  37. Baieti, am impresia ca problema nu ii tocmai la baterie. Am incercat s-o incarcam azi si am incarcat-o pana la 12V si tot nimic. Iar acum nu mai ticaie decat o singura data si dupa aia nimic.
    -1 points
  38. @mike2005, deci nu numai "bididoaicele" zic ca 4 e pistol cu apa pe langa 6. O zic si baietii. @stranger, e cea mai buna idee sa le testezi pe amandoua. Dar cu sportivitatea la un diesel, chiar si de 300cp si suspensie m, mai greu. Asta in comparatie cu benzina. Nu neg ca e fun to drive un diesel 3.0 de peste 300 cai, dar nu poti compara cu versiunile pe benzina. Nu iti face atat de multe griji la consum, nu e de speriat nici la actualele de 3.0 benzina.
    -1 points
  39. @ckh voiam sa accentuez ca daca vrea sportivitate sa ia benzina, n-am zis ca nu e fun to drive 3.5d/4.0d, dar nu e ca benzina, oricat cuplu ar avea. Spun asta pentru ca am condus si v8 4.2l benzina si 640d, ce e drept v8-ul era de la concurenta, audi, si nu se compara de niciun fel la sportivitate cu ce ofera diesel. Oarecum regret ca nu am luat benzina pe e90, chiar daca ma incanta cuplu si reprizele bune pe acceleratie la diesel. Si tocmai d'asta ii spun, sa nu renunte la benzina pentru 3-4l/100km in plus, fata de diesel. Nu e ceva de speriat la 20k km pe an. @royalul, e90 ce are? De ce nu ar impresiona la ~300 cai si 620nm?
    -1 points
  40. F30 sau F10 ? mai ales ca ambele sunt la acelasi pret . Sa luam un motor 2.0 ca punct de plecare. Pe care ati alege si de ce?:
    -1 points
  41. da, s-a mai discutat, am gasit in alte topicuri. topic closed
    -1 points
  42. https://www.olx.ro/oferta/bmw-320-fab-16-11-2007-IDa9zYT.html Bate lantu' distributie, filtru particule anulat, fum albastru, zmucituri cutie la retrogradare.
    -1 points
  43. Foloseste ulei BMW si nu ai stres. Va faceti prea multe probleme, ideea e S fie schimbat la 15K. in rest nimic special.
    -1 points
  44. O turbina reconditionata nu se va ridica niciodata la acelasi nivel cu una originala, asa ca stai cuminte .
    -1 points
  45. Sa speram ca initiatorul o sa ne prezinte masina, dupa ce se hotaraste.
    -1 points
  46. 8-10k km maxim pentru diesel, in ceea ce priveste uleiul BMW produs de Shell numai de rau am vazut si auzit. Schimbat la 5k km ar fi ok dar parca e pacat cand sunt atatea alternative pe piata...
    -1 points
  47. -1 points
  48. Ce am zis eu nu are treba cu trafficul din Bucuresti sau cu consumul urban , m-am referit la consumul mediu si ce a zis prietenul meu ca a observant fata de f10 530d. Uite aici 2 clipuri cu cat consuma fiecare masina: BMW x3: 80km/h (5.1l) , 100km/h (6.2l) , 130km/h (7.2l) , 150km/h (8,4l)BMW f10 : 80km/h (4.7l) , 100km/h (5l) , 130km/h (7.5l) , 150km/h (8l)O sa vezi ca se confirma ce am zis eu si prietenul care le are pe ambele si a putut sa isi faca o parere reala si fara povesti din auzite legat de un 2.0 pe x3 vs un 3.0 pe seria 5 , adica un consum mai mare cu o motorizare mai mica. PS: F10-le din clip este xDrive si tot are consumul mai mic de cat x3 xDrive. (nu stiu daca mai conteaza)
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.