Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/28/18 in all areas

  1. Cat de trist ca pe forumul unei marci premium sa fie oameni convinsi ca nu se foloseste A/C iarna, in conditiile in care mai toate masinile pornesc automat compresorul daca folosesti functia de dezaburire parbriz.. Ba chiar face rau, i-auzi... Sa ne fereasca soarta de ziua in care veti merge la vot...
    4 points
  2. Vanzatorul spune clar ca aceste piese au fost schimbate in urma accidentului.Acum pe bune chiar asa generosi sa fie nemtii sa schimbe portierele pt niste zrarieturi?
    3 points
  3. Eu zic ca exagerezi, atata timp cat nu zice nimic de faruri stopuri bari radiatoare airbaguri de unde pana unde inventezi tu toate balariile posibile? Asta e buna....daca am cumparat o masina cu Model Designation, Deletion inseamna ca nu poti pune ulterior ca a fost schimbat portbagajul? Crezi ca nu se putea comanda fara sau ceva? Eu zic ca a fost lipit ulterior..parerea mea ca ati devenit foarte carcotasi ca cumparatori de masini si voi cand va vindeti masinile sunt care mai de care mai rupte si mai varza...cunoscatorilor! PS: Volanul nu pateste nimic cand sare airbag-ul, iti garantez...si inca o chestie..nu imi lua mesajul ca pe un atac personal..am generalizat...apreciez gestul pe care l-ai facut sa atentionezi lumea dar nu cred ca e cazul.
    3 points
  4. Eu inteleg asa: daca ar fi fost vandalizata pentru furt volan si idrive si ceasuri, atunci vanzatorul ar fi spus exact asta, pentru ca ar fi aflat la randul lui de la dealerul Bmw de unde a cumparat-o. Dar daca insusi vanzatorul spune ca a avut dauna, plus ca apar si portierele schimbate ( adica cine plm schimba 2 portiere pentru zgarieturi? Se da revopsire ca doar nu sunt nemtii mana larga sa schimbe o usa intreaga ca e zgariata), atunci e dubios. Pana la urma se poate lamuri chiar de catra cel care vinde masina. Dar cine vrea sa o cumpere, sa ia vin-ul si sa il verifice la Bmw daca are vreo cunostinta, si ii spune exact in ce a constat dauna.
    2 points
  5. Tocmai ce spuneam volanul il schimba bmw doar in cazul de fata unde a fost stramb.Am inteles deci eu va arat ce vinde omul si voi incercati sa il acoperiti. Ckn "apreciez gestul pe care l-ai facut sa atentionezi lumea dar nu cred ca e cazul" ce nu e cazul sa anunt lumea ca era sa iau o teapa de 23000 euro?
    2 points
  6. Pleaca pe auto in fuctie de temperatura setata si cea exterioara, are perioade lungi iarna cand e sub 5 grade, nu se activeaza compresorul.E mult mai comod si util sa-l lasi pe automat, asta pentru cine il tolereaza.
    2 points
  7. De unde scoti chestiile astea. Ce treaba are daca sta masina in P si o turezi? Poti sa stai cu motorul pornit mult si bine in P ( parcare) Sa ne spui si noua unde scrie ca trebuie nu NU o tii in P, turata mai multe minute. Adica tu cand stai cu masina pe loc o pui pe N? Hai ca asa grozavie nu am mai auzit. Citeste in cartea masinii sa vezi pentru ce este N ( neutru ). Acum imi dau seama de ce BMW, a scos joystick, la cutiile noi.
    1 point
  8. update... frane noi, fata si spate.
    1 point
  9. Eu nu sunt convins ca tu stii cel mai bine cum se dezabureste parbrizul. Ai putea sa ne arati in manual unde scrie ca dezaburirea se face cu AC pornit si nu cu aer pe automat (A)? Compresorul porneste automat daca a fost lasat pornit la oprirea motorului, altfel nu porneste de capul lui.
    1 point
  10. Ca sa nu zici ca te contrazic, sa iti si dau dreptate, cu totul ca tu zici ca nu esti de acord cu mine, ai afirmat ce am zis eu fara sa iti dai seama...)dar din ce cauza se formeaza mirosurile neplacute? Pe ce se bazeaza? Sincer lucrurile chiar nu-si au rostul, n-ai cu cine, ma retrag, consider ca am spus destule, vorba aia...nu o mai zic Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  11. In acest moment, dupa toata dezbaterea de mai sus, mi s-ar parea totusi normal sa intervina si vanzatorul pentru a clarifica toate speculatiile.
    1 point
  12. Filtrul de habitaclu, mai exact carbonul din filtru, schimba-l si o sa vezi diferenta ) (filtru de polen) Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  13. La alte marci nu cupleaza compresorul sub 3 grade,poti sa-i dai pe auto sau pe ce vrei ca el nu cupleaza,m-as mira ca la bmw sa fie altfel.Referitor la pierderile semnalate de colegu @Dan ceva nu e in regula,daca mai ai pierderi e posibil sa ai probleme sub bord,acolo ca sa poti verifica,trebuie sa dai jos bordul,nu demult la un seria 5 pierdea pe la radiatoru de sub bord.
    1 point
  14. Toata lumea vorbeste, este ok sa iti dai cu parerea dar sa sustii ceva ce nu esti 100% sigur mi se pare deplasat, ac-ul este ca si frigiderul, nu-l folosesti se strica, este de ajuns iarna sa ii dai drumul 2 minute odata pe saptamana ca sa lubrifieze garniturile, deci adevarul este undeva la mijloc ), nu este foarte simplu de diagnosticat o pierdere de freon, la fel si cu schimbarea garniturilor etc, spun aceste lucruri in cunostinta de cauza, ac-ul de la masina nu este ca si ac-ul cladirilor care pot sa genereze caldura inversand procesul, ac-ul iarna ii dai drumul degeaba consumi combustibil, in momentul in care dai pe caldura se inchide traseul prin evaporator, DAR este ok in perioade umede in cazul in care filtrul de habitaclu nu-si face treaba si nu mai retine umezeala sau pur si simplu se dezaburesc mai repede, motorul se incalzeste mai repede fiind mai solicitat, majoritatea ac-urilor nu functioneaza la temperaturi negative, deci da este ok sa il pornesti, nu va functiona ) Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  15. Pentru asta existĂŁ casco! DacĂŁ e daunĂŁ totalĂŁ(lonjeroane afectate,șasiu afectat)pleacĂŁ la fier vechi și vine alta nouĂŁ
    1 point
  16. Chiar 4 portiere...ca neamtul nu se uita la bani si eu roman de rand nu ma pot bucura la o masina refacuta de bmw cu piese noi Oricum frumos din partea colegilor de forum care au dat negativ la postarile mele...deci ajuta vanzatorul sa pacaleasca pe un om care munceeste pentru bani.Bravo baieti. Chiar si tu ai cumparat de la Neo navi,bord digital, etc la e93 si f10
    1 point
  17. 90% sanse sunt ca masina a fost vandalizata in Germania ... sparta pentru furtul volanului / navigatiei / bordului digital ( se intampla zeci sau chiar sute de astfel de evenimente in Germania lunar - de aceea e plin OLXul de fel si fel de piese la preturi bomba ) inclusiv un coleg de forum care are un F10 LCI si locuieste in Berlin a patit de doua ori lucrul asta ( masina sparta ... furat bordul - volanul si navigatia ) este foarte usor sa vezi daca masina a fost lovita frontal atat de agresiv ... se verifica farurile / lonjeroanele / prinderile aripilor de caroserie etc...
    1 point
  18. Dupa serie apare Model Designation, Deletion
    1 point
  19. Mare atentie pentru cei interesati de aceasta masina!!!! Inca de aseara am contactat propietarul,am tot schimbat o serie de mesaje fiind interesat de achizitia acestei masini...dar azi surpriza In urma verificarilor mele masina a avut o serie de evenimente rutiere,contactat propietarul a spus clar ca asa a luat masina lovita si reparata de Bmw si ca el chiar sa bucurat(fereasca Dumnezeu) Masina din ce zice Adrian are schimbate urmatoarele: Volan (deci e clar ca si airbag bord+bord) Sistem idrive total(ca sa va dati seama ce majora a fost avaria) Portierele masinii!!! Da portierele schimbate spune el din cauza unor zgarieturi...Pe bune??? Va e clar ca a fost schimbata inclusiv toata fata masinii+plafon interior etc I-am spus ca o sa postez discutia pe forum si a zis sa nu ii fac rau,ca el oricum spunea la client...pe bune??? si clientul care nu intreaba ce face ??? ia teapa???pe 24700 euro Atasez discutia de pe Autovit
    1 point
  20. Chiar asa nu se foloseste iarna? Cine ti-a spus? De ce nu s-ar folosi? Sper ca ai glumit, nu? Atunci daca ai climatronic, de ce porneste automat AC-ul iarna. Inseamna ca inginerii de la BMW sunt tare fraieri, ca porneste automat AC-ul iarna. Nu mai spun ca majoritatea celor care conduc masini din grupul VAG,nu au aflat nici pana acum ca ECON apasat inseamna aer conditionat oprit.
    1 point
  21. Ciudat ce ziceti voi aici, pare din filme. Eu niciodata nu folosesc A/C si 90% din lumea care o cunosc nu foloseste A/C-ul iarna, iar vara evit cat mai mult timp sa-l folosesc deoarece sunt sensibil la el. Freonul si ulei din instalatia de climatizare nu dispar pentru ca folosesti tu A/C mai mult sau mai putin, daca este mai putin este din cauza ca sa pierdut, sunt multiple cazuri pentru care se pierde freon, deci freonul nu se "invecheste", nu se "evapora", doar se pierde si atat. Eu cred ca la mine merge A/C undeva la 3-4 luni pe an maxim si asta este pentru toate masinile care le-am avut, ciudat fiind faptul ca nu am avut niciodata mai putin decat am bagat. A/C se foloseste vara, nu iarna, daca sunt probleme la garnituri si restul le schimbi, este util si iarna? Da, recomandat? Nu! In majoritatea cazurilor la orice masina daca este prea mult freon nu porneste compresorul, daca este prea putin la fel nu porneste compresorul, vorbesc de la matiz la orice masina, al tau daca mergea este posibil sa fii fost la limita aia pana sa ti-l opreasca, nu stiu ce sa zic, insa ai pierdut mult freon implicit si ulei in prea putin timp, ai o pierdere care o sa o descoperi pana la urma.
    1 point
  22. Nu e aici problema , eu folosesc doar 3-4 luni pe an Clima, am alergie la el(ma irita la ochi), in 10 ani de cand am masina, vorbesc de o alta marca nu am umblat la freon niciodata, baga rece dupa 30 de sec. de la pornire, pierderea ta e mare, verifica bine supapele acelea cu bila pe unde se face freonarea, majoritatea pierd pe acolo, sau la oring-urile de la conducte, sunt de culoare mov se mai plesnesc.
    1 point
  23. Pai iarna lasi AC pornit , si setezi temperatura cat mai mult pe plus, dupa cum iti convine, daca nu ma insel mai sus de 28 de grade nu-l poti seta. Compresorul de AC va functiona normal, si cand motorul functioneaza, incalzind apa vei avea si aer cald... astfel aerul introdus in masina va fii mai uscat ...si te ajuta la dezaburirea geamurilor rapid.
    1 point
  24. Corect Cataline ! Si eu folosesc aproape tot timpul Ac-ul. Vara ca vara ...dar intradevar foarte util si iarna. Stiu ca se piede o anumita cantitate de freon ...dar niciodata nu am apreciat cat %. Daca faci anual o revizie ,cam cum consider ca ar fi normal, poti calcula si un procentaj. Dane cam mult ... te-as sfatuii sa ti sub observatie instalatia ...ca sa nu te scormonesti prin buzunare ulterior. Ca si chestie , se mai schimba periodic si filtrul dezhidrator ... este chiar indicat , dar din pacate cati dintre noi au facut treaba asta? @Dan.l - ai vopsit capota?
    1 point
  25. Un video cu cateva runuri legate de la prima etapa 21.04.2018 Arad:
    1 point
  26. Exterior: https://postimg.cc/image/lgv7kji63/ https://postimg.cc/image/vfg66penf/ Capota a iesit foarte bine, era foarte matuita in unele locuri https://postimg.cc/image/k33koy0tn/ https://postimg.cc/image/ymapqd9e3/ https://postimg.cc/image/4hm950rgb/ https://postimg.cc/image/jdkscnsl7/ https://postimg.cc/image/a5sjvzo3v/ https://postimg.cc/image/rj2uav6kb/ https://postimg.cc/image/yz23wqeuz/ https://postimg.cc/image/5jwfnrsbv/ https://postimg.cc/image/8186v273f/ https://postimg.cc/image/3s3gswqzf/ Interior: https://postimg.cc/image/qgsnsiinv/ https://postimg.cc/image/6m6m6eqln/ https://postimg.cc/image/8qqz7jhyj/ https://postimg.cc/image/xwrxedqyj/ https://postimg.cc/image/sld0tozqz/ Motor: https://postimg.cc/image/aijy2hbm3/ Faruri inainte: https://postimg.cc/image/5wntu5ky3/ https://postimg.cc/image/a72hp6sfv/ Faruri dupa: https://postimg.cc/image/coe8wgrrv/ https://postimg.cc/image/6ap5t9cm3/ Eu zic ca se tine bine pentru o batranica de 10 ani Urmeaza jantele si etrierii peste 2 saptamani si am cam terminat, momentan. Ca fapt divers, nu am apucat sa ajung cu ea acasa azi ca se si pusese praful pe ea in orasul nostru minunat (se vede in prima poza).
    1 point
  27. Dane cu tot respectul dar esti pe vechi rau de tot. Ulei pe praguri, huse pe scaune........Normal ca o singura cheie se da la prezoane, doar nu voiai sa iti dea cate o cheie pentru fiecare prezon.
    1 point
  28. Am rezolvat problema. Am legat la becurile de pozitie un fir de la pozitie si unu de la frana. Acum cand apas pe frana se aprinde exact ca si la nfl. iar firul care a ramas de la pozitii lam legat la becul de pe porbagaj si acum arata ca si un fl cu toate cele trei aprinse. Becurile de la pozitii is de 5w iar de la frana de 21w
    1 point
  29. Am pus becuri de 5w si nu se mai sting. Dar ramane cel de frana aprins la 30% . A rezolvat careva problema asta ?
    1 point
  30. Salut ! Am pus si eu stopuri de fl pe nfl si problema e ca se sting becurile de la pozitie. Daca las cate un bec sta aprins.ce trebuie sa fac ? Sa pun becuri de 5w ?
    1 point
  31. Salut!Bmw 320d 150hp fabricat 09-2004,am anulat calapetele,am mers un an fara,apoi le-am montat la loc,dupa montare am remarcat un motor ceva mai silentios si mai vioi,sunt de parere ca masina merge mai bine cu clapetii la locul lor.Bafta!
    1 point
  32. De ce sunt penibil? Doamne, incredibil, zici ca as vrea sa insel pe cineva. Mai puneam VIN-ul in anunt daca as fi vrut sa pacalesc pe cineva? Credeti ca eu nu stiu ca se pot verifica anumite chestii pe internet sau ... ? Sunt Web designer, cu asta ma ocup, stati linistiti ca stiam ca se pot verifica contra-cost si daunele si etc, deci nu vad unde va este problema. Pe langa ca, am repetat: Ma astept ca fiecare potential cumparator / client sa VREA SA MERGEM LA BMW, ca sa se asigure ca totul este ok si sa fie linistit, nu sa dea banii pe ceva "orbeste" si sa ma creada pe cuvant. Nu mai exagerati aiurea, va rog eu...
    0 points
  33. razvan se pare ca nu suntem in asentimentul forumului...inca se cauta masini lovite sau reparate Adrian esti penibil...
    0 points
  34. Ca punct de plecare poti sa folosesti realeom si VINdecoder pentru a gasi ceea ce se numeste "part number", practic codul amortizorului iar cu acesta te pui pe cautat/ales marca. De obicei, pentru a retine codul mai usor, o sa vezi ca partea stanga difera de dreapta doar prin ultima cifra. Asta ca sa fii constient ca esti cat se poate de aproape de ce a avut masina pe poarta fabricii cand a iesit ca si model de amortizor. Bilstein face amortizoare fiabile. Sachs am inteles ca sunt bune.. Eu am Bilstein pe masina. Spor la cautat.
    0 points
  35. se scapa cel mai bine de mirosul de bacterii care se depun pe lamele radiatorului din bord!De ce? Pentru ca SE FOLOSESTE RECIRCULAREA(!) si nu se opreste aerul conditionat cu, cel 5 minute inainte de a ajunge la destinatie.. Aviz "amatorilor"/ ..celor care se plang de mirosuri.. dupa oprirea aerului conditionat! That is the hard way of learning! A, schimbarea filtrului de habitaclu are efect minim/inexistent, nu previne formarea bacteriilor pentru ca, ca filtru de habitaclu sa fie implicat in procesul de filtrare a aerului doar nefolosind recirculare el filtreaza aerul! Nu ma credeti? Demontati, si observati singuri unde este amplasat si GANDITI CAND TRECE AERUL PRIN EL.
    0 points
  36. EU SUNT VANZATORUL MASINII!!! Cititi mai jos: Atatea exagerari, zici ca am dat in cap cuiva. Voi realizati ca si eu am luat masina la randul meu asa? Stiam de la inceput ca masina are schimbate portierele, sistemul idrive, volanul si bara fata revopsita, pentru ca am cumparat masina printr-o firma din Romania, care mi-au spus de toate chestiunile astea si am acceptat, pentru ca REPET (asta e gandirea mea si doar a mea, fiecare gandeste cum vrea), mie mi-a convenit sa am anumite chestii noi-noute pe ea, indiferent ce s-ar fi intamplat cu masina, avand in vedere ca toate piesele au fost schimbate cu piese originale BMW la reprezentanta in Germania. Cand am cumparat-o, am dus-o la BMW la noi la verificare 360 grade si mi-au spus si ei ca sunt schimbate anumite portiuni pe ea si chiar am fost ok cu asta, repet: fiecare gandeste cum vrea, eu unul am fost ok cu asta. Doi la mana, nu am inselat, nu vreau sa insel pe nimeni, pentru ca nu ma ocup cu vanzari-cumparari de masini, e masina personala, chiar si domnului de mai sus in discutiile pe autovit, i-am repetat de nenumarate ori ca nu am nimic de ascuns si ca orice intrebare are, ii raspund cu placere si oricum vom merge la BMW la verificare si acolo va afla, cu siguranta, tot ce vrea despre masina. - In legatura cu pretul masinii, eu sunt liber sa cer cat vreau, daca mi se ofera cat am cerut sau nu, e fix problema mea, eu raman cu ea nu voi. - In legatura cu model designation, serios?! Asta e grija voastra, de ce modelul din fabrica nu a avut sigla si acum are? Serios? Asta e cea mai mare grija, nu? =)))) Doamne, cand va vad pe unii, jur ca nu ma pot abtine sa nu rad. EU AM PLATIT SIGLA LA BMW SI AM CERUT SA MI-O PUNA CA SA NU SE CONFUNDE CU UN SERIA 3!!! (stiu, e o prostie, o fita, eu am vrut-o, nu vad unde e problema); -->> dovada conversatie mail cu dealer BMW: - intrebare: https://ibb.co/hdiGuH - raspuns din partea dealer-ului: (si am facut doar update la harti si am pus emblema, nu am mai schimbat si ornamentele ca mi-au placut pana la urma): https://ibb.co/bX1BuH Va rog eu, nu mai aruncati cu cacat aiurea in mine, pentru ca nu am nimic de ascuns, absolut nimic! Mi se pare normal ca omul inainte sa o cumpere, sa mergem la BMW si sa ii facem verificare, iar acolo, oricat de mult as incerca eu sa mint (ipotetic vorbind), oricum se va afla orice, asa ca ... nu vad unde este problema. Da, masina a avut un incident, nu stiu exact despre ce e vorba cu exactitate, daca a fost lovita de o alta masina, daca a lovit-o persoana respectiva sau ce s-a intamplat, HABAR NU AM, pentru ca nu am cum sa aflu si nu m-a interesat, atata timp cat au fost schimbate piesele cu alte piese noi-noute originale la BMW. Asa ca potoliti-va, va rog, ca nici nu va obliga nimeni sa luati masina la pretul pus de mine, nici nu va oblig sa o luati fara sa o verificati, ba chiar incurajez lucrul asta. Masina, cum am mai spus si o repet la infinit, am schimbat doar placutele de frana, in rest totul e tipla, nu are nici o buba. Doar trebuie facuta revizia in 4600km (atat imi arata in bord), care probabil va duce si la inlocuirea discurilor de frana de pe fata, in rest este impecabila din punct de vedere mecanic. Imperfectiuni are, pentru ca, haideti sa fim seriosi, o masina in Romania si dupa 1 luna, doua, oricat de noua e ea, tot apar imperfectiuni, gen: ciobituri micute pe capota/bara fata de la cum sar pietricelele pe autostrada. Nu are zgarieturi sau mai stiu eu ce, sunt doar chestii de bun simt in urma folosirii. Masina am luat-o la aproximativ 124.000 - 127.000km in bord, iar acum are 154.000km, si am luat-o in Martie anul trecut, dar masina nu a fost rulata pe perioada iernii, deci a stat aproximativ 4 luni intr-un garaj subteran la caldura si am scos-o abia ieri cand m-am dus sa ma vad cu un client. Alte intrebari sau nelamuriri? Ca ma simt, zici ca sunt in fata judecatorului si sunt obligat sa raspund la orice intrebare, chit ca ... paranoici tot vor aparea, indiferent de cat de deschis vorbesc si cat de politicos sunt.
    0 points
  37. La 1500rpm apare o vibratie mica in toata masina,un zgomot ca un huruit (mic intradevar dar e acolo) cateodata cand opresc la semafor simt si un mic sut!Toate astea am inteles ca sunt de la convertizor Am problema asta de vreo 2 ani si tot credeam ca e de la altceva,acum am verificat tot ce se putea si doar ala a mai ramas.. Automatico mi-au cerut in jur de 3200 de lei )) Uleiul e schimbat acum 40 de mii de km deci as avea nevoie doar de completare!
    0 points
  38. Un mar cu un par face 2 pruni....si...sa trecem peste. Cel mai rau este cand nu gasesti pierderea pentru ca pana la urma ajungi la concluzia ca trebuie sa desfaci bordul, poate sa piarda la radiatorul din interior (cum a zis si un coleg mai sus) insa nu esti sigur ca nu ai cum sa vezi acolo. Chiar azi am folosit prima data A/C anul asta (pentru mama), are un zgomot in plus ce creste cu turatia motorului, este posibil sa nu-mi fi bagat freon/ulei cat trebuie cand am avut motorul dat jos.
    0 points
  39. Sincer acuma, gandesti ce scri sau...o tii asa ca ai timp...? Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  40. Nu am treaba, nu conteaza cate am desfacut, da in fine, nu imi place sa dezvolt prea mult, nu am rabdare, oricum mi se pare ca ma intimd prea mult Mersi ca ai dezvoltat tu, acuma intradevar se intelege ce am vrut sa spun, oricum eu am comentat ceva bazat pe postarile anterioare Aia cu turatia e tare, dar am promis ca ma abtin, deci da ma abtin... Sent from my iPhone using Tapatalk
    0 points
  41. Vad ca e loc de dat cu parerea si Klaus pare ca stie ce spune.. Pot sa te intreb daca ai umblat personal la un sistem de aer conditionat? Nu te supara, pare ca stii dar logica si punctele de vedere care ai vrut sa le atingi/spui s-au indepartat nu s-au apropiat de ceea ce ai incercat folosind o ..logica. Am citit de 5-6 ori ce ai vrut sa spui si nu am inteles.. Poate reusesc eu sa explic ce ai vrut tu sa spui. Deaigur ca o pierdere de freon nu se gaseste usor si probabil acesta este cel mai urat lucru care i se poate intampla unui COMPRESOR. Desigur, la fel, poate ca nu vei simti aerul rece dat iarna dar foarte probabil experienta(ele) altora au dovedit ca recircularea periodica a freonului ii mentine calitatile (uleiului din el -pentru ca viata compresorului si de acest ulei depinde, este bine ca sa nu se separare prea mult.. pentru ca probabil pot aparea frecari nedorite in compresor si asa sa isi piarda capacitatea de a face ce stie mai bine..) si sa nu ai surprize nedorite vara cand ai nevoie mai mult (si) de aer rece.. iar reamestecul cu freonul ar putea dura prea mult, in detrimentul COMPRESORULUI. Desigur si garniturile, care sunt (anormal de) scumpe si sa vrei sa le schimbi tu vor fi unse.. de freon, oarecum.. Iar motorul foarte probabil nu se incalzeste mai repede ci este mai solicitat (de aceea un pic ii scade turatia cand porneste compresorul - pentru ca trebuie sa traga si rola compresorului (care e cuplata acum prin comanda data) pe langa celelalte- de aici consumul mai mare de carburant!) Motorul se incalzeste turandu-l mai tare/mult la rece pentru ca frecarile sunt mai mari la rece (nu intreba de ce ).
    0 points
  42. Dar faptul ca pe AUTO, climatizarea foloseste intermitent A/C iarna, nu va da de gandit? Adica de ce toti producatorii auto au considerat ca este necesar? Sunt multe articole si clipuri pe internet care explica de ce este util A/C iarna.
    0 points
  43. Confirm,nu folosesc A/C iarnĂŁ și nici nu prea am vĂŁzut multĂŁ lume care ĂŽl folosește.
    0 points
  44. Ce atata tura-vura cu clapetele astea nu stiu. BMW recomanda sa schimbi galeria la 80k km. Nu o faci(ca nu ai chef,bani, sau te doare undeva) atunci scoate macar clapetele.
    -1 points
  45. OBD II Fault Code OBD II P2776 OBD-II Code Tap shifting will be disabled is defined as a Upshift Switch Circuit Low Some vehicles equipped with automatic transmission will give the driver the option of selecting the desired gear while driving, known as TAP Shifting. The shifter will usually either have a + ahd - button on it, or shift side to side when in Drive. If the upshift switch does not function correctly, code P2776 will set and the TAP Shift function will be disabled. Tap shifting will be disabled Symptoms Tap shifting will be disabled Common Problems That Trigger the P2776 Code Body Control Module (BCM) failure Shift lever assembly failure Wiring issue OBD II P278A OBD-II Code Decreased engine performance is defined as a Kick Down Switch Circuit The kick down switch tells the transmission when to downshift the transmission so the vehicle can accelerate faster. If the kickdown switch sends an implausible signal to the transmission control module (TCM), code P278A will be stored. Decreased engine performance Symptoms Decreased engine performance Common Problems That Trigger the P278A Code Kick down switch failure Transmission Control Module (TCM) failure Wiring issue Sterge erorile, astea apar de regula cand scoti mufa de la debitmetru.
    -1 points
  46. Nu te obliga nimeni sa faci nimic, pentru vanzarea unei masini ai o multime de site-uri de profil unde poti posta anuntul si nu esti obligat sa dai explicatii in fata nimanui! Aici, fiind un forum BMW si postand gratis un anunt de vanzare, se cuvine sa dai un raspuns daca un alt utilizator are o nelamurire. Daca te deranjeaza acest aspect, esti liber sa ceri inchiderea topicului si sa iti vezi de treaba! Nu te judeca nimeni, comentariile colegilor au fost legate de masina. Legat de asta, inteleg bucuria ca ai primit masina cu volan nou, idrive nou etc, dar partea cu portiere noi nu prea o inteleg..e doar parerea mea, pe tine poate ca te-a incantat ca ai portiere noi pe masina, pentru mine ar fi fost un motiv sa zic pas. In rest, iti urez bafta la vanzare!
    -1 points
  47. De n-ai scos maneta in N doar nu ai stat in P cu ea turata atata timp, se sta doar cateva min. de aceea e si N fara sa apesi pedala, sa o scoti cand stai cu ea pe loc mai mult cu motorul pornit..
    -1 points
  48. Salut . va rog frumos sa ma ajutati . am Bmw E46 motor 2.0D . si nu imi mai porneste de nici un fel. Toata iarna am fost plecat si nu lam pornit deloc . cand am ajuns acasa lam pornit , a pornit fara nici o problema am fost la magazin . acolo am intarziat aproximativ 15 min . cand sa il pornesc dinou sa plec spre casa surpriza a pornit dar sa oprit si de atunci nu mai vrea deloc . precizesc ca am chemat pe cineva cubun tester mi sa spusnca ar fi pompa . ... Acum habar nam care pompa cea din rezervor sau cea de inalte (injectie) ssau vrun injector ...
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.