Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/14/18 in all areas

  1. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-120-ID7GtpzI.html#0d2b30ba3e Atenție la mașina asta, a avut o dauna serioasa pe partea de fata cu airbaguri cu tot. Am câteva poze pt cine e interesat. WBA1S110405H24960
    2 points
  2. - BMW320d 184cp manual, fabricatie 2013, 189.000km - UnicProprietar in RO, inmatriculata in Mai 2017 - Masinaa fost cumparata de la Autohus.de - Masina personala - Seriesasiu: WBA3D31000E889707 - In 05.2017 au fost achizitionate 4 cauciucuri vara Hankook Evo² cu DOT 2016(finalde an) - In 05.2017 a fost efectuat schimb de ulei cu filtre - In 07.2017 au fost schimbateplacute frane spate - Ultima intrare la Bavaria Motors Arad (vezi poza) la 187.000km in data de 28.12.2017 pentruschumb bucse fata hidrolagher CONTACT: Anghelina Ioan, 0729168607 PRET: 14.000€ Mecanic: 184CP,manual Suspensie M-Adaptiva (pe modul Sport sau Sport+ se intareste suspensia sesizabil) Interior: Sistem audio HARMAN KARDON Prologic7 Head-Up Display Keyless GO Mufa AUX,USB si Bluetooth Scaune cu support lombar Navigatie3D Autohold Start-Stop ABS, DSC,Airbag Senzori ploaie, lumina si presiune in roti Climatronic Scaune incalzite Tempomat Computer bord digital Geamuri electrice fata – spate Oglinzi electrice si incalzite Exterior: Jante Aluminiu 17” cu cauciucuri vara + iarna Senzori parcare fata – spate Faruri Bi-Xenon cu DRL LED si stopuri LED Proiectoare ceata Date Decodor VIN online: L801A National version Germany S1CAA Selection of COP relevant vehicles S230A Extra package, EU-specific S249A Multifunction f steering wheel S255A Sports leather steering wheel S258A Tire with run-flat functionality S2FLA BMW LA wheel, V Spoke 395 S2VFA Adaptive M suspension S320A Deleted, model lettering S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4CGA Interior strips, "satin-silber" matt S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S548A Kilometer-calibrated speedometer S575A Supplementary 12V sockets S5DCA Rear-seat headrests, folding S606A Navigation system Business S610A Head-up display S688A Harman/Kardon Surround Sound system S698A Area-Code 2 for DVD S6NHA Hands-free with USB interface S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S775A Headlining anthracite S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8SCA Telematics access request,country-spec. S8V1A Label
    1 point
  3. Salutare, M-am hotĂŁrât sĂŁ pun la vânzare mașina mea personalĂŁ: BMW E60 535D. Am vrut sĂŁ o pun pe acest forum poate un pasionat o va achiziționa. Mi-am dat seama cĂŁ cei de pe site-urile de vânzare cautĂŁ doar mașini "pont" și nu țin cont cât de ĂŽngrijitĂŁ a fost o mașinĂŁ sau cĂŁ are anvelope noi sau cĂŁ motorul nu este mânjit de ulei. Din punct de vedere tehnic aceasta nu are nici o problemĂŁ majorĂŁ. Mașina a fost fabricatĂŁ ĂŽn anul 2005 și are 267.000 de km - verificabili la reprezentanțĂŁ, ĂŽntrucât cele douĂŁ intrĂŁri ĂŽn service pe care le-am avut au fost la reprezentața Trado Motors din Iași. DotĂŁri: - Cutie de viteze automatĂŁ - Sistem de navigație cu ecran mare - Pachet M din fabricĂŁ - Head-up display - Magazie de 6 cd-uri - Ecran cu dvd - Reglaj electric la volan, tetiere și scaune - ĂncĂŁlzire ĂŽn scaune - Cruise Control - Aer condiționat automat pe 2 zone - Senzor presiune roți - Conectivitate Bluetooth - Senzor parcare fațĂŁ-spate - Interior piele crem - Volan piele M cu comenzi Plus multe alte dotĂŁri. Prețul este de 8800 euro - negociabil. Pentru mai multe detalii ĂŽn legĂŁturĂŁ cu ce am schimbat recent sau orice: 0755790692. Mașina poate fi vĂŁzutĂŁ ĂŽn Iași. Nu știu dacĂŁ este ok, dar atașez și link-ul de pe autovit pentru cĂŁ nu pot atașa toate pozele pe care le am: https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-535-ID7GsYzU.html
    1 point
  4. Oricand dupa 150k. doar ulei original ZF. Schimba si uleiul in cutia de transfer, asta e mai sensibila. http://www.piese-cutii-automate.ro/cumpara/kit-revizie-8hp45-70-8-trepte-original-zf-37
    1 point
  5. Te ĂŽnșeli . Sunt mai multe mașini din 2013 cu Euro 6. Și eu am așa.
    1 point
  6. Si o poza cu rotile de vara si inca una cu vecinu' din parcare. Imi place culoarea
    1 point
  7. Scrie ca e silver pe siteul ala, si eu din poza o vad tot silver. Nu stiu cum o vedeti voi alba. Anyhow, stai departe de ea.
    1 point
  8. Nu il cunosc, i-am admirat jantele si dupaia am facut legatura. Arata foarte bine masina.
    1 point
  9. Fac pe avocatul diavolului cumva. BMW (în cazul de față - e valabil pentru orice altă marcă) - și-a făcut demult studiile pe clienți. Client = cel ce achiziționează mașina nouă. În cazul acestor clienți, se oferă oricum garanție. Tot acești clienți vând mașinile (statistic verificat) după 4-5 ani sau imediat ce ajung la 100000km. De obicei iese și modelul nou în perioada asta. Cum afară programele buy-back funcționează foarte bine BMW câștigă pe toate fronturile: Câștigă la vânzarea mașinii noi, aceluiași client. Câștigă la revânzarea mașinii SH. Câștigă la vânzarea pieselor câtre cel care a cumpărat mașina SH. În tot acest timp, clientul care a luat mașina nouă, nu are niciun stres toată perioada. El are mașină nouă și fără probleme toată perioada cât o deține. Probleme are doar proprietarul nr 2,3... și apoi românul :turned: De ce ar mai investi BMW în fiabilitate pentru 500000km în condițiile în care economia se bazează pe schimb costant al produsului? În plus, să nu uităm că Diesel-ul Euro 6 de acum nu se compară cu Dieselul Euro 2-3 din vremea Passat-ului "cocoșat" pe care îl admiram cu toții pe vremuri. Acum e gâtuit de EGR, catalizatoare, DPF și în același timp i-au crescut și puterea foarte mult, tot unui 2.0. Oricum o să ajungem să ne luăm mașini la fel de des ca iPhone-uri
    1 point
  10. de ce nu se face un topic pt g30 in spatiul dedicat seriei 5 asa cum este si pt modelele anterioare? ca in octombrie, deja si acest model va face 2 ani de la lansare
    1 point
  11. Ce a incercat sa ascunda din poze faptul ca este bordul in Mile )
    1 point
  12. Drey - eu am platit pe site-ul ala cu ceva timp in urma cand raportul full costa 20 euro. Cred ca si eu am reusit doar a doua oara , nu mai stiu daca am incercat si alt card , parca. Ce pot sa-ti spun este ca raportul este cu adevarat detaliat , cu data , nr de km , operatiuni efectuate mentionate foarte in detaliu , cu coduri de dealer si de operatiuni.Omul cred ca are acces la baza de date BMW. Cat despre masina, iti dai seama de nr de km reali din rapoarte , iar pretul e normal daca vine prin firma - chiar o sa mai lase ceva. Problema este ca totdeauna e riscant cu masinile aduse pe firma. Daca firma aduce multe masini si nu plateste TVA , ajunge pe o lista neagra la politie si cand te prezinti pt inmatriculare , ti se retin actele masinii si nu mai ai ce face. Se poate la fel de bine sa nu ai nici o problema. Asta trebuie sa vezi cand vorbesti cu vanzatorul. Cand am vazut anuntul , pot sa-ti spun ca decorul imi este foarte cunoscut - o multime de masini de vanzare au fost fotografiate acolo, deci vanzatorul, sau vanzatorii sunt samsari, sau sa zicem ca asta le e ocupatia - cumpara masini de afara si le revand.
    1 point
  13. ,,bĂŁietul,, care o vinde a pus 2014 ,in loc de 2013 , a dat km inapoi cu 500 lei ( pret exclusiv pentru marca bmw !) si cauta prosti sĂŁ cumpere BĂŁietul = bișnițar = samsar
    1 point
  14. noi am incercat sa fim subtili dar nu se poate aparent ... cateodata nu stiu de ce ne mai obosim sa postam
    1 point
  15. Intradevar, se mai greseste. Am verificat si pe olx si acolo era scris 2012. P.S: masina nu e pe autovit
    1 point
  16. Sunt total de acord cu tine cu 7.3 pe motorul tau de 2.0. Mai sus totusi sustinea 7.3 pe motor de 3.0 ceea ce e total neverosimil la mers tare. Wireless charging este posibil sa mearga mai bine cu apple. Desi la alte marci eu am testat si android si mergea perfect, de exemplu la Kia. In mod normal motorul de 2 litri este optim pe seria 3. Pe seria 5 probabil ca ai nevoie de un 230 de cai ca sa fie in largul lui sa mearga relaxat.
    1 point
  17. azi am facut cateva poze cu tel,(in curte nimic artistic sau spectaculos )
    1 point
  18. DPF este necesar cand circula pe drumuri publice. Ultimele poze sunt facute in padure, deci cred ca e OK, nu e cocalar.
    1 point
  19. Vrei sa spui ca e cocalar?
    1 point
  20. pai la golf 1.4i se aude ok , ca motor pe benzina, ca am si-un d-asta. bine poate conteaza si ca motorul este pe curea nu pe lant. eu in mare intreb pt ca as vrea sa sar si eu pe motorul asta , din considerente de zgomot diesel(desi in interior se simte ok) , daca nu ..tot la diesel raman.
    1 point
  21. Ieri in jurul orei 17:30, am ajuns la domnul doctor (Florin), la ora 20:30 se punea capacul de plastic pe motor, 20:45 TESTUL SUPREM, lasat la ralanti 10 min ca sa fim siguri, accelerat 5000 rpm ... eram cu sufletul la gura, NICI URMA DE FUM!!! Asadar, CASE CLOSED!!! Ce pot sa va mai zic dar asta o stiu toti care au trecut pe la Florin, un baiat de nota 10+, am ramas uimit cat de repede a desfacut tot, stia orice surubel, eu ma gandeam in sinea mea "da doamne sa mai porneasca masina" la cum arata motorul facut bucati, stia orice surubel sigurante mici kkt-uri etc... Ce sa zic un adevarat doctor in N42, toata stima pt el. Asadar, dupa asta am mancat ceva si la 22:00 am plecat spre Iasi. Azi dimineata (de fapt pe la ora 13:30), pt ca sunt un chisat, am facut din nou testul vietii, nici urma de fum, toate bune si frumoase! Aaaa si inca ceva se vedea o diferenta majora intre simeringurile noi si vechi (e si normal), cele vechi erau clar mai "largi". Astea noi pareau niste virgine pe langa cele vechi
    1 point
  22. daca te apuci si citesti cu atentie topicul acesta, vei gasi si "metodologia" de a identifica daca simeringurile sunt uzate in cazul tau, si cine este cel care le schimba (multi de pe acest forum cu N42 au trecut pe la el); la cati km are masina, nu cred ca scapi de schimbare, dar asta vei vedea dupa consumul de ulei Chiar daca abia ai cumparat masina, si inca o cheltuiala nu cred ca iti mai doresti, ar trebui sa pui ulei 0w40 pentru a iti face o idee asupra starii si functionarii motorului si apoi poti sa te apuci de alte reparatii. Suieratul din filmuletul postat de tine mie mi se pare ca se compune din mai multe zgomote, si anume mi se pare ca se aude un mic zgomot de la fulia alternatorului, in timp ce zgomotul ascutit cred ca se datoreaza pompei de vacuum, adica piesa 2 care este o pompa ce asigura presiune in instalatia de franare, si la care mai mult ca sigur ca vei schimba garnitura nr. 3,deoarece e destul de des intalnit sa apara scurgeri de ulei pe acolo: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AT51&mospid=47649&btnr=11_3178&hg=11&fg=15 Oricum, ar trebui data jos cureaua accesorii si invartit la mana si verificat starea tuturor rolelor/ fuliilor ; zgomot mai face la pornirea la rece si pompa suplimentara de aer, dar asta numai pana se incalzeste motorul, dar nu cred ca e vorba de asta la tine. Legat de testul de compresie si simeringuri, rolul simeringurilor este de a tine uleiul ce se afla in capacul culbutori departe de camera de ardere, de aceea fumul albastru apare cu predilectie la pornirile la rece, pentru ca este o cantitate de ulei scursa in cilindri in timp ce masina a stat, si care poate fi observat dupa cateva minute in care masina a stat la ralanti la o acceleratie puternica, deoarece se acumuleaza o cantitate mai mare si se arde, in timp ce la un mers constant se scurge/arde o cantitate mai mica care nu poate fi observata, deci atata timp cat supapele "deschid" si "inchid" bine, nu ar trebui sa ai treaba cu simeringurile in acest test....sa ma corecteze cineva daca gresesc. Piesa 4 este un simering (unul din cele 16 corespunzator fiecarei supape): http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AT51&mospid=47649&btnr=11_3176&hg=11&fg=25 Valorile compresiei trebuie sa fie aproximativ egale pentru ca motorul sa functioneze corect. Daca un cilindru are valoarea mai mica acel cilindru are probleme in sensul ca pierde compresie si pentru a se deternina pe unde pierde se baga o mica cantitate de ulei in cilindru. Se repeta testul si daca dupa ce s-a introdus ulei creste compresia inseamna ca problema este de la segmenti sau piston iar daca compresia se mentine la aproximativ aceeasi valoare una din supape un inchide bine. Uleiul are rolul de a etansa mai bine in zona cilindru-piston.
    1 point
  23. Bai ce Mai cautĂŁ fiecare pana la ultima virgula din anunț ,,, numai perfecți pe aici E mașina sh frate asuma -ți asta,,, dacĂŁ a avut daune minore și are raportul de daune ce tot atâta ĂŽnvârtealĂŁ in jurul cozii ,,, dauna de 7000e nu e ceva extraordinar de lovit pt germania Belgia olanda
    0 points
  24. ANVELOPE de vara si iarna cu PRETURI MICI pentru toate tipurile de autovehicule gasesti la Vadrexim, nu rata PROMOTIILE la anvelope de vara sau all season si anvelope de iarna, marci de ANVELOPE IARNA si vara cunoscute sau mai putin cunoscute pe piata: CONTINENTAL, MICHELIN, DUNLOP, GOODYEAR, NOKIAN, DEBICA, MATADOR, TIGAR, ROVELO, TAURUS, etc... Vanzari jante din aliaj si tabla pentru toate marcile auto: BMW, Mercedes, Opel, Renault, Peugeot, Fiat, Hyundai, Volvo, Skoda, VW, Dacia, etc... TRANSPORT 100% GRATUIT! Montaj pe loc la cumparare in Service Roti autorizat RAR. Comenzi online de ANVELOPE VARA, iarna sau all season si jante din aliaj sau tabla pe vadrexim.ro, Tel. 0730 710 764.
    0 points
  25. Orice folie aplici pe faruri se va reduce vizibilitatea, nicio folie nu este 100% transparenta. Mai bine eviți matuirea farurilor prin folosirea unor becuri de calitate și a unor produse de curĂŁțare bune.
    -1 points
  26. Pai va place mai mult sa faceti caterinca subtil de cineva naiv, taman pe topicul rusinii, unde sunt aratati cu degetul escrocii. In fine, m-am inflamat prea tare.
    -1 points
  27. Da se greșește. Ce e interesant e ca nimeni nu greșește invers.Sa ĂŽmbĂŁtrĂŽneascĂŁ mașinile. Toata lumea greșește un an doi ĂŽn sus )
    -1 points
  28. O masina cu dotari asemanatoare in DE pleaca de la 35k in sus. NU exista chilipiruri din astea. Parerea mea e sa te orientezi spre altceva. 99% masina asta a avut ceva nasol in US. "tot spunea că dacă avea o problema o rezolva până acum pe garanție" - Nu cred ca repr din RO accepta acea garantie. E posibil sa ma insel, dar eu nu cred. Repr din RO nu accepta garatie pentru masinile aduse personal din DE (luate din premium selection). Trebuie sa le aduci prin ei ca sa-ti transfere garatia. P.S. De obicei masinile din US nu au butonul pentru lampile de ceata pe spate. Asta ca sa le identifici mai usor in caz ca vanzatorul ascunde bordul in poze.
    -1 points
  29. corect @Seaman sunt ,,gandite,, exclusiv sa te mulga de bani ,NU exista la masina de 4-5 ani sa nu iti cada ceva si trebe sa ai buzunarul burdusit bine ! la modelul asta o caseta de directie e 107 milioane si cad in prostie acelasi model doresc a-mi lua si eu ,un 2015-2016 dar la anul ,deocamdata se ,,baga la pusculita,, si gandirea mea : obligatoriu 3000-5000 euro dispusi la orice ora pentru eventuale surprize + obligatoriu casco succes initiator si atentie ! la vremea respectiva eu ma voi duce personal sa mi o iau .
    -1 points
  30. Ce aduce nou fata de 2018-1?
    -1 points
  31. De fabricĂŁ nu am amortizoare sport, daca a montat fostul proprietar nu știu, cum pot vedea?
    -1 points
  32. Salut vreau si eu sa imi fac o evacuare pentru al meu E90 320D, imi poate spune cineva care a mai facut la cine pot face sau de cati metri de inox am nevoie + cate coturi ? Multumesc anticipat.
    -1 points
  33. Prea multa ipocrizie p-aici. Daca cioacele astea de BMW-uri din ultimii ani, au ajuns sa vi se para asa ieftine la pret... Fratilor, sunt ieftine la calitate nu la pret. Calitate de doi bani, fie el si nou, iesit de pe poarta fabricii. Nenumarate exemple, nu cred ca mai e nevoie sa le insir. Ce-o tot aberati cu romanul nu s-a invatat si tot vrea ieftin si bun... Sa va vad pe voi cum refuzati pe motiv ca sunt prea ieftine... "Nu sefu, e prea ieftina 40k, iti dau 80k pe ea." Adevarata problema e ca romanul s-a invatat sa fie hot, escroc, mincinos. Trag concluzie din ipocrizia voastra, ca atata timp cat pun un pret sub media pietei, am voie sa mint, sa insel, sa dau tzepe fara nicio apasare.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.