Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/24/19 in all areas

  1. Omul ti'a dat poate cel mai bun raspuns posibil... ce inseamna becul aprins si ce recomanda inginerii bmw sa faci. Nu ne putem da seama "ce are" doar dupa faptul ca "are un huruit" si nici nu este asta scapoul acestul forum. Daca esti asa desteapta incat sa ne iei cu sarcasm pe aici cred ca mai bine ar fi sa nu iti mai raspundem niciunul
    4 points
  2. bimmer90 dar tu stii cum functioneaza estimarea aia a autonomiei de km cu combustibilul ranas in rezervor? el iti calculeaza permanent in functie de cum ai consumat in anterior in imediata apropiere. daca vii de la constanta cu 120kmh si pui motorina la mijlocul autostrazii, iti va arata range peste 900km. dupa ce intri in bucuresti si faci 100km cu consum de 11%, range-ul va cobora sub 500km. sau daca nu intri in bucuresti si o iei pe Dn-uri dar te dai un pic la ea, range-ul va cobora la 700km calculul este valabil si invers.
    3 points
  3. Niciodata nu am inteles replica asta "frate daca dai x suma pe masina ce te mai intereseaza consumul". Pai rational ar fi sa te intereseze, dar am uitat ca romanii sunt cei mai bossi si barosani de pe planeta. Nu-l intereseaza consumul, e dispus sa dea 15 lei in plus la 100 km, dar sa se duca la dentist sa isi fac gaurile din gura nu vrea. Exemplu pur si simplu aleatoriu. Cine a trait in vest, chiar si pentru putin timp, stie ca aia desi au venituri consistente, sunt mult mai chibzuiti. In loc sa cumpere un kil de rosii si sa arunce jumate dupa 1 saptamana, prefera sa isi ia 2 rosii cat are nevoie sa manance si daca ii mai trebuie isi mai ia 2. Doar la noi e inca mentalitatea asta de "sunt fortos".
    2 points
  4. Eu tocmai am montat un dpf nou, are 1an de zile, asa ca protejez si mediul!
    1 point
  5. ...daca stii, Nu e mai bine sa spui aici cum se face, sa scoti omul din impas!?
    1 point
  6. Nu e niciun mit, un motor mare consuma mult. Un motor mic consuma putin. DEsigur ca poate ai avut consum decent cu un 6 cilindri, dar cu siguranta nu ai mers in trafic bara la bara cu viteza medie de 11 km/h. Sunt prea multi factori ce atarna la consum. In ultima vreme totusi, traficul s-a imputit din ce in ce mai tare, iar cine circula zilnic in Buc stie f bine ca pana si un 2.0d muncitoresc poate sa ajunga sa consume 10-11-12.
    1 point
  7. Nu ai dreptate deloc. Opreste tu pe strada cativa oameni cu masini de 20k euro ( asta oricum nu e o suma cine stie ce), si pune-i sa deschida gura, o sa te mire constatarile. A nu risipi resursele este dovada de inteligenta intr-o anumita forma. Nivelul de trai nu are nimic de-a face cu a risipi aiurea.
    1 point
  8. Senzorii vechi se schimba o data cu placutele vechi, asa e normal, nu se pastreaza senzorii de la un schimb la altul. Daca vrei sa faci improvizatii cu taiat fire si legaturi dubioase... :fie: Godini@ Cel mai bine pune un tester sa verifici, poate nu sunt senzorii de vina, daca zici ca ai schimbat
    1 point
  9. Cand apare un topic nou legat de consumuri, automat apar contraziceri inutile, ba ca de ce consuma a nu stiu cui prea mult, ba ca e prea putin, ba ca minte cutarica. Nu inteleg sincer pasiunea asta pentru consum, daca condunceam toti Logan 1.4 era de inteles, dar asa, cand platesti 20k+ de euro pe o masina chiar conteaza 10 ron/100 de km ? Poate daca faci taximetrie... Myx@ Nu ma refer doar la cei 2 litri in plus din topicul asta, ci in general.
    1 point
  10. Daca ar stii adevarul multi n-ar cumpara bmw. E bn ca se informeaza . Nu tre sa para nimanui ciudat la 6 ron per l costuri carburant. Parca e lumea mai smart . Ai da foc la bani la propriu sa te uti cum ard ?e pueril sa gandesti in costuri lunare , calculul e minim anual , acolo vezi diferente care pot fi in buzunar . Chiar daca-ti permiti e bn sa stii .
    1 point
  11. Cu o Honda Civic TypeR modelul actual.
    1 point
  12. Masinuta s-a dus la buy-back catre un alt proprietar. Mixed feelings - masina buna 2015 49k km, impecabila. Pe de alta parte restrictiile privind accesul Diesel in anumite orase, imi doream ceva mai sportiv. Fac doar 6-8k de km pe an si nu era rentabil sa tin 2 masini. Pana la urma e o schimbare pozitiva. Chiar daca nu mai am Bmw voi mai citi pe aici. Poate la un moment dat redevin posesor. Per total am avut o experienta frumoasa.
    1 point
  13. dupa ce am cochetat cu ideea de Zimmerman perforate, EBC redstuff, ATE Powerdisc + ATE Ceramic, am zis ca imi bag picioarele si merg cu ce vine din fabrica, ATE standard + ATE standard. ATE ceramic cica nu raspund cum esti obisnuit sa raspunda. Powerdisc am avut pe E60, in combinatie cu ATE standard, si scartaia cand aveam viteza mica la semafor, ma simteam ca un sarac. Avand in vedere ca experienta cu Powerdisc + ATE standard a fost proasta si ca_combinatia ATE Powerdisc + ATE Ceramic nu e recomandata nici macar de producator, plus ca EBC era mai greu de obtinut, am zis ca ATE standard + ATE standard e aur pt ca e cu ce vine masina ca OEM si sunt f multumit la franare (sunt norocosul cu 330D in varianta de 348mm fata si 336mm spate, in loc de 330mm fata si spate nu stiu cat).
    1 point
  14. Lasa-ma sa ghicesc...ai luat un e90 cu 5500e. Cea mai mega oferta, are 180-220k km reali, n-ai verificat`o intr-un service inainte sa o iei si acum esti uimit ca are probleme ascunse :goodjob: . O sa ai viata grea daca astia 300 lei acum sunt o problema. Ontopic: nu mai merge cu ea asa si cauta-ti o piesa aftermarket de la firme bune (gen Lemforder), ca iesi mai ieftin decat cu piesa originala Bmw si n`o sa ai probleme.
    1 point
  15. Nu! Eu s de parere ca daca n ai idee despre ce e vb mai bine taci...si aici ma refer si n general nu doar in cazul asta. Si daca mai citesti inca o data primul meu post scrie clar ca astept o recomandare de service bun, ceea ce niciunul dintre voi nu a facut asta. Da vad ca va place sa lasati comentarii aiurea.stai linistit ca am si eu ceva minte incat sa stiu ca nu se repara masina pe forum. Da va credeti voi mari destepti si incepeti sa jigniti. F inteligenti...
    0 points
  16. Se rezolva din tester insa nu toata lumea stie cum . Cititori de erori cu cablu DCAN sunt multi, meseriasi putini...
    0 points
  17. -1 points
  18. cu acest "up" manole ne-a jignit. ca si cum raspunsurile noastre ar fi irelevante. practic, pt ca noi cu diesel i-am dat consumurile in diferite feluri de mers cu masina si stiut este ca un benzinar de aceeasi capacitate cilindrica ia cu 2 litri in plus, nu a fost ok si am fost trimisi la culcare.
    -1 points
  19. Atunci sa stii ca se poate sa nu conduci bine nici jetta si nici audi.. bmw deja nu mai intra in calcul. Stiu ca o sa imi trag muulte minusuri, dar trebuie sa stii CUM sa conduci la strop ca sa nu consume o masina! Sau babeste suna mai familiar. Sau la consum stii cum se face? Schimbi in ture mici nu in ture mari. Adica exact atumci cand trebuie. Sa vina minusurile; asta nu schimba felul cum consuma masina mea si nici ceea ce imi place la ea. Mai sus e un sfat nu o ironie menita sa atraga minusuri. Adevarul ramane neschimbat.
    -1 points
  20. Si daca se aprindea vreun bec , cu ce te ajuta in plus ? Mai ales ca zici ca ești paleta
    -1 points
  21. Daa chiar m a luminat raspunsul tau...nu stiu ce m as fi facut fara....
    -1 points
  22. mergi la bavaria miss , te rezolva ei ..
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.