Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/22/19 in all areas

  1. Update: nu am mai scris de ceva vreme, dar problema este rezolvata. Schimbat pe garantie fabrica convertizor cuplu. Case closed!
    5 points
  2. Just info: F26 2017 - 2.0D xdrive 190 CP, a aparut zgomot metalic in habitaclu la range de viteza 10-30 km/h, in rest masina mergand perfect. Initial nu am dat atentie, deoarece disparea cand apasam frana, crezand pentru o scurta vreme ca sunt ceva la placute, acestea din urma fiind recent schimbate. Totusi, am mers la MHS pentru o verificare, iar la prima vedere zgomotul metalic se manifesta cu la rotirea manuala a rotilor cu motorul pornit, masina pusa in N. Buun...deci nu este de la placute. Masina a ramas pentru constatare prin demontare iar verdictul a fost simplu: convertizor de cuplu cu zgomot. Masina este in garantie de fabrica, deci costuri zero. S-a comandat piesa, urmeaza sa o puna pe masina. Jos palaria pentru MHS Craiova, baietii super operativi. Defectul este ciudat deoarece nu s-a mai intalnit pana acum, iar km sunt putini - 45000 Km. Masina nu a fost fortata, s-a mers normal cu ea, de aceea mi se pare ciudat. De asemenea, nu am observat nici un semn de functionare anormala atat a cutiei cat si a motorului. Shit happens!
    3 points
  3. Perfect raspuns. Exact ce am vrut sa stiu. Multa bafta in continuare si desigur, multumesc pentru diagnoza utila si de retinut.
    2 points
  4. SĂŁ-mi fie ĂŽnvĂŁțare de minte. Am zis doar sĂŁ nu mai iau alt odorizant ĂŽn afarĂŁ de BMW, dar mi-a fost lene sĂŁ comand. Acum o sĂŁ comand trim... vis. Odorizant de 15 RON de la Selgros/Carrefour...etc, odorizant ce NU AVEA de ce sĂŁ curgĂŁ. Ăn fine, se rezolvĂŁ, doar sĂŁ reușesc sĂŁ-mi comand trimul. http://i68.tinypic.com/30lh0nn.jpg
    2 points
  5. Salut, Imi spun experienta personala recenta cu PowerTech, si per total chiar ii recomand Am fost sambata 11.05 pe la ei cu un prieten cu F30 318d 143hp, si eu cu e91 N47 177hp 1. La a mea, e91 Nfl 177hp, poveste lunga. Short story ... DPF (curatat chimic acum 1 an) dar cred ca era mort, facusem degeaba... credeam ca e gaurit (asa se vedea pe la racordul flexibil) dar el incepuse sa se topeasca/dezintegreze, sonda lambda dadea mai multa motorina crescand altfel temperatura, si probabil de acolo si dezintegrarea lui. L-am dat jos, dar datorita sondei lambda scotea fum la turatii mari si cu DPF si fara... finalul evacuarii fiind negru a) Masina stoc fara DPF-ul ala infundat a iesit 173hp si 355Nm (scotea putere dar trebuia rezolvat fumul cumva)... precizez ca masina are kilometrajul cu 3 in fata, si ma asteptam la cifre initiale mai mici + garnituri de la intercooler la turbo ce trebuie schimbate ca se pierde putina presiune pe acolo (era putin ulei). Ginel a facut softul, incercand sa rezolve si problema fumului Final, 210.3hp si 428.6Nm (de pe la 2200rpm pana pe la 3200 tine cuplul 420 si ceva, la 3500 coboara deja la 400Nm si scade pana pe la 360Nm la 4070rpm acolo unde sunt si cei 210hp)... VS 177hp si 350Nm cat ar fi stoc Dupa softul stage 1 pe dyno a scos mai putin fum, dar tot era. Mi-a spus ca se va regla sonda si va disparea fumul. Am dat cateva ture prin zona Buzaului si m-am intors. Problema fumului pare ca se rezolvase la turare pe loc. Am mers pe urma de la Buzau la Bucuresti si pe autostrada Ploiesti - Bucuresti, si s-a rezolvat. Am curatat finala si cat de mult pe interior si nu se mai innegreste dupa cateva drumuri... din cate vad nici pe interior (aici probabil s-ar putea innegri daca ii voi da la 4000) 2. F30 318d, verificat erori, se pare ca avea eroare de DPF infundat (masina are ~240.000km) a) Luat decizie de catre prietenul meu sa dea jos DPF, s-a facut dyno, rezultat 143.3hp si 345.7Nm (masina nu a scos fum deloc fara DPF) Dupa ce s-a facut stage 1, s-a facut dyno, rezultat 173.7hp si 417Nm VS 143hp si 320Nm stoc (un varf de 417, pentru ca 400Nm si peste 400Nm are intre 2200 si 2600, pe urma scade la 380Nm la 3000rpm si tot scade)... chiar m-a mirat ca motorul nu poate sa tina cuplul marit pe o un interval mai mare de turatii. O fi chestie ca 318d are turbo diferit vs 320d Una peste alta, recomand cu caldura... chiar s-au miscat repede + profesionalism, si mi-au explicat orice intrebam (erau 3, Ginel, Razvan si inca un domn) P.S. Am zis sa dau detalii, pentru ca am observat ca multi care isi spun parerea sunt secretosi
    2 points
  6. Salut colegii Va prezint ursarul meu proiectul Motor 2.0 24 v ( urmeaza 2.8 sau 3.0 I ) Rollcage are Frana mana hidraulica cu repartitor Suspensie sport Grup mare blocabil discuri spate an 1990 Mai am mult de lucru la el dar usor usor scoatem un Ursar sanatos Astept pareri si sfaturi pentru motor interior jante etc …….
    1 point
  7. Nivelul uleiului nu se masoara dimineata, la 10 min. dupa oprirea motorului, ai sa vezi ca e ok.
    1 point
  8. Nu ti mai face griji. Las o asa ca nu are nimic. Daca era o pb iti arata ca in pozele postate de tine
    1 point
  9. Se poate f. usor cu motorul cald, cu o seringa veterinara, un furtun de perfuzie, pe la joja.
    1 point
  10. Senzorul de nivel masoara mult mai putin precis decat joja fizica. Nu zic ca este un capat de tara dar eu as recomanda sa mai scota putin din ulei
    1 point
  11. Gandeste-te daca nu aveai si joja senzorul de nivel cred ca masoara ceva mai precis fiind fixat pe baie, oare te mai gandeai ca e nivelul crescut, ma gandesc daca era crescut f. mult arata cu rosu sau iti da mesaj la diferenta de nivel. Eu nu am joja dar stiu din cartea tehnica cat trebuie pus, nivelul vine cam la 2/3 din hasura verde.
    1 point
  12. linia aia a fost gandita cu un scop, sa fie ok tocmai cand e cald; mie mi se pare ca sunt mai mult decat 2 mm..
    1 point
  13. Nu se intampla nimic daca ai 2 mm peste, lasa-l asa, motorul cand e pornit nivelul e mai scazut decat crezi.
    1 point
  14. Uite poate te ajutĂŁ asta: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/88292-cum-se-face-o-cautare-pe-forum/
    1 point
  15. Foarte rudimentar apesi pe butonul de AC/Fulg de nea si te uiti jos daca compresorul se invarte. Alt mod nu prea exista sa verifici daca ti-ar merge compresorul ( in ideea in care nu iti baga aer rece ) Cantitatea de freon difera de la model la model si in ziua de azi cam toti au aparate oarecum profesionale si cand baga modelul masinii tale ii apare in program cantitatea de freon.
    1 point
  16. Stai linistit ca doar lovindu-te de asa ceva te documentezi deci nimic nu suna prost Tocmai de aceea am si postat in ideea in care poate cineva se mai loveste de aceleasi lucruri. Da baiatul care ma ajutat sa intepat in mufele din acel senzor. Ideea este ca acel senzor are un releu care comanda cand sa deschida supapa de presiune. El sa intepat in mufa ( in firul de pe masa ) si a mai pus un fir pe, plusul de la baterie ( traducere romaneasca la pus pe direct ) Adica a facut overpass releului. In acest fel am vrut sa verific daca este dus acel regulator de presiune. ( daca baga rece era clar ca regulatorul e dus ) Nu. Lichidul nu a iesit din acea supapa banuiala mea este ca inauntru in el a ruginit axul care inchide si deschide supapa ( nu stiu exact cum arata inauntru pentru ca nu poate fii deschis ) Vopsit degeaba il vopsesti ca daca e infundat inauntru sau axul nu stiu cum a ruginit nu mai inchide si deschide. Baiatul care se ocupa de clima imi spunea ca acolo unde se vede rugina pe , supapa este un lichid care isi schimba proprietatile cand vine freon din compresor. Venind freon ( tempreatura f scazuta ) lichidul acela face ceva ( se cotracta sau dilata nu stiu ce lichid este acolo si actioneaza o clapeta care deschide supapa sa treaca freonul prin supapa ) Supapa costa pe DENSO 195 ron noua. Regards,
    1 point
  17. Salut, Revin cu update ĂŽn cazul ĂŽn care ĂŽntâmpinati problema ce am avut-o eu. Daca compresorul la apĂŁsarea fulgului de nea porneste pot fii mai multe cauze care determina ne functionarea freonului. Compresorul de clima ( cel puĂâşin al meu ) are pe el un regulator de presiune se poate vedea in poza de mai jos : Daca acest regulator este pus pe direct si tot nu vine aer rece la gurile de ventilatie ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ esti tot ĂŽn situatia mea Daca functioneazĂŁ când ĂŽl cuplati pe direct ati aflat cauza la voi. Sa continui cu pĂŁtania mea ... Deci compresorul functioneaza regulatorul functioneaza ... Mergem mai departe pe fir si verificam radiatorul de clima ĂŽnfundat ? Logic nu este atunci esti tot ĂŽn situatia mea si urmeazĂŁ sĂŁ verificĂŁm supapa de presiune ( cred cĂŁ asa se numeste ) care este pusĂŁ pe , panoul ignifug si face legĂŁtura ĂŽntre tevile care vin din compresor si tevile care se duc in radiatorul din interior. Ea aratĂŁ asa: BĂŁnuiesc eu cĂŁ ĂŽn zona indicatĂŁ mai jos sa ruginit putin si nu mai functiona cum trebuie ( din cate am ĂŽnteles ĂŽn interior are un fel de lichid care la temperaturi joase ĂŽsi schimbĂŁ consistenta si actioneazĂŁ o clapeta ) Am schimbat si aceastĂŁ supapa care o gĂŁsiti pe schema la nr.5: CĂŁ sa ajungeti la trebe desfĂŁcut cam atât ) si ea se afla aici : Si o vedere mai de ansamblu : Si ? Am fĂŁcut din al meu 535d congelator Regards Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk
    1 point
  18. Salut. Ai un senzor de directie in volan SZL care are un disc ca un CD. E murdar discul ala sau uzat. Se poate curata sau schimba - costa vreo 200 RON la reprezentanta kit-ul de reparare. Dupa schimbare trebuie recalibrate rotile. M-a chinuit si pe mine povestea asta vreo luna. Bafta.
    1 point
  19. Nu e vorba de nici un pont. Se numeste functia de CAUTARE pe forum, in dreapta-sus sub numele cu, care te intri pe forum. Sa iti mai zic un pont? Cauta pana il ia d***ii pe forum tot ceea ce vrei sa afli. Ai MULT MAI MULT DE CASTIGAT ASA decat daca tu deschizand propriul topic si asteptand raspunsuri. Gandeste-te numai ca sunt oameni care au intrat acum un an au dat un raspuns perfect la o intrebare sau problema pe care o ai tu si de atunci nu au mai intrat, sau si mai rau, nu mai gasesc necesar sa mai explice inca o data, numai pentru ca tu ai pus aproape aceiasi problema pe topicul tau. Cand intri pe acest forum, gandeste mai intai ca problema (ta) f f f probabil a mai fost discutata. Legat de masina, sa stii ca daca nu o intretii, nu te va tine, sau va trebui candva sa cheltui mai mult schimband EVIDENT piese (SCUMPE) cu totul!
    1 point
  20. 1 point
  21. Am instalat si east si west 02.2019 Acum nu mai nimic din judetul Dambovita , nici macar Targoviste. Inainte cand am adus masina din Germania era Route 1.2015 avea toate drumurile din Dambovita, si toate localitatile.
    1 point
  22. Exista o categorie de vanzatori de masini care cer pe ele mai mult decat fac, sau mai bine spus mult mai mult decat alte modele asemanatoare de pe piata din RO. Avem si pe forum un exemplu cu un X6 care nu se vinde de 3 ani Oricine e rezonabil si chiar vrea sa isi vanda masina, va gasi un cumparator in 3-4 luni, dar daca vanzatorul e nerealist nu inseamna neaparat ca masina e proasta, dar nici nu se va vinde.
    1 point
  23. Fara parola.BMW europe east 2019-2.rar BMW europe west 2019-2.rar
    1 point
  24. Eu unul doar sper sa apuc sa fiu in viata cand se va vinde , e tot ce imi doresc
    1 point
  25. da, si si, dar nimic interesant pentru mine. pentru toti colegii ingrijorati si plini de constatari inteligente: nu traiesc din asta, domnilor! e doar o masina personala, pusa la vanzare, ajustata cu piata mereu, fara probleme, dreapta....cu pretul aferent. Sincer astea cred ca-s motivele pentru care nu s-a vandut pana acum: e dreapta si la calitate si km, iar pulimea vrea trompete, automat si pretul e pe masura, desi acum e cel mai bun pret din tara... va rog mult: serviti-va caviarul si sampania linistiti pe coasta de azur si nu va stresati de traiul si vanzarile mele, sau lipsa lor va pup bafta
    1 point
  26. Da se greșește. Ce e interesant e ca nimeni nu greșește invers.Sa ĂŽmbĂŁtrĂŽneascĂŁ mașinile. Toata lumea greșește un an doi ĂŽn sus )
    1 point
  27. Am reușit sa spăl mașina, însă a ieșit asa prost încă îmi e și jena sa urc poze cu ea din exterior. )) https://imgur.com/a/al2Oh Nu știu din ce motiv, însă unt lăsat sa urc poze pe forum, însă las un link de pe imgur cu câteva poze cu idrive-ul. Nu pot sa-mi dau seama de ce opțiunea de vreme nu este disponibila deși are serviciul de ConnectedDrive Dervices este "booked" pentru mașina (la fel ca si remote service), singurele aplicații disponibile fiind EcoPro Analyzer, web radio, wiki local, twitter, calendar si news. Tot îmi storcesc creierii ce se întâmplă cu aceasta aplicație pentru vreme de ce nu-mi este disponibila însa îmi da cu virgula. De la achiziție pana astăzi, am reușit sa fac update la softul idrive, la hărți și cam atât. Planuri pe termen scurt ar fi niște jante pentru rotile de vara pe 17 sau 18" de preferat negre, folie Llumar pe spate dar după ce fac RAR-ul (27.02, Călărași, ca altfel in București am prins primul loc liber pe 22.03). Senzori presiuni și temperatura la noile roti sunt un must have pentru mine, mai ales ca n-o sa aleg cauciucuri runflat. Astia la BMW pe site, spun ca optiunile de inchidere/deschidere/ flashuri etc sunt disponibile din aplicatia Connected Drive, insa pe iOS nu exista asa ceva. Pot face lucrurile astea doar direct din portalul BMW, la secțiunea Remote Cockpit. Cam atât momentan. Aștept sa înmatriculez mașina, dar pana atunci mai caut niște jante de vara care sa ma coafeze. LE: Am uitat sa precizez ca am comandat si Carly, dar pana vine...
    1 point
  28. am avut si eu probleme cu ambele usi, partea din fata, am desfacut actuatorul(broasca) si am schimbat motorasul din ele, are doua motorase, la mine era defect doar unul din ele, la fiecare broasca, le-am probat sa vad daca functioneaza si unul din ele nu functiona. e putina munca dar merita, de vina sunt numai motorasele, cel putin la mine asa a fost la ambele usi, le am cumparat dupa ebay.de la 6 euro bucata, daca e cineva interesat atasez poze cu lucrarea.
    1 point
  29. Personal NU poti sa o testezi decat daca o pornesti, dar ala nu e test, e pornire.. din buton. Sa fiu tu, as merge la robot, cum a zis si Benilika, eu mai adaug ca daca e ceva la care merita sa tii e ca in primul rand instalatia sa aiba suficient freon (si uleiul necesar) pentru ca daca compresorului nu ii dai ce ii trebuie, suficient freon (la presiunea din sistem corecta) si ulei se poate sa trebuiasca sa il schimbi (compresorul!) curand. La doi ani daca mergi la robot AC-ul masinii te va tine de te plictisesti. Nu pune singur. Orice robot stie cat freon trebuie pus. Instalatia nu se umple cu spray/ul de pe raftul magazinului! Trebuie scos aerul sau gazul din instalatie, iar asta doar specialistul sau robotul are echipamentul si apoi practic freon e tras/supt inauntru. Si se opreste la o anumita presiune si cantitate bagata! Ma indoiesc ca tu poti face asta..
    0 points
  30. De unde ploia asta de minusuri pentru O IDEE DE BUN SIMT si foarte foarte utila!? ) O fi de la administrator..
    0 points
  31. Este vorba despre Dragos, doar are topic dedicat pt chip tiuning cu o gramada de oameni multumiti. Multumit eram si eu pana am realizat ca nu sta chiar asa treaba, iar vizita CompleteChip tot Dragos, coincidenta de nume... probabil majoritatea il confunda si au parte de surprize. @ryoraul liniute nu am facut niciodata, dar iti explic inca odata situatia de mai devreme: - mergi pe autostrada iar un bou sta pe banda 3 si chiar nu se grabeste sa depaseasca, chiar iti face semn sa o lasi asa ca nu il intereseaza, iar dupa cateva blitzuri de la telefon s-a razgandit brusc, am accelerat sa depasesc iar dupa o perioada mi s-a parut ca nu vrea sa accelereze si am apasat pedala la maxim, coincidenta ca fix atunci doar ce il depasisem pe bou, care bineinteles umbla cu geamurile deschise( tipic prin grecia) Daca la 110km/h sa ii dai blana la masina ti se pare ca inseamna sa faci liniute atunci ai ceva probleme. @WIN60 stai linistit ca acel GolfR il faceam, doar ca dupa 120-140km/h dar era viteza prea mare pt circulat prin oras si deja franam, acum masina aia nu mai are nici o sansa, poate doar la 0-100, dar din mers nici o sansa. De cand sunt in concediu am avut ocazia sa observ diferenta intre softuri si pot spune ca E46 M3 ramane lejer in urma pe autostrada. M-am distrat cu multe masini scumpe, unele mult mai potente si pot spune ca a devenit distractiv, e frumos cand ii vezi cu masinile lor de sute de mii raman in urma pt ca nu sunt in stare sa le conduca.
    -1 points
  32. E oribil interiorul,probabil dealeru e o cioara cu burta din zona aia rezidențiala,pantelimon cu colentina Ah,si farurile au aspect de acvariu Daca n ai bani de o mașina buna ia ți un sandero si aia e..
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.