Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/01/19 in all areas

  1. Buuun...si daca tot a venit caldura, am constatat ca AC-ul face "figuri"...facusem o completare cu freon anul trecut, dar in timp s-a pierdut pe undeva...am duso la service, mecanicul mi-a spus ca radiatorul ala din fata are ceva fisuri (de la pietrele de pe drum aruncate ...?? ma rog..) si ca ar pierde pe acolo mai consistent (bagase ceva substanta de contrast si s-a uitat cu o lampa cu ultraviolete, a vazut el ceva pete pe acolo..). Am programato la "doctor", saptamana viitoare intra in reparatie, sa vedem ce este mai exact...probabil dupa ce o desface o sa vada daca mai pierde si prin alta parte. Cu ocazia asta am comandat si revizia, ulei, filtre+bujii. O pregatesc din timp...prin august o sa faca un traseu mai lung prin vestul Greciei. 2 cadre pe fuga :
    3 points
  2. Nu am de gand sa le schimb cu bara data jos, ci pe la roata.
    2 points
  3. ZF recomandă schimbul prin metoda gravitațională dacă se face în timp util (Prima dată 100-120000km, apoi din 80 în 80000km). Flush doar în situații extreme, pentru nevoi specifice, nu pentru un schimb standard de revizie. https://www.zf.com/unitedkingdom/en_gb/corporate/aftermarket/spare_parts_corporate/transmissions_corporate/how_to_change_oil/change_oil.html
    2 points
  4. Deci muzica este prin AUX, calitatea va fi mult mai slaba fata de OEM, clar. Nu poti avea aceeasi fidelitate prin AUX.
    1 point
  5. daca este primul schimb la cutiei la km aia se recomanda flush , daca nu gasesti sa faci asta pe acolo nu e o tragedie sa faci gravitational si eventual urmatorul schimb tot asa ceva mai repede , pe la 50 k
    1 point
  6. mda..e clar, ai o problema tehnica. in buc poti scoate 13-15% cu motor de 2 litri daca ai trasee nasoale. care ar putea fi problema la masina, nu stiu
    1 point
  7. salutare detin un bmw f10 530xdrive 2011 si azi cand am pornit motorul s-a aprins martorul (volan+semnul exclamarii) si directia merge mai greu!! Ce reprezinta???? Voi cum ati remediat problema???
    1 point
  8. Există un recall pentru caseta de direcție. Poate chiar de aici pleacă motivul. Intră pe site la BMW în zona aftersales la Campanii Tehnice și vezi dacă ești afectat. Altfel, mergi oricum la service. https://www.bmw.ro/ro/topics/offers-and-services/campanii-tehnice.html#/bookmark=aHR0cHM6Ly93d3cuYm13LnJvL3JvX1JPL3B1YmxpY1Bvb2xzL3ByaXZhY3ktcG9vbC9mYWxsYmFjay5odG1s
    1 point
  9. Am ajuns la concluzia ca orice ulei sau aditiv as folosii nu ma va ajuta sa scap de batututl tachetilor...asa ca am cumparat noua axa cu came , axele pe care se aseaza tachetii, toti tachetii, ghidajele lor si "banutii" aia pt reglaj. Intre timp am vopsit si atelajul, mai am de vopsit pachetul mtech si cred ca pe la sfarsitul saptamanii viitoare ne apucam de asamblat.
    1 point
  10. Multumiri de pareri, baietii. La un pic peste 20k euro (23-24), la cat este (sau cel putin a fost) oferta la 218i nou, la Bavaria (da, un discount de aproape 35% fata de pretul de lista), cred ca este una dintre cele mai bune oferte de pe piata la ora actuala, si pentru un BMW in sine. Ai mei au plecat in cautari la diverse reprezentante, si dupa ce au inceput cu Duster si au terminat cu Vitara, am reusit sa-i conving sa viziteze si reprezentanta BMW, asa, macar sa vada ce pierd. Cand au venit inapoi zicandu-mi ca erau sa plece acasa cu masina de test, si gata, au dat comanda de 218i si nu mai putem da inapoi, parca am avut o retinere; ma asteptam sa zica ca au venit cu serie 1, nu cu ââŹĹblasfemiaââŹÂ de serie 2. Dar citind pe aici, m-am mai linistit, iar dupa ce a venit masina am inteles de ce le-a placut asa mult. Practic, la buget de masina obisnuita, iei una premium, si cu toate lipsurile de 4x4, ACC si altele, tot merita. Asa ca daca aveti vreo 20 si un pic de mii si cautati masina noua, nu inteleg de ce va mai uitati in alta parte. BMW-ul serie 2 cu discount este best-buy, de departe!
    1 point
  11. Salut. Iarta-ma pentru raspunsul intarziat. Am fost la mecanic si mi-a golit miezul catalizatorului NOX (al doilea).
    1 point
  12. Cu putina rabdare gasesti pe ebay un set de faruri xenon OEM,au inceput sa apara pe la dezmembrari pe afara o gramada de F30.
    1 point
  13. Eu aș sugera sĂŁ nu faci flush oricum, mai ales dacĂŁ schimbĂŁ bine cutia.
    0 points
  14. Pai le schimbi pe ambele. Pentru cativa zeci de lei tu schimbi unul singur ? Daca aveai d1s ce faceai si trebuia sa dai 50E pe un bec ? Se schimba pereche pentru a nu fi diferente de nuanta.
    0 points
  15. Mie mi-e frica sa nu iau un bec putin mai alb cum spui tu Adrian si sa fie diferenta sesizabila la culoarea celor doua parti.
    0 points
  16. N ai cum sa montezi AE dupa la o masina ca F30. Si daca poate cineva sa deschida farurile fara sa le rupa, va iesi tot o tiganie. La asa masina cumperi faruri noi oem cu AE si le ai montat. Le vinzi pe ale tale si mai amortizezi putin investitia. Cam asa as face eu
    -1 points
  17. De ce ai vrea sa faci asta? In Romania nu poti sa mergi cu viteza aia.
    -1 points
  18. Probabil ca nu mai este de actualitate...totusi: cum arata masina la exterior...asta e la latitudinea ficaruia sa hotarasca daca ii place sau nu. In schimb interiorul este o bijuterie! Dpmdv peste seria 3 si nu seamana deloc cu mini. Nu stiu Eugen B in ce masina s-a urcat?!?!? Masina este intradevar scumpa pt dimensiune, dar este practica si f f inchegata! Feelingul premium il simti la toate capitolele! Iar raportul calitate pret pt o masina noua BMW este f bun! Este un model f apreciat la vest de Austria pentru ca acolo exista cumparatori mai maturi!
    -1 points
  19. Salut, doresc sa imi schimb masina, F10,520 din 2102 cu un F01 740d xD, 2013. Am gĂŁsit una full la 18000 euro. Ma poate ajuta cineva cu un consum la aceastĂŁ masina? Si daca au anumite probleme de care trebuie sa tin cont? Gen cum este problema cu distribuția la masina mea? Mulțumesc frumos.
    -1 points
  20. Nu am F07, dar cred ca nu ma insel da iti spun ca esti pe drumul cel bun. Trebuie sa dai jos intercoolerul ca sa ajungi la surubul de golire de plastic de sub radiator. Daca nu ma insel din nou, probabil intrecoolerul e tinut in loc de doua suruburi cap stea dupa care se dezavoreste din locasele/lagarele in care culiseaza. Ca sa desfaci furtunele intercoolerului trebuie desfacute suruburile de pe turbina si de pe EGR. Pe EGR e mai simplu. Eu din ce imi amintesc a trebuit sa dau masca barii jos ca sa pot da jos usor intercoolerul. Tine-ne la curent cu, ce ai reusit.
    -1 points
  21. ... dureaza un minut asa. Nu ai un minut in plus?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.