Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/23/19 in all areas

  1. Pentru detalii vĂŁ rog sĂŁ accesați: https://www.olx.ro/oferta/bmw-f30-320d-xdrive-automat-IDcTSzt.html RĂŁmân la dispoziție pentru alte informații.
    1 point
  2. Salut. Problema a fost rezolvata. Distributia nu era pusa la punct.
    1 point
  3. nope. bmw nu agreeza android auto, dar totusi foloseste android pentru digital key for 5 (ca apple nu le da acces la NFC, iar tableta de control din seria 7 e facuta de samsung). Ipocrizie...
    1 point
  4. Dupa ce ca esti in culpa si ii indemni si pe altii sa faca o ilegalitate, mai esti si agresiv in mod inutil. Ca sa recapitulam: 1. Scoaterea DPF-ului este ilegala. E o modificare tehnica neomologata a masinii, deci nu mai ai dreptul sa umbli cu ea pe strada si ti se anuleaza si asigurarea. Intr-o lume cu oameni cu bun simt, discutia s-ar opri aici. 2. Incepand cu norma Euro 5 exista o limita maxima a cantitatii de particule emise pe km. Limita aia nu poate fi atinsa decat cu un DPF. Ai scos DPF-ul la o masina Euro 5 sau mai noua - ghici ce, nu mai e Euro 5/6. 3. DPF-urile au fost puse pentru ca particulele emise de diesel-uri sunt cauzatoare de tot felul de probleme respiratorii - de la crize de astm la cancer. Deci sa scoti DPF-ul de la o masina care are e si imoral, pe langa ilegal. 4. Nu exista diesel fara DPF sa nu scoata fum. De-aia un esapament de masina cu DPF e curat si unul de masina fara DPF e negru. Orice ar incerca sa te minta cei care scot filtre sau sa te minti tu singur, pur si simplu nu exista. Ca nu vezi tu fumul in oglinda, aia e normal, cu exceptia cazului cand ai un cazan cu probleme serioase la motor. Dar el exista. In plus, faptul ca ai doua masini pe care nu poti sa le intretii conform cu manualul nu te face mai bun sau mai destept decat cineva cu un E90. Asa ca mai usor cu atitudinea superioara, ca nu e bazata pe nimic.
    1 point
  5. Atat ai reusit sa spui...ti-am spus ca nu esti capabil sa asimilezi informatiile. Din poza ta de avatar vad ca ai un e90 NFL, care e maxim 4000 euro si tu imi spui sa imi iau Logan ? Masina ta e mai ieftina decat impozitul, asigurarea si motorina pe un an la cele 2 masini ale mele, un 530xd si x5. Hai ca deja ma intind cu tine si nu cred ca meriti efortul. Asta e ultimul meu post la acest topic. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  6. Ai dreptate, sa demontezi si restul de piese care ti se mai strica. Nu-ti mai incorda asa neuronul, sa nu plesneasca. Somn usor, si data viitoare sa-ti iei Logan, poate la ala iti permiti intretinerea. Ai PM.
    1 point
  7. Ai renuntat la el si eu cand ma plimb pe jos cu copiii de mana iti inhalez noxele. Sfatul bun e sa isi ia fiecare ce masina isi permite sa intretina ! sper la un moment dat sa intre la penal genul asta de modificari, si pt cei care le fac si pt aia care le cer.
    1 point
  8. Cel mai probabil DPFul si-a trait viata, sunt 250.000 km...unul aftermarket, te va tine cam cati bani platesti. Nu se compara unul AM cu unul ORIGINAL. Eu am renuntat la el, am fost la CompleteChip...dpf off si stage 1, efectiv e alta masina. Decizia e a ta: te risti cu AM si mergi un an, maxim 2, dai gaura in buget si cumperi ORIGINAL sau il scoti si ai terminat balciul. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  9. Eu nu sunt de parere ca vanzatorul anuleaza din start o masina. Eu am luat masina de la samsar: am verificat km -> ok, ulterior am dat o tura cu ea -> ok, am verificat-o la mecanic -> ok. Am luat-o si nu am regretat o clipa. Ce conteaza cine o vinde si ce texte are in anunt daca masina e buna si pretul e bun?
    1 point
  10. Salut, O parere personala. In caz ca vrei sa tii masina mai mult de cativa ani, ignora tot ce a zis colegul de mai sus. Daca iei o masina cheala, fara optiuni, ti se va lua de ea foarte repede. O masina fara optiuni te plictiseste in mai putin de un an. ''Dar orice complexitate inseamna sansa mai mare sa se defecteze'' - zice el. Da, dar asta e valabil la orice lucru, nu doar la masini. De ce ne luam BMW daca vrem sa fie cat mai simplu? I-ati logan in cazul asta. ''Chiar si daca-ti permiti, e durere sa repari o asemenea masina la ce ageamii sunt meseriasii de la noi'' - Deci chiar si daca iti permiti sa-ti repari masina (caz foarte rar la soferii de bmw dupa cum pune problema colegu'), tot o sa ai probleme. Serios? Ce kkt de sfat e asta? Ia-ti masina cat mai dotata daca vrei sa te bucuri de ea. Unii conduc bmw doar pentru sigla, important e sa aiba 4 roti si un volan. Ia-ti o masina care sa te bucure cand te urci in ea dimineata.
    1 point
  11. Pregatire pt sezonul de vara. Am aplicat un strat de sealant Jetseal peste ceara Fusso coat. Ca si prima observatie ar fi ca se aplica sealantul mult mai usor peste ceara deja existenta, inclusiv buffingul fiind mai rapid. http://i.imgur.com/uFySv9N.jpg
    1 point
  12. VMP normal sau cel USVO full sintetic? Pretul celui USVO e cam dublu fata de cel standard.
    -1 points
  13. Salut. E senzorul plasa din scaun. Cel mai bine il anulezi.
    -1 points
  14. Ai dreptate, in realitate cea mai sigura si ieftina "modificare" asta este. Si totusi...vreau ceva mai mult. Ce-ar presupune o turbina mai puternica decat cea de 184 cai, de la ce model s-ar potrivi? Injectoare...asemena...?As vrea sa duc motorul asta pe la 250 cai, nu mai mult.
    -1 points
  15. Stia povestea cu intratul in test ceasuri cu combinatia de butoane din ceasuri. Si stii ca BMW are optiunea asta de a-ti arata istoricul real din ceasuri sau cu scanarea cheii masinii. Bine, eu cand am luat masina pe mine nu m-au interesat kilometrii, mie mi-a placut masina si atat. Dar uite ca sunt persoane care km inseamna mai mult @ingineru: da, asa e din pacate si da, nervii mei parca ma indeamna sa cheltui. Si nu ca sa elimin o pierdere, ci mai mult ca sa simt ca o iau de la capat cu satisfactia finala ca din mainile, capul, eforturile mele, a iesit CEVA si CEVA-ul asta sa insemne un E46 asa cum poate mi l-as fi dorit. Altfel...e foarte simplu, o dau pe cat as lua pe ea, scap de griji...de nervi, dar si de posibile satisfactii. Nu am bani multi, nu sunt o persoana care sparge bani din veniturile altora ca nu are ce face cu ei, ba din contra, muncesc de-mi sar capacele pentru ei. Tocmai de-asta...prefr un minim de proiect decat s-o las balta cum dealtfel ar fi cel mai indicat.
    -1 points
  16. serie sasiu: WBAAP91050JH89355 Mai e o chestie, posibil sa se fi schimbat intre timp ECU sau ceasurile. In acte masina este 2001, pe ISTA imi da 2002 Da, acea combinatie de butoane
    -1 points
  17. Exact asta am si pe cartea ei service, ultima interventie in Germania. Ma intreb totusi...in 12 ani in Germania, masina sa fi facut 364 mii si in 6 ani in RO este posibil ca masina asta sa fi facut inca 330mii? Posibil, ce mai conteaza?
    -1 points
  18. Un singur proprietar pe carte. Nr. inmatriculare e BR01...si a fost vanduta anul asta prin vara intermediarului de la care am luat-o. Atentie! Masina mea nu este NFL 2.0d de 136 cai, e NFL 330d de 184 cai cu TURBINA!!! - @nitzadrian
    -1 points
  19. N-are mai mult de 550k reali..credeam ca ai 2.0d. Motorul asta e super bun, fa un test de compresie sa vezi cum stai inainte sa te apuci de reconditionare. Daca ai valori bune, n-are rost sa desfaci motorul. Reconditioneaza injectoare, turbina, curata galerie de admisie, schimba furtune vacuum etc...
    -1 points
  20. km dati inapoi. din 11.03.2018 pana azi sunt 17 luni si masina a facut doar 5000km ? descrierea pe stilul samsar fara multa scoala pasionat de Formula 1 era de ajuns sa citesti descrierea si sa mergi mai departe, nici nu e nevoie sa sapi mai adanc gen kilometraj, istoric service. daca dai o gramada de bani unui astfel de individ pe o masina care-ti ia ochii, prostul sigur nu e respectivul individ masina e ce trebuie ca si dotari dar probabil supraevaluata si cu lucruri ascunse (gen km dati inapoi, posibil si accident)
    -1 points
  21. De obicei samsarii le "aranjeaza" in asa fel incat sa fie bune cand sunt cumparate + km dati inapoi, etc. Nu am nici eu o problema in a cumpara de la samsari, eu am cumparat masina de la un astfel de samsar si a fost foarte ok dar exista si foarte multe situatii mai putin placute, sunt pareri pro si contra, din pacate mai multe contra...
    -1 points
  22. Care e problema cu combinatia asta? Si eu sunt programator la baza, dar vreau sa schimb domeniul pe exact asta!
    -1 points
  23. Salut, Sunt prea pasionat de BMW in general si cu precadere de E46 ca sa nu va impartasesc cateva ganduri si eventual sa primesc si cateva sfaturi din partea voastra. Intr-adevar mi s-au confirmat defectele pe care le-am expus in topicurile precedente, si da, kitul meu de ambreiaj e praf, dar mai grav este ca volanta cu masa dubla e buba cea mai mare. Ca urmare, desi m-as fi despartit cu greu de masina (caroserie, interior, exterior, optiuni e impecabila), ma hotarasem sa o vand. Printre posibilii clienti a fost si unul care se pricepea foarte bine la "hidden gadgets" ale BMW si mi-a demonstrat ca masina mea are la activ in jur de 700 mii km in loc de 300 mii cat imi arata in bord. In acest caz...socul meu a fost cat se poate de dramatic. Prin urmare pretul de revanzare ar fi muuuult inferior fata de statusul real al masinii, chiar si la 700mii si m-am hotarat sa o pastrez. Acum insa intervin semnele mele de intrebare: la km astia motorul e sigur pe duca (cand am luat-o, galgaia de aditivi, dupa revizie normala, motorul a inceput sa-si arate "adevaratul chip"), cutia inca se prezinta ok, nu acelasi lucru pot sa spun despre grup care "simte" cu sunetul specific infundat schimbarile de viteze. Ideea este ca hotarat fiind sa pastrez masina si mergand pe premiza "ce-am avut si ce-am pierdut", sunt hotarat sa demarez un proiect cu ea, nu extrem de costisitor, dar suficient cat sa-i ridic performantele dupa cum urmeaza: - initial am visat un 4.4 de pe X5 (motor dupa care sunt disperat), swap pe E46. Este insa prea mare pt E46, pur si simplu nu incape si ca sa-l fac sa incapa, costurile sunt imense si fara garantia reusitei.Cu atat mai mult cu cat la ITP cu oricate atentii as interveni, cazul ar fi pierdut. Dar daca totusi stiti pe cineva care a reusit, sunt dispus sa impartasesc macar dorinta - sau sa pastrez motorul original, sa-l aduc la parametrii normali (segmenti, rectificare, cuzineti, supape, garnituri), dupa care sa-i fac un upgrade de la 184 cai la...cat se poate, dar nu doar soft. Aici am nevoie de sfaturile voastre - turbo upgrade, injectoare, etc.De la ce se potriveste, sau nu. - sa fac swap direct cu un 3.0d de X5 de 218 cai "englezesti" plus modificari aferente. In functie de modificarile de mai sus, presupun ca si transmisia (grupul, planetarele) vor trebui si ele adaptate fortelor si turatiilor noi. Prin urmare...am nevoie de sfaturile voastre. Si mentionez ca acest proiect daca ma hotarasc asupra lui, va fi facut de la inceput pana la sfarsit de mine, nicidecum in service-uri "de renume". Va multumesc
    -1 points
  24. Eu zic sa citesti ce a facut colegul de pe forum ... ai de unde sa te inspiri si ce sa discuti. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/169469-built-not-bought/
    -1 points
  25. Fratilor, nu stiu ce bagati voi in "tigaie" dar eu de vreo 2 ani bag castrol 0w30, masina avand in momentul de fata 180k de km. Ma gandesc ca la urmatorul schimb s-o trec, fie pe motul, fie pe ravenol.
    -1 points
  26. Stie cineva daca se poate inmatricula o masina adusa din Belgia si lipseste acel talon aflat la politie? Practi are talon+carte dar fara al doilea talon...
    -1 points
  27. Eu am bagat 6 litri la N47D20C si uleiul pe joja e la maxim si dupa 6 mii de km tot acolo e
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.