Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/11/20 in all areas

  1. Depinde de ce vrea fiecare; am mers atat cu motorul de 3 litri benzina, cat si cel de 3 litri diesel, ca si pasager.....probabil ca motorul de 2 litri isi face treaba si atat. Masina este grea, are cred peste 2 tone, insa nu sportivitatea este atu-ul sau, ci mai degraba confortul si experienta la drum (vizibilitate, senzatia de smooth ride). Masina perfecta pentru familie, pozitie semi-inalta, portbagaj cu haion fff practic....
    2 points
  2. Salut! Ca si fost posesor de f01 facelift si non facelift timp de 5 ani iti recomand sa cauti facelift 2012+. Motorul de 258 este mult mai bun, silentios, fiabil vs 245. Cutia cu 8 vs 6 rapoarte la fel. FL vine si cu perne pe spate default adica confort crescut, dar costisitor daca se strica. Farurile led vin si ele doar pe fl, bang&olufsen la fel ...
    1 point
  3. Salutare anul trecut (2019) am prins un mare chilipir pentru fratele meu, a zburat direct in germania si l-a si luat. e vb de 730d long, facelift. recomandarea mea: mergi pe facelift, farurile led sunt superbe si actuale, cutia 8rapoarte e mult mai fiabila si rezistenta. ca probleme sunt cele pe care le au toate, cele leate de ungere, pompa ulei, cuzineti, dpf.....vesnicele probleme legate de intervalele mari de service din germania si "mizeriile" de probleme generate de dpf si principiul lui de functionare. parerea mea: merita facelift! undeva in jur de 17mii-20mii maxim tre sa gasesti ceva bun bun bafta
    1 point
  4. Din ce am citit amanadoua au review-uri bune. Dupa ce expira cel la 9596 (prin vara) voi face la A24. Oricum la cat costa unul pe un an e suficient sa ai nevoie o singura data de el ca si-a scos investitia
    1 point
  5. Am vrut sa fac si eu la 9596 insa am ajuns la A24, pana acum n-am apelat la e. Ma gandeam ca si tu ai tot acolo si voiam sa vad un feedback.
    1 point
  6. Depinde de unde a luat-o. Daca a fost ceva licitatie sau un dealer decent, e posibil sa scrie kilometrajul pe factura. Si atunci poate fi parlit individul.
    1 point
  7. Salutari, Am primit clestele pentru conectori, a functionat, se pare ca nu are cleme, doar trebuie tras cu putina forta. Am desurubat bujiile cu cheia dinamometrica setata pe 30Nm, au iesit usor, dar in prealabil am pulverizat spray pentru degriparea injectoarelor si a bujiilor. Motorul la temperatura de functionare. E o munca de 1 ora per total, inainte de a scoate conectorii de la bujii se activeaza din ISTA functia de preheating relay records, se inlocuiesc bujiile, apoi se activeaza functia glowplug detection, daca totul este ok apare mesajul ca au fost detectate cu succes. E mult mai usor ca la E39, fiindca nu mai trebuie data admisia jos, un mare castig din acest punct de vedere. Sa aveți zile faine.
    1 point
  8. Am rasfoit putin topicul si bineinteles am zabovit mai mult pe paginile unde prezentai excursia in Norvegia. Frumoasa masina si felicitari felul in care o ingrijesti. Dupa cum spuneam si pe topicul lui Sir 10, ma bucur sa vad ca mai exista iubitori de E46. Tot respectul pentru faptul ca te-ai aventurat cu ea la drum asa lung, recunosc ca si eu ma gandeam sa ma aventurez cu a mea cand a venit vorba de road trip prin Europa, insa avand in paralel si un F20, la fel de bine ingrijit ca si E46-le, l-am luat pe ala(limitat fiind si de garda la sol a cope-ului, F20-ul fiind stock). E46 ramand pentru excursii prin tara,, inclusiv la tuning showuri. Unde ai cardul de asistenta rutiera? la A24 cumva?
    1 point
  9. Cu ocazia implinirii a 100 mii km de cand o am (2 ani si 10 luni) in timp ce eram in drum spre Grecia unde am facut revelionul, s-a gandit sa ma lase in drum, pentru prima data.. Si nu oriunde ci pe un drum de munte din Bulgaria la 12 noaptea.. Mi s-a aprins becul de baterie din bord si nu mai incarca deloc alternatorul. Am reusit sa ajung la o mica benzinarie unde am desfacut releul de incarcare si am observat ca se tocisera carbunii din el, carbuni pe care ii mai schimbasem acum vreo 2 ani si 77mii km. Neavand ce face am chemat platforma prin intermediul unui card de asistenta rutiera pe care il am de cateva luni, care m-a dus intr-un oras la 40km distanta. http://i.ibb.co/LNwm3pv/IMG-7157.jpg Negasind releul pe stoc, ca am apelat la varianta propusa de un baiat de magazinul de piese si anume alternator Sh si schimbat rapid la serviceul din spatele blocului. S-a ocupat el de tot, eu doar am dat banul. Culmea, totul a fost mai ieftin decat daca il luam de pe olx si il schimbam la un service din tara.
    1 point
  10. Este un anumit numar de pasi care trebuie respectati. Uite aici procedura scrisa de ZF, paginile 5-6. Nu scrie nicaieri ca trebuie sa fie cutia RECE, trebuie doar ca atunci cand verifici nivelul uleiului, temperatura acestuia sa fie intre 30-35 grade si masina perfect orizontala. LE: Trebuie la temperatura aia ca altfel isi schimba proprietatile, printre care si volumul.
    1 point
  11. Wow, tare...mai pune poze Bine, chiar daca zice colegul de drum, ca face excursia fara GPS, n-as avea curaj sa plec la un drum asa lung fara )) Bine, n-as avea curaj oricum cu batrana mea, ai avut asigurare de asistenta tehnica? (sau cum s-o numi).
    1 point
  12. te cred ca puteai lua si un 540i, fiecare cu alegerile lui, dar sa stii ca un motor mare nu are treaba doar cu viteza, cu 200kmh pe autobahn merge si un 1.6i sau 2.0d, doar cine nu intelege asta cred ca nu intelege nici care e treaba cu un motor mai mare si tocmai de asta nici nu isi ia, deci ti-ai luat motorul potrivit tie as zice . Bafta cu vanzarea ei, cu siguranta se va gasi cineva sa aprecieze optiunile masinii mai mult decat motorul .
    1 point
  13. Adica ai deja 130.000 km, ai schimbat o distributie pe lant, urmeaza recall.....pfff se alege praful de BMW. Hai sa-ti spun un secret, am un Ford Cmax luat de nou, model 2015 1.5 tdci euro 6 120cp, se apropie de 90.000 km. n-am bagat decat un set de placute frana fata spate si revizii la 15.000. Nici o scurgere de ulei nimic. Mai merg inca 90.000 km si tot nu-i schimb cureaua de la distributie. Sunt curios cat o sa tina distributia pe lant la al meu E93. Succes cu masina, vad ca esti pornit pe ea.
    -1 points
  14. salut! Stiti cumva daca a aparut varianta 2020 pentru aceasta navigatie?
    -1 points
  15. cu grija si pricepere. detalii care nu-si au rostul @edit: modelul g30 cu noul soft (i7 sau cum se cheama) are din soft start engine? ca asa am vazut pe youtube, cel putin in state
    -1 points
  16. Si eu o astept dar nu stiu daca mai apare 2020 si pt CCC Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
    -1 points
  17. Eu unul, n as vinde o masina ca asta!
    -1 points
  18. Sfatul meu e sa iei un motor mai mare. Cumnatul meu are 535-ul si tot mi se pare lenesa fata de F10 530. Este mult mai grea fata de un F10 si cred ca la 2.0 te vei ruga de ea sa depaseasca.
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.