Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/07/20 in all areas

  1. MulĂžumesc mult pentru interventie. As vrea sĂŁ spun ca am clarificat si, ĂŽn acelaÂşi timp, am rezolvat problema. Am ezitat sĂŁ scriu pânĂŁ acum acest aspect, ĂŽntrucât nu sunt experimentat ĂŽn domeniul mecanicii auto Âşi nu aÂş fi vrut sĂŁ fac anumite greÂşeli de exprimare sau, mai rĂŁu, sĂŁ dau impresia cĂŁ m-aÂş lĂŁuda cu "norocul" pe care l-am avut. Ăn fapt, ĂŽntr-una din sĂŁptĂŁmânile trecute, am constatat cĂŁ maÂşina era din nou lĂŁsatĂŁ de tot. Am sunat mai mulĂži mecanici care mi-au sugerat, la unison, cĂŁ este necesarĂŁ ĂŽnlocuirea integralĂŁ a compresorului Âşi cĂŁ este exclusĂŁ orice ĂŽncercare de a fi reparat. TotodatĂŁ, ĂŽn mod corect, am fost ĂŽndrumat sĂŁ optez pentru un compresor nou, WABCO, identic cu cel montat pe maÂşinĂŁ (original). Deoarece nu dispun, pentru un moment, de o aÂşa sumĂŁ de bani (3.500 lei + montaj), am decis sĂŁ mai studiez ĂŽncĂŁ o datĂŁ video-clipurile de pe youtube, postate de mai mulĂži binevoitori, ĂŽn legĂŁturĂŁ cu aceastĂŁ problemĂŁ. Ăntr-adevĂŁr, clipul de pe canalul "Diagnose Dan" mi-a fost de mare ajutor pentru rezolvare, dar au mai fost utile Âşi altele. AÂşadar, cu destulĂŁ greutate, m-am strecurat sub spatele maÂşinii Âşi am desfĂŁcut elementele din plastic care protejeazĂŁ compresorul. Apoi, am desfĂŁcut conductele de aer (albastrĂŁ Âşi roÂşie) Âşi imediat compresorul. MenĂžionez cĂŁ am folosit o simplĂŁ surubelniÞã dreaptĂŁ Âşi douĂŁ chei tubulare (de 8 Âşi de 10). Ăntrucât nu aveam nimic de pierdut, am pus compresorul pe o masĂŁ Âşi, cu mai multe chei sau ÂşurubelniĂže torx, l-am desfĂŁcut ĂŽn bucĂŁĂži. Am ĂŽnlocuit granulele dezumidificatoare din camera de presurizare cu altele noi, cumpĂŁrate de la magazinul Dedeman (circa 20 lei), am desfĂŁcut valva solenoid Âşi am procedat aÂşa cum este exemplificat ĂŽn partea de final al video-clipului postat de Diagnose Dan, adicĂŁ am lovit-o uÂşor, de mai multe ori (15-20), pe pĂŁrĂžile laterale, cu o ÂşurubelniÞã, pentru deblocare. MenĂžionez cĂŁ nicio altĂŁ piesĂŁ a compresorului nu pĂŁrea uzatĂŁ. Apoi, am montat toate piesele la loc Âşi am reintrat sub maÂşinĂŁ. Am fixat compresorul la locul lui Âşi am legat conductele de aer. DupĂŁ ce am pus contactul, compresorul a ĂŽnceput sĂŁ lucreze normal. FuncĂžionarea s-a oprit, dupĂŁ circa 1 minut, iar maÂşina s-a ridicat 1 cm. Considerând cĂŁ este nevoie de repetarea operaĂžiunii, am pus din nou contactul Âşi, compresorul, lucrând pentru a doua ora, timp de 1 minut, maÂşina s-a ridicat la ĂŽnĂŁlĂžimea normalĂŁ. Am fost fericit cĂŁ am reuÂşit sĂŁ o "repar" fĂŁrĂŁ cheltuieli, nici mĂŁcar pentru manoperĂŁ. ToatĂŁ operaĂžiunea a durat cam 2 ore, inclusiv cu pauzele pentru vizualizarea videoclipurilor tutoriale. PânĂŁ ĂŽn prezent, funcĂžionarea este absolut normalĂŁ: presiunea ĂŽn perne, aÂşa cum este Âşi normal, scade puĂžin, având ĂŽn vedere cĂŁ merg cu maÂşina doar o datĂŁ pe sĂŁptĂŁmânĂŁ. La scurt timp dupĂŁ pornirea motorului, se aude cĂŁ porneÂşte Âşi compresorul, pentru 10-15 secunde, maÂşina ridicându-se la ĂŽnĂŁlĂžimea corespunzĂŁtoare. AÂşa cum spune Âşi ĂŽn clipul Diagnose Dan, problema valvei Solenoid este rezolvatĂŁ pentru un moment, fĂŁrĂŁ a Âşti peste cât timp se va bloca din nou. Sunt conÂştient cĂŁ, pe viitor, va fi necesarĂŁ ĂŽnlocuirea compresorului. Ăntre timp, voi comanda separat o valvĂŁ solenoid (circa 300 lei), pe care sĂŁ o pĂŁstrez pentru repetarea "minunii". DacĂŁ vĂŁ pot fi de folos cu mai multe informaĂžii, mĂŁ puteĂži contacta prin farcebook, pe profilul Danciu Silviu (TârgoviÂşte). VĂŁ mulĂžumesc tuturor pentru atenĂžie, vĂŁ respect Âşi vĂŁ consider ca pe prietenii mei.
    3 points
  2. Am inteles omule, merci pt sfat, dar deciziile le iau cu capul meu, nu le iau altii pt mine.
    2 points
  3. Multumesc, Inseamana ca e dus un motoras....am plecat din parcare de la mall si am luat stalpul din dreapta, s-a dat peste cap rau. Am rezolvat cu plasticele, am inlocuit, am lipit.., deocamdata o las asa, arata ca inainte (nu merge stanga draapta si nu mai revine automat la pozitia initiala dupa ce la marsalier se lasa in jos) O rezolvam dupa perioada asta. Multa Sanatate si Noroc va doresc !
    1 point
  4. Pai nu prea are importanta ce zice producatorul, asa si BMW spune ca uleiul din cutie e lifetime, pana schimbi cutia. Nu m-am luat de om, dar nu e valabila treaba cu ce recomanda producatorul.
    1 point
  5. Incearca sa iei borna minus jos pt.min.jumatate de ora,am avut o problema pe inchiderea centralizata cu o eroare pe un terminal(10).Dupa ce am vizitat N electricieni ,la care imi spuneau fiecare altceva se schimb,am gasit explicatia si rezolvarea pe un forum din USA.Din cauza unui soc de tensiune,anumite module o iau razna ,in cazul meu cel de inchidere .
    1 point
  6. Dupa cum spuneam, am interactionat - am incercat de 2 sau 3 ori sa obtin o oferta de pret pt ce lucrari aveam nevoie si nici asta nu mi-au trimis. Pt mine asta este de neacceptat, sa stau sa ma rog eu de ei sa le dau bani, in contextul in care sunt un potential client nou. In plus, nu ma iau dupa ce "latra" oamenii pe internet, ci am colegi/prieteni care au fost la ei si s-au trezit in situatia descrisa mai sus. Succes in continuare cu ei, daca te-au multumit. O revizie poate s-o faca orice service, nu-mi trebuie asa savanti
    1 point
  7. Pe Service Scream (Tezparii) nu-i agreez. Am incercat de mai multe ori sa cer oferta de pret de la ei si nici macar atat nu au putut sa faca, dpmdv mi s-au parut neseriosi. Plus ca am auzit diverse povesti de oameni care erau convinsi ca ST au cele mai bune oferte cu piese OE, cand ei foloseau piese aftermarket defapt, iar clientul nici macar nu era informat de asta. ps: nu stiu de ce cand scriu "service t e a m" mi se transforma automat in "Service Scream (Tezparii)". Probabil stiu ei si adminii ceva Am lansat o solicitare catre MHS Militari, cu toate ca le mai cerusem o oferta acum multa vreme si nici pana azi nu mi-au raspuns nici ei. Probabil sunt ocupati cu prea 'multe' comenzi in perioada asta.
    1 point
  8. Este o data resetarea la adaptarile stilului de mers, si mai sunt adaptarile cutiei. Eu nu stiam de ultimele. M-am gandit sa scriu poate ajuta pe cineva.
    1 point
  9. Datorita 'izolarii' si suspendarea contractului de munca, m am decis sa o 'mesteresc' eu si am deconectat plusul de la baterie, dar problema e ca am atins caroseria cu cheia si am facut un scurt si de atunci cred ca am ars ceva.
    1 point
  10. 1 point
  11. O intrebare. Ai verificat ce presiune baga compresorul?S-ar putea sa ai o surpriza. Compresorul se poate sa iti dea impresia ca functioneaza normal.Pana nu verifici presiunea nu stiu daca e indicat sa acuzi aceea valva. Aceste compresoare sunt sa zicem plastic pe uscat adica nu au ungere pe piston. Segmentul de pe piston este din teflon.Acesta are un timp finit de functionare. Am eu un compresor de mercedes care are aceleasi simptome cu cele descrise de tine. Am incercat sa-l readuc la viata dar obligatoriu trebuie schimbata si camasa pistonului adica piesa in care intra pistonul altfel degeaba. Am gasit la un moment dat kit-uri de reparatie complete cu tot cu corpul in care intra pistonul pe niste site-uri in polonia.Dar nu se merita avand in vedere ca am dat pe un nou wabco 1300 de lei. Verifica presiunea intai.Succes!
    1 point
  12. Vand BMW E 46 M3, masina personala, in stare perfecta, brate schimbate, bucsi schimbate, suspensie KW reglabila noua (aprox. 1500 km), pompa apa si radiator schimbate la reprezentanta Bmw In Germania, motor impecabil! Ca si dotari, masina are interior recaro de piele fara rupturi sau zgarieturi, harman kardon, navigatie fara pixeli morti, incalzire in scaune, volan alcantara, senzor presiune roti, oglinzi rabatabile electric, magazie de cd uri, geamuri fata electrice si spate butterfly, proiectoare de ceata. Accept test in orice service autorizat! Pentru mai multe detalii, poze si filmari cu masina, sunati la numarul de telefon 0745538389 Anul fabricatiei: 2005 Km: 214 000 Capacitate cilindrica: 3200 cm3 combustibil: benzina Putere: 343 cp Cutie de viteze: automata Transmisie: spate Norma de poluare: euro 5 Tara de origine: Regatul Unit al Marii Britanii
    1 point
  13. Am omis sa va spun ca am pus si volan nou M si am facut si retrofit la TJA. Am vrut unul cu Traffic Jam Assist (TJA) si l-am gasit foarte foarte greu asa in stare buna si cu absolut toate dotarile. Urmeaza sa cumpar un buton de incalzire in volan si sa il montez pana da frigul. Ca si idee, am modificat si ceva prin codari (m-a ajutat cineva). L-am facut sa functioneze pe orice drum (nu doar autostrada), doar ca nu mi-a iesit sa il fac sa mearga si peste 40kph. Si cum m-am tot jucat, acum nu imi mai apare in bord iconita cand e activat, desi el functioneaza cum trebuie. Cand am chef ma apuc iar de codat. Ca si review, se descurca binisor pt tehnologia lui, insa ma dispera cu tinutul mainilor pe volan...e sensibil rau. Insa cu un genunchi proptit poti sta lejer pe telefon in trafic bara la bara. Exista un modul mic care anuleaza nevoia de contact cu volanul, dar nu ma mai complic.
    1 point
  14. sunt bune alea la colac,daca n/ai presiune buna in frane sau pedala e beton,poti sa le pui la chiuveta.. aia la bmw sunt fraieri,nu calculeaza bine.daca puneau niste furtune de wc era marfa..
    1 point
  15. Interesant topicul. O solutie profi:
    1 point
  16. "Testul" incercat nu are relevanta in privinta lantului, sau intinzatorului; parerea mea. Daca nu auzi zgnote de lant uzat, cu patine obosite.. clasicul zgomot, eu zis sa il lasi asa. Eu am 420k km si nu ma gandesc sa il schimb decat cu tot cu motor.. ca si motorul are o viata, ceva uzuri.. Am sunat acum ceva timp in urma niste specialisti ce se ocupau zilnic de distributii la N47 si mi-au zis ca daca nu o aud sa nu o schimb. Simplu. Daca ai bani, schimba distributia si stii ca ai schimbat-o.
    0 points
  17. Ai inteles tot 1. presiunea nu difera daca ai cantitati diferite (dar apropiate) de ulei in cutie (facand exceptie cazurile cand nu ai ulei mai deloc). Pompa de ulei din cutie nu stie cat ulei ai tu in ea, daca ai 200ml in plus sau in minus; atat timp cat poate circula ulei va baga aceeasi presiune. Am mers cu 500ml de ulei lipsa si nu a schitat absolut nimic. 2. Ti-am atasat poza din ISTA, din meniul cu Reset Adaptations, acelasi cu "Reset teach-in function". Cuvantul "teach" se refera ca ECU-ul cutiei 'invata' cat de mult sa deschida solenoizii la schimbul de viteza. De aia dupa reset merge in suturi o perioada - ea porneste de la niste valori predefinite si, in functie de uzura cutiei, adapteaza timpii de deschidere in functie de cum calculeaza ca se fac schimburile (prea brusc sau prea incet), nu ca stie cutia cum conduci tu, iar adaptarile astea se fac in permanenta.
    0 points
  18. Masina-i frumoasa, cu volanul pe partea gresita. O serie de sasiu ?
    -1 points
  19. Dar unii nu se pot desparti de iubitul lor iPhone !!! Vad multi care isi pun unitati cu Android dar vor sa foloseasca neaparat si Carplay , cu toate ca unitatea cu Android face singura mut mai mult decat amaratul ala de Carplay - si nu mai trebuie sa tii nici telefonul in functiune .
    -1 points
  20. -1 points
  21. Despre ce "adaptari ale stilului de mers" tot vorbiti, oameni buni? Vreau si eu sa vad o documentatie in care e descrisa aceasta adaptare. Tot ce adapteaza cutia aia sunt timpii de deschidere ai solenoizilor, lucru care permite intrarea unei cantitati mai mari sau mai mici de ulei in circuitul respectiv, iar asta se face permanent. Daca te uiti in recomandarile producatorului, aceste adaptari ar trebui resetate la schimbarea blocului de valve, nu la schimbul de ulei.
    -1 points
  22. lexuuuu, tu ai citit tot topicul? LYM, zice la postarea #46 ca trebuie resetare. In rest intreaba si din cauza ca poate altii stiu. Tu de ce te dai la jugulara fara rost?
    -1 points
  23. Mufa senzorilor o gasesti in newtis pe net. Cauta dupa vinul masinii. Daca scoti borna de minus verifici toate sigurantele, schimbi ce gasesti ars si pui borna la loc nu apare nici o eroare. Cine ti-a zis ca daca scoti sigurante pe rand apar erori?? Cel mai probabil apar erori cand deconectezi alte componente CONECTATE modului respectiv! Asta e altceva. Cum ar fi mufa modulului pdc, cand acesta are tensiune pe el.
    -2 points
  24. Credeam ca ai interactionat cu ei, nu ca iti faci pareri din ce latra unul si altul pe internet. In fine... Eu fac masinile la ei de ani de zile, inclusiv chestii pe care lesinatii de la bavaria habar n-aveau cu ce se mananca in perioada in care eram cu f10-le in garantie. Bafta!
    -2 points
  25. Eu am zis borna de minus. De ce nu ai fost atent. Sau ai facut-o inainte sa zici despre problema.. Intotdeauna deconecteaza borna de MINUS mai intai. Apoi pe cea de plus daca trebuie si vrei extra-siguranta sau un job mai de lunga durata.. Se intampla des problema descrisa de tine daca desfaci plusul mai intai.
    -2 points
  26. Eu credeam ca trebuie sa ii raspunzi lui LYM care tocmai a spus cum vede el treaba PRIN TESTER. Tu nimic, nimic de adaugat? Lasa life-time-ul de la fabricantul masinii vs.cutiei ca e cam pe langa subiect.. (ai gasit omul gresit cu, care sa argumentezi) Contrazi pe LYM daca poti, daca nu, lasa subiectul in pace. LYM, a dat un raspuns foarte pe inteles. PEACE.
    -2 points
  27. Asta e rezolvarea. Scrie in textul pus de tine: "test module 'Energy diagnosis' helps in finding the cause of the problem in the vehicle energy system: run the test module." Trebuie sa pornesti testul "energy diagnostic" si prin el afli ce defect ar putea fi. Eventual se reseteaza daca nu gaseste nimic.. Este vorba de un circuit in bucla caruia i s-a pierdut alimentarea de cateva ori, de prea multe ori si ca a atare a fost deconectat.. Este conectat prin JBE mentionat ei. Ce tester ai folosit? Ideal ar fi sa ai ISTA+. (Da "mura-in-gura" in engleza..)
    -3 points
  28. Corect, insa ai grija, ca daca te iei dupa unu si altu, nu exista service bun, nici macar pentru un schimb de ulei ).
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.