Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/12/20 in all areas

  1. Ia-ti un M57, 3L diesel...gen 330d....un motor fiabil L6 si cu potential...daca tot vrei BMW neaparat. Din punctul meu de vedere fiabilitatea este un criteriu necesar dar nu si sufficient. Al doilea criteriu necesar pt. un Bmw=performanta.
    1 point
  2. [quote name='bimmer90f30' timestamp='1594568270' post='2522668' Nu te-ai uitat sub capota sa vezi ce motor are tata din 2012? Poate sa fie M47 sau N47. Mestere, in 2006 nu exista N47, care a aparut in 2008!!!
    1 point
  3. Ai dreptatea ta Eugen, doar cĂŁ nu prea ĂŽmi plac alte mĂŁrci, nu mĂŁ deranjeazĂŁ cĂŁ mașina e la mana doua, chiar taicĂŁmeu ĂŽși luase ĂŽn 2012 un seria 3 din 2006 , la luat cu 180.000km , acum are 320.000 și nu a schimbat absolut nimic la ea in afara de consumabile (ulei,frane etc) știu cĂŁ sunt mașini bune , cu potențial, sport , dar trebuie sa ai și noroc și grija in ce alegi, tocmai de aceea ĂŽntreb aici. Despre subiectul benzina, ĂŽmi convine și benzina, nu e problema , plus cĂŁ e impozitul mai mic , dar vreau BMW, sunt fan și vreau sĂŁ rĂŁmân pe BMW
    1 point
  4. Bani de unul nou nu am, pânĂŁ ĂŽn maxim 14.000€ La N47T am ĂŽnțeles de aici de pe forum cĂŁ sunt probleme cu distribuția. Taxele pt poluare nu mĂŁ prea sperie , le plĂŁtesc in impozit o data pe an și nu sunt foarte mari, mai ales daca ai un motor diesel din 2010 in sus.
    1 point
  5. Unii cred ca fie sunt mecanici si daca vad ca se dua sfaturi cat de cat pe aici, dau si ei cu, ce pot, sau ce le mai ramane.. fie sunt cum zici chiar tu. Asa cum am zis mai sus, as mai adauga ca atunci cand e sa bagi (pardon presezi) rulmentul cel nou inapoi eu am bagat in congelator intr-o punga fuzeta rotii ca sa se contracte cateva ore si sa elimin orice "abuz" cand era sa presez cu un surub lung flansa fuzetei. Tin sa spun ca pe o parte am avut emotii pentru ca surubul cel lung trebuie CENTRAT foarte foarte bine altfel risti sa tragi in unghi, indeosebi cand pui cheile si apropii piulitele .. greu se aliniaza!! Trebuie batut cu ciocanul usor pana intra rulmentul (se aliniaza) pe partea fuzetei de pe masina. Inca o data, eu am lucrat la spate. Poate in fata e diferit, cumva.. Apoi ce am mai facut, am pus vaselina din cupru pe rulment din plin satina rugina departe cat mai mult timp. Si eventual sa ajute la lunecarea ulterioara.. daca o fi sa mai demontez acolo! Desigur 99% din ce am pus eu acolo a fost rasa de toleranta foarte mica dintre fuzeta si rulment. Vaselina avand scopul anti-size; de aceea am pus aceasta. Inca o data am pus un strat f subtire uniform pe exteriorul si interiorul inainte sa trag sub-ansamblele pe el.
    1 point
  6. Filmare prea scurta, si ca mai sus.. Mai bine bagai mana unde stii ca e lantul, cel mai aproape - sub masina la mijloc. Nu trebuie vazut ci trebuie auzit dintr-un singur loc, dedesupt, in mijloc, la spatele motorului.
    1 point
  7. Eu ti-am spus parerea mea. Asculta lantul daca iei un N47. Intamplarea face ca in linkul 2 pus mai sus sa mentioneze serios despre problema cu "ratling" a lantului la modelele din 2007 pana prin martie 2013. Eu am fost pentru 2014.. pentru siguranta, Dar in 2014 au inceput sa puna si B47.. Asa ca problema ramane tot la cati bani poti sa dai.. N47 e un motor mai silentios.
    0 points
  8. https://alderleyautos.co.uk/blog/bmw-n47-myth/#:~:text=About%20the%20N47%20-%20First%20use,over%20its%20predecessor%2C%20the%20M47. https://motor-car.net/bmw-engine/item/16071-n47-engine Scrie desigur ca seria 3 a primit in in 2008 N47. Asta e problema ta cu mine?
    0 points
  9. Tu te inseli, nu eu! Omu a spus ca taica’su are seria 3, N47 pe seria 3 sa pus din 2008, da na, asa’i can deschizi wiki si citesti doar primul rand! Pt Paulica: nu te mai uita, ai M47 sigur!
    0 points
  10. Te inseli. Nici ca mine nici ca tine. N47 le-au pus din martie 2007. Asa ca OP tatal tau se bucura de un redutabil M47. Daca te uiti pe stalp sau deschizi busonul de la ulei si vezi un lant ca de bicicleta foarte aproape de gura de completare atunci are M47.
    0 points
  11. am gasit o bara de fonta pe care am sudat doua saibe de 60 o bara de otel de 12'si doua ghidaje din platband de 6mm are cam 1-1.5kg, mi se pare cam anemic cred ca o sa mai adaug doua patrate de fier pe capete adica inca vreo 1.5-2 kg o sa fac si o adaptare in U ptr prindere pe presa asta noua ca sa nu mai inventez alte alea...
    0 points
  12. Am vrut sa zic si eu ca poate pe de alta parte s-ar putea sa nu iti placa alte marci si sa ramai "victima" BMW... Nu te-ai uitat sub capota sa vezi ce motor are tata din 2012? Poate sa fie M47 sau N47. Oricum primele N47 sunt mai prost facute da capitolul distributie decat cele care sunt facute de prin 2014, care nu cred ca ma insel au codul T. Acum tu stii cel mai bine.. stai in Germania, piata e mare, lantul poate sa se rupa din senin dupa unii, dar poate fi auzit de cele mai multe ori si ar trebui sa urmaresti asta ascultand periodic la o masina cu multi kilometri. Distributia nu e ieftina in Germania.. Asta e realitatea.
    0 points
  13. Nu inteleg de ce iti limitezi optiunile si te gandesti doar la bmw: cauta si tu in zona ta , in jurul sumei de 14000 euro, eventual masini alimentate cu benzina(nu faci atat de multi km, si masinile alimentate cu benzina au inceput sa fie economice) , si vezi ce gasesti, sa iti indeplineasca nevoile de spatiu; apoi le triezi in functie de rulaj minim, varsta, garantie(daca mai gasesti ceva cu garantie in bugetul asta), iti faci o lista scurta de masini de vazut, le incerci, le compari, vezi ce iti place, vezi ce dotari prezinta, si o cumperi; la bugetul tau cred ca vei gasi seria 3 veche/slab dotata/sau cu un rulaj semnificativ, ceea ce poate genera vizite dese, costisitoare si neplacute in service.
    0 points
  14. Nu m-am exprimat prea bine. Am vrut sa zic ca mi-as lua o masina cu gandul la conditiile puse de autoritati taxele lor pentru poluare. Mai strange si ia un Euro 5, euro 6.. La diesel as lua un motor N47T cel putin, astea-s facute prin 2014. Sau un B47.
    0 points
  15. Paulica, 20 de km pana la munca, la 250 de zile lucratoare pe an, inseamna 5000km.
    0 points
  16. Dupa forma filetului ar trebui sa reziste destul de bine la stres, cele 5 gheare te ajuta si sa centrezi si sa fortezi mult mai tare, si placa rotunda este destul de rezistenta in comparatie cu presa ptr rulmenti yato care in tutoriale pe youtube se indoia daca era sudata planetara in fuzeta.... Daca nu reusesc cu presa asta sa demontez planetara mai am una veche pe care sa o modific, am facut rost si de suruburi de m12x1.5 de 10 cm, asta ca sa am toleranta pe lungime Si presa ptr rulmenti este destul de exacta , are flanse si se centreaza perfect , stiu ca rulmentul intra greu inapoi,trebuie sa il presezi pana se centreaza.... am mai schimbat unul in germania, problema este ca acum st in romania si mecanicii au disponibil doar o ranga si un ciocan , si rulmenti de spate la bmw nu prea schimba niciunul..... Vaselina o sa pun si eu pe rulment La cate am pe cap mai dureaza cateva saptamani pana ma apuc de el....
    0 points
  17. Duce lantu si 260 mii, cel putin asa a fost la mine
    0 points
  18. Adica C3 are foarte mult a face cu uleiul ars care ajunge in DPF si in urma regenerarilor particole din C3 sunt arse; din celelalte norme NU. Iar alea (altele decat C3) infunda filtru, pentru ca RAMAN CENUSA, pe care o curata/elimina/scoate specialistul cand duci tu filtru..
    -1 points
  19. Eu cred ca am concluzionat ce ai spus tu. Mai bine sau nu, ramane ca ALTII sa constate. Ca tu esti specialist in uleiuri ca si in alte alea, nu am stiu.. dar eu chiar nu te-am.contrazis. Orice teorie oricat de stufoasa ar fi poate fi esentializata in cateva idei simple, pe intelesul tuturor. Asta e MOTIVUL PRINCIPAL pentru care se pune uleiul C3 la diesel. Parerea mea.
    -1 points
  20. Sincer, nu am crezut ca insisti ata deult. Ok. Incerc un alt raspuns simplu. Poate nu indraznesti sa il consideri si pe asta sarcastic! Nu consuma utilajul cu ulei C3? Foarte bine! Asta inseamna ca uleiul NU AJUNGE in filtru. Nimic mai bine. Uleiul acesta a fost facut pentru a NU RAMANE in filtru (pe langa alte chestii/aditivari..). E atat de greu de inteles? Nu ramane in filtru la motarele care il consuma. Acum te-as intreba, si chiar nu trebuie sa raspunzi! Toate motoarele sunt la fel de bune ca al tau care nu consuma?? Evident ca nu, ba dimpotriva! Sau tu chiar stii ca sofer dinainte cat si daca o sa consune uleiul din motor in 30k km??? Sa zicem ca poti estima ceva. Dar deja o dam in fabule. Producatorii de uleiuri s-au gandit la un ulei ca acesta. Sa apreciem si sa il folosim! Nu te teme mai revin cu un raspuns din documentatie, sa retii ca de acolo reiesr NU DE LA MINE. Imi poti explica si mie de ce ai ales sa te iei de ideea mea care am spus de la inceput ca vine in sprijinul a ceea ce ai spus?
    -1 points
  21. https://www.opieoils.co.uk/t-acea-car-engine-oils-specification-explained.aspx "ACEA C3 Same as C2 except for HTHS > 3.5 and without Fuel Economy performance. Stable, stay-in-grade oil intended for use as catalyst compatible oil in vehicles with DPF and TWC in high performance car and light van diesel and petrol engines, with a minimum HTHS viscosity of 3.5mPa.s. These oils will increase the DPF and TWC life" Ne-am lamurit!? Mai e si C4. Dar sa ne oprim aici ca ne-am contrazis degeaba.
    -1 points
  22. Ne pregatesti inca DIY? Astia cu uleiurile lor or sa termine literele de la alfabet iar pe noi de bani!
    -1 points
  23. Tre' sa poti ca sa intelegi. Si viceversa.
    -1 points
  24. Asa imi vin ideile si sugestiile pe rand. Nu am inteles prea bine dar apropo de suruburile care le-ai gasit. Sper ca ai gasit tratate termic sau de o duritate/elasticitate mecanica buna, altfel s-ar putea sa se strice filetul .. Oricum, ce am vrut sa zic e ca am facut rost de presa dedicata cat de cat.., in timp ce foloseam presa, aceasta avand un set rulmenti cu bile sub fiecare tip de surub (trei diametre diferite a suruburilor..) ... am observat IMPORTANTA rulmentilor pentru ca la un moment dat (din motice de disper..) am incercat intr-o situatie sa nu pun rulmentii sub piulita presei! Ha-ha, sansele de a apropia piulitele au fost mici (poate si din cauza marimii de presat..) spre nule. Nu mai vorbesc de uzura din filet.. Deci, concluzia a mea fost ca frecarea trebuie tinuta cat mai departe cu (aproape obligatoriu rulmenti dedicati pe marimea capului surubului din presa (acestia fiind unsi din abundenta..) ca si filetul presei uns, tot cu vaselina cuprata, pentru prevenirea "anti-size"- marirea tolerantelor datorita frecarii.. Cam asta am mai putut adauga din ce am facut/amintit. Am folosit asa ceva: https://www.amazon.com/Universal-Sleeve-Bearing-Removal-Insertion/dp/B00QMZJB9I
    -1 points
  25. Daca ai bani de bmw nou, i-ati nou, daca nu, orice altceva nou.
    -1 points
  26. Ce ar mai fi de zis? Bine ca ai revenit si ai gasit solutia si spus pe forum! Apoi conform cu, ce ai zis mai sus, in iarna o sa ai din nou probleme, ca si jantele celor de iarna sunt strambe? Si un alt comentariu pentru toti ceilalti, va dati seama ce petarde de masini la capitolul roti sunt sanse sa cumparati? Topicul ar trebui "lipit" sa il vada cat mai multi care echilibreaza cauciucuri inainte de a verifica jantele insasi!
    -1 points
  27. Pare cam anemic.. bine faci ca mai pui pe capatul cel putin unde se opreste -slide-hammerul.. acolo, daca ti-ai prins degetul sau pielea in focul actiunii.. "intri pe interzis" de durere. Pana la urma nu strica sa fie mai greu caci poti ori si cat regla intensitatea loviturii. Si as mai adauga ceva piulita si sudura in plus pe capat.. sa tina! Nu m-as increde prea mult in DW40. Eu mai intai folosesc prea-sfantul lichid de frana la incercari din astea..
    -1 points
  28. Mai am niste placute de 7mm grosime, ideea este ca sunt foarte scumpe si sa vad din bucatile ramase daca pot sa fac 4 placute de 12 cmx12cm Saiba din spate este sudata de jur imprejur cu electrod de 3,2 nu se mai zmulge de acolo, as fi dorit sa fac filet la capete, am niste filiere dar cred ca ma chinui rau cu bara aia de otel.... asa am decis sa trec la sudura
    -1 points
  29. Mi-as lua un diesel si cu gandul ca autoritatile innaspresc din ce in ce mai mult normele de poluare, in orase mari, mai ales vestul Europei. Nu mi-ar conveni sa fiu limitat. Nici benzina nu-i departe.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.