Topicul acesta este atat de reprezentativ pentru majoritatea societatii romanesti, antagonizata, impartita in tabere, populata de detinatori ai adevarului. pana la urma este alegerea fiecarui utilizator , poate sunt unii care prefera "purismul rwd", o masina mai usoara si simpla, asa cum sunt posesori care prefera confortul si siguranta tractiunii "integrale". Si sunt cu siguranta utilizatori bmw ce folosesc masina ocazional, la cate o plimbare, care nu ies cu masina cand ninge si folosesc transportul in comun, asa cum sunt posesori ce folosesc masina zilnic, iarna-vara, munte-mare, si au nevoie de orice suport tehnic pentru a se deplasa rapid. Nici una dintre categoriile de mai sus nu poate proclama ca are dreptate, asa cum nici una dintre categoriile respective merita mai putina intelegere sau respect, este vorba de alegerea fiecaruia. Iar daca cineva doreste sa achizitioneze o masina, eu cred ca cel mai bine face drive test (vorbim de achizitia unei masini, nu a unei mingi de fotbal), asta dupa ce si-a definit foarte bine criteriile si bugetul (refuz sa cred ca exista un all rounder care le face perfect pe toate, e putin complex deci mai fiabil, si necesita si buget limitat).Eu personal si dupa drive test, la anumite masini am descoperit dupa 1000 km rulati niste detalii care pur si simplu mi-au scapat, unele pozitive, unele negative.... Cert este ca daca veti merge intr-o reprezentanta (eu relatez situatii reale, nu din auzite)sa va cumparati bmw sau audi(la modele gen seria 3, A4, suv), cu certitudine consilierul va incerca sa va prezinte avantajele tractiunii integrale, deoarece va vinde un model mai scump, deci si marja lor de profit este corespunzatoare. Si acesta este una din explicatiile pentru prezenta ridicata a masinilor cu tractiune integrala pe piata (desi, tot din traite si patite), multe din masinile respective nu au ajuns/nu au folosit niciodata beneficiile acelui sistem.