Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/02/21 in all areas

  1. Dupa 6 ani in familie cu 2 Bmw-uri cumparate noi in curte, unul Xdrive, celalalt tractiune spate, imi permit sa vin cu niste concluzii personale: 1) Xdrive-ul o porcarie (F10 525xd), cutia de transfer sensibila in draci, schimbata pe garantie o data, probabil urmeaza si a doua in curand, cu toate ca uleiul a fost schimbat la maxim 60.000km. Prima pana s-a rezolvat prin schimbarea a 4 cauciucuri (doar cu 2 schimbate mergea oribil). Pe la vreo 120.000km a picat si diferentialul spate.. 2) Cu masina suspendata pe burta in zapada degeaba ai Xdrive, tot ramai blocat (la fel ca la spate). 3) Tot marketing-ul pus in curul xdrive-ului te fac sa mergi un pic mai agresiv, mai la limita, convins fiind ca xdrive-ul e acolo si nu patesti nimic. Destul de fals, masina fuge de cur destul de usor, la fel de usor ca tractiunea spate. Ce-i drept, se redreseaza mult mai repede, dar tot fuge. 4) E93 (tractiune spate) - masina prietenei, a ramas o singura data blocata in zapada, a dezactivat esp si a iesit in 10 secunde. Nu s-a simtit niciodata in pericol in masina, cauciucuri bune si masina e foarte stabila. 5) Xdrive il vad util doar la suv-uri, poate si la seria 7, pe seria 3/5 aduce costuri suplimentare si cam atat. Nu am resimtit niciodata vreun plus de siguranta in Xdrive sau vreun plus de nesiguranta in tractiune spate.
    2 points
  2. Am prefarat sa o schimb cu totul la cat m-a enervat mirosul acela, vreo 3 service-uri am schimbat pana am rezolvat. Toti ziceau ca problema e la garnitura capac culbutori.
    1 point
  3. Am ĂŽnțeles, multumesc. Din ce am citit pe forum se pot schimba decât garniturile, sunt vreo 70 de lei.
    1 point
  4. Noua am pus, insa nu stiu producatorul, au luat-o cei din service. Doar pompa a fost undeva la 650 de lei.
    1 point
  5. Exact la fel ĂŽmi face și mie, doar ca mai puțin fum, nu e așa sesizabil, dar mirosul e groaznic. In mers nu se simte. Ai cumpĂŁrat pompa noua?
    1 point
  6. Salut, la fel facea si la mine, tot N42, dupa ce ma puneam in miscare disparea in 200-300 de metri. Iesea fumul acela pe sub capota si in interior pe la toate gurile de ventilatie, insa doar daca statea masina mai mult timp nepornita, daca mergeam zilnic cu ea era aproape insesizabil. La mine a fost pompa de vacuum, a trebuit sa schimb si garnitura capac culbutori, 1700-1800 de lei in total. Cam asa: https://streamable.com/gdploh
    1 point
  7. La fel miroase și la mine, nu i am dat ĂŽncĂŁ de cap dar am vĂŁzut ca din partea din spate a motorului iese ceva fum albastru, deci pica ulei de undeva pe evacuare, cel puțin la mine. E un miros foarte ĂŽnțepĂŁtor. Când e in mers nu se simte, numai pe loc.
    1 point
  8. Dupa 9 ani de rwd, in care am condus ocazional si xdrive, am trecut de un an si jumatate la xdrive. Nu mi-am dorit neaparat, dar era singura combinatie cu motorul respectiv. Sincer nu stiu cum conduceti incat zilnic sa simtiti ca un xdrive iti fura din senzatiile pe care ti le oferta un rwd. Da, e fun sa iesi la drifturi cu un ursulet, sa mergi pe circuit cu un rwd, dar nu inseamna ca in 90% din cazuri nu esti mai linistit cu xdrive. Pui cauciucuri bune, schimbi un ulei in cutia de transfer si nu ai de ce sa iti faci probleme.
    1 point
  9. daca o singurĂŁ datĂŁ in viata te ajuta xdrive si te scoate dintr-o situație urâtĂŁ eu zic ca face toți banii.. daca nu era nevoie de xdrive cu siguranțĂŁ nu exista, iar aderenta se poate rupe nu doar pe zĂŁpadĂŁ... e mai periculos cand pierzi aderenta pe uscat cand probabil rulezi la o vitezĂŁ mare și nu te poate ajuta nimeni, si intra sistemul xdrive si te pune pe traiectoria care nu ĂŽți este fatalĂŁ.. in fine, pĂŁreri contra xdrive din partea celor care nu au, si pareri pro din partea celor care au xdrive o sa fie, dar ar trebui sa recunoaștem o realitate, si anume aceea ca, un sistem gândit sa te ajute conduci in siguranțĂŁ nu poate fi decât benefic.. Nu ĂŽnseamnĂŁ ca cine nu are xdrive nu are masina ok si este p.ost..exculs, numai ca un tip mai in varsta mi a zis. "Ba daca gĂŁsești ia un xdrive in mințile lui ca te ajuta mai mult vara decat iarna oricum... asta cand cautam sa cumpar o masina
    1 point
  10. Topicul acesta este atat de reprezentativ pentru majoritatea societatii romanesti, antagonizata, impartita in tabere, populata de detinatori ai adevarului. pana la urma este alegerea fiecarui utilizator , poate sunt unii care prefera "purismul rwd", o masina mai usoara si simpla, asa cum sunt posesori care prefera confortul si siguranta tractiunii "integrale". Si sunt cu siguranta utilizatori bmw ce folosesc masina ocazional, la cate o plimbare, care nu ies cu masina cand ninge si folosesc transportul in comun, asa cum sunt posesori ce folosesc masina zilnic, iarna-vara, munte-mare, si au nevoie de orice suport tehnic pentru a se deplasa rapid. Nici una dintre categoriile de mai sus nu poate proclama ca are dreptate, asa cum nici una dintre categoriile respective merita mai putina intelegere sau respect, este vorba de alegerea fiecaruia. Iar daca cineva doreste sa achizitioneze o masina, eu cred ca cel mai bine face drive test (vorbim de achizitia unei masini, nu a unei mingi de fotbal), asta dupa ce si-a definit foarte bine criteriile si bugetul (refuz sa cred ca exista un all rounder care le face perfect pe toate, e putin complex deci mai fiabil, si necesita si buget limitat).Eu personal si dupa drive test, la anumite masini am descoperit dupa 1000 km rulati niste detalii care pur si simplu mi-au scapat, unele pozitive, unele negative.... Cert este ca daca veti merge intr-o reprezentanta (eu relatez situatii reale, nu din auzite)sa va cumparati bmw sau audi(la modele gen seria 3, A4, suv), cu certitudine consilierul va incerca sa va prezinte avantajele tractiunii integrale, deoarece va vinde un model mai scump, deci si marja lor de profit este corespunzatoare. Si acesta este una din explicatiile pentru prezenta ridicata a masinilor cu tractiune integrala pe piata (desi, tot din traite si patite), multe din masinile respective nu au ajuns/nu au folosit niciodata beneficiile acelui sistem.
    1 point
  11. Primul sofer se vede ca era pierdut. Nu este masina de vina. Cand cautam masina toti prietenii spuneau hotarat sa iau cu Xdrive ca sa nu regret si ca stabilitate si ca siguranta. Am refuzat sa vad cateva masini faine ca nu aveau Xdrive. Eram asa de spalat pe creier de isteria asta de nu iti imaginezi. Intr-o zi am zis na.. sa vad cum este si RWD ca doar nu o cumpar. Si... chiar pe aceea am cumparat-o . Mi-a placut foarte tare senzatia pe care o aveam comparativ cu stabilitatea de la Xdrive. Probabil ca cine are Xdrive sunt mai tematori. Nu joaca pe bursa. Un singur job dar stabil. Acelasi fel de mancare. Si cel mai probabil Xdrive ca a citit nevasta undeva ca este bun si gata. Asta este. Game over.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.