Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/30/21 in all areas

  1. 1 point
  2. EGR e gresit spus, mai exact racitorul de la EGR. Vezi ca au fost (si inca sunt) campanii de rechemare pe acesta, iar in cazul in care se defecta, urmarile erau cam cele din poze si, in cazuri extreme, luat foc masina. Nu zic ca de acolo e, dar poate fi o posibila cauza.
    1 point
  3. Asa este cum spui tu. Aici vorbim de motor pe benzina valvetronic. , nu de e90 d. Exact ca in toate postarile tale, doar contrazici si vrei sa ai ultimul cuvant, iar cand nu stii sa raspunzi la intrebarile puse, schimbi subiectul si inchizi discutia. Adica tu ai e46 valvetronic, in alte comenturi ai E90, etc. tu le stii pe toate, restul nu stiu nimic. Eu nu iti mai raspund de acum, am crezut ca tu ai studiat ceva carti de specialitate, ca stii multe, dar vad ca ai citit doar manuale de folosire auto. Succes. :faceless:
    1 point
  4. Multumesc de sugestie, dar cred ca dupa 20 de ani de mecanica, poate stiu si eu cate ceva. Pana acum nu am stricat nimic. Si da, aerul conditionat lucreaza cu electrovalva pompei, vezi daca nu stii schema de principiu. Tu nu intelegi ca acolo este un robinet de caldura? Electrovalva este comandata de deschiderea inchiderea aerului conditionat. Tu ce rol crezi ca are electrovalva?, de ce crezi ca lucreaza la comanda aerului conditionat si in tandem cu pompa?
    1 point
  5. Cea mai clara explicatie gasita: Pozitia si functionarea rutei ocolitoare ("bypass") se vede in ultima poza. Se pare ca pozitia clapetei EGRului e data/analizata de o sursa in tensine cu impulsuri (explicatie in poza 2)PWM sau ceva de gen.. Prin conectarea la aceasta (cu un osciloscop..) se poate observa pozitia clapetei fata de ARCUL CARE o va INCHIDE daca nu exista presiune negativa (vid..) Eu nu am N47. Capsula EGR ului e actionata tot pneumatic? Atunci doar masurarea pozitiei clapetei e PWM, din descrierea lor.. Din poza 1 ar reiesi ca e actionata electric.. conector electric.
    0 points
  6. Nu cred ca se poate verifica. De ce ai vreea sa il verifici? Pana la urma prin el trece antigel, nu? As crede ca gaura aceea poate fi un defect de fabricatie al galeriei de admisie; probabil in incercarea de a le face din ce in ce mai subtiri, nmia usoare..., si (probabil) la turnare mai sunt si unele defecte avand un perete mult prea subtire.. uita-te cu atentie in jurul gaurii daca peretele din imediata apropiere nu e mai/prea subtire. (nu ma mai surprinde NIMIC in ziua de azi in materie de calitate a materialelor folosite)
    0 points
  7. Fa urmatorul test: ventilatie pe treapta din mijloc si temperatura mare la 100 km/h si apoi in stationare! Daca in stationare nu mai ai caldura eu zic ca este piesa cu tepi defecta (eu am patit identic la e46 320d, imi baga caldura doar la viteze ridicate, imi tinea ventilatorul oprit cumva)! Era un tutorial despre cum sa ii lipesti firele pe direct ( eu asa am facut - oricum nu aveam caldura - si dupa refacerea lipiturilor am mai sofat cu ea 2 ani asa). Eu nu cred ca ai probleme mecanice, poate radiator infundat, dar daca lichidul de racire era curat, nu cred ca asta este motivul. Mult succes!
    -1 points
  8. Nu are rost sa mai continui pe tema asta. Cred ca inteleg si stiu mai bine decat foarte multi rolul termostatului. Tu poti sa fii convins de orice, dar nu uita ca trebuie sa intelegi ca si mine de altfel cel putin MANUALUL DE UTILIZARE AL VEHICOLULUI. Apoi poti sa crezi ca poti merge mai departe sa intelego ce se intampla sub capota. (Ce aer conditionat sa lucreze cu caldura caldura data de motor? Da, de caldura motorului nu ai nevoie vara, ca atat ti-ar trebui; e izolata nicidecum antrenata in habitaclu! :frantics: ) .. Sa zicem ca acolo exista o valva.. Nu poate fi acolo decat ca sa impiedice apa sa o ia intr-o directie nedorita si atat. Asta nu inseamna ca paletii pompei auxiliare nu se pot roti liber! Sper din suflet sa nu strici ceva.
    -1 points
  9. Cand se opreste pompa principala evident ca nu poti avea caldura decat daca exista un mecanism auxiliar numit pompa auxiliara care impreuna cu ventilatorul de habitaclu si o baterie bine incarcata poate sa iti bage inca caldura pentru 15 minute in masina. Atat. Restul e cancan sau imaginatie sau inventie romaneasca.
    -1 points
  10. Esti capabil sa explici cum e la valvetronic? In nici un caz nu vreau sa am ultimul cuvant. Vreau sa incerc sa demonstrez ca gresesti si sa nu te las sa intelego aiurea lucruri care stau altfel. Vreau sa am sens si sa fiu mai bine inteles, decat superficial cum ai inteles tu - fara suparare. Nu mai trage alte concluzii la adresa mea cand inteligenta/logica lipseste! Din politete ma retrag.. Asteptand logica ta in functionarea pompei auxiliare pe care erai convins ca e vinovata inca din prima postare! Nu am schimbat nici o discutie; tu ai schimbat discutia pentri ca te iei de persoana, ..ca as vrea sa am ultimul cuvant.. NU, analizez si dau replica pentru a fi inteles. Pot sa astept scuze si un soi de respect pentru ca am avut mai mult sens ca tine.
    -1 points
  11. 316i si 318i au motor de 1800 benzina, nu l recomand, e destul de bleg pe caroseria de seria 3. Cel mai bun motor este cel de 2.0D de 150 de cai, puternic, fiabil si consum ft bun.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.