Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/18/21 in all areas

  1. Mulțumesc la toți pentru rĂŁspunsuri. Da ĂŽntr-adevĂŁr mașina are alarmĂŁ din fabrica. Nu am știut. Greșeala mea. O seara buna la toți si la cât mai putine probleme.
    2 points
  2. MultĂŁ baftĂŁ la vânzare! dupĂŁ câte 520d ĂŽți dai seama cĂŁ vrei mai multĂŁ putere?
    2 points
  3. E simptom clasic de flansa amortizor.
    1 point
  4. Fugi...Eu mi am vandut F30-ul putin mai dotat si kilometri similari cu suma asta. Parerea mea este ca daca bugetul este in jur de 23k Eur, uita te dupa altceva, nu G30, ca eu cred ca la banii astia ori sunt chele ori cazane sau tigai!
    1 point
  5. in Buc, pentru orice surub, rupt, retezat, etc, care nu se mai poate scoate : 0766.212.169 Fane (orice surub) 100 ron, 1 surub ( nu conteza unde e, cat de mare/mic e) 100 ron/surubul asa am dat eu 100 ron, pentru un prezon care "era rotund"...dar s-a rezolvat in 2-3 min.
    1 point
  6. Cred ca doar vreun Ferrari de weekend sa ai si in 10 ani sa nu ai nici un eveniment. O masina folosita nu are cum sa nu aibe vreun element revopsit in 10 ani sa fim seriosi.
    1 point
  7. Am postat seria de sasiu tocmai ca sa se poate verifica oriunde,avand numarul de kilometri care par greu de crezut.
    1 point
  8. Depinde ce intelege fiecare prin evenimente, pt mine, personal, alea nu sunt evenimente
    1 point
  9. Bara fata revopsita in reprezentanta pe Casco in urma unei zgarieturi de 3 cm. Portiera dreapta fata revopsita in reprezentanta pe Casco in urma unei lovituri ,cu carucior de cumparaturi la supermarket. Geamuri oglinzi inlocuite in reprezentanta pe Casco in urma furtului. Emblema capota inlocuita in reprezentanta in urma furtului. astea sunt marile evenimente din istoria ei. Daca ai tu poze si informatii legate de alte lucruri,te rog sa le faci publice Multumesc
    1 point
  10. Atunci sa stii ca si eu te-as fi refuzat daca ai fi vrut garantie serioasa de la mine... Foarte probabil amortizoarele nu se vor comporta cum trebuie, sau masina nu va reactiona cum a fost prevazut in proiectarea acelor arcuri. Suspensia la o masina nu e chair pentru oricine.. (Eu cand am schimbat la mine doar suspensie standard mi s-a spus o data de catre vanzator si apoi m-am informat si eu (SI AM INTELES) ca totul merge pe set; restul e ... orice altceva) De ce nu ai luat si amortizoare pentru arcurile alea? Daca te pricepi cat de cat, sa stii ca mai ai si varianta, te duci la unii cu arcurile de pe fata sa iti puna amortizoarele pe arcurile noi si apoi le montezi singur pe fata. Pe spate cum ti-am spus mai sus ai nevoie doar de inca un cric! Cam asa se face pe spate: https://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/BMW-3-Series-E90/SUSPEN-Rear_Shock_Replacement/SUSPEN-Rear_Shock_Replacement.htm# Cricul se baga bratul din poza unde sunt doua sageti spre stanga si una spre dreapta. Acolo intepenesti cricul si ghidezi amortizorul in gaurile in care sta.. si strangi/desfaci piulitele.. (de fapt tot asa se da si jos arcul). De fapt vad ca in prima poza a pus ala un "jack".. nu stiu cum ar putea slabi arcul in jos dupa ce da jos piulitele amortizorului.. in fine, probabil nu esti prea interesat sa experimentezi. E bine sa mai schimbi si alte accesorii IMPORTANTE (o data ce umbli la suspensie e bine sa le schimbi sa nu mai faci altadata aliniamentul..) de pe langa suspensii. Uita-te pe realoem.
    0 points
  11. ...thein2, inainte sa pleci si sa crezi ca de aici nu poti primi raspunsul cautat, o sa iti raspund curand cum imi tratez eu masina de camd o am. Asa ca mai intra aici si o sa primesti cel putin un raspuns-exemplu personal. Si nu e deloc prea complicat. Asadar, bun venit pe forum!
    0 points
  12. Mai "wyktor"-re mai, tocmai aia e ca afirmatia ta e un atac subtil la fanii marcii.. fie ea si bmw. Iar "pragmatismul" tau pe care il inteleg cat de cat, nu stiu cat este de util unora de aici.. eu cel putin nu il inteleg decat din prisma faptului ca ESTI NEVOIT sa faci drumuri foarte lungi, iar alta forma de transport e cam indepartata si te face sa pierzi si mai mult timp.. dar faptul ca salariu sau business-ul care il ai iti permite sa schimbi masinile des asta nu inseamna ca o marca e mai buna decat alta decat prin ce te satisface pe tine. Evident ca vei trece la mazda, mai ales ca daca are motor de bmw! Evident ca, cu un motor pe motorina FACI ECONOMIE la combustibil decat cu unul pe benzina (o simpla cautare pe goagl ne lamureste..), despre ce vorbim. Sa ne intelegem, nu am spus ca nu poti fi fan ca ai zis ca ai putea fi. Am zis, ca sa stii ca nu poti fi. Iar pragmatismul, ) ) eu salvez mai mult cu "cotetzul" meu seria 3 (de peste 10 ani) pe luna prin reviziile facute de mine decat cat cheltui tu pe rate si revizii.. la aceiasi marca. Asa ca, cine poate oase roade, parca asa se zice..
    -1 points
  13. Nu te supara dar tu specifici ''fara evenimente'' si ea REAL are evenimente? Cum se face? Nu trebuie sa fim ipocriti, e o masina veche dar ce rost are sa minti? Nu stiu de ce brusc nu mai cred nimic din ce zici!
    -1 points
  14. Nu cred ca am facut vreo aluzie ca a fost facuta acordeon! Am scris destul de concis in postul anterior ce voiam sa zic. Revopsiri/lovituri sunt evenimente Spor!
    -1 points
  15. Eu am zis ture nu viteza. La viteza de 100 km poti sa ajungi accelerand in fiecare treapta pana la 2500-3000rpm.. Asta inseamna picior greu pentru mine; plecari rapide. Normal ca nu trebuie sa suiere. Mai incape in discutie? Ce trebuiau sa curete cand ti-au schimbat turbina? In afara de eventual suprafata de prindere.. Curatatul (intercolerului si alte fleacuri..) se face daca o schimbi tu, ca ai timp.. asa am facut eu. La interior turbinei probabil nu trebuie.. au curatat zona miezului probabil.. oricum viata miezului sta in alimentarea lui cu ulei. I rest.. tre' sa traga asa cum a fost prevazuta..
    -1 points
  16. Nope, in regimul ala eu nu conduc. Putin mai moderat, ca sa incurc pe cat mai multi pe strada. Dar hai sa nu mai continuam asa.. Mi-am spus parerea; ai inteles ce am vrut sa spun. Turbina, si cu ea esti lamurit; reconditionat pe jumatate nu se poate. Daca ti-au dat garantie bate la ei in poarta din nou.
    -1 points
  17. Ma bucur ca am descoperit acest club, altfel traiam in minciuna, nu cunosteam semnificatia cuvintelor. Mergand pe acelasi fir, daca nevasta si-o trage cu altii, la al catelea se considera ca te inseala? De-aia romania e plina de cazane prezentate 'I M P E C A B I L' si apoi umblii cu injectoru'n plasa. Referitor la masina, s-a vopsit si interiorul? Spor la vanzare!
    -1 points
  18. Matose, sper sa ai dreptate in cazul lui. Preia discutia daca tot zici ca m-amestecat. Tu esti printre primii care acum incepi sa matrasesti la M47.. dar asta ramane doar o discutie intre noi.
    -1 points
  19. Fasaitul nu intra la lant uzat. Am pus mai in spate in topicul asta un link de YT al altuia care arata clar, poti auzi, cum se aude lantul zanganind si cum NU se aude lantul zanganind in acelasi clip. Cauta si o sa te lamuresti. Trebuie sa mai iei in considerare avand in vedere complexitatea distributiei ca acelasi lant ppate sa "plescaie" la alte ture si tu sa nu stii! Dar asa tu ai ales sa nu asculti iar eu mi-am pierdut vremea explicandu-ti cum sa faci...
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.