UPDATE! Azi-dimineață a fost un electrician să vadă BMW-ul și să încercăm să găsim o rezolvare. S-au verificat cablurile de masă, sunt în regulă. S-a verificat și electromotorul, s-a pus cablu pe direct de la bateria la electromotor iar motorul învârte dar nu pornește. S-a încercat pornirea motorului din releul din torpedou dar la fel, motorul învârte dar nu pornește. Electricianul a plecat, m-a sfătuit să caut pe cineva care se ocupă mai mult cu electronica pentru că nu este o problema de la electromotor, ci este ceva mai complicat de atât. După niște studii amănunțite, am aflat că BMW E36 are acel EWS (Immobiliser), au un cip în cheie iar ironic vorbind, cheia mea n-are cip, este doar lama. Sunt sigur că maroneii care au deținut cu mult înainte mașina(pentru ca fostul proprietar îmi jură că așa o cumparat și el mașina), au făcut EWS Delete sau au pus ceva adaptor care să poată porni mașina fără cip, le-a mers... până mi s-a terminat mie bateria. De aici începe nebunia, pentru că în momentul în care bateria s-a consumat, ambele uși, portbagajul și capota au fost deschise, iar pentru a reseta EWS Immobiliser, trebuie să deschizi toate ușile, portbagajul, capota și să scoți bateria iar apoi să aștepți 10 minute și s-o pui înapoi.... la mine bateria s-a consumat direct, iar de aici deduc că acel modul s-a resetat iar cumva EWS Delete/OFF a fost automat anulat. Așa că urmează să ajungă astăzi cineva care să-mi programeze cheia de la A la Z cu lamă și cip, sper ca asta să fie problema și s-o rezolv!