Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/19/21 in all areas

  1. UPDATE! Azi-dimineață a fost un electrician să vadă BMW-ul și să încercăm să găsim o rezolvare. S-au verificat cablurile de masă, sunt în regulă. S-a verificat și electromotorul, s-a pus cablu pe direct de la bateria la electromotor iar motorul învârte dar nu pornește. S-a încercat pornirea motorului din releul din torpedou dar la fel, motorul învârte dar nu pornește. Electricianul a plecat, m-a sfătuit să caut pe cineva care se ocupă mai mult cu electronica pentru că nu este o problema de la electromotor, ci este ceva mai complicat de atât. După niște studii amănunțite, am aflat că BMW E36 are acel EWS (Immobiliser), au un cip în cheie iar ironic vorbind, cheia mea n-are cip, este doar lama. Sunt sigur că maroneii care au deținut cu mult înainte mașina(pentru ca fostul proprietar îmi jură că așa o cumparat și el mașina), au făcut EWS Delete sau au pus ceva adaptor care să poată porni mașina fără cip, le-a mers... până mi s-a terminat mie bateria. De aici începe nebunia, pentru că în momentul în care bateria s-a consumat, ambele uși, portbagajul și capota au fost deschise, iar pentru a reseta EWS Immobiliser, trebuie să deschizi toate ușile, portbagajul, capota și să scoți bateria iar apoi să aștepți 10 minute și s-o pui înapoi.... la mine bateria s-a consumat direct, iar de aici deduc că acel modul s-a resetat iar cumva EWS Delete/OFF a fost automat anulat. Așa că urmează să ajungă astăzi cineva care să-mi programeze cheia de la A la Z cu lamă și cip, sper ca asta să fie problema și s-o rezolv!
    4 points
  2. Gata, am adus-o acasa si cateva poze cu interiorul
    2 points
  3. Salut, am achizitionat astazi un BMW E36 316i Coupe M Sport. Probabil multa lume ar fi preferat minim un 320i, dar mie mi-a atras atentia faptul ca era la un pret bun, niste dotari bunicele si motorul chiar suna bine si mergea bine. Din pacate, motorul si dotarile (care mai mult sunt pe hartie, majoritatea fiind lipsa sau cleme rupte etc) sunt singurele aspecte pozitive. Masina a fost prost intretinuta, are o multime de improvizari nasoale, dar asta nu m-a oprit sa achizitionez autoturismul si sa-l salvez. Alt aspect important este faptul ca nu exista rugina deloc sub masina, singurele puncte de rugina sunt pe usa soferului. Aici va las dotarile masinii, pe urma voi enumera ceea ce trebuie schimbat/reparat. Masina nu are bara M, are cea stock, clar a fost atinsa/lovita si schimbata. Scaunele nu imi par cele Sport, sunt cabluri pe sub scaune, motiv care m-a dus cu gandul ca au fost schimbate sau vandute cele Sport si instalate cele actuale. Sunt multe de reparat/schimbat: directie/suspensie/filtre/ulei/garnituri/placute/discuri/furtune/antigelul.. sunt doar cele de mentanta, nu vreau sa aduc in discutie mizeria din interior si exterior. Totusi, voi posta orice update aici. O voi salva cumva
    1 point
  4. UPDATE! MASINA PORNEȘTE! Pana la urma reprogramarea cheii a fost soluția. Ma bucur ca am scĂŁpat ieftin.
    1 point
  5. Vin cu un update major, zic eu: Mașina a stat până acum 3 zile când am dus-o în service. Am schimbat următoarele: MOTOR: - Curele accesorii - Rola intinzator - Rola ghidare - Pompa de apa - Garnitura capac culbutori - Connector Y din spatele motorului - Semering palier față - Filtre - Bujii - Ulei MOTUL 5W40 - Ulei ATF Servo - Antigel G11 Albastru DIRECTIE: - Brate față stanga-dreapta - Bucse bara stabilizatoare - Bielete stanga-dreapta - Cap bara stanga-dreapta - Burdufe caseta directie - Rulmenti axa spate FRANE: - Discuri perforate/ventilate ATE fata-spate - Placute ATE fata-spate - Tabla protectie discuri spate - Saboti frana de mana spate - Schimbat uleiul de frana LIQUI MOLY TEC 1200 Bineinteles, dupa ce am bagat niste banuti in ea.. a aparut o problema care nu-mi dau seama daca este electrica sau mecanica. Masina pornea fara probleme, in timp ce statea pe elevator s-a terminat bateria pentru ca am lasat portbagajul deschis iar cel mai sigur un bec a ramas aprins. Am reincarcat bateria, iar acum pun contactul, se aprind luminitele in bord, porneste displayul de la clima, iar cand vreau sa pornesc masina... nimic! Ciudat pentru ca aud releul de la electromotor cum invarte cand pun contactul. Am mai miscat electromotorul, nimic. Am incercat sa o pornim daca o impingem, nimic. Poate v-ati mai lovit careva de problema asta. P.S : poza este facuta cand am dus masina la service.
    1 point
  6. UPDATES: - Am înmatriculat mașina, din păcate fostul proprietar avea probleme cu fiscalul, așa că am fost nevoit să aștept undeva la 2-3 săptămâni până să-și plătească ceva impozit și să se elibereze fiscalul. - Numerele de înmatriculare alese sunt: AR 07 FPK - Am schimbat filtrele (combustibil,ulei,habitaclu,aer) împreună cu bujiile(BOSCH), termostatul (MAHLE) și antigelul (G11 albastru + apă distilata). PROBLEME APĂRUTE: - Pierd antigel pe undeva, am o bănuială că pompa de apă este dusă. Fac câțiva kilometrii, apoi verific bușonul și nu mai este aproape deloc antigel. - Când se încălzește motorul, se aude un fâsâit undeva în spate pe partea cu bujiile. - Pompa servo este dusă, scoate un sunet urât când virez volanul - Multe alte probleme le voi posta pe viitor. CE URMEAZA: - Schimbat pompa de apa - Schimbat placute + discuri - Schimbat senzor placute - Schimbat furtune etrier - Reparatie kit etrieri fata-spate - Revopsiti etrierii argintiu
    1 point
  7. Fulia este aproximativ 450-500 lei pe corteco pe care ti o recomand, o am pus de 5 ani ( 70k fĂŁcuți) si va mai duce 2-3 ani lejer. Distribuția can 3200-3800 lei in funcție de unde o faci, daca se aud recomand sa o schimbi cat mai repede, nu o mai lungi, programeazĂŁ te. Recomand toate cele 3 lanțuri ĂŽnlocuite, unii nu ĂŽl schimba pe cel de la pompa de ulei de jos, trebuie schimbat si pinion si acel lanț. Noroc!
    1 point
  8. O sa fiu un pic rautacios si o sa replic, ca probabil uleiurile sunt mai bune, dar politica dusa (a se citi hau-hau..urile) e diferita si lucreaza in folosul lor. (Sa ne amintim ce am constatat (amar) ca parbrizele sunt mai subtiri.. ) Acum intr-o nota absolut reala, eu as schimba uleiul in cutie la 120-150k km, mai ales pentru ca faci doar drumuri foarte lungi. Una e sa il schimbi la 100-150k km si alta e sa nu il schimbi deloc.. Si mai ales comandat fara discutie de la dealer.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.