Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/20/21 in all areas

  1. Problema comuna la N47. Capacul culbutori se deformeaza si scapa ulei pe la o imbinare sudata cu ultrasunete. Prin urmare acel ulei se prelinge pe corpul DPF-ului care atunci cand isi da regenerare, din cauza temp mari incepe sa arda. Se schimba acel capac neaparat cu unul OE si se rezolva problema. Am fost si eu in situatia asta., la fel ca multi altii.
    2 points
  2. Probabil de pe Romania , sa fie asa cum zici , nu vb de masina peste 200000 km .Pana acum cateva zile am avut un Touareg din 2012 , am facut 60000 km , si am schimbat doar consumabile, nu am avut probleme , si masina inca mergea la 230000 km .Masina de 9 ani
    2 points
  3. La 10 ani vechime,99% sunt rupte . Asa ca varianta motorizĂŁrii este ultima ta grijĂŁ.
    2 points
  4. In cel mai bun caz, da, daca nu garnitura chiulasa, chiulasa..
    1 point
  5. Daca ai icom original si nu o clona chinezeasca poti face update la ultima versiune fara probleme. Daca ai nevoie de flash-ul original BMW te pot ajuta sa il pun pe FTP la mine sa il dai jos doar sa imi spui daca ai ICOM sau ICOM NEXT. Ultima versiune este 03.15.06.
    1 point
  6. La dealer bmw nu prea mai gĂŁsești peste 4 5 ani vechime,pentru ca aia nu mai pot s o vândĂŁ ca fiind o mașinĂŁ la standarde bmw. La parcuri de turci și sârbi,da,mai gĂŁsești d astea vechi .
    1 point
  7. Din ce știu eu privind cablul Kdcan, E46, E39, etc sunt generația mai veche care funcționeazĂŁ doar cu pinii lipiți sau dezlipiți la kdcan ( pentru cele cu buton ), iar pentru varianta mai noua pentru E60,E90 invers. AdicĂŁ E60 nu e din generația cu E46 Iar daca merge pe E60, se conecteazĂŁ chiar si pe F10/F30, pot face diagnoza si ștergere erori ĂŽnsĂŁ cu ceva manevre “ românești “ ) .
    1 point
  8. Bucsile 4 de la jug daca le ai rupte bubuie in draci si toceste pe interior cauciucurile Mi se pare ca eu am pus o flansa cardan inna, tb sa respecti sagetile Daca ai joc in cruci bubuie la plecarea de pe loc, si daca trepideaza cand accelerezi de pe loc posibil sa fie si din intermediare, ti-am spus ca daca nu st montate corect se slabeste cauciucul , poti sa iei si separat flansa cu cauciuc fara rulmenti, daca sunt buni rulmentii si iesi mai ieftin
    1 point
  9. Sunetul este unul si acelasi. Pe telefon sa aude ca un fasait. Dar va asigur ca este acelasi zgomot in toate locurile in care am filmat. Sunetul original se aude la secunda 20. Imi cer scuze pentru calitatea proasta a filmarii.
    1 point
  10. Consumul este unul normal pentru aceasta motorizare. Trimis de pe al meu SM-N950F folosind Tapatalk
    1 point
  11. In primul rand vreau sa te felicit pt ca vei detine (in curand sper) unul dintre cele mai frumoase modele de bmw care exista pe piata ( asta ca sa ii mai enervez un pic pe nostalgicii bmw! :blink: ) . Eu unul m-am orientat numai dupa un model pe benzina, deoarece dupa parerea mea sunt ceva mai fiabile si mai putin pretentioase decat cele diesel. Inainte de a cumpara E60-ul am studiat cu atentie majoritatea problemelor aparute la acest model (www.e60.net, diferite review-uri etc...) pt a sti cu exactitate ce sa verific. Am luat manualul modelului de pe net (http://www.e60.net/information/2005_5_Series_Manual_US.pdf sau http://www.e60.net/information/) si am cautat sa invat in primul rand cum se utilizeaza iDrive-ul . Asa... - exista cateva probleme cu scaunele incalzite asa ca trebuie verificat daca functioneaza bine si daca emana vreun miros de ars, asta poate fi dovada unei proaste functionari ...eu unul am evitat o astfel de dotare. - pneurile RunFlat, sunt sigure insa din pacate se distrug usor, sunt scumpe , sunt foarte rigide pt gropile din romania si eu cand le-am luat erau extrem de zgomotoase. - geamurile eletrice au o problema cu sistemul Antitrap, de fapt poate fi mai pretentios si nu se poate inchide geamul dintr-un click al butonului ..trebuie sa il ridici treptat din 10 in 10 cm....eu am avut o astfel de chestie si se pare ca s-a rezolvat cand au pus foliile !!! - invata toate comenzile si verifica tot ce este electric: scaune, lumini, semnal, oglinzi, AC, caldura, ventilatie in iDrive, sistemul audio, navigatia. - verifica farurile, cand sunt aprinse sa aiba sprancenele aprinse, angel eye sa functioneze toate 4, daca sunt Adaptive sa se miste amandoua stg-dreapta.. tot exista probleme cu "sprancenele" ca nu se aprind(multe ori soft-ul e problema se rezolva prin upgrade) . - daca e Steptronic ai grija cand cuplezi transmisia din in PRND sa nu bruscheze violent...se mai intampla sa mai existe probleme la cutie, putine dar sunt! - preferabil sa iei masina de la un dealer BMW si daca se poate si e nevoie sa ii faci prima revizie acolo. - daca e SH ai grija sa primesti DVD-ul cu navigatia, manualele, cartea service, roata de rezerva daca nu ai RFT-uri. - verifica daca ambele chei functioneaza bine: deschis, inchis, pornit masina. - eu unul am preferat sa iau un model mai puternic cu mai putini kilometrii si nu ful-opshanz, decat unul full si cu 150.000km si motor micut. Motorizari: pt cele pe benzina cel mai ok mi se par 2.5 si 3.0 ca putere/costuri, iar diesel 3.5d e cel mai bun, daca ai inclinatii spre sprotivitate un pic. Cele mai ieftine sunt 2.2 pe benzina si 2.5 d. Sunt ceva mai puturoase dar isi fac treaba bine si avantajos, daca nu esti prea dornic de un condus sportiv. Daca mai e ceva de adaugat sa ma ajute colegii ca acum nu imi vin in minte alte chestii.
    1 point
  12. Nimeni nu ti poate garanta daca trebuie sau nu schimbata. Panica de care vorbesti mai sus dispare doar…schimband distributia. Dar daca auzi gen fasait in ture mici 1.500 - 2.000 atunci ala e sigur lantul, fapt confirmat de BMW Niederlassung Stuttgart
    0 points
  13. Fasaitul nu intra la lant uzat. Am pus mai in spate in topicul asta un link de YT al altuia care arata clar, poti auzi, cum se aude lantul zanganind si cum NU se aude lantul zanganind in acelasi clip. Cauta si o sa te lamuresti. Trebuie sa mai iei in considerare avand in vedere complexitatea distributiei ca acelasi lant ppate sa "plescaie" la alte ture si tu sa nu stii! Dar asa tu ai ales sa nu asculti iar eu mi-am pierdut vremea explicandu-ti cum sa faci...
    -1 points
  14. Si totusi,la 100k nu ar trebui sa se auda,dupa 170k incep sa dea semne.Cel mai bine se aude cu motorul semicald(mers 2 3km)intre 1400 1800 rpm.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.