Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/18/21 in all areas

  1. Dupa 5/6 ani si cativa omuleti in plus in familie a venit timpul sa trec la ceva mai mare. Initial ma uitam dupa Tesla S sau Audi A7, insa, aparent vorba ca odata ce ai mers cu BMW, nu mai vrei altceva, pare sa se adevereasca Deschisesem in urma cu ceva timp un topic fiindca nu eram hotarat daca sa aleg un 35i, 50i sau M. Am mers in cele din urma X5M. Astept cu nerabdare sa imi ajunga, sper eu ca in aproximativ 2 saptamani. Anul 2018, 36000km, cu urmatoarele dotari: Poze de la dealer momentan In rest, diferenta de la masina actuala, e90 318d presupun ca o sa fie enorma. Sunt curios daca experienta condusului se va compara cu Tesla. Ce nu imi place momentan la ea ar fi interiorul. Preferam o culoare mai deschisa, insa am avantajul ca este mai usor de intretinut totusi.
    1 point
  2. Direct din manualul de utilizare pentru seria 3, in romana :
    1 point
  3. tacheti hidraulici si ax cu came - de acolo este zgomotul. Sunt blocati tachetii, mai pot fi camele uzate de la ax. nu mai pune poze cu motorul, stiu de care vorbești.
    1 point
  4. suportii motor chiar daca nu vezi ca ar fi scursi caucicul e oricum imbatranit dupa 20 de ani si nu mai preia mare lucru din vibratii, asa ca poti sa ii schimbi linistit, o sa vezi cand ii compari cu cei noi diferenta de inaltime intre ei. Daca da un nor de fum dupa ce stai cu ea la ralanti cateva minute, e cam clar ca simerigurile supapelor sunt obosite, asta e gen parte din "boala lor"
    1 point
  5. Eu de atunci, as fi invatat sa dau roata, discul si tot ce trebuie jos, as fi scos sabotii de frana de mana inainte unui drum lung. Vazut daca se mai incinge.. bla bla. Pus la loc.. daca nu e aia. Uns toate culisantele din jurul placutei de pe exterior, ca la carte.. Schimbat si lichid de frana sa fii sigur.. Dar cum au zis si altii probabil rulmentul.. pe partea aia e cam terminat. Nu auzi nici un huruit mai puternic pe partea din spate a masinii? Apoi poti sa incerci si o diagnoza a sistemului ABS. Normal test facut cu ISTA cel putin.. Poate intra sistemul ABS in functie de unul singur.. Ceea ce e cam de neauzit, dar mai stii.. Jocurile de bucse pe spate nu sunt pentru oricine de verificat. Tu ai vazut cate fieratanii tin suspensia in spate? Trebuie presat arcul mai intai ca si cum masina ar sta cu roata sub ea si apoi tras de brate!! Degeaba tragi de brate cu rotile in jos.
    1 point
  6. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/55493-uleiuri-totul-despre-uleiuri-teste-recomandari-etc/page__view__findpost__p__2489215 Dar eu am un vechi M47. Uleiurile alea doua le-am folosit pe rand nu impreuna, Doamne Feri.. . Asculta si ce zice Ryoraul. Ryoraul, eu nu abordez problema altora ca tine. El stie exact de ce a intrebat asa. La km mai putini se pune 5W30. Apoi marca, tu o alegi daca fostul propietar nu ti-a zis. Sa fie din sursa sigura, care vinde mult, la un pret aproape de realitate, ca eu sunt convins ca nu toti vor sa vanda contrafacute.. mai ales aia care vand.., asta e criteriu meu de cumparare. Daca linkul de mai sus nu te trimite unde am zis ce am zis poti sa citesti de pe la postul #4155, si tot o sa intelegi ceva, DE LA TOTI CARE AU SCRIS.
    1 point
  7. 1 point
  8. daca era taticul lor iti spunea ca ai recall pe racitorul egr si nu era nevoie sa platesti inlocuirea lui , o facea reprezentanta gratuit .Cu restul pieselor , role curele pe la 100k e schimbul normal , releu bujii e ceva comun la bmw .
    1 point
  9. Inca nu am luat-o, insa a ajuns in Bucuresti Saptamana viitoare montez alarma (Pandora Elite) si camera fata&spate cu mod parcare Ah, si am nevoie de jante + anvelope de iarna
    1 point
  10. Este arbore echilibrator ,am vazut la un motor de subaru 3 cilindri pe carburatie,an 1985. Nu cred ca este de acolo problema lui 13NCU. Sa faci testul pe retur cu eprubete la injectoare si vezi cum stai.
    1 point
  11. De aia e facut forumu', sa isi faca omul care intreaba o idee nu? :naughty: Ar trebui sa spunem la toti ca bmw e una dintre cele mai ieftine masini de intretinut, nu? Cand de fapt tre' sa fii "on top", sau la zi cu reviziile si reparatiile daca vrei sa te tina si sa te bucuri de marca.
    1 point
  12. Nu am citit topicul dar asta e parerea despre uleiuri pt motoare, specific B58,... mult mai avizati/mai bine discutat din prisma uleiurile, site pe care eu il respect mult: https://bobistheoilguy.com/forums/threads/bmw-b58-engine-oil.272758/ Un citat scurt: Viscosity is a big, central part of the approval, so it matters a lot to the OEM (BMW), specifically the HTHS viscosity. In fact visc is the starting point for approval. To sum it up: LL-01: HTHS >3.5 in a 0w30, 0w40, 5w30, or 5w40 LL-01FE: HTHS ~3.0 in a 0w30 LL-14FE: HTHS ~2.7 in a 0w20. Iar asta e toata faza cu uleiul FE de generatie noua; cel mai usor descris tot in engleza, din pacate: "(My point was that) the push for lower viscosities (uleiurile FE..) is driven by a desire to increase fuel efficiency, not for better engine protection and longevity." Am citit si inteles asta inca de prima oara in hartii oficiale online.. ca, concluzie a scopului crearii acestui tip nou de ulei - eficientizare a consumului; foarte probabil in detrimentul fiabilitatii.
    1 point
  13. Pune ce zice Wolfenstein ca sa fii cel mai sigur. E ultimul ulei cu, cele mai bune standarde pentru un motor de generatie noua. Probabil nici C3-iu nu e rau, dar vrei sa fii sigur!?
    1 point
  14. 1 litru e mult daca completezi la 2000km? Pentru ca e primul tau post, de ce pui LL04 si nu LL01? Poate LL01 e mai ieftin. Cat te poate costa o segmentare, fata de un ulei schimbat la 2000km? Poate nu stii ca altii pun 1 litru la mie.
    1 point
  15. Mda.. am urmĂŁrit chestia asta si la Ford unde lucrez, la Mondeo am comandat vreo 2-3 cadre metalice inclusiv cu buretele ala din spatele tapițeriei, tot asa persoana avea peste 100 kg.
    -1 points
  16. N-am mai intrat de multa vreme pe aici. Ca un mic update: - Am ajuns aproape de 76.000 KM. N-am mai prea mers in concedii cu masina de cand cu pandemia. Am preferat sa nu stau la cozi la granite si am ales calea aerului. - Rotile de 20 sunt pacatoase. Am mai taiat multe anvelope intre timp, acum le-am facut felul pe cel mai pacatos drum din Romania, Oravita-Ciudanovita. Tractor de as avea, n-as mai merge pe acolo. Miercuri imi ajung noile anvelope. Am trecut de la GoodYear la Michelin, sper sa vad o imbunatatire in aderenta pe umed. - Tehnic nu am ce sa ii reprosez.
    -1 points
  17. Vezi, nu m-ai ascultat. Ma intrebi direct daca sa pui unul sau altul. Daca citesti te informezi. Noi romanii ne uitam la uleiuri si le vrem pe alea care sa nu consume.. nu la ce cere fabricantul. Si aici ma refer la aia care chiar par interesati de ce ulei ar trebui pus in motorul masinii. Prima si cea mai importanta corectie este ca LL01 e specific si e suficient motoarelor benzina. LL04 trebuie pus celor diesel in special celor cu FILTRU DPF. Acum ai inteles de ce ti-am recomandat SA CITESTI? Pentru ca ai pus o intrebare al carui raspuns se opreste la LL01.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.