Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/16/21 in all areas

  1. Recomandam sa nu "ti se urce la cap", sa respecti ceilalti participanti la trafic chiar daca isi fac treaba cu un Logan sau Passat obosit, sa semnalizezi, sa nu circuli cu lumini de ceata in August la 38°C, sa nu depasesti doar de dragul manevrei pt ca "BMW", si sa nu arunci mizerii pe geam la semafor. Manele poti asculta ! O buna exploatare ? Boss, ti-ai luat un autoturism nu o nava cosmica ! ...adica vezi schimburi ulei, filtre, fi atent la zgomote suspecte, da-i motorina de calitate, nu o batjocorii in forje, dar nici sa nu devii sclavul masinii. In fond e tot un autoturism, nimic mai mult asa ca admir-o, bibileste-o dar adu-ti aminte pt ce ai cumparat-o de fapt. Cand ai raspunsul la intrebarea asta, vei sti si cum sa o exploatezi ! Felicitari pt achizitie !
    3 points
  2. S-a vandut. Se poate inchide. Urmatorul BMW o sa fie un E46 coupe cu 6 in linie benzina, preferabil M54.
    2 points
  3. Salutare, Nu e tocmai a mea inca, am batut palma cu vanzatorul iar maine urmeaza sa facem actele si sa merg dupa ea. Este motorul N57 si cutia 6HP26X. Nu eram tocmai decis daca sa iau un seria 5 sau un seria 3, nici macar nu cautam motorul de 3 litrii sau xDrive, dar dupa ce am vazut o groaza de masini, majoritatea in stare proasta spre foarte proasta, am zis ca fac un efort si o iau pe asta, mai ales ca nu puteam sa plec nici in Germania din cauza pandemiei. Are multe modificari, printre care: downpipe + evacuare custom, discuri Zimmerman ventilate + placute EBC. Evacuarea e foarte galagioasa, iar daca dau peste un filtru RAR, sunt convins ca o sa raman fara talon. Stie cineva un service ok in Cluj care sa-mi puna DPF-ul inapoi si o evacuare originala? Pun doar doua poze momentan, mai multe cand o sa fie la mine.
    1 point
  4. Daca gasesc unul neglijat si cu caroserie fara rugina, da :hyper: Ideea e ca vreau sa iau unul neglijat (dar nici chiar epava...) si sa il aduc eu personal la un stadiu care sa ma satisfaca decat sa iau unul gata tipla. Asa macar stiu ca e facut cu mana mea decat sa am semne de intrebare ici-colo.
    1 point
  5. 330ci ? poate clubsport ?
    1 point
  6. Se da una bucata e90 2006 n46b20b 320i cutie automata 6hp Nu merg eu cu masina si prin urmare nu stiu exact de cand au inceput simptomele. Am schimbat O-ringurile defazoarelor + intinzator lant (cu intinzatorul vechi incepuse sa zornaie 1 secunda la pornirea motorului) Ideea e ca am constatat un consum destul de mare de benzina + miros puternic de amestec bogat la evacuare, mai ales dupa ce se incalzeste motorul + urme de funingine pe evacuare si condens la accelerare + turometrul fluctueaza la relanti(destul de putin dar vizibil) + la relanti, consumul instant urca cu 0.1l la fiecare 10 secunde pana spre 30l/100. Consum mediu dupa resetare in Bucuresti cu trafic lejer undeva la 14l/100 (afisat in bord). Motorul trage, dupa parerea mea, normal. Check engine nu este aprins. Ulei si filtre noi. Dupa, am facut un test simplu deconectand mufa debitmetrului cu motorul pornit fara nici o schimbare. Comandat debitmetru nou Bosch - nici o schimbare. Pe INPA nu am nici o eroare legata de amestec, doar pompa de apa auxiliara si IBS. Sondele de O2 vad ca variaza undeva intre 0.9 si 1.. In trecut, masina a avut semeringuri la supape si catalizator schimbate la Tzeparii Vitan. A mai trecut cineva prin asta? Nu am ajuns inca sa masor rezistenta sondelor datorita pozitionarii dificile a conectorilor.. Parca nu as vrea sa le schimb degeaba si pe astea.. Ma intreb, daca ar fi fost intins lantul sau ar fi sarit un dinte pana sa schimb intinzatorul, ar fi ridicat eroare? Check engine?
    1 point
  7. sa te bucuri de ea; sa o conduci cu placere; filtre, ulei, consumabile cand e timpul/necesar. fiind un 316d...sa o lasi un 316d (fara chip tuning, remap, + alte chestii tentante pe moment, dar paguboase pe termen lung) drumuri fara gropi !
    1 point
  8. Salutare, am fost la service sa inlocuiesc termostatul la F10 535 xD. Mecanicul mi-a zis ca dureaza minim 5-6 ore pt ca trebuie data toata fata masinii jos impreuna cu raditorul, conducte, etc. La E90 2.0D am schimbat termostatul acum multi ani dar operatiunea a durat cam o ora. Mi se pare ciudat sa fie nevoie de atata munca pentru schimbarea unui termostat la F10 cu motor N57. Ati schimbat careva termostatul la acest motor? Daca da, cat dureaza si ce trebuie demontat. Pe Youtube nu gasesc un tutorial, doar cu motoare N55 am vazut. Multumesc anticipat pentru raspunsuri!
    1 point
  9. arunca un ochi si pe aici : https://www.e46fanatics.com/threads/318ci-n42b20-engine-photos-video.863401/ https://www.bimmerforums.co.uk/threads/2002-318i-convertible-oxygen-sensor-bank-1.123787/ https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?2433435-2003-318-N42B20-fault-codes http://www.bmwclub.ro/forums/topic/180066-care-este-sonda-lambda-2-bank-2/ bank 1 si 2 se refera la sondele lambda ( verifica si tu ce scrie Opaul in postul acela)
    1 point
  10. Bine de știut. Mersi bĂŁieți!
    1 point
  11. DacĂŁ turbina nu pierde ulei și nu are joc in Ax fata-spate, las-o așa. Nu te apuca sa o reconditionezi degeaba, fiindcĂŁ deși e posibil sa meargĂŁ bine dupĂŁ recondiționare, exista riscul sa meargĂŁ mai prost.
    1 point
  12. Am facut si prima operatie DIY Am desfacut controller-ul iDrive fiindca nu mergea butonul de meniu, fiind varsata cola pe el mai demult. A fost destul de usor tot procesul: am desfacut consola centrala, am desurubat controllerul de pe connsola cu Torx T20 si l-am desfacut cu T8. Apoi am pus apa fierbinte intr-o oala si am pus butoanele + suportul de la butoane in ea ca sa se omogenizeze din nou zaharul vechi uscat, apoi am pus sub jet de apa, am uscat cu feonul si toate merg ca noi acum. Daca vrea cineva sa faca aceeasi procedura (mie mi-a luat aproximativ 1h) aici aveti link catre instructiuni: - desfacere consola centrala: - desfacere controller iDrive: https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1192027 Legat de masina, am facut cu masina aproximativ 1000km pana acum, nici o problema momentan, deci cred ca am facut o alegere buna Urmeaza luna asta revizie completa cu Ravenol VMP 5W-30 + filtre Bosch si verificat clapete admisie + lantul de sus de la distributie. Pe viitor o sa urmeze si o reconditionare la turbina sau una noua. Nu prezinta nici un simptom cum ca ar avea probleme dar nu am un istoric al ei si vreau sa fie in regula preventiv, mai ales ca masina e Stage 1.
    1 point
  13. Am luat-o. Vechiul proprietar e un om de nota 20+. Foarte de ajutor si sincer. Am mers cu masina aproximativ 150km astazi si sunt cel mai multumit si fericit om de pe planeta :hyper: Multumesc! Are soft si pe motor si pe cutie, o sa merg sa imi refaca softul dupa ce montez inapoi DPF-ul. Masina a scos pe dyno in configuratia actuala aproximativ 330cp si ~700nm. Urmeaza dupa anul nou revizia completa si sa vad ce ar mai trebui schimbat preventiv. Franele si discurile nu cred ca au 5000km, sunt aproape noi. O sa caut si o pereche de Style 193 pentru rotile de vara. Sunt constient de asta si imi asum. Dar crede-ma la cate E90-uri si E60-uri am vazut, asta a fost cel mai ok dintre toate.
    1 point
  14. Cam asa arata finala. Ah si am uitat sa precizez ca e M-Paket interior-exterior din fabrica :turned: Intermediara se sudeaza inapoi? Masina e straight pipe acum. Poate pun intrebari tampite dar chiar nu ma pricep la evacuari, asa ca imi cer scuze in avans.
    1 point
  15. Mai am o intrebare tampita Daca ma opreste la un filtru RAR si constata ca evacuarea e prea galagioasa si noxele sunt prea mari, doar imi ia talonul si trebuie sa merg la RAR inapoi cu masina OK? Sau imi da si amenda/chestii penale? Dupa tre sa plec cu masina pe platforma sau mai pot sa circul 15 zile ca la permis?
    -1 points
  16. Am incercat sa scot bratul de actionare si sa misc cu mana de tija dar nu premitea sa il scot de pe actuator datorinta tolerantei mici intre axul de la actuator si gaura din brat. Nu am vrut sa il fortez si nu am mai continuat atunci.
    -1 points
  17. Am incercat acum. Nu se poate misca deloc.
    -1 points
  18. -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.