Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/10/23 in all areas

  1. Owner de X1 18d , B47, 100k km in cap, nu se aude nimic la distributie, cutia schimba perfect. EGR schimbat in Germania pe recall sau la revizie (are in history). Mai am un prieten tot cu X1 18d, are 220k si masina ii merge perfect, n-a schimbat distributie sau ulei in cutie. Doar ceva brate fata/spate si bucsaraie (consumabile pt Romania). Dar ignorati mizeria aia de 24 de luni / 30k km la schimbul de ulei. La mine e 1an sau 10000km
    2 points
  2. Eu mai am inca 2 masini, doar ca Opels (:D :D) , o vechitura dizal cu 229k km luata de la 93k in 2009 si un OPC sport de 333 de cai din 2013, ce-i drept asta are doar 67k . La prima am schimbat de 10 ani uleiul la maxim 10000km , iar la asta suparata pe benzina la 8000km, pt ca ma mai apuca din cand in cand sa-i dau un redline. N-am avut vreodata probleme cu fum/turbine distruse/etc. Cred cu tarie ca schimbatul uleiului la 8-10000km , indiferent daca e benzina/motorina, te scapa de multe probleme pe termen lung. Si evident, de folosit un ulei bun, nu din ala de 25 de lei litrul (atat e si ala de gatit btw...)
    1 point
  3. Conteaza foarte mult intretinerea, dpmdv iti bati joc de masina daca faci uleiul la 30 000 , personal, pentru 525d, 2.0 fac undeva la 7-8 000 km revizia . Pentru o singura turbina este ok la 10 000 . Mi-am schimbat acum doua seri , sa-mi arate la 8000 ..
    1 point
  4. Salutare, După ceva research, am ales sa ma alătur și eu comunității BMW. Deși am cochetat cu G21, în special pentru design, am ales pana la urma confortul din G31. Țin sa precizez ca am cautat doar varianta touring, deoarece după spațiul din portbagaj de la Octavia 3, este foarte greu sa revii la gura de încărcare de la o berlina. Pe varianta berlina doar Superbul era în cărți care de fapt este un liftback. Sunt la primul BMW astfel ca urmăresc îndeaproape forumul si încerc sa ma acomodez cu caracteristicile acestei mașini. Vin după ceva ani de VAG, astfel ca unele lucruri mi se par puțin pe dos, însă probabil ca tine și de obișnuință. Despre mașina, țin sa precizez ca principalul motiv pt care am ales BMW este cutia automata de la ZF. Am mai condus automate de la Honda, Renault și Skoda, însă nici una nu are rafinamentul BMW. Mașina este fabricata în februarie 2018 și are 107.000 km. Ca și dotări principale as enumera: 223 Adaptive suspension - îmi place mult cum se simte suspensia la mașină. Nu știu dacă suspensia standard se simte la fel. 481 Sport seats cu piele dakota/elfenbein-weiss. 3AC Trailer Tow Hitch - a fost un must, pentru suportul de biciclete. 402 Panorama Glass Roof - asta a fost cerința copiilor, a trebuit sa ma aliniez. 5AT Driving Assistant Plus - mi-am dorit dotarea pentru Adaptive Cruise control. 5DN Parking Assistant Plus - la dimensiunile mașinii este destul se utila 609 Navigation System Professional 610 Head Up Display 6WB Multifunctional Instrument Display 3DS Bmw Display Key - o cheie foarte mișto ca și look, dar care după ce o ai îți dai seama ca nu e cine știe ce dotare, mai ales dacă ai aplicația My BMW. Ca planuri de viitor, as face retrofitul la farurile de LCI acesta fiind și unul din motivele pt care nu am insistat sa găsesc o mașină cu farurile Led adaptive (nu ca as conduce eu prea mult noaptea - fiind vorba doar de design). Am o mare nemulțumire ca nu exista posibilitatea de a avea Android auto, pe care il utilizez intens în cealaltă mașina a familiei (Octavia 3 FL), care culmea este mai veche decât acest BMW (iulie 2017). Sunt un utilizator de Android de când ma știu, și ma cam sperie ecosistemul IOS. În fine, cochetez cu ideea de a trece în gradina Apple, caz în care va trebui sa fac rost și de Apple car play preparation. Deocamdată am echipat mașina cu anvelope de iarna, aceasta venind cu anvelope de vara. Inițial am zis sa trec pe all season, având o experienta f bună cu Michelin Crossclimate Plus pe fosta mașina a soției (Seat Ibiza). Totuși, tracțiunea spate și gabaritul mașinii m-a făcut sa aleg varianta mai costisitoare cu roti dedicate pe anotimp (Michelin Alpin 6 225 55 R17). La primăvară probabil voi cauta ceva pe 18, oricum anvelopele de vara ar mai merge maxim un sezon. Scuzați postul cam lung. Las mai jos și câteva poze și sper sa am timp sa țin un fel de jurnal aici pt cine va mai avea nevoie de informatii legate de acest model.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.