Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/18/23 in all areas

  1. Tocmai ce am făcut o programare la BMW, pentru marțea viitoare, în care am expus exact situația mea. Hai sa vedem ce zic băieții...
    2 points
  2. Ceea ce ma surprinde este ca unora vi se pare normal sa ia foc masina in mers 'daca nu i-am curatat galeria de admisie si nu am dus-o' in fiecare an la recall. Nu toti avem timp sa stam sa bibilim masina de nu stiu cate ori pe an si sa citim ce pe net despre absolut tot ce 'ar trebui' sa ii facem masinii ca sa nu ia foc. Sunt convins sa toti proprietarii de alte marci si modele de masini chiar din anii 2000 de exemplu au curatat galeriile de admisie ale masinilor fara ca masina sa aiba vreun simptom/problema si de aceea toate aceste masini vechi pe care le vedem in trafic nu iau foc Nu stiu daca ma credeti, dar masina mea cat am avut-o 4 ani, nu a pornit nici macar o data mai greu de sfert de cheie, nu a avut niciodata vreun bec aprins in bord, nu consuma nici gram de ulei, antigel etc nu am completat niciodata vreun pic in afara schimbului uzual, niciodata nu am vazut vreo pata de ulei sub ea, mergea pe autostrada la 200km/h si nu tremura nimic si mai aveam pedala o gramada (am incercat o singura data) etc.. Chiar asa, e ceva normal in ziua de azi ca o masina fara absolut niciun simptom/defect vizibil pur si simplu sa ia foc intr-o zi?
    1 point
  3. Aveti detalii chiar in acest topic, cateva pagini mai in urma, cu campania la cererea clientului, de schimbare racitor Egr. Inca o chestie pe care multi vad ca o scapa din vedere… degeaba iti schimba racitorul Egr cei de la Bmw, daca galeria de admisie este colmatata si nu a fost curatata niciodata. Curatarea galeriei nu face obiectul ori indatorirea reprezentantei, ci a proprietarului. Cunosc persoane carora li s-a schimbat racitorul pe recall si li s-a facut oferta de curatare galerie contra cost si au refuzat. Ideea vis a vis de tot ce am scris pe aici, este ca, nu are rost sa ii dai in judecata si sa bagi bani in avocati daca anumite conditii ce tin de tine ca si proprietar, nu au fost indeplinite. Daca au fost, atunci multa bafta!
    1 point
  4. Legat de intretinere am facut o revizie mica anul trecut in mai... urmand ca anul acesta sa o fac pe cea mare si m am gandit sa schimb uleiul in cutie + convertizor vreo 11 litri.. am mers pe zf ca producator, sa crapat o conducta de retur a antigelului...cu ocazia asta am shimbat si antigelu.
    1 point
  5. @wolf20 Colegul este într-o situație foarte nasoala, în care putem ajunge toți cei care au piesa cu problema. VIN-ul meu a fost afectat și din istoric înțeleg ca a avut recall în care s-a verificat piesa și s-a notat data de fabricație. Nu mi-e clar dacă s-a schimbat. Asta se întâmplă în 2021. Acum în februarie am avut alt recall pt update soft. Am fost la BMW Cobalcescu. Crezi ca a verificat cineva iar piesa? As putea mâine sa plec la drum și sa ia mașină foc cu toată familia în mașină. Dacă nu apuc sa scot copiii din mașină? Mie mi se pare o eroare de proiectare extrem de grava, de calibrul celei de la Takata unde schimba în continuare airbag-uri pe banda rulanta la milioane de vehicule,fără discuții (deși au fost doar 1 caz in care a decedat omu in mașină de schijele metalice). Problema pare a fi ca BMW se uita doar la cifre, sa fie profit, nu contează ca iau foc mașinile. Scapa cine poate...
    1 point
  6. Asa cum am mai spus,la toate masinile pe care le-am dus macar pentru revizii la ei si am avut numai bmw-uri in ultimii ani atat personale cat si de firma am fost instiintat de fiecare data cand era un recall atat in sistemul idrive cat si telefonic.Numai in ultimii 3 ani mi-au schimbat vreo 3 egr cu valve,airbag sofer,ceva conducte aer,debitmetru.
    1 point
  7. Eu am optiunea si cheia cu display. Am butonat o vreo saptamana, dupa care am lasat o in sertar ai folosesc cheia clasica, si aplicatia de pe telefon. Cheia cu display e prea mare, si n are nicio posibilitate de a lega la ea alte chei, cu inel de metal sau ceva de genul. Mie mi e mai util asa de ex. Aplicatia mybmw isi face treaba pentru tot ce face cheia, chiar mai mult.
    1 point
  8. Cel mai bun consum pe un traseu mai lungut asa l-a scos....sotia :-D (2 pers, fara prea multe bagaje, doar vreo 30 km de autostrada, in rest mers "la campie" fara prea mult trafic, rotile de vara): Ce am mai facut pe la masina: - curatenia interioara de primavara - am tot citit pe forumuri, multa lume a recomandat 303 all surface interior cleaner inclusiv pentru pielea Dakota motiv pentru care i-am dat o sansa - pare ok; - dupa ceva mai mult condus pe timpul noptii am ajuns la concluzia ca ceasurile alpina, mai ales in modul confort, chiar si cu luminozitatea la minim, tot sunt prea "deschise" - motiv pentru care am facut revert la ceasurile normale; - am mai codat una-alta, chestii minore, tot cu bimmercode; am reusit si sa codez comfort plus si sport plus insa nu sunt convins ca am codat chiar tot ce trebuia - ele apar in "ceasuri" insa pe headunit nu apar configurabile - momentan inca nu mi-am dat seama de diferente vs modurile normale comfort/sport asa ca si din punctu asta de vedere cred ca nu am codat complet; In rest...fara evenimente deosebite....motorina si kilometri, sufrageria asta pe roti e minunata la drum lung.
    1 point
  9. Mai vreau o cheie in plus, si daca tot dau banii macar iau una cu display. Nu e ca si cand ceva normals ar fi ieftina
    1 point
  10. Si pentru mine este deranjanta functia, mai mult decat atat am fost facut si nesimtit din cauza ei. Eu nu opresc masina daca intru pana la un magazin sau chestii din astea rapide. Am oprit intr-o zi ca sa intru la un Mega din asta micut, am coborat din masina si-n fata mea, mama si fiica cu un Passat break, aplecate in portbagaj. Ce-i drept, fiica nu arata deloc rau . Si cand am incuiat masina, pe langa faptul ca s-au speriat de aproape s-au dat cap in cap, nu va imaginati ce a fost la gura lor pt ca, vezi doamne, le claxonez pe ele vazandu-le aplecate. M-am simtit ca la Voce Romaniei, am intors toate scaunele...
    1 point
  11. Eu am de mai bine de 14 ani doar bmw-uri si pe toate am mers pe cauciucuri normale dar cu specificatiile producatorului (bmw).Daca pui normale si ai grija ca presiunea in roti sa fie tot timpul cea recomandata nu ar trebui sa ai probleme.Atentie,daca un cauciuc non runflat nu are presiunea recomandata va avea diametru mai mic si de aici problemele.
    1 point
  12. Rotile normale sunt mai usoare, deci masinii ii va fi mai usor pe partea trenului de rulare cu anvelope normale. Recomandat este sa fie acelasi producator, dot asemanator sau identic si acelasi tip. Se pot folosi si anvelope in 2 marimi, dar trebuie alese cu atentie(jante pt xdrive in 2 latimi, marimea razei anvelopelor de pe fata sa fie cat mai apropiata cu marimea razei anvelopelor de pe spate).
    1 point
  13. Daca masina e xdrive nu e bine,trebuie sa aibe cam acelasi profil toate 4 gumele,daca nu e x drive e relativ ok,dar si asa masina se va comporta ciudat sa spun asa,e ca si cum iei intr-un picior un pantof si in altul un adidas de alergare.
    0 points
  14. Si eu cunosc 1 caz concret cu G30 din 2017, chemat pentru verificare EGR in 2020, constatat ca nu trebuie inlocuit, apoi la 1 an distanta mesaj nivel antigel scazut, vizita iar la dealer, completat antigel plus verificat EGR din nou, confirmat ca e normal sa mai consume intre revizii si lasat asa. A si cazul concret eram eu
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.