Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/01/23 in all areas

  1. Schimbati-l cu totul ! Vine cu toate garniturile necesare, nu-i un capat de lume. Garnitura mare de etansare pe capac o sa o gasiti intarita de timp si temperatura, daca nu a pierdut ulei pe acolo va pierde dupa interventie sigur. Din stiinta mea pe masini cu DPF nu este decat cu vortex.
    2 points
  2. Salut Vlad, Pentru ca ai eroare pe senzorul de NOx masina ta nu foloseste modul de injectie stratificata ( amestec foarte sarac ) de aici ai si misfire cu toate ca ai schimbat bujii + bobine , te rog cand ai timp citeste postarile mele despre motorul asta si incearca sa citesti si blogul asta , aici e doar un mic link https://bimmerprofs.com/problems-performance-check-nox-sensor/ https://bimmerprofs.com/typical-situation-case-damage-nox-sensor/ Mult succes si poate te pot ajuta indicatiile de acolo
    1 point
  3. Va mulțumesc mult pentru răspunsuri,seara buna!
    1 point
  4. Arcurile pot fi nepereche.Undeva, candva, unul a fost inlocuit si au elesticitate/duritate diferita. Problema e ca ET e foarte mic si mai ai si distantiere. Da jos distantierele si vezi daca mai atinge!
    1 point
  5. Eu asa il stiu cand l-am schimbat acum 8-9ani https://m.autopieseonline24.ro/ridex/14540868?gshp=1&gclid=Cj0KCQjwgLOiBhC7ARIsAIeetVADy2_vyuW_rlx_MdCG5gFuXm7cJ1o-hQl2vHutPbTBGGbRUlyjP7oaAhd3EALw_wcB In poza ta pare jumatate sau ceva de genul. Eu am fost fitzos pe vremea aia si am luat de la dealer si asa a venit..
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.