Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/02/23 in all areas

  1. Diferenta aia de 7 cai inseamna sub 3%. Daca iti bati capul pentru un procent de 2 si ceva o faci degeaba. Sau altfel spus, sa inteleaga toata lumea, masinuta ta a scos ca. 98% din ce declara producatorul. Orice aparat de masura are si el tolerante. Dyno e bun, lasa l in pace. Bucura te de masinuta si drumuri bune sa ai !
    1 point
  2. Depinde mult si de dinamometru cum masoara... nu ti bate capul. Important e sa fii tu fericit si multumit de masina.
    1 point
  3. Nu te mai lega de valori statice, contează cum se simte mașina acum și cum te bucuri de ea. Restul este placebo. Distracție plăcută.
    1 point
  4. New Update - FlashXCode Toolkit v8.0 - BugFixes - New modern interface
    1 point
  5. Nu am mai scris de mult, si imi cer scuze ca nu am raspuns nici la mesaje. In principiu dupa acel 320d xdrive pe care l-am tunat masiv (gasiti lista pe undeva dar daca vrea cineva detalii le dau cu placere) am trecut pe un X6 si anul trecut mi-am luat 430i xdrive M Packet. De ce benzina? Pai masina o sa stea la mine ceva ani si mi-e teama ca baga astia niste taxe sau legi, interdictii si ma trezesc peste noapte ca dintr-o masina care costa 50 si ceva de mii de Euro raman fara nimic. Desigur, toata lumea va spune ca nu se intampla brusc si ca va dura 5-10 ani pana se intampla dar in mod sigur daca se anunta azi ca in 5 ani nu se mai permit dieseluri pe strazi cred ca instantaneu toata piata de second hand de diesel va cadea in cap. Acum, daca ai dat 10-15 000 EUro pe o masina si mai poti merge cu ea 5 ani si dupa o bagi la fiare vechi sau o folosesti in vreun program de buy-back nu e o problema dar sa dai 50000 si sa mergi cu ea 5 ani si dupa fiare vechi nu mi se pare ok... In plus nu am mai avut benzinara de la acel 318i e90 din 2008-2011 si chiar imi era dor... Revenind la masina actuala pot sa va zic ca culoarea au ales-o fetele mele, eu as fi mers pe un arb perlat sau argintiu deschis (lipsa de imaginatie) dar m-a pus gaia sa aduc mostrele acasa si ele au decis, Snapper Rocks Blue Cand am comandat-o nu vazusem pe strazi cum arata, stiam doar ca e vopseaua de pe M si mai era un X6 M prin salon la care ma tot uitam... Per total decizie excelenta, masina intoarce capete pe strazi inca desi merg cu ea de vreo 5-6 luni... Nimic de reprosat Am ales ornamentele exterioare negre pentru ca argintiul mi se parea prea feminin. O sa schimb si rinichii cu proxima ocazie si ii pun negri In materie de dotari are cam tot ce era in catalog... Avand in vedere ca nu am luat 440 mi-au ramas bani destui de dotari (inclusiv bord de piele, pilot automat cu Stop and Go, etc) si sunt foarte multumit de jucarie... desigur, inca mai ma gandesc la acel 6 in linie dar nu prea as fi avut pe unde sa il folosesc prin oras si teoretic, conform BMW diferenta pe sprint 0-100 e de 0,8 Secunde (5.1 vs 5.9)... Mi s-a parut prea mica pentru vreo 3000 si ceva de Euro in plus...
    1 point
  6. Multumesc de urari. Hai sa raspund punct cu punct. In momentul in care am comandat-o puteam sa iau si noul seria 5 dar pentru o masina mai mare cu aceleasi dotari price tagul era foarte mare. Am in familie si un X6 modelul nou deci nu aveam nevoie de ceva mare ci mai degraba de ceva mai sportiv, distractiv, de bun simt si cu 4 portiere ca trebuie sa urce si sa coboare copii... Da, simti diferenta de spatiu interior in raport cu seria 5 dar repet, avand in vedere ca e cam full options (adica nu am interior individual ci doar piele si nu am luat si parcarea automata) la un seria 5 ajungeam foarte sus si cu discountul obtinut as fi sarit bugetul pe care mi-l alocasem. Asa cum ai intuit are suspensie adaptiva si toate chestiile oferite de packetul M (frane, directie, toate chestiile din interior). Ce pot sa zic este ca se simte diferenta foarte clara intre diferite setari. Daca o las pe comfort e foarte placuta, destul de moale, numai buna de mers in oras peste sine de tramvai si toate hartoapele. O treci pe sport si simti imediat reactia mai rapida a motorului, sasiul mai rigid si directia mult mai exacta si mai grea la mana. In general asa merg cu ea cand sunt pe autostrada sau cand am nevoie pe perioade scurte de un condus mai dinamic. Daca pui si cutia in sport mode e fiara si trage bine cam in orice turatie. Ca si performanta in comparatie cu un 2 litri diesel nu exista comparatie. Da, ai cuplul mai mare si automat senzatia de sut in cur e mai proeminenta in diesel dar ca si acceleratie si mod de livrare al puterii nu exista comparatie... Nu vorbesc de sunetul motorului care e foarte prezent dar fara sa deranjeze... Deci, nu ai ce sa turezi pentru ca masina schimba exact cum trebuie si ai cuplu cand doresti... In comfort mode schimbarea in treapta jos e mai lenta la kick down dar daca esti in sport mode e instantaneu... Momentan am roti pe 18 inch de iarna pe ea si vara am un set pe 19 inch si se simte diferenta intre ele la elasticitatea masinii si modul de abordare a virajelor. Cred ca un 430d e mai rapid si poate mai brutal dar aveam obiectiv clar sa trec pe benzinara si nu imi pare rau. Am facut test drive si cu 435D xdrive, e senzational, are cuplu in orice turatie la orice viteza, dar simti la fel ca si la 430d, greutatea mai mare a motorului de pe puntea fata si faptul ca e diesel. Chestie de gusturi In rest toate bune, masina are deja 18000 Km merge impecabil, consum in oraj in jur de 11.4 in afara depinde mult de cum mergi dar la viteze legale (si nici nu se pune problema de altceva) stai pe la un 6 si ceva... Intradevar trebuie sa o speli ca altfel e doar o alta masina albastra
    1 point
  7. Logic,un combustibil mai performant ar trebui sa produca o detonație mai buna(un motor care trage mai bine) deci implicit si un consum mai mic.Teoretic.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.