Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/04/23 in all areas

  1. :))))) tare topicul, scuze, n am putut sa ma abțin. In teorie nu exista așa ceva :))
    2 points
  2. De 6 ani de zile cand am masina si 80k km este singura problema pe care am avut-o cu masina asta.Iubesc masina asta cat de rezistenta este.Era normal sa inceapa sa scoata si ea coltii. Doar ca nu asteptam sa se rupa fulia pe interior ca de aia nu am vazut si eram contrariat de ce tot imi pierde cureaua de la clima Dupa 6 ani SINGURA mea problema mai mare ,fulia vibrochen.Chiar iubesc enorm de mult M47-le acesta.SI inca pot merge cu ea,dar risc sa se rupa cureaua de la generator O masina super rezistenta si fiabila acest M47.Il iubesc jur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Chiar aveau dreptate oamenii cand mi-au spus ca e60 e chiar ULTIMUL bmw facut cum trebuie,astea mai noi sint dezastru...
    1 point
  3. Da , in teorie cu accentul pe teorie cele originale sunt facute tot de Corteco, din ce am mai intrebat stanga dreapta cea originala pare sa tina ceva mai mult, dar in final depinde si de cati km faci si diferenta de pret dintre ele. Personal cred ca tot pe Corteco as merge.
    1 point
  4. Suna a masina din flota Lidl.. a fost invadata piata din RO de masini similare acum cateva luni (2019, 118i, M-Sport) Ar trebui sa verifici istoriul de daunalitate pe siteul RAR. Poate gasesti una cu km mai putini in buget - am vandut un 118i la fel configurat cu 17.000 / 50k km, acum cateva luni. Pentru oras nu as cumpara diesel din principiu, lasand diferenta intre F20 si A Klasse deoparte. Merge foarte fin si silentios 118i si nici nu ar trebui sa dea dureri de cap pe termen lung spre deosebire de un diesel.
    1 point
  5. Da, au facut o mare varza, mai ales daca luam in calcul si vehiculele electrice si pe cele cu mai mult de 2 roti .
    1 point
  6. @Romulus Voiam sa spun ca tinand cont ca oricum trebuie sa faci 10 ore de pregatire practica, ai putea la fel de bine sa dai si examenul, dar se pare ca legea s-a schimbat de cand am luat eu A-ul si ai nevoie de mult mai multe ore in poligon si inclusiv in trafic. Pe de alta parte, se pare ca noua lege inca nu s-a publicat in monitorul oficial. As presupune ca odata ce ai foaia care atesta completarea celor 10 ore de practica, mergi la DRPCIV si iti adauga un cod, cam cum e cu BX. Nu cred ca se poate bifa A1, din cauza faptului ca in textul din noua lege se cere transmisie automata.
    1 point
  7. Pentru oras e foarte ok, in exterior se plafoneaza la un moment dat, normal, dar e absolut decent pentru puterea lui. Singura problema e ca are un consum care nu e departe de 120i, nu prea sunt proportionale consum / putere.
    1 point
  8. Nu exista N13 pe F20 din 2019-2020. Sunt cele modulare, din seria B38 B48 B58, respectiv in 3 cilindri pe 118i si 4 cilindri pe 120i. Mari probleme nu au avut, deja au multi ani de productie. Discutia s-a dus intr-o directie unde devine ceva personal si fiecare are motivele lui. Pot sa spun si eu ca m-am simtit in siguranta cand am traversat pe rosu giratoriul de la Universitate, ziua la ora 12. E irelevant, nu te fac nebun ca pentru tine poate parea nesigur. Ce e discutabil este daca are sens un BMW cu o motorizare de ~100 cp la bugetul asta. Oricum ar fi, initatorul nu a mai revenit sa spuna cum foloseste masina, ne contrazicem fara sens.
    1 point
  9. Am trecut prin situatia de mai sus in sensul ca s-au invartit cuzinetii la 255.000km. Rezolvarea a fost alt motor. Ce te sfatuiesc? Sa verifici la reprezentanta cate revizii si la cati km au fost facute pana la 150k. Daca s-au facut revizii doar la interval de 30k, atunci ii poti schimba pt ca e posibil sa fie uzura mare. Daca schimburile de ulei s-au facut la interval de 15k, nu cred ca are rost sa ii schimbi, dar as schimba pompa de ulei si poate si distributia daca tot umbli acolo. Distributia nu cred ca are ceva (la fostul F10 la 255k era in stare f buna), dar daca tot se umbla la pompa, o poti schimba ca sa nu mai desfaci motorul cu alta ocazie.
    1 point
  10. Eu stiu ca trebuie schimbata pompa de ulei, ea este problema. Cuzinetii aia pica din cauza ungerii precare si implicit a presiunii insuficiente venita de la pompa. Altfel cuzinetii aia n-au nici o problema, sunt niste tije metalice care sustin vibrochenul. Evident trebuie sa fie in niste tolerante la nivel de sutime pe acolo impreuna cu vibrochenul a.i. sa functioneze smooth, iar pt asta are nevoie evident de o ungere corespunzatoare.
    1 point
  11. Este a 2 a curea de clima pe care o pierd in mod inexplicabil.Am fost la un service de am montat-o,mi-a luat 100 lei,si dupa ce am plecat de acolo am mers cca. 500m si clima a inceput sa tiuie,iar motorul a inceput sa faca un zgomot urat.Am oprit masina,am ridicat capota si am vazut ca , curea de clima sta sa pice IAR.M-am intors la service acolo si mi-au spus ca am fulia la motor e rupta prin interior si am joc mare,iar cureaua de la alternator sta si aia sa se rupa,si ar trebuie pe langa fulie sa schimb si cureaua de la alternator Tot ce ma enerveaza pe mine la mecanicii astia e faptul ca stau mereu numai la ciupeala,puteau sa-mi spuna clar ca fulia are probleme si nu mai dadeam 100 lei aiurea sa montez o curea de clima.Ei au vazut sigur ca am probleme cu fulia ,da tot ca sa mai ciupeasca 100 de lei,ca asa sint topti s-au invatat sa ia bani de pomana,de aia am draci pe ei. Cei care au intampinat aceasta problema,spuneti-mi si mie punctual: 1.ce fulie de motor trebuie sa cumpar,in sensul ce marca: Continental sau Corteco? Ce recomandati dintre astea 2? Originala NOUA iese din discutie ca e foarte scumpa,nici nu vreau sa aud. 2.Sa pun originala la mana a-2 sau nou nouta Corteco sau Contionental?Intreb asta pt ca lumea spune ca desi sint noi,nu sint asa rezistente ca cele OE,iar dupa 2 sau 3 ani chiar daca sint noi se rup .OE la mana a -2 pe olx se vinde cu 3-400 lei,una noua Continental sau Corteco se vinde cu probabil 7-800 de lei,nu stiu habar n-am.Vreau sa pun sa nu mai am probleme,si nu stiu ce optiune e mai buna. 3.Am inteles ca trebuie sa schimb si cureaua de la alternator ca sta sa se rupa si aia.Ce marca de curea ar fi buna,ca si pe aia vreau sa o pun sa fie calumea MAI ALES AIA,ca nu vreau sa raman fara baterie 4.Am vazut ca pe e-piesa,fulia de motor e trecuta ca fulie vibrochen arbore cotit.Nu inteleg de ce.E acelasi lucru cu fulie motor? Motorul in cauza este un M47 520d 163 cai,non-FL. Va rog mult cei care aveti chef de misto si de alte cacaturi PE BUNE ocoliti acest topic si lasati-i doar pe cei care au ceva de spus constructiv.Nu am nevoie de troli si de mistocari,n-am timp de ei,si de alte kkturi.Daca nu aveti nimic de spus constructiv nu postati. Cei care au ceva de spus va rog mult raspundeti-mi la aceste intrebari,pt ca vreau sa iau o decizie ce sa fac.si m-am saturat sa dau bani aiurea la toti milogii si la toti mecanicii de curte care stau doar la ciupeala si care se fac ca chipurile nu vazut ca fulia e rupta.Au scoala pe ei de te doare capul....numai la ciupeala stau toti !Nu mai suport deloc natia asta de milogi...care stau doar la ciupeala si atat !!!!!
    0 points
  12. Ar trebui sa mearga cu B-ul desi citesc acum ceva topic unde era sa ai faca dosar penal politia unui baiat cu o dracie din asta.
    0 points
  13. Nu cred ca se poate acum Dupa promulgare urmeaza sa se modifice si regulamentul, in sensul de a defini ce e cu astea 10 ore.......poligon, oras, etc
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.