Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/17/24 in all areas

  1. Masina are park assist, si mi se pare suficient; la parcare iti arata pe display toata masina, inclusiv obstacole de pe lateral; imi place ca se activeaza senzorii singuri, daca te apropii prea mult de vreun obstacol pe orice directie. De ce nu am luat mai multe optiuni - pentru ca aveam o limitare de buget; pentru mine era important in primul rand sa fie cat de cat placuta/antrenant de condus, si rear-drive+suspensie M+directie integrala+frane M erau musai; de aceea nici nu am vrut xdrive - da, masina e mai plantata si mai safe de condus, dar parca devii si tu pasager. De ce nu sedan - nu sunt fan sedan, nu e nici practica precum un break, nici frumoasa precum un coupe; tata a avut Trabant break (bineinteles in 2 usi), foarte probabil de aici atractia catre break si coupe Am avut si ACC si HUD si HK pe alte masini - ajuta, dar nu sunt musai pt mine.
    3 points
  2. Deja circulam impreuna de cam o luna; mi-a luat ceva timp sa ma adaptez de la E92 la G31, initial preferam E92, acum a inceput sa imi placa si G31. Cumparata de la dealer BMW din Germania (BMW Cloppenburg din Gera). Are garantie Premium Selection 2 ani / 200.000 km. Bineinteles - istoric complet de service doar in reprezentanta Gera. Platita din Romania, adusa pe roti de mine. KM la momentul achizitiei: 146.000. Am dorit in primul rand o masina pentru sofer: tractiune spate, M paket, suspensie M, frane M, directie integrala, faruri laser, scaune Sport; Restul dotarilor nu erau musai, ca nu le aveam nici pe E92 (nu are ACC, headup display, 360 view, etc). Puncte forte: neasteptat de agila in modul sport, probabil datorita directiei integrale; foarte bine asezata pe sosea, la orice viteza; confortabila; consum neasteptat de mic - in EcoPro consuma mai putin decat E92 320d - 9% in bucuresti, vs 10-11% E92. Puncte mai putin pe gustul meu: desi are suspensia M, tot e o idee moale; cam izolata de drum, nu simti mare lucru; merge foarte repede, dar nu iti dai seama ce viteza ai daca nu te uiti in ceasuri; mi se pare ca pedala de frana raspunde si ea dinamic, in functie de modul de condus si distanta fata de obstacole (daca nu am nimic in fata in apropiere si franez, pedala e mai degraba moale); in modul sport parca e mai rigida. Dotari: Color: Sophisto-grau brillant metallic Interieur: Leather Dakota/black/contrast blue Editions And Packages S337 M Sports Package S704 M Sports Suspension S710 M Leather Steering Wheel S715 M Aerodynamics Package S7M9 Individual Option High-Gloss Shadow-Line Comfort And Interior Equipment S402 Panorama Glass Roof S420 Sun Protection Glazing S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S459 Seat Adjustment, Electric, With Memory S481 Sports Seat S488 Lumbar Support, Driver And Passenger S4HA Seat Heating, Front And Rear S4K9 Inter.Trim Finishers Aluminum Fine Cut S4NB Autom. Climate Control With 4-Zone Ctrl S4T8 Outside Mirror With Auto Dip S4U0 Electroplat.Cover/Clip F.Operat.Elements S4UR Ambient Interior Light Multimedia S654 DAB Tuner S676 HiFi Speaker System S6AC Intelligent Emergency Call S6AE Teleservices S6AK Connected Drive Services S6C4 Connected Package Professional S6NW Telephony With Wireless Charging S6U3 BMW Live Operating Area Professional S6WD WLAN Hotspot Driver Assistance And Lightning S548 Kilometre Speedo S552 Adaptive LED Headlight S5AC High-Beam Assistant S5AS Driving Assistant S5AV Active Guard S5DM Parking Assistance System Wheels And Drive S230 Extra Package, EU-Speciifc S2NH M Sport Brake S2PA Locking Wheel Bolt S2TB Sport Automatic Gearbox S2VB Tyre Pressure Display S2VH Integral Active Front Steering Environment And Safety S302 Alarm System S320 Deleted, Model Lettering S323 Soft-Close-Automatic Doors S3MC Indiv.Roofrailing,Mirror-Fin.Shadow Line S3MF BMW INDIVIDUAL LIGHTS SHADOW LINE S801 National Version Germany S851 Language Version German S879 On-Board Literature, German S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8R9 Refrigerant R1234yf S8TF Active Pedestrian Protection Individual Equipment S760 High Gloss Shadow Line S775 Headlining Anthracite Other Equipment S1CB CO2 Equipment S1CE Recuperation System S1VL BMW Light-Alloy Wheel Y-Spoke 845M JB/GG S9AA Outer Skin Protection S9D5 Entertainment Package S9D6 Fahrerlebnis Paket De SA090 90 Ah AGM Battery Si cateva poze, cu rotile de iarna.
    1 point
  3. Waze pe HUD merge doar prin Android Auto, nu si prin Apple Carplay din cate stiu eu.
    1 point
  4. 1 point
  5. Nu te speria cu uleiul , cel mai probabil curge pe undeva . Am pățit așa la un schimb de ulei ,după 50 de km mi-a dat mesaj să completez 1 litru . Normal că și eu m-am speriat ,facându-mi tot felul de gânduri negre . Problema era la filtrul de ulei care are și termoflotul incorporat ,curgea pe la niste oringuri !
    1 point
  6. Salut,da doar am inlocuit modulul si intreg sistemul functioneaza perfect
    1 point
  7. E din cauciucuri,uzură neuniformă,pune două gume noi pe fața si fenomenul dispare.
    1 point
  8. Daca nu e alternativa la sarcie este fix rezolvarea tuturor problemelor legate de injectoare / trepidatii si mers neregulat nu se va compara niciodata cu dpf off pentru ca diesel emana particule de funingine non stop, n benzina emana sulf doar de la 70 km/h in sus. studiaza, cauta si apoi vorbeste. pana atunci vorba unui personaj “maca maca” Lean omogen = stratified homogenus Prin studiu inveti ce poti sa imbunatatesti un motor… dar na, daca ai ochelari de cal si vezi doar inainte…. “Bug mafia: ti-ai luat cagula sa nu vezi …” e acelasi lucru. E ultimul post in acest topic, esti un consum inutil de energie, nu are rost sa imi consum cunostintele cu tine.
    1 point
  9. Daca nu e alternativa la saracie, atunci ce e? De ce nu iti bati capul sa schimbi sonda Nox, sa rezolvi toate problemele care duc la degradarea noxului si sa pui masina pe picioare? Costa mult, nu? Pai atunci de ce ti-ai mai luat-o sau de ce o mai tii? Faza asta cu Nox off e exact ca DPF OFF, ca nu isi permite nimeni sa dea 7000 lei pe un dpf nou, lasa ca bag 1000 si anulez tot, ma doare la basca de restul. Sa te uiti si tu pe graficul de jos cam cum sta treaba cu modul de injectie domnu' "ralanti". Ca idee modul ala intermediar se numeste "Lean Homogeneous", nu Stratificat-Omogen, daca tot ai studiat atat motorul asta, ar fi pacat sa nu stii exact si cum se spune. In locul tau nu ma mai laudam cu studiatul "motoarele astea", ca prin studiu inveti sa le gasesti rezolvarile la probleme in asa fel incat sa mearga cu toate sistemele active pe ea ca de fabrica, nu cu anulari si pe urma sa te dai mare ca tu ai studiat puternic. Nu ai studiat nimic, ai citit pe forumuri ca masina merge doar omogen fara nox si atata tot; asta nu e studiu taticu. Asta e exact alternativa la saracie; ca nu iti permiti si nici nu reusesti sa gasesti problema efectiva. Cand eu imi bateam capul cu scosi toti parametrii masinii si vazut care nu sunt in medie, tu mergeai la smecherasii cu dpf off si anulai noxul. Macar de aveai bunul simt sa nu te mai dai mare ca ai studiat tu mult...
    1 point
  10. Cum sa nu ajute 360?! Cei care nu au avut, vorbesc si atat. Este genial pentru ca vine si cu reverse assist. Dau exemplu punctual cu masina mea. Merg la un eveniment, mall, nunta… whatever, parcare aglomerata. Eu beau ceva si sotia conduce la intoarcere. O pun pe ea la volan, dau reverse assistant si masina iese singura din orice parcare, indiferent cat de complicata a fost parcarea mea. Sotia nici nu atinge volanul! Binenteles ca am folosit si eu functia, nu doar sotia. Sa zici ca noste dotari sunt naspa doar pt ca nu le ai, nu e corect!
    1 point
  11. Cel de la BMW Filaret care ti-a spus asa ceva bate campii grav si ar trebui sa mai treaca pe la un curs BMW inainte sa ofere sfaturi clientilor.
    1 point
  12. 1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.