Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/07/24 in all areas

  1. Asteptarea a luat sfarsit, dupa aproape 3 sapt de cand am platit-o in Germania, a ajuns la mine; pe scurt, imi place MAXIM acest autobuz, este foarte agila, nu am nicio problema cu dimensiunile ei, se vireaza in mare fel cu optiunea Integral Active Steering 2VH iar de tras....nu am cuvinte ; o sa revin si cu o prezentare mai pe larg, dupa ce ne imprietenim mai mult
    4 points
  2. I don't care about them, ca nici ei nu recicleaza gunoiul cum o fac eu
    2 points
  3. Faci instalație cu 2 termostate cu robinet vara/iarna :)))
    2 points
  4. In partea dreapta a pozei pare ca se vede un 255/40R18, deci aceasta dimensiune este omologata pe spate, implicit 225/45R18 este omologata pe fata. Cu alte cuvinte, ai rotile corecte pe masina, insa posibil din cauza uzurii masinii, sa fie mai sensibila la roti staggered.
    1 point
  5. Planuri mari pentru Cluj din partea celor de la BMW. Not bad, sper să atingă targetul se dezvoltare pe care-l au în vedere. https://m.zf.ro/companii/bmw-merge-la-cluj-concernul-german-a-batut-palma-cu-ntt-data-si-va-22286738
    1 point
  6. Super, multumesc mult. Legat de acel termostat, el ramane inchis si deschide doar mai rapid, deci nu vad de ce ar afecta iarna timpul de incalzire al uleiului. Chiar gasisem un video cu o comparatie intre original si acel termostat.
    1 point
  7. Cel mai mare rezervore l-am avut pe tuareg 105 litri :))))))))))))
    1 point
  8. @Tzitzicat M-am uitat peste pozele facute acum 5 ani si se pare ca retrofitul a inclus inlocuire de cablaj plus interschimbarea a 2/3 motorase de pe scaunele de Anglia, dar asta am facut-o pentru ca nu se potriveau cablajele cu memorie, mai exact motorasele pentru memorie aveau o mufa in plus. Faza e ca am facut retrofitul de ceva timp si nu vreau sa te induc in eroare, un lucru stiu sigur ca am comparat codurile la motorase pe bmwfans.info si asa am luat decizia schimbari lor intre scaune stg/dr dr/stg. @minu94 Da, stiu de existenta acelui termostat care inlocuieste cel original aflat in corpul filtrulu de ulei, insa pentru mine nu reprezinta o varianta castigatoare. Nu am de ce sa scad temperatura cu 15 grade, pentru ca atunci iasa motorul din temperatura optima de functionare, cresc noxele-consumul-alte belele. Oricum nu fac track cu ea si nici calduri de Arizona nu avem in Romania, inca. Alt lucru care nu imi place este ca odata inlocuit termostatul trebuie sa ai si garnitura necesara pentru capac, care nu se gaseste separat pe cod de la BMW si trebuie sa recurgi la artificii cu oringuri pe post de garnitura. Iarna temperatura nu o sa mai creasca nici in valorile ideale de functionare si atunci pune termostatul OE inapoi, alta problema de etansare de la garnitura greu de procurat si tot asa. Cand am zis reconditionare am facut trimitere la piesele care se pot servisa, inlocuit rulmentii de pe carcasa, bucsi, ansamblu inele colectoare, ansamblu perii colectoare regulator tensiune, punte diode, fulia care nu e una simpla, verificat rotor si stator, o curatare generala pentru ca se depune mizerie. Pentru fulie am folosit INA, iar pentru restul Bosch.
    1 point
  9. aceeasi lipsa o duc si eu, dar asa suntem noi cei ce venim de pe VAG
    1 point
  10. Banuiesc ca a auzit sunetul mecanicul inainte sa schimbe distributia? Ca daca tot a desfacut era mult mai usor sa verifice. Avea joc mare lantul? Racordul flexibil l-ai verificat?
    1 point
  11. Azi am adus masina acasa si mai revin cu info. Luand la puricat toate facturile, masina a avut si garnitura capacului culbutori schimbata, uleiul din cutia de viteze schimbat si pompa de servo cu lichid, deci pana acum chiar pare a fi o masina ft ingrijita. Legat de antigel, am depistat problema. Vasul este crapat. Masina nu se supraincinge, cand ajunge antigelul la temperatura de 85-90 grade incepe sa dea afara deoarece nu tine presiunea. Am comandat vas antigel, capac vas antigel, antigel si apa distilata si o rezolv cum vine vasul. Iuhu! LE: Video si cu antigelul pe stil fantana arteziana :
    1 point
  12. Man, dar de ce ai schimbat uleiul de 5 ori in 40k? Schimbi non stop, fara absolut fara nicio exceptie la +4500 ture? Mergi non stop cu ea doar la 200+ kmh? Vrei sa tii masina juma de mil de km si vrei sa fii sigur ca tine motorul pana atunci? Ca doar in toti astia 3 parametri combinati ar merge schimb de ulei la 8000km. Ca la fircare parametru pe care nu il indeplinesti din aia 3, poti sa mai adaugi 3000km la ulei. Inteleg intretinerea buna a unei masini, dar da-mi mie banii aia pe care ii irosesti, sa ii beau Il mai am pe frate-miu cu 42.000km pe g05 40i si a schimbat uleiul de 3 ori pana acum. Masina aia nu va sta la el decat 120-150k km. I-am spus ca o pregateste pt al 2-lea proprietar, care vrea sa fie barosan si o sa ii mai ceara 300 euro discount.
    1 point
  13. B58 poate sa aibe si 374 cai cat are acum montat pe X5 lci 50e.Pe 45e e din soft modificata puterea tocmai pentru a cosnuma putin.Eu cu a mea am ajuns la 91.000km iar bateria arata autonomia tot ca la inceput si nu da semne ca sunt probleme.Am inteles ca ar fi in garantie (bateriile) pana la 150.000km dar poate gresesc.B58 exista pe seria 3 440i ,m340i,X3 X4 M40i,540i,545e,740i,745e,X5 X6 40i,45e,50e ,X7 40i .Deci e un motor destul de utilizat la marca bmw (daca nu cel mai utilizat) si bineinteles ca vine cu mai multe variante de putere.Pe afara se spune ca e cel mai fiabil motor produs de bmw pana acum....cine stie,vedem.Am fost la ski recent in Italia 2500km dus intors cu o medie de 11l/100km/h mers cu 140-160km/h dar acolo am mers mult pe electric....am incarcat la hotel si in mers la fiecare panta.La 60.000km se schimba bujiile si recomandat si bobinele iar o revizie e cam 1700lei.Discurile de frana arata ca noi la 91.000km iar placute am schimbat doar o singura data in intervalul asta (folosesc mult frana regenerativa sau cum ii spune ca sa incarce bateria).In rest absolut nimic,nu bate nu troncane materiale bune in interior,neaparat schimbate anvelopele runflat cu unele normale ca sa ai maximum de confort.In general X5 45e gasesti destul de bine echipate dar cauta sa aibe suspensie pneumatica si farurile laser.
    1 point
  14. Eu am invatat sa traiesc cu ea asa :)) Stiam de consum inainte sa caut sa cumpar modelul, masina nu are fum sau pierderi* * - avea putin pe la garnitura capac tacheti, am schimbat-o; iar la acea intrare/ultima revizie mi-a zis ca se prelinge foarte foarte putin si pe la garnitura de la baia de ulei, insa la recomandarea consilierului de service de la filaret am lasat-o asa. Overall nu mi se pare exagerat consumul meu, stiind acest motor: 03 ian (2023) - 123780km - 1L ulei 20 ian - 125820km - 1L ulei 27 feb - 128500km - 1L ulei 31 mar- 131200km - 1L ulei 26 iun - 136572km - 1L ulei 11 aug - 137865km - Full ulei (revizie) 16 sept - 140990km - 1L ulei 30 nov - 142177km - 1L ulei 19 Feb (2024) - 143064km - 1L ulei Cand merg cu ea linistit, consuma mai putin. Cand ajung cu ea prin Germania... sa zicem ca merg cu uleiul de rezerva dupa mine Pentru mine e ceva normal pentru N52B25. Cunosc toate discutiile de aici despre motor si consumul de ulei. Poate as putea sa o rezolv daca stau sa pierd timp cu cylinder rings de dupa 2010, dar sincer... asta e motorul. O s-o rezolv cand gasesc si cumpar un N52B30 :)) Acum, 1L la 500km cum zici tu, ma gandesc ca ai pierderi pe undeva, desi zici ca nu se vede. Ori e problema agravata de la nr de km (posibil), ori chiar ai (si) pierderi pe undeva unde nu vezi.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.