Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/29/24 in all areas

  1. Cuzinetii sunt schimbati de proprietarul anterior, care era maestru pe motoare.
    4 points
  2. Felicitari pt "rebuild"! Putine persoane se incumeta sa il faca, desi (din pct meu de vedere) e singura solutie corecta pt a scapa de consumul de ulei. Si eu am facut asa ceva, dar la un motor Audi 1.8 TFSI care e celebru pt consumurile uriase de ulei, care aparent asa a fost proiectat din fabrica (!). In 2019 am facut asta, si de atunci, ad literam, nu consuma ulei, adica nici macar 100 ml la 15.000 km. Totusi, ce am remarcat diferit la tine a fost "rodajul", adica in cazul meu mecanicul mi-a pus acelasi ulei care il folosesc dintotdeauna (Castrol 5W30), mi-a zis sa merg 3.000 km cu el, si apoi m-am dus din nou sa ii fac schimbul normal cu care merg 15.000 km). Ca o fi fost bine, ca o fi fost rau, nu stiu... Intr-adevar nu am fost asa de "atent" cu masina, adica am facut toate schimburile ulterioare la 15.000 km / 1 an (uitandu-ma in urma, puteam si eu sa le fac la 10.000 ca orice om normal). Si am pus acelasi (petarda) Castrol 5W30. Ce vreau sa zic cu asta e ca daca operatia de rebuild a fost corect facuta, nu ar trebui sa conteze asa mult ce ulei bagi. Sper sa nu mai ai probleme pe partea asta, pe durata de viata a masinii, daca pot folosi aceasta exprimare
    2 points
  3. https://www.bmwblog.com/2024/02/11/2025-bmw-x3-g45-everything-we-know/ https://www.bmwblog.com/2024/02/19/2025-bmw-x3-m50-will-get-a-power-bump/ https://www.bmwblog.com/2024/03/12/2025-bmw-x3-specs-leaked-report/
    1 point
  4. probabil va semana foarte tare cu x1 dar putin mai mare ma bucur totusi ca au facut o consola normala si nu in stilul x1. me like
    1 point
  5. Da, este complet altfel. Super easy la tine. Deci go for it fara probleme Cum planuiesti sa polishezi stopurile interioare by the way? Ca am vazut ca ai zis ca urmeaza sa faci asta. Am facut-o si eu :))
    1 point
  6. pe YouTube pare simplu:)) știu că la astea "turbate" sunt mai multe de dat jos. Dar din ce am văzut la mine pare easy. Dat airboxul jos, cureaua jos de pe el, are o mufă sub el si cele 4 șuruburi
    1 point
  7. "cărămidă cu cărămidă" era o zicală Azi am înlocuit stopurile exterioare, cele vechi erau pline de crăpături(nu știu cum s-a reușit, toate crapaturile erau pe interior) și una din benzile led nu mai lumina la aceeași intensitate. Maine polishez și partea de pe portbagaj, să le aduc la același nivel. Deja pare cu un an mai nouă Aștept și după setul de șuruburi de aluminiu de la alternator, să-l pot da jos să înlocuiesc disa mică de sub admisie fără să dau jos admisia cu totul...
    1 point
  8. VAAAI, filmare fara burn out, linitute, opturi samd !?!?, HAL DE PREZENTARE. BTW superba masina.
    1 point
  9. Eu cred ca in acest moment te afli in fata unor dileme, insa daca iti vei face un plan bine pus la punct, vei stii la final ce trebuie sa faci; eu ti-as recomanda: - schimba uleiul actual, si pastreaza o mostra de ulei -ruleaza 1.000 km cu uleiul actual, si preleveaza o mostra identica cantitativ ca si uleiul anterior/inspecteaza filtrul de ulei -trimite mostre din ambele uleiuri la un laborator (gasesti pe internet) si vezi cam care e procentul de metal/ce tip de metal se gaseste (alu pistoane, etc); o sa iti poata aproxima daca exista uzuri mari in motor -in cazul fericit in care analia uleiului nu releva probleme importante, te bucuri in continuare si urmresti periodic eventuale depuneri de particule metalice in filtrul de ulei -in cazul unor anomalii detectate in ulei, gasesti un service experimentat ce poate face o evaluare/reparatie competenta pe parte de motor/sistem lubrifiere/sistem racire, si/sau cumperi un motor sh si il schimbi pe actualul, sau incerci sa vinzi masina in starea actuala, informand potentialii cumparatori de potentialele defecte Oricum, soft original, soft modificat, daca au aparut uzuri in motor, poti sa pui ce soft doresti tu, raul a fost facut si nu mai exista cale de intoarcere. Succes!!
    1 point
  10. Am patit-o si eu, vine la pachet cu niste erori in DDE. Am schimbat toata conducta cam 700 de lei + manopera.
    1 point
  11. Cele mai multe jocuri de obicei se văd de un mecanic care să știe unde să bage levierul, eventual 2 oameni care unul să țină levierul și celălalt să împingă în roata intr un anume fel.. cum a zis și bimmer. Cel mai greu este de determinat când nu este niciun joc și totuși se aude ceva la roata, atunci poate fi flansa sau amortizorul, de aia e bine să schimbi și amortizoarele și nu doar flansele.
    1 point
  12. Deci numa de glume se tine beanveu... Am fost azi sa schimb anvelopele, ajunge cu cele de iarna... dupa uzura cred ca mai tin doar anul viitor... slabut Pirelli... Dau masina jos de pe elevator, pornesc... bam... notificare in bord - REAL AXLE DIFFERENTIAL LOCK - RESTRICTED - Meretz incetuc, si consultat cel mai apropiat prieten mecanic din reteaua beanveu... Mi-au picat ochelarii, am deschis cartea de rugaciuni, am chemat toti sfintii in sedinta la liturghie... in gandul meu, e gata, Duminica trebuie sa plec pt vreo 2000km inclusiv saptamana viitoare... exact ce aveam nevoie... perfect timing... karma, ceva... Ca romanu, opresc motorul, pornesc din nou, notificarea persista... aiii da ma-sa... Scot obedeu: Regulated Differential Lock - Control Unit - Microprocessor malfunction - 482B9E, Sevomotor, actuation - short circuit to ground - 482B8D Suna a film horror, Exorcistul... hai boss sa stergem erorile, delete all... nimic... nu se sterg, coafura rezista... Deja am slabit vreo 50 grame... Dau mesaj la "colegu" de la BMW, urgenta maxima, acum aduc masina, constatam... Pe drum mai fac o oprire, inchid si masina, revin, pornesc... ZERO notificari in bord... hmmm... ba esti nebun, n-are cum, scanez din nou, aceleasi erori, acum se sterg, totul functioneaza ok... zero erori la rescanare. Ajung la BMW, bagam la diagnoza si 170lei mai tarziu, eroarea a fost ori la contactul lasat pornit ori au invartit aia roata cumva pe elevator si ceva s-a dereglat. Totul e verificat si in parametrii. Posibil si bateria sa inceapa sa dea semne, in teorie, 5 ani aprox... poate in toamna o pun pe lista... Deci -170lei, -50grame, si 5000 de fire albe in cap... si asa-s aproape chel. Emotii mai mari ca la Bacalaureat. Doamne ajuta!
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.