Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Remvirg

Members
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Remvirg last won the day on July 14

Remvirg had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Remvirg's Achievements

  1. De prin anii '70 omenirea rămâne fără petrol în 10-15 ani.
  2. Având în vedere că nu se mai vinde benzina cu plumb de mai bine de 20 de ani, ce ai băgat tu in motor nu e benzina. Plumbul nici nu mai contează. 12km, o distanta suficientă ca detonațiile, imposibil de prevenit prin avans la ce cifra octanica mai are amestecul ăla de l-ai pus în rezervor, sa fi făcut pagube nereparabile.
  3. @mgi pe E85 la intrarea în Bacău din ambele sensuri, la intersecția cu centura (parte din autostrada) sunt sensuri supraînălțate. Au intrat unii direct in ele. Tot aceste sensuri au implementată soluția propusă de @Romulus cu limitarea la o banda înainte de intrarea în sens. O porcărie. Se formează cozi kilometrice când traficul are valori mari. Adică se merge ok până când dintr-o bandă plus acostament se transforma in una singura iar acolo pierzi 10-15-20 minute. Dacă nu făceau trecerea la o singura banda nu se întâmplă asta. Dovada sunt sensurile giratoriii de la intrarea în Roman, tot de pe E85 unde nu se formează cozi.
  4. Unii sunt afectați rău de propaganda și visează doar taxe și taxare. N-ai bani de Euro 6 mergi cu autobuzul.... Bun și dacă ai bani de Euro 6, dai azi niste zeci de mii de euro și peste un an vine Ursula și spune că dacă n-ai euro 7 mergi cu autobuzul, ce facem, aplaudam iar? Arunci euro 6 și mai îngropi niste zeci de mii într-un euro 7 pe care îl arunci iar după câțiva ani? Dpmdv discuțiile despre taxarea poluatorilor pot incepe abia după ce te asiguri că ceea ce circula pe străzi respecta normele pt care au fost construite, adică ITP pe bune. In condițiile in care e plin de afumători cu dpf off și nu mă refer doar la autoturisme, in condițiile in care unii folosesc ca mașina de zi cu zi fataindu-se prin oraș Ford raptor sau echivalente, in condițiile in care e plin de tiruri înmatriculate în țări că Ucraina sau Turcia și despre care naiba știe ce norme respecta, e aberant sa ceri taxe in plus.
  5. Când au dat subvențiile pe panouri nu s-au gândit la nimic. A fost în mare parte un heirup propagandistic alimentat de la bruxelles. Decizii luate politic fără consultarea de specialiști. Fix cum dezvoltarea modelelor de mașini la toți producătorii a trecut de la ingineri la contabili.
  6. 1000 Mwh e fix pix. Romania are nevoie de capacități de stocare între 8 și 12 Gw pt a putea trece peste vârfurile de consum.
  7. Nu lichidul de frana costa mult ci testul de frana de după schimb. Din cate știu după orice intervenție la sistemul de frânare (inclusiv schimb de lichid) e obligatoriu test de frana. Cand faci schimbul acasă sau la service din ăla de coltul blocului evident testul îl sari.
  8. Teoretic cu benzina de 100 nu ar trebui sa se întâmple asta. Oricum nu folosea la nimic benzina de 100 in 20i. Totuși ar putea fi 2 situații. - aditivi diferiți. Adică un aditiv in benzina aia de 100 care nu prea ii plăcea motorului. Nu e complet exclus. - posibil sa ai o problema la motor, in faza incipienta, (senzor de temperatura, regulator de presiune) care devine evidentă cu benzina de 100. Cu cea de 98 încă nu. Dar având în vedere că au trecut 3 ani...varianta asta ar fi cam exclusă.
  9. Corect. Drumuri scurte + vreme rece, motorul nici nu ajunge la temperatura optima, 13% nici nu e mult. Fa și tu un drum mai lung prin oraș și vezi dacă rămâne 13. Probabil va mai scade însă nu foarte mult. Cât ai vrea sa consume un motor de 2 litri benzina in trafic urban? Toate plecarile de pe loc se fac cu consum mare de benzina. Iar în oraș fix asta se întâmplă.
  10. Mașinile vândute în germania cu eticheta export only, ori nu mai îndeplinesc niste norme pt piata internă (km manariti sau imposibil de probat, accident care a necesitat "repararea" unor componente care nu prea se repara, accident prin care mașina a fost declarată dauna totala dar a fost reparata și or mai fi și alte situații) ori presupun niste reparatii/revizii pe care vânzătorul nu mai vrea sa le facă. Adică dacă pt o mașină dealerul trebuie să investească niste bani pt a o aduce in starea la care să treacă tuv-ul (gen înlocuire discuri și placute plus revizii sau ceva vopsire) și consideră că e mai rentabil sa o vanda la export caz in care nu ii mai face reparatiile/schimburile.
  11. Depinde mult, cum spuneau colegii, de numărul de ore de funcționare dar și de regimul de funcționare. Daca te dai cu ea pe circuit sau mergi cum ai fi pe circuit, daca tragi după tine remorca sau rulota și aia 10k pot fi multi. Dar în mod uzual 10-12k e ce trebuie. 30k...o monumentala tâmpenie, poate doar daca mașina circula doar pe autostradă și nu la viteze de 160-200 ci la 110-130. Acum niste ani am văzut un nene într-un service, alta marca dar nu contează, mașina adusa cu platforma, mașină de aproape 3 ani și vreo 55k. Motorul praf. Proprietarul făcuse doar o revizie de când o luase, la 15k apoi renunțase. "Aflase" de la niste binevoitori că reprezentanta te cheamă la 15k sau la jumătate daca circuli în condiții grele pt schimb ulei pt că sunt japcari nu pt că chiar e nevoie sa schimbi uleiul. Doar sa monitorizeze și să completeze daca scade nivelul, el așa știa. Inițiator, ai avut și ghinion, dar probabil nu degeaba cei care au vandut-o nu au oferit decât 6 luni garanție.
  12. In sensuri giratorii că în poza daca mașina albastra vrea să facă stânga trebuia să se încadreze pe banda 2. De pe banda 1 face la dreapta caz în care semnalizează încă de la intrarea în sens sau merge înainte caz în care semnalizează că în poza. Daca sensul are doua benzi și vrei de pe prima să întorci sau sa faci stânga este fix cum ai vrea sa faci stânga într-o intersecție cu 2 benzi incadrandu-te pe prima. Sensul giratoriu poate avea marcaje care să permită asta. Daca nu are, te incadrezi pe banda corespunzătoare funcție de direcția în care vrei sa mergi. In sensuri că în poza. - vrei prima la dreapta te incadrezi pe prima banda - vrei înainte te incadrezi pe oricare brânză - vrei stânga sau întoarcere te incadrezi pe banda 2.
  13. Când s-a asamblat la loc a fost totul strâns la cota? Sau la ochi/mana?
  14. Impozitarea progresivă are sens doar cu deduceri. La noi nu a fost și nici nu am auzit că s-ar pune problema sa existe. Impozitarea progresivă fără deduceri este furt. Iar deduceri trebuie sa fie aproape orice mai puțin superluxul. Adică, asigurare medicala privata, școală/orice tine de dezvoltarea și educația copiilor, chiar și renovarea/construirea unei case. Orice are o utilitate pt persoana impozitată, inclusiv pt stat. Daca de exemplu alegi sa bagi banii pe care ar trebui să-i dai pe impozitul progresiv în construcția unei case de fapt dai de munca la unii (constructori, materiale, etc). Pt stat asta înseamnă impozite adică venit. Fara deduceri sau cu niste deduceri la mișto, repet, dpmdv impozitatlrea progresivă este furt. La noi probabil va fi o mizerie, nu am altfel de așteptări. Avem talentul de a transforma orice idee buna într-o porcărie. Vezi reciclarea ambalajelor care s-a transformat într-o taxa pt cetățean, într-o sursă de venit pentru hoardele răscolitoare de tomberoane și într-o sursă de venit pt stat (vreo 50% din ambalaje nu se reciclează deci banii rămân în sistem).
  15. @Mirel25, după ce schimbi motorul, daca tot ești la mecanic fa și o verificare a mașinii. Cu carnet de 2 săptămâni este clar că singur nu-ți poți da seama daca masina are probleme la direcție, frana, suspensie. Ar fi util să citești măcar manualul mașinii sau un ghid general despre ce înseamnă toate beculetele care pot sa semnalizeze prin bord. Chiar daca mașina e veche tot îți indica lucruri elementare legate de starea și funcționarea ei. Ai circulat 4 zile cu baia sparta...pe oricine ai fi întrebat ți-ar fi spus sa duci mașină direct la mecanic. Cu carnet de 2 saptamani, într-un BMW de 20+ ani cu o stare de funcționare necunoscută dpdv direcție și frana, fără sisteme de siguranță, nu ar trebui sa mergi cu 140 pe un DN nici măcar un pic, cât să vezi cum trage. Toți care ți-au spus asta sau ți-o vor spune nu sunt răuvoitori cu tine și vor sa te priveze de placerea condusului care oricum nu tine strict de viteza cu care circuli. Nu ai niciun reflex format, ba mai mult "funcționezi" cu reflexele cu care ne dotează natura, unele care la volan fac mai mult rău decât bine. Trebuie alte reflexe care se formează în timp, daca le dai acel timp. Çu carnet de 2 săptămâni nu ai deloc știința anticiparii iar pe un DN aglomerat circula tot felul de lume de la viteziști la genul ăla de șoferi care nu folosesc oglinzile nu se uita decât în fața și nu văd decât în fața. La 140 într-o secundă se întâmplă multe pe care tu nu le anticipezi pt că nu ai experiență. Mai repet o data, verifica mașină. Directia, sistemul de frânare și suspensiile sa fie in parametri.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.