Jump to content

Remvirg

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Remvirg's Achievements

  1. Cum au anulat arborii? Au scos lanțul de antrenare sau au scos arborii? Oricum aia au rolul de a echilibra motorul, anularea lor nu cred că e ok. Ai scăpat de zăngănit dar vibrațiile vor crește. Și odată cu vibrațiile și uzura altor componente.
  2. 1 litru la 100 km e enorm de mult. Posibil să piardă pe undeva sau segmenții sa fie nu uzați ci praf. Daca odată cu piesele schimbate ți-a făcut și o segmentare posibil sa fi pus unele pt alte cote.
  3. Pai nu m-ai întrebat ce le sugerez celor care stau la bloc și nu au unde să țină 2 rânduri de anvelope/roti? Ba chiar ai scris și cu litera mare, că sa vad.
  4. @bimmer90f30, exista vulcanizari care au și hotel pt anvelope/roti. Am ținut câțiva ani într-o astfel de locație. Nu costa o avere, până într-o 100 lei pe sezon.
  5. Anvelopele AS sunt și vor rămâne un compromis. Sunt mai bune decât niste mizerii de buget vara/iarna însă nu se vor compara cu unele dedicate de calitate. Problema dpmdv nu se pune pt 99% din timpul de conducere când ești atent, conduci preventiv, te adaptezi la condițiile meteo, bla-bla, ci pt cei 1% când intervine neprevăzutul. Atunci ai nevoie de anvelope bune. Atunci se face diferența. Nu trebuie sa fii Schumacher permanent, sa mergi la limita stabilitatii pe curbe că sa ai nevoie de anvelope dedicate bune. Ai "nevoie" sa te trezești într-o curbă cu apa/gheata/praf/mizerie/etc, ai nevoie sa pui o frana brutală, ai nevoie sa tragi brusc de volan să eviți ceva, etc. Plus condițiile extreme, foarte frig iarna sau vara foarte cald pe autostrada chiar și fără precipitatii. Asta nu se întâmplă foarte des dar se întâmplă. In astfel de situații vezi diferența între anvelope bune dedicate și AS-uri. In cea mai mare parte a timpului niste AS pot fi la fel de bune că niște dedicate. Dar nu atunci ai nevoie de aderenta mai buna, de cativa metri în minus la o frânare. Ci tocmai in momentele in care te aștepți mai putin. Eu nu as folosi AS, indiferent care teste "reale" arată că AS bate iarna o anvelopa de iarna buna și în același timp bate și vara una de vara buna. Daca așa ceva ar fi real anvelopele dedicate ar disparea, toți producătorii ar face doar AS.
  6. Un om normal la cap nici dacă se chinuia nu reusea interiorul ăla. In așa hal adică
  7. Sâmbătă am fost oana la Iași. Pe e85, înainte de Filipești (între Bacău și Roman) este un loc unde intra/ies pe/de pe sosea camioanele care lucrează la autostrada. Bătaie de joc absolută. Ar trebui că la intrarea pe drum sa fie amenajata o zona unde sa fie verificate camioanele. Nu să iasă de pe câmp direct pe sosea. Era plin de bolovani (bolovani cat pumnul nu pietricele) pe sosea pe câțiva zeci de metri. Se merge cu 100-110 și te trezești ori că arunci tu un bolovan din ăla spre alții ori ca-ti zboară unul pe lângă mașină. Noroc că drumul e drept, cu vizilbilitate, lumea incetinea și făcea slalom.
  8. Amestec prea bogat "large deviation". Cu siguranță problema e de la catalizatoare. Probabil și consumul e crescut. Fum alb/gri arata ardere incompletă care la rândul ei are drept cauză amestecul prea bogat. Cod de amestec prea bogat ai când e o problema la vreo lambda sau catalizator, iar cum tu nu le ai...
  9. https://www.promotor.ro/stiri-auto/tesla-cu-kilometri-record-cum-arata-masina-cu-19-milioane-de-kilometri-la-bord-video-19235835 1.9 milioane km, 13 motoare. Le-o fi schimbat din plictiseala.
  10. Aveți garanția că absolut de fiecare data uleiul este original și conform specificațiilor? Prin 2016 a fost peste tot o știre despre o fabrică clandestină in Rusia care făcea ulei contrafacut. Avea profit de 14 milioane dolari lunar deci nu făceau câteva bidoane pe săptămâna ci tiruri întregi. Uleiul era o combinație de ulei rusesc ieftin și ulei reciclat. Ambalau orice cerea piata, mobil, Castrol, bmw, she'll, liqui, VW, ford, etc. O fi fost aia singura sursa de ulei contrafacut? Daca în Germania șansele sunt mici sa cumperi ulei contrafăcut, in Romania e posibil ca în permanență, o parte din uleiul de pe piata sa fie contrafăcut. Ai pus o singura data așa ceva, îl mai tii și 25-30k km... apoi te miri că a crăpat motorul.
  11. https://insideevs.it/reviews/705698/autonomia-reale-auto-elettriche-2024/ Un test care printre altele arata diferența intre autonomia WLPT și cea reala la 10-14 grade afara și doar șoferul în mașină. Câștigător la capitolul "minciunica" cât mai mica este i5 cu 16% diferența. Aia cu onoarea în vârful katanei sunt la polul opus, cu 40%.
  12. La chryslerul ăla după ce s-au băgat 4-5000 euro în mașină iar la final reprezentanta a spus că nu mai știu ce să îi facă, problema a fost de la un senzor de 200 Ron
  13. Pe canalul de yt al lui Junc sunt niste episoade cu o problema asemănătoare la un Chrysler. Pornea și se oprea motorul după 1-2 secunde. A fost de la un senzor de presiune diferențială.
  14. Regenerările au legătură cu dilutia dar nu sunt singura cauza. Mai este și mersul putini km, urban, in special iarna. In timpul regenerărilor se injecteaza motorina postcombustie. Motorina injectata nu e evacuată in totalitate spre dpf, o foarte mică parte se depune in pelicula din cilindru și este spălată spre baia de ulei. Segmenții nu etanșează 100%, mai ales după un nr de km. Motorina se aduna și provoacă scăderea vâscozității uleiului. Daca se mai fac și drumuri mai lungi, extraurban, motorul ajunge și sta ceva timp la temperatura optima, astfel motorina din ulei se evapora.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.