Jump to content

StefanTd

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest

Previous Fields

  • Masina
    M235ix F22

Recent Profile Visitors

262 profile views

StefanTd's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • First Post Rare
  • One Year In Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

2

Reputation

  1. Salut, am eu de vanzare jante aftermarket ce au fost pe F22 exact specificatiile astea, Jante pe 17 (7.5Jx17 ET43). Jantele nu sunt perfecte, prezinta mici zgarieturi, dar nimic grav. https://www.olx.ro/d/oferta/jante-bmw-r17-5x120-IDhb1pP.html?bs=olx_pro_listing
  2. Hmm, dar nu am zis 7 facute la 1000 de km.. fie m-am exprimat gresit, fie ai inteleg tu gresit. 7 revizii facute de-alungul a 36500km cat am facut eu cu masina. Pai nu am zis ca uleiu bmw este facut de BMW. De ceva timp este Shell, producatorul uleiului BMW. Nu incerc sa arunc cu pietre, fiecare face revizia cu ce considera, insa poti intra pe oil-club.de si ai sectiunea de analiza a uleiului uzat. Poti face translate la pagina pentru o navigare mai usoara. (https://oil-club.de/index.php?board/153-gebrauchtöl-göa-uoa/) Uleiul BMW produs de Shell, a.k.a. uleiul original BMW, lasa depuneri in motor si este considerat un ulei slab.
  3. Motivul pentru care am schimbat la 1000km a fost pentru a ii face un fel de flush din ulei, stiu ca nu asa se face si nici nu sunt adeptul solutiilor de flush. Cand am verificat masina la FRK, avea aproximativ 300km de la revizie cu ulei "original" BMW, nu exagerez cand zic ca atunci cand s-a scos filtrul de ulei pentru a verifica daca are pilitura, uleiul era maro inchis spre negru.. dupa doar 300km. Stiu din analizele de ulei, ca uleiul BMW este de o calitate foarte slaba. Asa ca am pus LM TopTec 4200 pentru ca nu am gasit Ravenol la momentul ala si dupa 1000km am zis, hai sa ii mai fac un schimb sa fie ca un flush. Un interval obisnuit de schimb este de 5-6k km.
  4. A fost la vechiul proprietar, la mine se odihneste . Ii dau si eu reprize, dar nu se poate compara cu mersul pe circuit. Am urmarit cateva analize de ulei uzat pe oil-club.de si vreau sa stiu ca uleiul este la capabilitatile lui maxime tot timpu`. Nu merita sa creez uzura in motor pentru un schimb extra de ulei.
  5. Salut, multumesc mult pentru informatii. Schimburile de ulei o sa le fac la 5000km, momentan nu am ajuns la acest interval. Masina o am de la inceput de Martie, dar am facut 2 schimburi deja in interval de 1000km pentru a face un fel de flush sa zicem din ulei. Am folosit LM TopTec 4200 ce are aprobare BMW LL-04, dar este recomandat si pentru LL-01 si LL-01FE, insa ma gandeam la Ravenol REP 5w30, din ce am inteles, este net superior. Sunt foarte pasionat si obsedat de intretinerea masinii intr-o conditie cat mai buna, la diesel spre exemplu am folosit Ravenol VMP USVO 5w30 si doar cuvinte de lauda am la adresa acelui ulei. Motorul la distributie era super curat dupa 7 schimburi de ulei facute in interval de 6000km. Multi ar spune risipa, insa, eu mergand aproximativ 11000-12000km pe an, consider ca nu merita sa te zgarcesti la o revizie extra pe an. Multumesc mult pentru fiecare mentiune, chiar ma gandeam la Ravenol RSP 5w30 ce are ACEA A3/B4, din ce vad sunt specificatii mai vechi, iar de LL-01 chiar nu stiam. LL-04, ACEA C3 si API SN or higher, sunt mentionate in manual. Multumesc inca odata si o seara frumoasa!
  6. Salut, Se poate folosi LL04 si in cazul unui motor pe benzina, de exemplu N55B30? In cartea masinii este mentionat LL04, dar deasupra sunt mentionate LL01 si LL01-FE, nu stiu daca reprezinta ordinea sau este doar o lista cu normele acceptate, probabil varianta a doua. Multumesc anticipat!
  7. Masina s-a vandut! Multumesc!
  8. Salut, Vand BMW 335d xdrive din 08.2014 ce are in prezent 195800km. Masina a fost achizitionata pe 01.09.2020 de la vechiul proprietar, din Brasov, el achizitionand-o din Germania in 2019 la aproximativ 118.000km. Masina este extrem de intretinuta si ingrijita, fiind pasionat de masini, imi place sa am masina la stadiul de perfect/nou. In proportie de 99% din timp este parcata doar in parcare subterana, iar la vechiul proprietar a fost tinuta in garaj. S-au investit foarte multi bani in masina in ideea de a acoperi toate elementele critice ce ar putea fi obosite/uzate. Tot ce s-a pus pe masina, sunt doar piese BMW O.E, cu exceptia upgrade-ului arcurilor, Eibach ProKit E10-20-031-05-22 fiind aceleasi arcuri pe care le ofera si AC Schnitzer ce erau acoperite de garantia BMW. Detin facturi pentru tot ce s-a facut la masina. In proportie de 95% din operatii au fost efectuate la FRK Service specializat BMW. Video by FRK din momentul schimbarii ditributiei: BMW F30 335dx FRK tiktok BMW F30 335dx FRK farcebook Pentru mai multe info puteti consulta anuntul de pe autovit sau ne putem auzi pe whatsapp, telefon. Cateva poze
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.