Jump to content

Marius_bnc

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Marius_bnc's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • One Month Later
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. E foarte aiurea cand nu revii cu update la problema, lasi si pe altii sa se chinuie. Macar documentam si noi aceste probleme
  2. LE: Ok. Disparuse o perioada, problema a revenit si continuam. Nu inteleg aceasta cutie!!!
  3. Pana nu auzim sunetul, e greu sa spunem ce tacanic poate fi. E posibil sa fie vreun scut termic, pompa de vacuum, injectoare.. etc
  4. Salut, Nu vad nicio poza atasata. Verifica sa vezi senzorul arbore cotit sau valvetronicul, desi cred ca trebuia sa ai eroare dar cine stie ce matocareli mai are masina.
  5. Update: am înlocuit supapa EGR si problema a dispărut. Aveam o lista mare sa schimb pana sa ajung la cutie si am reușit pana sa ajung prea departe
  6. !up, poate a mai patit cineva. Am tot citit ca unii au schimbat si pompa servo si nu s-a rezolvat, plus ca nu e ieftina pe OE iar altceva tine de o baie.
  7. Asa fac toate cumva, mai ales cand e rece motorul. Nu am intalnit altfel pana acum. De obicei probleme nu sunt din cutie, pot pleca de la EGR pana la suporti de motor, baterie si alte nebunii... nu-ti bate capul cu ea prea tare, parerea mea
  8. Depinde dacă a avut dauna mașina. Nu cred ca toate cutiile pica, deși unele vad ca scârțâie la km putini. Am mers cu e92 de 300k+ km și mergea bine cutia, fără intervenții. Totuși, e mai ieftin sa iei 3 cutii sh decât sa repari una...
  9. Eu am zis sa fiu corect fata de masina si l-am schimbat la 86.000km si 9 ani interval. Sunt curios cat este o reparatie de genul asta ca daca depaseste pretul unei cutii care schimba bine, nu vad cat de viabil este. Nu consider un bun motiv sa repari o cutie cu cca 2000 euro ca sa mai mergi 2-3 ani cu masina cand pe piata SH probabil e pana in 3000 lei o cutie.
  10. M-am lamurit si cu masinile cu km putini. Cred ca e mai buna o masina cu km multi - daca a ajuns acolo, sigur e ceva buna la ea
  11. Mai degraba vibreaza coloana, nu stiu sa explic.. Nu in punctul maxim, doar cand urmeaza sa plec de pe loc virat 80-90% cu in special cu spatele - vibreaza volanul si ce e dincolo de el :))
  12. Sunt foarte scumpi în București. Xenon nu știu cum mi-au cerut la e90 1400 RON parca sa îmi schimbe sticlele Am fost la Pitești la MCH acum ceva timp și mi le-a polishat super ok.
  13. Salut, Vin cu o problema legata de direcție. Atunci când urmează sa parchez cu spatele și iau de volan dar în același timp accelerez ușor, începe sa vibreze volanul și pe sub mașina foarte pronunțat. Uneori se întâmplă și cand plec de pe loc dar tot virat. Am înlocuit lichidul de servodirectie cu un lichid original de la Pentosin CHF11s și vreo 3 zile nu a făcut deloc, după problema a revenit. De la ce poate fi? Mulțumesc!
  14. O mai fi si faptul ca procedura de umplere la schimbul de ulei trebuie sa fie undeva la 40 de grade (adica sa incalzeasca uleiul separat) si nu cred ca s-a facut asa. Sa fie lipsa de ulei defapt in cutie?
  15. Trebuie desfacut farul, se repara.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.