Jump to content

Fan12

Contributors
  • Posts

    33
  • Joined

  • Last visited

About Fan12

Previous Fields

  • Masina
    Bmw f36 430d

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Fan12's Achievements

Explorer

Explorer (4/15)

  • One Year In Rare
  • Contributor 2023 Rare
  • Collaborator Rare
  • One Month Later
  • Dedicated Rare

Recent Badges

4

Reputation

  1. Mecanicii spun ca dacă nu a fost de la epurator sau turbina, vinovați sunt segmenții. Ulei am avut liqui moly, apoi bmw, iar acum motul, toate 5w30. Am zis sa încerc și Castrol, când urmează să fac schimbul.
  2. M-am gândit și la g26, dar este o diferență de aprox 40000 euro, iar cu mașina merg 10000 km pe an, doar în vacanțe.
  3. Mașina o exploatez normal, numai în extraurban.
  4. Salutare! În prezent am un 430 d, cu 241000 km, căruia i-am schimbat distribuția, pompă ulei, capac culbutori, curățare galerie admisie, recondiționare turbina, amortizoare, tampoane motor, brațe, plăcuțe, anvelope, ulei cutie, lucrări, care m-au dus câteva mii de euro. Problema este ca la aprox 4000 km trebuie sa îi completez 1 l ulei. Nu știu ce sa fac? Sa merg cu ea așa, până se întâmplă ceva și apoi sa schimb motorul, sa umblu în motor, sau sa o vând și sa mai pun aprox. 10000 euro, să-mi iau 440 i facelift, cu motorul B58? Mulțumesc!
  5. Eu am schimbat la FRK Otopeni prin metoda gravitationala și sunt mulțumit. Costul a fost de 1660 lei.
  6. S-au schimbat garniturile și colierul, iar fluieratul face în ambele situații(rece - cald). Le voi spune despre strângerea acelor șuruburi. Mulțumesc!
  7. Am fost din nou la verificare, dar tot fluieră. Explicația a fost ca, datorită jocului axial, carcasa turbinei s-a tocit puțin și acum, ca nu mai există acel joc, rămâne o mica diferență, pe unde intră aer și fluieră. Eu zic sa mergi cu ea așa, ca și pe mine ma bătea gândul sa o schimb, dar am renunțat. Am băgat 3000 lei în ea și nu știu dacă se mai justifică încă 2000 euro pentru un fluierat.
  8. Salutare! Am o problemă cu consumul de ulei la al meu n57. Am schimbat capacul cu filtru epurator, turbina și am verificat tot ce se poate verifica. M-am gândit sa caut un motor și am sunat la cineva, povestind-i în detaliu toata situația. Respectivul mi-a recomandat sa schimb segmenții și cuzineții, fără a înlocui motorul. Nu știu cum sa procedez, ca părerile sunt împărțite.
  9. Salutare! În urma verificării turbinei, s-a constatat un mic joc (față - spate) și am decis sa o recondiționez. După această lucrare, turbina a început sa "fluiere", fenomen care nu se întâmplă înainte. Credeți ca nu a fost recondiționată bine sau să stau liniștit? Mulțumesc!
  10. Salutare! Am schimbat filtrul de aer și am observat ca în carcasa unde se bagă filtrul, sunt vapori de ulei. Țin sa precizez ca motorul (n57) consumă 1 l la aprox. 2500 km. Am schimbat filtrul epurator și marți urmează sa verific turbina. Care este cauza acestor probleme?
  11. Am vb cu cineva în Germania, care lucrează în domeniu, și mi-a spus sa las mașina în pace și să stau liniștit,ca i-au trecut prin mana sute de mașini bmw, cu motoare de 3 l n57 și majoritatea aveau consumuri de ulei, fără a avea probleme.
  12. Ok, mulțumesc mult pentru informații. Capacul l-am schimbat pe original, acum o sa verific turbina, iar apoi ma gândesc sa schimb simeringurile și eventual segmenții.
  13. As vrea să știu cât a durat lucrarea, care au fost costurile și dacă ești mulțumit de rezultate? Mulțumesc!
  14. Da, și eu m-am gândit la toate problemele ce pot sa apară din cauza consumului de ulei. O sa vb cu mecanicul, sa vedem ce vom face în continuare. Blowiepure, unde ai schimbat simeringurile și segmenții?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.