Salut prieteni,
voiam sa va intreb eu la relanti pe un bmw f11 n47t am un consum in N de 0.8 litri la ora , in drive cam 1.0 ,1.1 si cu ac cam 1.4 litri per ora ,cu piciorul pe frana, daca las pe autohold consumul in drive la semafor creste cu 0.2 si nu inteleg care ar fi motivul pentru aceasta crestere,si daca diferenta dintre a tine piciorul pe frana si autohold ( care banuiesc ca este cutia de viteze )tototada cand isi face regenerarea motorul e mult mai silentios,deabia il mai auzi ,am vazut o diminuare a boost bank pana la 700 si air mass pana la 240mg parca cert este ca nu inteleg de ce este asa de silentios in timpul regenerarii.
Iar a doua intrebare ,cand schimb din N in Drive sau din N in R , am o scadere de voltaj de la 14.6 sa zicem la 13 v , si dupa cateva secunde( cam 8,9 maxim ) isi revine la acel voltaj de
14.6, am uleiul din cutie prea putin sau care ar fi explicatia? ,cand se incalzeste bine motorul si cutia,parca este mai insesizabil ( gen nu mai exista aceasta fluctuatie de voltaj )