Jump to content

Stig

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta

Contact Methods

  • Yahoo
    un_hahaler

Previous Fields

  • Masina
    316i E36 Coupe

Stig's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

3

Reputation

  1. Asta e o comparatie turbo vs. non-turbo, din ce vad eu. Nu demonstreaza in nici un caz ca un motor cu 4 cilindrii e mai bun decat unul cu 6.
  2. Scrie in multe locuri, numai sa vrei sa gasesti. De exemplu da un click aici si gasesti toate informatiile legate de ce motoare s-au pus de E46, si multe altele. Doar ca scrie in engleza, sper sa te descurci. Nu trebuia decat sa scrii pe google "bmw e46", dadeai un Enter, si un click pe primul rezultat gasit si aflai.
  3. Despre gradul de uzura ce poti sa-mi spui ? Cam cati km au ? De ce le-ai schimbat ?
  4. Sfarsitul tulumbei sau sfarsitul lumii ? De primul nu ma sperii asa tare.
  5. Cand e tulumba de vina se aude fasaitul continuu, atat timp cat pedala de frana e apasata ? La mine se aude doar in timp ce pedala coboara, daca o tin apasata nu se aude nimic. Frana merge bine.
  6. Cumpar pentru E36 Coupe 316i: - 2 amortizoare fata suspensie standard, in stare cat mai buna - suportul de metal care tine toba finala - furtun vacuum, cel care intra in capacul culbutorilor - capota portbagaj, doar daca e culoarea Bostongrun metallic - capac maner deschidere usa interior, partea stanga Atasez poze pentru ceea ce cred ca nu se intelege prea bine din descriere. http://c0.dmlimg.com/1fc1c1c2db5852e08ffc380475e26336a4c7a834d87a0c651586297dc7f485c6.jpg http://ecx.images-amazon.com/images/I/41T24pDkjQL._SL500_AA300_.jpg
  7. Mai am o intrebare, poate stie cineva raspunsul. Firul verde notat "negative power window output" nu ar putea fi folosit pentru a inchide geamurile dupa cum spune si numele ? Am inteles ca pentru inchiderea geamurilor e nevoie de smnal (-). In loc de complicatiile cu releu care sa schimbe polaritatea semnalului... etc.? Sau... sunt cele 2 fire pentru "trunk release", unu cu (+) si altul cu (-). Nu se poate folosi firul cu semnal (-) pentru a inchide geamurile, avand astfel posibilitatea sa inchid geamurile apasand pe butonul de "trunk release" (care oricum nu e folosit)?
  8. Acum am inteles. Asa cum este legata acum, se incuie ca si cum ar fi blocate usile din interiorul masinii. Adica doar usile si portbagajul, fiind posibila deblocarea lor prin tragerea de unul din manerele usilor din interior, iar capacul rezervorului ramane deschis. Intr-adevar daca se incuie cu cheia in usa nu se mai poate deschide masina din interior si se inchide si capacul rezervorului. Ar trebui facut un DIY complet si exact cu montarea acestor sisteme pentru ca sunt multe neclaritati, si trebuie sa cauti in 100 de topicuri ca sa aduni toate informatiile care iti trebuie sa montezi un sistem de-asta asa cum ar trebui. Dupa ce imi montez dioda sau diodele de care mai am nevoie, o sa fac acest DIY complet. Oricum multumesc tuturor pentru ajutorul acordat.
  9. O sa incerc sa leg o dioda intre firele lock si unlock. Nu prea inteleg ce inseamna double-lock. Si daca inchid cu cheia in usa, si daca inchid din telecomanda e la fel cu exceptia capacului de la rezervor. Cu masina incuiata, din interiorul masinii, daca trag o data de orice maner al usii se deblocheaza ambele usi (este coupe)(si portbagajul si capacul de la rezervor), iar daca mai trag o data se deschide usa, normal.
  10. Stiu ca este un topic foarte vechi, dar mi-am instalat si eu un modul ca cel din primul post pe al meu E36 dupa instructiunile astea: si am o problema. Si anume capacul de la rezervor nu se inchide din cheie (telecomanda). Se deschide odata cu usile si portbagajul dar de inchis nu se inchide. In rest merge perfect, toate usile se inchid si deschid, inclusiv portbagajul. Daca a mai intampinat cineva aceasta problema, si a rezolvat-o va rog sa-mi spuneti si mie cum. Multumesc anticipat.
  11. Cumpar capota portbagaj E36 Coupe culoare bostongruen metallic.
  12. http://img505.imageshack.us/img505/5343/sensgiratoriu.jpg Dacă ne apropiem de o astfel de intersecţie şi dorim să virăm pe prima stradă la dreapta ( poziţia autoturismului), ne încadrăm cât mai aproape de acostament, semnalizăm dreapta, acordăm prioritate vehiculelor care circulă din partea stângă (motociclistului) după care executăm virajul la dreapta. Dacă dorim să virăm pe cea de-a doua stradă (din poziţia autoturismului), ne încadrăm cât mai aproape de axul drumului, semnalizăm stânga, acordăm prioritate vehiculelor care circulă prin intersecţie din partea stânga şi ocolim prin dreapta insula, menţinând în funcţiune semnalul stânga(traseul marcat cu albastru). După ce am trecut de axa penultimului drum unde dorim să virăm, semnalizăm dreapta (traseul marcat cu roşu) şi ne încadrăm pe banda de lângă axul drumului. Dacă semnalizăm dreapta înainte de a trece de axul penultimului drum, cel care circulă pe drumul respectiv subînţelege că dorim să virăm la dreapta pe drumul care circulă şi poate să-şi continue deplasarea creând astfel premiza unui accident.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.