Jump to content

amuzat

Members
  • Posts

    41
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d E90

Recent Profile Visitors

1598 profile views

amuzat's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. la profesional iti apare cand bagi cheia in contact am obseavat la mai nulte masini cu nav prof dar la bussines nu poti face nimic Scuza-ma ca am zis ca nu poti face nimic ai putea sa schimbi navigatia Am vazut si eu la professional ca apare. Da, poate ca o s-o schimb cumva daca nu reusesc altfel :)
  2. Da , foarte amuzant nu ? :twoup: In fine... ON: Si eu era sa iau in plin un refugiu, exact in acelasi fel, ma certam cu o vita pe sina de tramvai si acceleram ca sa raman langa el, ala accelera si el.... mi-a facut semn pasagerul lui , pasagera, ma rog, sa ma uit in fata, a dat un tipat si si-a pus mainile la ochi... m-am cakat pe mine, dar am reusit sa evit la marele bulan. Eram cu Porcu' si era plin de lume in statia aia, aveam viteza, ii radeam ca pe popice, apoi la parnaie. :) Deci, exista si un minim de bafta in cazul celui cu BMW, la modul ca se putea mult mai rau. Daca nu-mi facea aia semn, la revedere... Tare rau povestea ta, sau modul in care ai relatat-o, m-am prapadit de ras :twoup:) Ms ms :twoup: Doamne ajuta ca esti bine si sper/am ca aveai asigurare CASCO la masina (eu n-am inca, din pacate). Insanatosire grabnica si bafta cu masina (reparatie, asigurari, etc) !
  3. Zicea cineva mai sus, ca are 4x4 si ca face iarna cu aceleasi cauciucuri de vara fara nicio problema. Desigur, cred si eu ca o face, poate in parcare, poate mergand doar pe ulita (si nici acolo :twoup: ), poate mergand cu 20 km/h, etc. Eu spun doar ca am vazut un X5 (e 4x4, nu ?:) ) care, virand dreapta catre Snanov parca, inainte de Tancabesti daca nu ma insel, de pe un DN1 deszapezit, pe acel drum perendicular pe el (pe DN1) plin de zapada, avand vreo 40...50 km/h, X5-ul a ajuns direct in santz. Probabil avea cauciucuri de vara, adica nu probabil, ci sigur. Masina n-a mai virat dreapta, ci s-a dus inspre partea cealalta a strazii, in santz. Cam cum aarata si ultimele demonstratii din acest video, gasit mai devreme tot aici pe forum: Este foarte logic, pentru ca degeaba ai sisteme electronice care dau comenzi, degeaba ai 4x4 si trage fiecare roata separat, una mai mult decat alta la nevoie, etc, daca n-are ce sa prinda in zapada. Computerul da comanda sa traga mai mult o roata sau doua, dar daca alea aluneca, daca n-are ce sa prinda cat de cat in zapada, degeaba, tot sanie esti, cu toata eletronica ta si cu tot 4x4-ul tau :twoup:
  4. Cel mai corect! Asa se face! Inainte de orice groapa, denivelare sau orice alt obstacol mai mult sau mai putin previzibil, dai in frane cat poti pana ajungi fff aproape de acea groapa/denivelare si atunci iei piciorul de pe frana, daca dai in groapa/denivelare cu piciorul pe frana, e si mai nasol pentru masina. In cazul acestor "bumpere" sau cum le zice, mai ales daca le stii, franezi inainte de ele, dar nu consider ca e nevoie sa opresti complet. Dai in frana inainte de ele, aproape de ele ridici piciorul de pe frana, treci peste ele, si dupa aia ii dai a 1-a sau a 2-a, in functie de ce viteza ai (daca e mai mare si permite fara sa fortzei ambreiajul si sa fie subturata masina, dai 2, daca a incetinit suficient masina dupa ce ai trecut de "bumper" dai 1) si go. Din viteza a 4-a poti sa-i dai a 3-a, chiar si din a 3-a sa-i dai a 2-a, dar sa dai a 1-a, niciodata. Nu stiu sa zic exact de ce, dar parerea mea e ca s-ar fortza prea mult masina. Bafta:)
  5. Ce bine ca n-am, ce mirare ca e :twoup: Clar ca e bun :) Ms.
  6. RFT vs anvelope clasice - depinde si in ce tara traiesti si pe ce drumuri mergi :twoup: Clar (cel putin din pct. meu de vedere) pentru Romania - anvelope clasice. De ce ? Pentru ca e mult mai bine pentru masina si te simti mai bine in ea :) O sa zica unii acum ca stai mai linistit cu runflat-urile, etc, dar chiar nu renteaza, zau. In 50 000 km facuti intr-un an, n-am facut o pana eu cu mana mea, sau sa ma lase masina. Pene au fost, doua sau trei, cel mult, ceea ce nu mi se pare ca justifica sa pun/tin runflat-uri. DE FIECARE DATA senzorii au detectat pana (altfel zau daca mi-as fi dat seama ca rasufla vreun cauciuc, chiar ma gandeam ca senzoru` da aiurea) in timp util, suficient cat sa ajung la o vulcanizare, chiar si la drum lung fiind, nu neaparat in oras. Sau poate am avut eu noroc :twoup:
  7. RFT vs anvelope clasice - depinde si in ce tara traiesti si pe ce drumuri mergi :twoup: Clar (cel putin din pct. meu de vedere) pentru Romania - anvelope clasice. De ce ? Pentru ca e mult mai bine pentru masina si te simti mai bine in ea :) O sa zica unii acum ca stai mai linistit cu runflat-urile, etc, dar chiar nu renteaza, zau. In 50 000 km facuti intr-un an, n-am facut o pana eu cu mana mea, sau sa ma lase masina. Pene au fost, doua sau trei, cel mult, ceea ce nu mi se pare ca justifica sa pun/tin runflat-uri. DE FIECARE DATA senzorii au detectat pana (altfel zau daca mi-as fi dat seama ca rasufla vreun cauciuc, chiar ma gandeam ca senzoru` da aiurea) in timp util, suficient cat sa ajung la o vulcanizare, chiar si la drum lung fiind, nu neaparat in oras. Sau poate am avut eu noroc :twoup:
  8. Bafta, spor aacolo, sa iei "superbitatea" aia de masina, daca pot sa-i zic asa :twoup: Desi sunt fan seria 3, head-ul display-ul ala si night vision-ul (care nu cred ca sunt pe seria 3, sau n-am auzit/vazut eu :) ) m-au innebunit :twoup: Te asteptam cu ea sa ne-o prezinti pe forum, iar eu sper s-o vad si live candva :twoup:) Succes si drumuri bune !:twoup:
  9. Ce-i ala EDC ? Am gasit - Electronic Damper Control - http://www.bmw.com/com/en/insights/technol...er_control.html - , cred ca am inteles in mare :twoup: Al meu 320d E90 are EDC-ul asta sau e valabil doar pentru seriile 5, 6, 7 ?:)
  10. De ce m-ai "citat" ?:twoup:
  11. Am un 320d din 2006, n-are pilot automat si mi-ar placea sa aiba, asta vad ca are. Cat m-ar costa acest sistem de pilot automat ? Are cineva idee daca merge luat de pe asta si pus pe a mea ? Si eventual m-ar interesa navigatia, o am pe cea business dar mi-ar placea cea profesionala :twoup:
  12. Cum aia mea sa spui ca nu-ti plac oglinzile la masina asta :twoup: Sunt ok si singure, iar ea intreaga e superba. O zic eu care nu-s fanul masinilor in doua usi, sedan-urile fiind favoritele mele :) Iti dai seama, au gasit unii de ce sa se lege, nu-s bune/faine oglinzile :twoup:) Si strugurii sunt acrisori, bineinteles :twoup: Mai auzeam pe aici ca nu-i place cum sare jetu` de la spalatoru` din parbriz, de parca de asta si-a luat BMW, pentru stergatoare & jet :twoup: Frate...plina lumea de carcotasi :twoup:
  13. Colegu` de mai sus, depinde cat mergi, atat te tin. Eu merg mai mult de obicei :twoup: Si un cauciuc nou nu e 300 ron, e 400 ron. Si o fi cam tot atat la pret, dar una e sa dai 400 ron de doua ori pe an si alta e sa dai 1200 - 1600 asa deodata :) Sau cel putin pentru mine e mai convenabil asa, de doua ori pe an. Si plus ca de niste cauciucuri second imi permit sa-mi bat joc, adica sa-i mai dau un scartait, un invartit pe un asfalt neted dar plin de nisip, etc, pe cand cu unul nou nu prea iti mai vine. Sau cel putin mie nu :)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.