Jump to content

krim

Members
  • Posts

    37
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    320d, e46

krim's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Pentru motorizarea din titlu dupa 150k km cam ce pica cel mai des? Vreau sa știu pentru ca intentionez sa cumpar asa ceva. Momentan am un E46 diesel si am ajuns sa bag destui bani ca e o masina foarte veche, o am de 12 ani.... de exemplu de la inceputul anului am investit cel putin 5000 de lei pentru: turbina reconditionata, injector cu fir schimbat, senzor galerie, manopera etc... Ma intereseaza sa-mi fac idee la ce sa ma astept... masina oricum o cumpar din Germania HU valid si full service history.
  2. Incepand din ce an motorizarea de 2 litri diesel de la seria 5 F10 au scapat de problemele cu distributia ?? Ma gandesc ca poate reusesc sa achizitionez asa ceva in urmatoarele luni.
  3. Pentru masina din titlu daca anulez incalzitorul auxiliar o sa-mi mai vina caldura pana ce apa ajunge la 90 grade ??? Adica stiu ca termostatul deschide pe la 90 de grade si pana sa ajunga la 90 circula apa pana la calorifer ? Ca din cate am inteles am oscilatii la relanti din cauza incalzitorului auxiliar.
  4. A fost senzorul de presiune aer de la galeria de admisie... Cand s-a stricat turbina mi-a bagat ulei in senzor si nu citea bine... l-am scos si l-am curatat si acum masina merge foarte bine...
  5. am pus testerul si imi da eroarea: dtc 65 Presiune control incarcare aer de la ce ppate fi aveti idee ?
  6. Masinii din titlu i s-a stricat turbina, am reconditionat-o si acum vad ca nu mai merge mai mult de 140 km/h... Pana la viteza de 140 km/h accelereaza foarte bine, iar pe la 140 deodata nu se mai accelereaza.... Ma gandesc ca o fi turbina.... stie cineva ce valori ar trebui sa aiba la tester... adica cati bari ar trebui sa aiba la turații mari ??? Dar e ciudat ca in treptele de viteza 2, 3, 4 masina merge pana la 4000 turatii si trage foarte bine... singura problema e in treapta 5 cand pierde din putere la 3000 de turatii si nu merge mai mult de 140 km/h.
  7. krim

    Problema e46

    Am un E46 si nu mai merge butonul de schimbat afisajul la bord computer. Adica daca imi arata temperatura si apas pe butonul de pe "bĂŁțul” din stanga ... nu se intampla nimic. In rest daca dau de bat sus-jos, fata-spate merg semnalizarea si faza lunga.. nu e nicio problema. Cateodata daca il misc mult .. doar atunci cand apas mai merge schimbat afisajul... Problema e urmatoarea.. a desfacut cineva pe acolo?? e un contact imperfect ceva ?? ca nu vreau sa desfac aiurea.
  8. e46 320d nfl In mers peste 1500 turatii incepe sa fluiere de pe la turbina. Masina trage, nu scoate fum, am desfacut pe acolo si nu se vede niciun furtun iesit. M-am uitat si pe la teava de esapament, oala si racord tot nu se vede vreo ruptura ceva. Cum as mai putea verifica furtunele sau de la ce ar mai putea fi ??
  9. E46, 320d, nfl, la oprirea motorului trepideaza destul de rau. Am un prieten cu un golf si i-a schimbat o clapeta de la egr si acum lui nu-i mai trepideaza la oprire. El mi-a zis ca acea clapeta ii taie aerul de la motor. Exista asa ceva si la e46 ?? Ceva solutii ?
  10. Sub volan, in bord... cel putin acolo mi-au legat firele de la o inchidere centralizata. Mai bine ai cauta pe cineva specializat ca nu costa manopera mult daca deja ai alarma.
  11. Exact ce ti-am scris mai sus, ii cumperi un modul de inchidere centralizata cu tot cu telecomanda pentru inchis/deschis, la mine a fost singura solutie buna... Nici eu nu i-am gasit de unde nu mergea inchiderea, poate fi de la antena de receptie sau de la switch-ul din usa ca nu iti vede usa inchisa ..etc. astea nu le stie prea multa lume.
  12. Am 320d 2001, 136 cp si dimineata cand vreau sa pornesc mi se pare ca electromotorul invarte destul de greu, noroc ca intra bujiile fiind frig si porneste imediat. Bateria e noua, luata acum 6-7 luni, am Varta silver 85 Ah, deci in mod sigur e de la electromotor... Cam ce se poate reconditiona la un electromotor??
  13. Nu poti sa intri prin portbagaj?? ca scaunele din spate se rabateaza din portbagaj si cred ca cineva mai mic incape pe acolo
  14. e46, 136 cp, 2001 cumparata la 140000 km si acum vreo 300k km: -pompa injectie(stricata dintr-o prostie) -brate de mai multe ori -rolele de ghidare -reparat alternator -sudat teava de esapament de mai multe ori -recent mi-a picat pompa de abs -macarale geamuri -faruri matuite
  15. Releu marca AS(cica sunt polonezi) costa 150 lei.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.