Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

Virin3l

Members
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Virin3l last won the day on October 23 2024

Virin3l had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    opel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Virin3l's Achievements

Explorer

Explorer (4/15)

  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

3

Reputation

  1. Dada. Pica. Într-un final am înlocuit toate 4 injectoarele. Cat despre tratamentul cu ulei 2T in motorină, până acum toate bune. Am deja 2 plinuri unde am folosit. Mașina merge la fel, singura senzație e că ar fi ușor diminuat zgomotul de tractor... O sa continui sa folosesc
  2. La mine nu se pune problema de distanțe scurte. Stau in afara orașului, de la poarta până la intrarea în oraș am 15km(drum național). Într-adevăr, îmi scăpase norma. La euro3 și euro4 fara dpf am folosit JASO FC, ceva de la liqui moly daca țin minte. O caut ulei și încep și eu tratamentul la F25 de săptămâna care vine și la F45 când revine de la "doctor"....
  3. Foarte interesant topicul! Felicitări! Ulei 2t in motorina am folosit acum câțiva ani la un Opel Astra g(euro3) și la un Ford focus (euro4) cu rezultate bune. Acum am un F45 și un F25, ambele cu B47. La F45 pompa de înalte a plecat..... Acum e in proces de înlocuire, curățare sistem injecție,etc. Sunt tare convins să incep să folosesc și la acestea ulei 2t in motorina dar sunt îngrijorat sa nu afecteze dpf-ul. Voi ce concentrație recomandați? Și ce standard să aibă uleiul? De notat că F25-ul are 121.000 km și F45-ul are 270.000. la ambele DPF functional cu regenerari in limitele normale.
  4. Probabil în 2026... O sa recitesc tot thred-ul să văd poate reușesc să îi dau de cap...
  5. Vin și eu cu o problema: am un F25 cu ID6, am descărcat harta de pe link-ul postat de Onnix, am pus pe stick dar navigația îmi dă mesaj: Connect USB device with correct activation code. Am verificat deja cu cei de la BMW și mi-au confirmat că am FSC lifetime. Oare ce fac greșit? Mă poate îndruma cineva?
  6. Eu nu mă refeream la modelul care implică schimbarea ecranului. Ci la modelul care are o cutie mica, se înseriază cu conexiunea multimedia și afișează pe ecranul original.
  7. Sau: modulul de care zici, se poate instala personal cu un minim de cunoștințe tehnice. Iar în cazul în care apare o problemă la sistemul multimedia, înainte de a merge la garanție, faci dezinstalare a sistemului. Afirmația de mai sus e valabilă în cazul sistemelor de carplay/android disponibile pe site:urile chinezești sau in Romania la preț aproape dublu :))
  8. Probabil și tetierele, că au o poziție ciudată acum, zici că sunt aruncate în fața.... Anyway, am fost ieri la constatare, a ieșit valoarea de piață a mașinii peste 21k euro, deci cred că am scăpat de dăuna totala economică. Nu are cum sa coste reparația peste 10k euro....
  9. Sper sa nu fie dauna totala. Am pierdut mult timp și nervi sortând prin epave până am găsit ceva ok.... Nu vreau sa o iau de la capăt.
  10. Salutare! Se da următoarele date ale problemei: BMW X3, F25, ~114k km, fabricație 2016, dotări medii(nu am camere 360, sau acc...). Am fost lovit în spate de un bizon care probabil se uită după vre-o fustă.... La prima vedere ar fi de înlocuit haion plus bara spate și ce mai e pe sub bară, dar sunt foarte ingrijorat de faptul că după accident am primit erori pe centuri și airbag( lovitura a fost în spate, nu s-au declanșat Airbags). A mai pățit careva ceva similar? Să mă aștept oare la dauna totala? P.s. sper că nu am deranjat pe nimeni cu postarea
  11. Oare ar merge ce spuneți voi mai sus și la fratele mai mic? X3 F25? Are keyless entry
  12. Clasicele simeringuri de la supape. Nu mai sunt elastice și permit uleiul sa treacă pe lângă ele și apoi ajunge in cilindru unde arde ai da acel fum de care spui
  13. EGR, răcitor egr și admisie au fost schimbate pe rechemare in iulie. Înainte de asta, am schimbat senzorul de presiune diferențială (credeam că e defect dar nu a fost...). O îmbunătățire semnificativă a fost după ce am pus aditiv liqui moly dpf protect. Abia după un rezervor cu aditiv din asta și 2 drumuri de Grecia au apărut îmbunătățiri. Momentan, trendul e ok, dar o țin sub monitorizare.
  14. Are, e pe siteul liqui moly. Da, nici nu mă aștept altfel, dar cică in mi-a aia de km poți observa zonele cu probleme. Anyhow, eu nu pentru asta m-am orientat la el ci mai mult pentru protectia dpf-ului. In ianuarie face un an decand e mașină la mine, am luat-o cu km putini(88k) dar a mers mult în oraș și era filtrul îmbâcsit.... Acum are 109k și abia acum a început să își facă regenerările in regim combinat(30urban-70extraurban) pe la 200-250km. Când am luat-o își făcea la 100-150km.... Deci e o îmbunătățire, sper sa se mențină așa, cel puțin.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.